Duidelijk en snelle service

De website is duidelijk. De levering gaat erg snel. Top service

Hi Eva, Leuk om complimenten te ontvangen over onze website! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen en we wensen je nog veel plezier met je producten. Groetjes, Eva - Correctbook

gewelid boekje, blij mee eventuele verbeterpunten : een mogelijkheid het doekje in het schriftje te kunnen opbergen. nog beter uitwisbaar maken ? best hard werken om het uit te vegen.

Hi Brigit, Bedankt voor je feedback. Verbeterpuntjes zijn altijd welkom en nemen we zeker mee in het verder ontwikkelen van onze producten. Voor je laatste punt heb ik wel al een tip; na een tijdje kan het inderdaad moeilijker worden om de inkt goed te verwijderen van de bladen. Om dit makkelijker te maken kun je onze schoonmaakspray (https://www.correctbook.com/nl/correctbook-schoonmaakset) of een beetje water gebruiken om het boekje weer mooi schoon te krijgen. Na het schoonmaken is je boekje weer als nieuw en zal het schrijven, en wissen, een stuk makkelijker gaan! Nogmaals bedankt voor je mooie review en de bijdrage aan onze missie! Groetjes, Eva - Correctbook

Via mijn werkgever ontvangen en werk er nu heel veel mee. TOP!

Ik heb via mijn werkgever een A5 blok met zwarte pen gekregen. Omdat ik er veel mee werk nu zelf blauwe en rode pennen besteld. TOP PRODUCTEN!!!

Hi Erik, Superleuk jouw enthousiasme, daar worden we echt blij van :) We wensen je nog heel veel plezier met het gebruik van je Correctbook én je nieuwe pennen natuurlijk! Groetjes, Eva - Correctbook

Snel en secuur

Als een organisatie zo maatschappelijk betrokken is betaal ik graag wat extra’s

Hi Jan, Bedankt voor je mooie review. Geweldig om te horen dat je zo achter onze missie staat. Dankzij jouw aankoop zijn we weer een stapje dichterbij ons doel. Met support van mensen zoals jij maken we schrijven toegankelijk over heel de wereld! Groetjes, Eva - Correctbook

Supersnelle levering en top product

De levering was ontzettend snel en ben heel blij met mijn correctbook. Voor mijn werk maak ik veel snelle aantekeningen die ik vaak maar een korte tijd nodig heb. Een correctbook is hiervoor ideaal!

Hi Marloes, Altijd fijn om te horen dat zowel het product als de service goed is bevallen. Voor snelle aantekeningen die je ook snel weer uit wil wissen is een Correctbook inderdaad perfect! Mocht je een keer een aantekening langer willen bewaren, is dit gelukkig ook geen probleem. Hiervoor hebben we zelfs een app om de aantekeningen écht voor altijd te kunnen bewaren: https://www.correctbook.com/nl/de-app. We wensen je nog heel veel plezier met je Correctbook en dat je nog heel veel mag schrijven en wissen! :) Groetjes, Eva - Correctbook

Zowel product als service zijn perfect!

Het opschrijven, doorhalen, wijzigen en papier weggooien zijn verleden tijd! Lekker overzichtelijk alles wat ik (tijdelijk) wil onthouden op een rijtje.

Hi Nathalie, Wauw; 'perfect'! Een mooier compliment kunnen we ons niet wensen. Het is super handig om je tijdelijke notities op te schrijven in onze Correctbooks, maar heb je ook al onze nieuwe app geprobeerd? Dat is misschien wel handig voor je als je je tijdelijke notities definitief wil maken :) Mocht je interesse hebben, hierbij het linkje: https://www.correctbook.com/nl/de-app We wensen je nog heel veel plezier met het gebruik van je Correctbook! Groetjes, Eva - Correctbook

Mooi ingepakt en snelle levering

Na een jaar gebruik wat bijbesteld. Prima tevreden

Hi Coby, Dat is écht een compliment; na een jaar nogsteeds zo enthousiast zijn dat je nieuwe producten besteld! Bedankt voor je review en wederom voor je bijdrage aan onze missie. Groetjes, Eva - Correctbook

Heel fijn werken en snel geleverd

Ik vind het super fijn om met twee notitie boekjes al mijn vakken te kunnen doen. Het enige jammere is dat soms de pennen niet helemaal werken in het opstarten maar daarna heel prettig

Hi Marit, Erg fijn om te horen dat je de boekjes graag gebruikt en dat het zo efficiënt werkt! Het kan inderdaad zo zijn dat de pennen iets meer moeite hebben met opstarten. Dit zou er ook aan kunnen liggen dat de pen bijna leeg is. Let er op dat je de pen met ons inktpotje hervult voordat deze helemaal leeg is. Een lege en uitgedroogde pen is helaas niet meer te redden. Bedankt voor je review en we wensen je nog veel schrijfplezier toe! Groetjes, Eva - Correctbook

Super product om je steentje bij te dragen tegen analfabetisme en papierverspilling!

Makkelijk in gebruik

Hi Liesbeth, Dat is mooi om te horen: jij een fijn product, wij weer een stapje dichterbij ons doel! Bedankt voor je bijdrage aan onze missie. We wensen je nog veel plezier met het gebruik van je Correctbook :) Groetjes, Eva - Correctbook

Ik ben erg blij met mijn boekje. Bij de levering was het dopje van de pen af gegaan. Er werd mij dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd. Super netjes!

Hi Marijke, Bedankt voor je review. We zijn ook erg blij dat je blij bent met je boekje ;) We wensen je veel schrijfplezier met je nieuwe pen en bedankt voor je bijdrage aan onze missie! Groetjes, Eva - Correctbook

de service was perfect

Een probleempje bij de bestelling werd snel en doeltreffend op een fijne manier opgelost. Service die je overal wil krijgen. Bedankt/.

Hi, Wat een mooi compliment, bedankt Ruud! We zijn blij om te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost en kun je nu weer gelijk aan de slag met de nieuwe pen :) We wensen je veel schrijfplezier toe! Groetjes, Eva - Correctbook

Goed idee heeft nog verbetering nodig.

Wat een mooi idee waar ik graag aan mee wil doen. Ik heb een correctbook gekocht om met werk te gebruiken. Als gezinsbegeleider ben ik tijdens huisbezoeken veel aan het schrijven. Wat ik merk is dat, als ik het op een dag veelvoudig intensief achterelkaar gebruik de stift eerst heerlijk schrijft en over de bladen zweeft en perfect lukt maar hoe intensiever ik hem gebruik hoe meer de inkt op lijkt te zijn en de bladen (tijdens het uitvegen en opnieuw schrijf) stroever wordt en de inkt van de stift niet graag vasthoudt. Ik ga hem nog iets langer gebruiken om te onderzoeken of dit een stukje wennen is of als dit blijft, moet ik voor het gemak helaas weer terug naar papier. De eerste testen voelde zo goed dat ik een nieuw correctbook als samen had gesteld met accessoires, deze heb ik nu even in mijn winkelmandje onn hold gezet. Mooi initiatief , maar heeft nog verbetering nodig!

Hi Vincent, Bedankt voor je review met feedback. Opbouwende kritiek is altijd welkom zodat we onze producten kunnen blijven verbeteren. Wat vervelend om te horen dat je tegen dit probleem aanloopt. Het valt misschien simpel op te lossen door het boekje eens grondig schoon te maken. Bij het wissen met een droge doek kunnen er resten achterblijven op de bladen. Dit kan er uiteindelijk voor zorgen dat er een stroeve laag achterblijft op de bladen. Op onze website hebben we een aantal tips voor het schoonmaken van je boekje: https://www.correctbook.com/nl/blog/post/schoonmaak-tips. Met gebruik van onze schoonmaakspray of water kom je al een heel eind! Ik hoop dat deze tips je probleem op zullen lossen en je pen snel weer over de bladen zal 'zweven'! Mocht je nog tegen problemen aanlopen, stuur ons vooral een mailtje zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken :) Groetjes, Eva - Correctbook

Correctbook extra blade besteld

Naast het veelvuldig gebruiken van correctbook op mijn werk heb ik nu 5 extra bladen besteld.. to do list ziet er gelikt uit. De rest ga ik ontdekken

Hi Marc, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast was over je eerste Correctbook dat je extra bladen bij hebt besteld! We wensen je veel succes en plezier met het maken van je to-do lijstjes en we zijn benieuwd wat je in de toekomst nog allemaal aan je Correctbook collectie gaat toevoegen ;) Groetjes, Eva - Correctbook

Fijn product, snelle levering

Ik ben heel blij met de flashcards. Super fijn om een optie te vinden die milieuvriendelijk en herbruikbaar is.

Hi Alice, Onze complimenten dat je zo je steentje bijdraagt aan een betere wereld, in het kader van duurzaamheid én door onze missie te steunen. Samen maken we schrijven toegankelijk voor iedereen op de wereld. Bedankt en we wensen je veel schrijfplezier toe! Groetjes, Eva - Correctbook

Goede kwaliteit producten en een mooi doel

Tevreden met de producten, ik gebruik deze in mijn werk. Het feit dat je een goed doel hebt is een prettige gedachten. Ik raad de producten van deze site aan.

Hi Gijs, Bedankt voor je aanbeveling van onze producten. Wij vinden het ook heel prettig dat je bijdraagt aan onze missie! We wensen je veel schrijfplezier toe :) Groetjes, Eva - Correctbook

Superfijn zo weinig papieren administratie

Ik heb eerst een paar losse bladzijde besteld om het uit te proberen of het voor mij werkt. Daarna volgde er meer. Ik heb altijd het kleinste boekje in mijn tas en op mijn werk A4. Ik fotografeer het als ik het wil bewaren. Dit scheelt zo veel papieren administratie. Top dit!

Hi Mariska, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze boeken dat je ze zowel privé als op je werk gebruikt! Super handig dat je foto's maakt van je aantekeningen, maak je hiervoor toevallig al gebruik van onze nieuwe app? Alle handige tips over het gebruik van de app vind je hier: https://www.correctbook.com/nl/de-app :) We willen je bedanken voor je enthousiasme en je bijdrage aan onze missie! Groetjes, Eva - Correctbook

Makkelijk bestellen, prima materiaal

Ik schrijf nu al een tijdje in correctbook. Geen verspilling van papier meer en geen notities meer kwijt. Nu tabbladen en een navulling voor de stift besteld en snel in huis.

Hi Remco, Dat klinkt toch als een win-winsituatie, of niet? ;) Super fijn om te horen dat je zo blij bent met je producten en bedankt voor je bijdrage in de strijd tegen analfabetisme! Groetjes, Eva - Correctbook

Schrijft fijn en gemakkelijk proper te krijgen

Ik heb de correctbook nu een week in gebruik en ben zeer tevreden. Ik had wat schrik voor het proper maken maar het veegt goed af met de doekjes en met de spray kan je het extra proper maken. Wat het op termijn gaat geven kan ik nu nog niet zeggen. Ook de kaartjes hebben we die zijn echt een goede studiehulp.

Hi Nina, Dat is super positief! Je hebt het gebruik van het boekje zo te horen al aardig onder de knie. Mocht je nog meer willen bijleren vind je hier een aantal schoonmaak-tips: https://www.correctbook.com/nl/blog/post/schoonmaak-tips. Ik wens je veel schrijfplezier en hopelijk volgen er veel mooie studieresultaten! Groetjes, Eva - Correctbook

Handig product

Snelle levering, goed en handig product

Hi Marianne, Bedankt voor je heldere review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over zowel de levering als de producten zelf. We wensen je dan ook heel veel schrijfplezier met je Correctbook producten! :) Groetjes, Eva - Correctbook

Handig uitwasbare to do list

Erg blij mee rn handig dat het uitwisbaar is.

Goedemorgen Iris, Bedankt voor je review en gaaf dat we van jou een 10 hebben gekregen! Veel schrijfplezier toegewenst. Groetjes, Gerda

Amazing product!

Great product! Very useful at work but also to help planning my week. The team provided a great customer service! I love the cause the company supports and I truly recommend it!

• Você nos recomendaria? sim

Good morning Diogo, Great to read your review! And thanks for supporting our goals. Nice to read that you had good contact with our customer service. We wish you lots of writing fun and good luck with planning :) Greetings, Gerda

Makkelijk besteld en snel geleverd

De bestelling is makkelijk te plaatsen en de webshop is zeer overzichtelijk. Daarnaast is de bestelling heel snel geleverd.

Goedemorgen Damien, Wat gaaf om te lezen dat je onze website hebt gevonden en dat je daar makkelijk je weg hebt kunnen vinden. Bedankt voor je bestelling waarmee je impact hebt gemaakt :) We wensen je veel schrijfplezier toe! Groetjes, Gerda

Heel erg fijn

Het zijn fijne notitieboekjes en ik heb die van a7 in mijn tas als boodschappenbriefje, heel handig!

Goedemorgen Nicole, Wat leuk om te lezen dat ons Pocket model zo in de smaak valt. en de 5 sterren die je heb gegeven waarderen we zeer! Veel plezier met boodschappen doen :) Groetjes, Gerda

Best

Best

Goedemorgen Jos, Bedankt voor je 5 sterren! Heel veel schrijfplezier toegewenst. Groetjes, Gerda

Een mooie manier om duurzaamheid aan een goed en waardevol initiatief te verbinden!

Vanaf moment één was het contact met Correctbook zeer prettig. Ze dachten met ons mee om 'ons boek' zo persoonlijk mogelijk te maken. We zijn zeer blij met het resultaat en hopen dat onze collega's hier veel gebruik van gaan maken. Een duurzaam product en ook een mogelijkheid tot digitaliseren, super! Dat we hiermee ook een initiatief steunen om wereldwijd tegen analfabetisme te strijden, doet ons onderwijshart natuurlijk sneller kloppen!

Goedemorgen! Hartelijk bedankt voor je mooie review! En zo leuk om te hier te lezen dat jullie blij zijn met het resultaat en het gebruik van de boeken. Heel veel schrijfplezier toegewenst! Groeten, Gerda

Stationsplein 45 Unit E1.174.1

3013AK Rotterdam

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.