Handig

Handige tool, zeker door de mogelijkheid om dit boek helemaal aan te passen naar wens en verwachtingen.

Hi Kristine, Daar sluiten we ons helemaal bij aan! Zo hoef je geen moeilijke keuzes te maken en stel je je boekje geheel naar eigen wens samen :) Bedankt voor je review en we wensen je veel schrijfplezier toe. Groetjes, Eva - Correctbook

Snelle correcte levering

Vlotte afhandeling van de bestelling. Mooie producten

Bedankt voor je mooie complimenten over onze levering en producten Aagtje! We wensen je heel veel plezier met je Correctbook producten. Groetjes, Eva - Correctbook

Snel besteld en geleverd

Makkelijke website en snel geleverd. Echt top.

Hi Nic, Met complimenten over onze eigen website zijn we altijd extra blij! We zijn constant bezig met het verbeteren van de website en de levering van onze producten. Bedankt voor je waardevolle review en je bijdrage aan onze missie :) Groetjes, Eva - Correctbook

Super Leuk!

Leuk boekje om kado te geven en om te gebruiken. Wat je hebt geschreven blijft echt goed zitten, maar is ook goed weg te poetsen

Hi Margriet, Dankzij de speciale ingrediënten waaruit onze inkt bestaat is makkelijk schrijven, de tekst op de pagina's laten staan maar ook het kunnen wissen van de tekst een groot succes! Fijn dat je tevreden bent met het product en dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Dat waarderen we enorm! :) Groetjes, Eva - Correctbook

Fijn product, add-ons wat prijzig

Fijn product, maar de add-ons, de bestelbare extra's zijn wel wat prijzig.

Hi Geert-Jan, Goed om te horen dat je tevreden bent met het product. Voor de extra's betaal je inderdaad ook iets extra's, maar hopelijk is het dat dubbel en dwars waard omdat je ook gelijk onze missie steunt :) Wij willen je in ieder geval bedanken voor je bijdrage aan deze missie! Groetjes, Eva - Correctbook

Zo ontzettend handig

We hebben de grotere versie al en dat bevalt zo goed dat we een kleinere uitvoering wilden. Ideaal om inlog gegevens en wachtwoorden in op te schrijven. Deze veranderden nogal eens omdat we ze vergeten waren. De tafel lag altijd vol met losse briefjes. Variërend van boodschappenlijstjes, to do lijstjes, dingen onthouden voor mijn vader van 90 en mijn schoonmoeder van 92. Ik miste in de de lijntjes, blokjes en to do lijstjes, dus heb ik deze meteen bijbesteld. Echt, tis super handig. Geen gestreep erdoor maar uit gummen met het doekje. Correctbook, jullie hebben top producten!!

Wat een positiviteit, dat geeft ons heel veel energie Els! Je hoofd leegmaken of simpelweg alles waar je mee bezig bent (of anderen mee bezig zijn) onthouden is écht een stuk makkelijker als je het opschrijft. Helemaal ideaal om het gelijk weer te wissen als je je taken hebt afgerond of je boodschappen compleet hebt. Nogmaals bedankt voor je mooie review en we wensen je nog heel veel plezier met het gebruiken van je Correctbook! Groetjes, Eva - Correctbook

Ik ben zeer tevreden.

Ik gebruik het correctbook dagelijks. Ik vind het alleen jammer dat als ik de blauwe pen gebruik, dit niet helemaal weg krijg. Er blijft een blauwe waas achter. Dit heb ik niet met de zwarte pen.

Hi Saskia, Helaas laten onze gekleurde pennen soms een lichte waas achter op de pagina's... Bij de zwarte pennen is dit niet het geval. Gelukkig gebruik je je Correctbook met veel plezier, daar zijn we heel blij mee! Mocht je tegen problemen aanlopen, stuur ons dan vooral een mailtje of een appje zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken :) Groetjes, Eva - Correctbook

Mooi product als geschreven notities beter voor je werken

Fijn A4 kladblok, helemaal fijn als je ook graag tekeningen bij notities zet. Leuke combinatie is als je de 4 kleuren set van staedler erbij koopt, want met kleuren is het nog net wat leuker

Hi, Bedankt voor je review en de tips om het gebruik van je Correctbook nog leuker te maken. Wat toevallig dat je het hebt over een setje pennen of stiften, hou hiervoor onze website goed in de gaten ;) Groetjes, Eva - Correctbook

Super handig

Super handig notitieboek. Voor aantekeningen, overpeinzingen, boodschappen lijstje, to do, zomaar een krabbeltje. Je kan het uitbreiden met extra pagina's en tabbladen voor meer overzicht. En je steunt hiermee een goed doel. Bestrijden van analfabetisme in Afrika.

Super om te horen dat jij onze boekjes net zo handig vindt als wij zelf. We hadden het dan ook niet beter kunnen uitleggen! Bedankt voor je steun aan onze missie Astrid :) Groetjes, Eva - Correctbook

Oneindige notitieboekjes!

Zonder dat je erbij stil staat, schrijf je best vaak dingen op die je niet ("voor het nageslacht") hoeft te bewaren. Met correctbook kun je je schrijfsels bewaren zo lang je wilt en ze weer wissen en de pagina's voor iets anders gebruiken wanneer je daar aan toe bent. Zo gebruik ik al een paar jaar een A6 notitieboekje om voorin mijn boodschappenlijstje in op te schrijven. Ideaal! De boodschappen die je vaker nodig hebt, laat je staan en de rest veeg je weg. En de schrijfboekjes zien er ook nog eens heel leuk uit!

Dat zijn complimenten waar we een beetje stil van worden Elsbeth! Bedankt voor je mooie review & we wensen je nog heel veel schrijfplezier toe :) Groetjes, Eva - Correctbook

Goed produkt, goede prijs, goed doel!

Handig in gebruik bij het lesgeven.

Hi Peter, Wat een mooie titel van je review, super positief! We zijn blij dat je Correctbook handig is bij het lesgeven, dat sluit ook heel goed aan op onze missie. Samen maken we schrijven toegankelijk voor iedereen op de wereld! Groetjes, Eva - Correctbook

Makkelijk en handig.

Prima product en ook nog voor een goed doel!

Onze missie en ons product gaan hand in hand. Zonder ons product kunnen we onze doelen niet bereiken en zonder mensen zoals jij al helemaal niet! Bedankt voor je positieve review en we wensen je nog veel schrijfplezier toe. Groetjes, Eva - Correctbook

Heerlijk schrift en goede service

Voorheen bestelde ik alles elders maar de site van Correctbook is veel fijner! Daarnaast ben je bezig met een goed doel, daar draag ik graag aan.mee

We zijn constant bezig met het verbeteren van onze eigen website en het is dan natuurlijk superleuk om te horen dat je onze website zo fijn vindt! Met je aankoop draag je zeker bij aan een goed doel, daar willen we je voor bedanken Vanessa :) Samen maken we schrijven toegankelijk voor iedereen op de wereld! Groetjes, Eva - Correctbook

Gemakkelijk voor mij en steun voor een ander

Fijn in gebruik, geen afval. Tegelijkertijd steun ik de strijd tegen het analfabetisme wat vaak dichterbij is dan je denkt.

Dat klinkt als een win-win situatie Riny, super! Bedankt voor je review en je bijdrage aan de strijd tegen analfabetisme :) Groetjes, Eva - Correctbook

Correct en snel geleverd wat ik besteld had.

Hi Norbert, Bedankt voor je positieve review en we wensen je nog veel plezier met je bestelde producten! Groetjes, Eva - Correctbook

Ich liebe mein Correctbook

Zu Hause hatte ich sehnsüchtig auf mein Correctbook gewartet. Das tolle ist, dass man hier die Seiten erweitern kann. Der Stift spritzt etwas beim Schreiben, aber sonst es ist super und habe schon die ersten Notizen in das Buch geschrieben und auch gelöscht und ist super easy. Das nächste Mal wird es aber ein Hardcover werden, denn Softcover ist mir zu unsicher, ob es doch kaputt gehen würde, da es nun mein täglicher Begleiter ist, aber das muss Jeder für sich selbst entscheiden. Und übrigens die Post hält sich nicht an den Hinweis, dass die Sendung unterschrieben werden muss und wurde einfach in den Briefkasten gesteckt.

Voelt goed om te gebruiken

Handig in dagelijksgebruik en in combinatie met een goed doel, dat stemt tevreden!

Hi Hans, Erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je bijdrage aan onze missie en we wensen je nog heel veel schrijfplezier toe! Groetjes, Eva - Correctbook

Een perfect product en een goede site

Ik wist het al toe het eerste product in een boekenwinkel had gekocht maar de site is prima toegankelijk met het juiste idee er achter.

Hi René, Dat zijn hele mooie complimenten, bedankt voor je review! We wensen je nog veel plezier met je Correctbook :) Groetjes, Eva - Correctbook

Vaste metgezel geworden

Hoewel de zwarte pen perfect werkt en te verwijderen is, blijft bij de kleur groen een lichte zweem van groen achter. Niet echt storend maar toch.

Hi Freddy, Dat kan inderdaad voorkomen. Helaas zijn de gekleurde pennen lastiger te wissen dan de zwarte pennen. Heb je al geprobeerd om je boekje schoon te krijgen met onze schoonmaakspray of met een beetje water? Mocht je nogsteeds tegen problemen aanlopen, stuur ons dan vooral een mailtje zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken! :) Groetjes, Eva - Correctbook

Super snelle levering, mooi product

Handig en milieubewust

Hi Tineke, Wat een complimenten; snelle levering, mooi product, handig én milieubewust. Dat vinden we echt leuk om te horen. Bedankt dat je je steentje bijdraagt aan de missie en aan een duurzamere wereld! Groetjes, Eva - Correctbook

Duidelijk en snelle service

De website is duidelijk. De levering gaat erg snel. Top service

Hi Eva, Leuk om complimenten te ontvangen over onze website! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen en we wensen je nog veel plezier met je producten. Groetjes, Eva - Correctbook

gewelid boekje, blij mee eventuele verbeterpunten : een mogelijkheid het doekje in het schriftje te kunnen opbergen. nog beter uitwisbaar maken ? best hard werken om het uit te vegen.

Hi Brigit, Bedankt voor je feedback. Verbeterpuntjes zijn altijd welkom en nemen we zeker mee in het verder ontwikkelen van onze producten. Voor je laatste punt heb ik wel al een tip; na een tijdje kan het inderdaad moeilijker worden om de inkt goed te verwijderen van de bladen. Om dit makkelijker te maken kun je onze schoonmaakspray (https://www.correctbook.com/nl/correctbook-schoonmaakset) of een beetje water gebruiken om het boekje weer mooi schoon te krijgen. Na het schoonmaken is je boekje weer als nieuw en zal het schrijven, en wissen, een stuk makkelijker gaan! Nogmaals bedankt voor je mooie review en de bijdrage aan onze missie! Groetjes, Eva - Correctbook

Via mijn werkgever ontvangen en werk er nu heel veel mee. TOP!

Ik heb via mijn werkgever een A5 blok met zwarte pen gekregen. Omdat ik er veel mee werk nu zelf blauwe en rode pennen besteld. TOP PRODUCTEN!!!

Hi Erik, Superleuk jouw enthousiasme, daar worden we echt blij van :) We wensen je nog heel veel plezier met het gebruik van je Correctbook én je nieuwe pennen natuurlijk! Groetjes, Eva - Correctbook

Snel en secuur

Als een organisatie zo maatschappelijk betrokken is betaal ik graag wat extra’s

Hi Jan, Bedankt voor je mooie review. Geweldig om te horen dat je zo achter onze missie staat. Dankzij jouw aankoop zijn we weer een stapje dichterbij ons doel. Met support van mensen zoals jij maken we schrijven toegankelijk over heel de wereld! Groetjes, Eva - Correctbook

Supersnelle levering en top product

De levering was ontzettend snel en ben heel blij met mijn correctbook. Voor mijn werk maak ik veel snelle aantekeningen die ik vaak maar een korte tijd nodig heb. Een correctbook is hiervoor ideaal!

Hi Marloes, Altijd fijn om te horen dat zowel het product als de service goed is bevallen. Voor snelle aantekeningen die je ook snel weer uit wil wissen is een Correctbook inderdaad perfect! Mocht je een keer een aantekening langer willen bewaren, is dit gelukkig ook geen probleem. Hiervoor hebben we zelfs een app om de aantekeningen écht voor altijd te kunnen bewaren: https://www.correctbook.com/nl/de-app. We wensen je nog heel veel plezier met je Correctbook en dat je nog heel veel mag schrijven en wissen! :) Groetjes, Eva - Correctbook

Stationsplein 45 3013AK Rotterdam

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.