Mooie sociale onderneming voor praktische hulpmiddelen

Ik werk als een aantal jaren met de materialen van Correctbook. Het scheelt veel papier en de materialen blijven goed (weinig slijtage). Het is ook een mooi product om cadeau te geven. Twee punten die mogelijk kunnen verbeteren/veranderen: de schoonmaaksponsjes zijn niet meer apart te koop (alleen met een flesje schoonmaakmiddel). Toevoegen van 1 cm ruitjespapier (wiskundepapier) aan het assortiment?

Hi Annelies, Bedankt voor je review en het aanraden van ons product! Feedback is altijd welkom en gebruiken we graag om onze producten en services te blijven verbeteren. Misschien kan ik je al voor een deel blij maken door je te verwijzen naar de schoonmaaksponsjes die we per 5 stuks verkopen (zonder schoonmaakspray): https://www.correctbook.com/nl/correctbook-schoonmaaksponsjes-opbergdoosje-met-5-stuks. Voor je tweede puntje wil ik nog een klein beetje geduld van je vragen, wie weet hoor je snel meer van ons hierover ;) Groetjes, Eva - Correctbook

Makkelijk bestellen

Besteling is makkelijk te plaatsen wa mij bij levering wel opviel is dat op de blauwe pen geen correctbook maar stedler staat.

Hi Marion, Onze pennen worden gemaakt door Staedler, maar zijn speciaal gepersonaliseerd voor ons met het Correctbook logo. Bij onze oudste voorraad pennen kan het voorkomen dat er nog geen Correctbook logo op staat. Gelukkig heeft onze nieuwe voorraad dat wel; een grijze huls én een Correctbook logo: https://www.correctbook.com/nl/correctbook-set-pennen (nu ook te verkrijgen in een set met alle kleuren pennen trouwens)! ;) Bedankt voor je review en we wensen je nog veel schrijfplezier toe! Groetjes, Eva - Correctbook

Wie schrijft die blijft

Wie me kent als HR Business Partner ziet me (iets te kwiek) lopen met telefoon, pasje, soms laptop, maar altijd een (iets té vrolijk) A5 Hema notitieblok met een ringband. Ik schrijf graag. Het helpt me naar je luisteren en wat we bespreken samen omzetten naar concrete ‘next actions’, ‘wachten op’ of ‘later misschien’ lijstjes. Na het afvinken gaat een vol boekje in de papier vernietiger. Nu vond ik na al die jaren HR zowaar iets beters. En kies toch weer voor offline en mijn eigen handschrift. Call me a boomer. I don’t care. Zoek je nog iets duurzaams voor je #verlanglijst, #goodiebag of als #kerstgeschenk? Laatst kreeg ik een #correctbook van mijn broer en I love it. Ze hebben ook losse pagina’s (blanco/bullits/werkplanner etc) en een met prachtige harde linnen kaft. Nu ga ik het dus personaliseren. Het voelt als papier, schrijft en tekent lekker en de inkt droogt snel. Desgewenst kun je digitaliseren via een app. Tenslotte geeft het #dubbelgeluk; je steunt kids in de derde wereld om ook te kunnen schrijven.

Hi Esther, Wat een ontzettend leuke review, bedankt voor je enthousiasme! Je bent een échte Correctbook ambassadrice :) We wensen je nog heel veel plezier toe met je producten en met het verder personaliseren van je Correctbook. Dankzij mensen zoals jij maken we schrijven toegankelijk voor iedereen op de wereld! Groetjes, Eva - Correctbook

Prima deal!

Snel besteld wat ik wilde hebben. Snel ontvangen, keurig verpakt.

Hi Bas, Fijn dat je tevreden bent met ons product en de service, daar doen we het voor! We wensen je veel schrijfplezier toe en willen je bedanken voor je bijdrage aan onze missie :) Groetjes, Eva - Correctbook

Eerder moeten kopen

Had eerder moeten beginnen met correctbook. Als ik nu klaar ben met het werk uitwissen en je bent echt klaar. Ideaal

Hi Desiree, Ik zou zeggen: beter laat dan nooit ;) Gelukkig heb je Correctbook ontdekt en hopelijk heb je er nog veel profijt van tijdens je werk! Groetjes, Eva - Correctbook

Mooi product, waarmee je ook iets goeds doet!

Mooi product, mooi doel, makkelijke website, snelle levering. Kortom: aanrader!

Hi Joost, Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn, toch? Wat een mooie complimenten, daar krijgen we energie om door te blijven knallen! Bedankt voor je bijdrage aan onze missie en voor het achterlaten van deze review. Groetjes, Eva - Correctbook

Beste koop van het jaar

Fantastisch product, super klantenservice

Hi Lieve, Beste aankoop van het jaar?! Wauw! Dat is een geweldig compliment, zeker tegen het einde van het jaar. Bedankt voor je mooie review en je bijdrage aan onze missie. We wensen je veel schrijfplezier toe :) Groetjes, Eva - Correctbook

Kort maar krachtig Dorien, bedankt! Groetjes, Eva - Correctbook

Geen papier meer te versnipperen!

Super fijn en super handig. Wil niet meer anders. Alleen het vullen van de stift is me niet gelukt. Dat is jammer.

Hi Xandra, Bedankt voor je review en je enthousiasme over onze producten. Vervelend om te horen dat het navullen van je stift niet is gelukt. We helpen je graag met het zoeken naar een oplossing. Zou je ons hier een mailtje ([email protected]) of een appje (+31649288091) over willen sturen? We horen graag van je :) Groetjes, Eva - Correctbook

Love my correctBook!

I love my Correctbook - it's great for me as I much prefer writing things down to help keep me focused and spend less time getting distracted on my phone. It's great for keeping important things together in one, once-off note-taking, to-do lists, and creating flow diagrams. I bring it everywhere with me from the office to Dutch classes to meetings. I especially love the impact the company is having. Win-Win!

Hi Caitlyn, What a lovely review, thank you! Nice to hear that your Correctbook contributes to learning Dutch. Besides your own language development, you are supporting children on the other side of the world with the same by buying a Correctbook! We wish you lots of fun using your Correctbook én we wensen je heel veel succes met het leren van Nederlands ;) Groetjes, Eva - Correctbook

Super handig

Mijn correctbook ipv al die notitieboekjes die ik had. Aangevuld met een weekplanner en agendabladen. Heel handig, praktisch en duurzaam. Blij mee!

Hi Lia, Je notitieboeken vervangen door een Correctbook klinkt natuurlijk als muziek in onze oren. Naast je bijdrage aan een duurzamere wereld, draag je ook je steentje bij aan onze missie. Samen maken we schrijven toegankelijk voor iedereen op de wereld! Groetjes, Eva - Correctbook

Mooi product, snel geleverd

Dat was het eigenlijk wel. :-) Ik heb het over het kleine notitieblokje. Het zou mooi zijn als er ook een formaat 'kladblok' kwam. Geen schrift, maar kladblok. Lijkt me reuze handig.

Hi Els, En dat is meer dan genoeg voor een mooie review! Bedankt voor je verdere tips, we zullen dit zeker meenemen in het proces van het verder ontwikkelen van onze producten. Wie weet zie je dit idee over een tijdje terug op onze website, hou het goed in de gaten ;) Groetjes, Eva - Correctbook

Uitstekend product voor snelle notities

Stijlvol Gemakkelijk Doordacht

Hi Marinus, Dat zijn mooie complimenten, bedankt daarvoor. We wensen je veel schrijfplezier toe met je Correctbook producten :) Groetjes, Eva - Correctbook

Duurzaam en handig in 1

Duurzaam doordat je geen papier meer nodig hebt. Het werkt erg fijn. Notities blijven goed leesbaar ook als het wat langer staat. Notities niet meer nodig dan kun je met bijbehorend doekje of spray alles goed uitwissen

Hi Katinka, Duurzaam én handig, dat klinkt als een hele mooie combinatie! We hopen dat je nog heel lang plezier gaat hebben van je Correctbook en willen je bedanken voor je positieve review. Groetjes, Eva - Correctbook

Correctbook werkt erg goed. Het werd snel geleverd, goed contact gehad en ik kreeg goede service. Daarnaast natuurlijk heel goed tegen verspilling en belangrijk dat bij de aankoop van elk Correctbook ze kinderen in ontwikkelingsgebieden voorzien van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.

Hi Edith, Een mooiere review dan dit hadden we niet kunnen wensen! Bedankt voor je bijdrage aan onze missie en we wensen je nog veel schrijfplezier toe :) Groetjes, Eva - Correctbook

Schrijft goed en je helpt een goed doel!

Hi Ineke, Kort maar krachtig, bedankt voor je eerlijke en vooral hele positieve review! Groetjes, Eva - Correctbook

Beetje teleurgesteld

Ik had meer pagina's verwacht en ringband, heb het zelf niet goed bekeken voor ik het bestelde. Maar omdat ik een goed doel steun, heb ik het gehouden

Hi Monique, Jammer dat je teleurgesteld bent. Gelukkig ligt het niet aan de producten of de service. Mocht je tips hebben of kunnen wij je verder toch nog ergens mee helpen, stuur dan vooral een mailtje naar [email protected]. We blijven graag onze producten en service verbeteren! Bedankt voor het steunen van onze missie :) Groetjes, Eva - Correctbook

Veilig

Ik maak tijdens mijn werk aantekeningen die zsm vernietigd moeten worden. Een correctbook gebruiken is daarom super voor mij.

Privacy en het gebruik van een Correctbook gaan inderdaad goed samen. We wensen je nog veel plezier met het gebruik van je Correctbook en we zijn blij met je bijdrage aan onze missie! Groetjes, Eva - Correctbook

Zo handig herbruikbaar, mooi in zijn eenvoud

Aantekeningen zo gemaakt en altijd binnen bereik, ook om verder uit te kunnen werken. Het schrijft uitstekend, als met een vulpen en is meteen corrigeerbaar. Wat een rust in een digitale wereld!

Hi Jeffrey, 'Less is more', zeker als iets goed werkt! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten. Bedankt voor je eerlijke review, daar worden we blij van. Groetjes, Eva - Correctbook

Heel gebruiksvriendelijk!

Lekker schrijven en moeiteloos fouten verbeteren of alles na gebruik wissen.

Fouten maken mag, daar hoeft niemand zich meer vervelend over te voelen omdat je het moeiteloos kan wissen! Bedankt voor je positieve review en je bijdrage aan onze missie :) Groetjes, Eva - Correctbook

Was een cadeautje voor mijn dochter!!

Hi Ans, We hopen dat jouw dochter nog heel veel plezier heeft van haar Correctbook! Bedankt voor je bijdrage aan onze missie. Groetjes, Eva - Correctbook

opgeruimd bureau

fijn om mee te werken. Geen losse briefjes meer op mijn bureau.

Hi Jan, Dat vinden we ook fijn om te horen. Een opgeruimde werkplek is een opgeruimd hoofd! We wensen je nog veel schrijfplezier toe :) Groetjes, Eva - Correctbook

Bestelling niet ik één keer geleverd

Helaas ging het bestelproces niet goed en is de helft van mijn bestelling geleverd. Na klantcontact is dit overigens snel opgepakt en het tweede deel van de bestelling wordt alsnog geleverd. Verder zeer tevreden met de artikelen die reeds zijn ontvangen.

Hi Dean, Na de lancering van onze nieuwe Linnen boekjes is er helaas iets misgegaan met de link tussen onze webshop en de verzending van de geplaatste bestellingen. Ik zie dat mijn collega's je gelukkig snel hebben geholpen en het ontbrekende deel gelijk naar je hebben opgestuurd. Nogmaals onze excuses! We wensen je veel plezier met je producten nu je bestelling compleet is :) Groetjes, Eva - Correctbook

Handig

Handige tool, zeker door de mogelijkheid om dit boek helemaal aan te passen naar wens en verwachtingen.

Hi Kristine, Daar sluiten we ons helemaal bij aan! Zo hoef je geen moeilijke keuzes te maken en stel je je boekje geheel naar eigen wens samen :) Bedankt voor je review en we wensen je veel schrijfplezier toe. Groetjes, Eva - Correctbook

Snelle correcte levering

Vlotte afhandeling van de bestelling. Mooie producten

Bedankt voor je mooie complimenten over onze levering en producten Aagtje! We wensen je heel veel plezier met je Correctbook producten. Groetjes, Eva - Correctbook

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.