Great Product with meaningful purpose

We came accross Correctbook as our founders studied together with the founder of Correctbook and knew each other. We at Airpaq, have the vision to positively impact the environment and promote sustainability by upcycling used auto-parts. From this perspective, Correctbook was a perfect company to collaborate with, as their mission and value matched with ours. Moreover, on top of the great product they provide, we chose Correctbook as their purpose was not only to positively impact the environment, but also to help children obtain better education and to raise the education standard in developing areas around the world, which we believe is a very important meaningful cause.

We really enjoyed the collaboration with you Hideki! Together we can make writing accessible for everyone :) Best, Ellenoor - Correctbook

Fantastic product, lovely customer support

I bought correctbooks as Christmas presents for my employees and clients and what can I say? I love them! Not only do they help us reduce waste while supporting an important cause, the customer service was also truly helpful and genuinely lovely. I'll definitely come back for more correctbooks and will recommend them to everyone who asks (and maybe even to people who don't ;-)).

Great to hear that you love our products as much as we do Theodora! Keep spreading the message and help us battle against illiteracy :) Best, Ellenoor - Correctbook

Mooi initiatief!

Ik heb een A5-correctbook besteld als kerstcadeautje voor collega's en relaties. Een mooi & duurzaam initiatief waarmee je een goed steunt. Het boekje is handig in gebruik, het schrijft lekker en het werkt goed. Persoonlijke en snelle service van Correctbook, ik ben erg tevreden!

Nou wat fantastisch om te horen! Heel veel schrijfplezier verder. :) Groetjes, Eva - Correctbook

Fijne communicatie en mooi product!

Wij hebben een eigen correctbook ontworpen en werden hierbij uitstekend geholpen door het team van correctbook! De communicatie was snel, duidelijk en vriendelijk! De productie was ook erg snel en we waren erg blij verrast door het eindresultaat! Een mooie aanvulling aan onze merchandise collectie.

Persoonlijk contact, er werd meegedacht.

Persoonlijk contact, er werd meegedacht. Levering volgens afspraak. Materiaal is mooi, werkt goed. Aanrader!

Beste Anneke, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service. Met vriendelijke groet, Eva

Prettig contact, bijzonder snelle levering

Ik heb het contact met de sales afdeling als erg prettig ervaren. Ik wilde mijn eigen bedrukte boekjes. Ze hielpen mij vlot met al mijn vragen. Ook het bestelproces ging erg vlot. Ik verwachte een langere levertijd met het zelf laten bedrukken. Dat viel dus reuze mee!

Een hedendaags en duurzaam cadeau met een goed doel.

Zoals de titel al verteld is dit een echt mooi presentje in deze tijd. Je verspilt minder papier terwijl je ook nog het alfabetisme helpt te verminderen in Zuid-Afrika.

Mooi product voor een goede prijs

Wij hebben boekjes besteld voor onze relaties en CorrectBook heeft geholpen met de lay-out van de kaft. Prima communicatie en perfect resulktaat.

Gewoon schrijven, minder papier, voor een goed doel

Behalve de zorg voor het milieu, voelt onze corporatie een grote sociale verantwoordelijkheid. Dit notitieboekje was precies wat we zochten; door op deze manier minder papier te gebruiken, maar ook om bij te dragen aan de strijd tegen analfabetisme. Het is leuk om te zien hoeveel medewerkers er gebruik van maken, iedere keer weer. Zakelijke relaties die ons Correctbook ontvangen reageren ook blij verrast.

Eigen thema met de story of Correctbook; paperless met pen en papier

Voor een inspiratiedag met het thema Duurzaam Inzetbaarheid wilden we onze deelnemers graag een notitieboekje geven zodat zij alle tips en ideeën van de dag konden noteren. En hoe beter passend in dat thema dan een boekje wat herbruikbaar is? En daarmee nog een bijdrage aan de ontwikkeling van kinderen leveren ook! Templates voor de opmaak van de omslag werden vlot geleverd en in samenspraak geweldige notieboekjes ontworpen waarbij wij ons thema in de etalage konden zetten, maar de story of Correctbook volledig intact bleef. Ze zijn enthousiast ontvangen en er werd die dag gretig in geschreven. Ook binnen onze organisatie zie je de boekjes op menig bureau liggen en blijven ze gebruikt worden. Makkelijk in gebruik, paperless maar toch het gemak van pen en papier!

Prima notitieboek

Handig dat je de notities makkelijk kan bijwerken. Uitwissen van tekst is eenvoudig maar gebeurt niet als je er alleen met je hand overheen gaat. Perfect!

Een overzichtelijke en milieubewuste To Do Lijst

Door gebruik te maken van het Correctbook hoef je geen onnodige hoeveelheden papier meer te gebruiken om je To Do lijstjes op bij te houden. Met de Correctbook creëer je voor jezelf een fantastisch overzicht. Op het moment dat de taak af is kan je het keurig uitwissen. Voor de studenten om het MBO, die moeite hebben met plannen, is dit een uitkomst. Het nadeel is wel dat het uitwis doekje snel kwijt is. Wellicht kan deze op enige manier aan het schrift bevestigd worden.

Positief

Alles is goed verlopen, alle vragen werden correct en tijd beantwoord.

Branded Correctbook als duurzaam personeelscadeau

Wij hebben 60 Correctbooks laten ontwerpen in onze bedrijfskleuren, voor het hele team! Werd erg goed ontvangen en iedereen gebruikt het notitieboekje; een duurzaam cadeau. Levertijd duurde iets langer, en wellicht hadden we het ontwerp iets willen aanpassen, maar gezien de tijdsdruk die we hadden hebben we een erg mooi cadeau kunnen presenteren! Wij raden Correctbook aan!

Correctbook mooi, duurzaam en nuttig, een relatiegeschenk voor de ondernemers in Gemeente Zuidplas.

Correctbook hebben wij gekozen als relatiegeschenk voor de ondernemers in Zuidplas. We wilden graag een duurzaam product. Correctbook past hier perfect bij en tegelijkertijd ondersteunen we hiermee kinderen in Rwanda. De vormgeving hebben we samen opgepakt en de service is erg goed en snel geweest. Zelf gebruik ik Correctbook nu een jaar en ik zou niet meer zonder kunnen.

Snel en efficient.

Correctbook werk snel en efficiënt aan de levering. De samenwerking is erg prettig. Staan open voor leuke ideeën en dat met een juiste inzet. Het is een mooi relatiegeschenk geworden waar ik veel positieve reacties op krijg.

Praktisch

Nieuwe medewerkers krijgen bij ons een Correctbook omdat we papierloos werken. Correctbook is een goed alternatief die deze manier van werken ondersteund. De samenwerking en het meedenken van de medewerkers bij correctbook is goed.

Geweldige schrijfervaring en makkelijk weer uit te wissen

Correctbook is dé manier voor ons om op een duurzame manier notities te maken. Wij als bedrijf doen zoveel mogelijk aan verduurzaming en deze schrijfoplossing is daar perfect voor. Het is heel eenvoudig om even snel notities te maken en deze vervolgens weer uit te wissen. Daarnaast kunnen wij kinderen dezelfde schrijfervaring geven als wij hebben en dat voelt goed.

Duurzame gift met persoonlijke tintje

Wij hebben al onze relaties, welke aanwezig waren bij de opening van ons nieuwe pand, een goodiebag gegeven met oa. een correctbook. Hierop hebben wij ons nieuwe logo laten drukken. Wij krijgen nog steeds complimenten over het correctbook en bij onze bezoeken aan deze relaties zien wij hem ook nog veelvuldig terug. Daarbij vonden wij het ook belangrijk om een doel te steunen. Dit omdat het past bij onze Duurzame oplossingen welke wij aanbieden.

Fijne

De boekjes zijn handig in gebruik en dragen bij aan onze papierloze doelstelling op kantoor. Verbeterpunten: - Uitvegen inkt gaat lastig als het een tijdje in het boekje staat - Wisser achterop pen is snel 'doordrenkt' van inkt - Sponsjes gaan snel stuk

Ik ben heel erg blij met onze Correctbooks.

We hebben als stichting Energy Challenges besloten om alle deelnemende leerlingen een Correctbook aan te bieden. We dachten dat dat een leuk idee zou zijn. Inmiddels weten we beter! Het was een fantastisch idee. We zijn enorm geholpen met het ontwerp van de 4 omslagen van het Correctbook door het team van Correctbook en hadden heel snel alle Correctbooks binnen. We konden niet wachten ze te mogen uitdelen aan alle leerlingen die door corona geen finale bijeenkomst konden bijwonen. Samen met het deelname certificaat hebben ze er allemaal 1 ontvangen en we hebben ALLEEN maar positieve reacties gekregen. De Correctbooks die we nog over hadden hebben we uitgedeeld aan wat (volwassen) relaties. En ook daar zijn ze een geweldig succes. Er gaat (bijna) geen dag voorbij dat niet iemand me attendeert op het mooie maar vooral duurzame alternatief voor papier! Zelf gebruik ik inmiddels ook de Flashcards als notitieblaadjes. 1 keer per week wis ik ze. Er zitten er genoeg in de doos om ze de hele week te gebruiken. Als we straks weer fysiek gaan vergaderen ga ik zeker het alternatief bestellen voor de flap-overs die we normaal altijd gebruiken. Eigenlijk kan ik daar niet op wachten. Ben heel benieuwd hoe die gaan bevallen. Er is 1 dingetje wat ik nog graag zou zien. Een mooiere pen/stift. Dit is niet echt iets om 'trots' op te zijn en dat ben ik op onze mooie Correctbooks wel.

Goede service en een fantastisch product.

Snelle levering, goede service. Leuke attentie voor al onze collega's. De reacties zijn erg postitief.

Super in alle opzichten !

De boekjes zijn handig in gebruik, zien er mooi uit en het geeft zo'n goed gevoel om te weten dat je er zowel de natuur als een goed doel mee helpt ! Ik zou ze aan iedereen aanbevelen !

Wat een praktisch en mooi cadeau

Dank voor het leveren van dit leuke en praktische cadeau. Wij zijn helemaal fan! Team Wolfert Lyceum.

De boekjes zijn hier door de collega's enthousiast ontvangen en worden goed gebruikt.