Duurzame gift met persoonlijke tintje

Wij hebben al onze relaties, welke aanwezig waren bij de opening van ons nieuwe pand, een goodiebag gegeven met oa. een correctbook. Hierop hebben wij ons nieuwe logo laten drukken. Wij krijgen nog steeds complimenten over het correctbook en bij onze bezoeken aan deze relaties zien wij hem ook nog veelvuldig terug. Daarbij vonden wij het ook belangrijk om een doel te steunen. Dit omdat het past bij onze Duurzame oplossingen welke wij aanbieden.

Fijne

De boekjes zijn handig in gebruik en dragen bij aan onze papierloze doelstelling op kantoor. Verbeterpunten: - Uitvegen inkt gaat lastig als het een tijdje in het boekje staat - Wisser achterop pen is snel 'doordrenkt' van inkt - Sponsjes gaan snel stuk

Ik ben heel erg blij met onze Correctbooks.

We hebben als stichting Energy Challenges besloten om alle deelnemende leerlingen een Correctbook aan te bieden. We dachten dat dat een leuk idee zou zijn. Inmiddels weten we beter! Het was een fantastisch idee. We zijn enorm geholpen met het ontwerp van de 4 omslagen van het Correctbook door het team van Correctbook en hadden heel snel alle Correctbooks binnen. We konden niet wachten ze te mogen uitdelen aan alle leerlingen die door corona geen finale bijeenkomst konden bijwonen. Samen met het deelname certificaat hebben ze er allemaal 1 ontvangen en we hebben ALLEEN maar positieve reacties gekregen. De Correctbooks die we nog over hadden hebben we uitgedeeld aan wat (volwassen) relaties. En ook daar zijn ze een geweldig succes. Er gaat (bijna) geen dag voorbij dat niet iemand me attendeert op het mooie maar vooral duurzame alternatief voor papier! Zelf gebruik ik inmiddels ook de Flashcards als notitieblaadjes. 1 keer per week wis ik ze. Er zitten er genoeg in de doos om ze de hele week te gebruiken. Als we straks weer fysiek gaan vergaderen ga ik zeker het alternatief bestellen voor de flap-overs die we normaal altijd gebruiken. Eigenlijk kan ik daar niet op wachten. Ben heel benieuwd hoe die gaan bevallen. Er is 1 dingetje wat ik nog graag zou zien. Een mooiere pen/stift. Dit is niet echt iets om 'trots' op te zijn en dat ben ik op onze mooie Correctbooks wel.

Goede service en een fantastisch product.

Snelle levering, goede service. Leuke attentie voor al onze collega's. De reacties zijn erg postitief.

Super in alle opzichten !

De boekjes zijn handig in gebruik, zien er mooi uit en het geeft zo'n goed gevoel om te weten dat je er zowel de natuur als een goed doel mee helpt ! Ik zou ze aan iedereen aanbevelen !

Wat een praktisch en mooi cadeau

Dank voor het leveren van dit leuke en praktische cadeau. Wij zijn helemaal fan! Team Wolfert Lyceum.

De boekjes zijn hier door de collega's enthousiast ontvangen en worden goed gebruikt.

Snelle en goede service! Mooie boekjes geworden met eigen logo.

Zeer goed contact gehad met de medewerkers van de zakelijke dienstverlening, goede proefexemplaren kunnen inzien en snelle levering! Beveel het zeker aan.

Fijne boekjes die je keer op keer kunt gebruiken

pluspunten: - mooi formaat, klein ontwerp (A5) - keer op keer te gebruiken - ook te beschrijven met reguliere white board markers - geweldig voor kinderen om op te tekenen minpunten: - stift is exclusief, door de dunnen punt is makkelijk tussen de lijntjes te schrijven. wanneer de stif op is, kun je bijna alleen maar over op een dikkere whiteboard stift.

Hartstikke leuke notitieboekjes!

Leuk gevuld met verschillende soorten pagina's! Collega's zijn er heel blij mee!

Ideaal

Goede service en scherpe reële prijzen. Kwaliteit is super goed. Oneindig schrijven, veegt niet uit als je er met je hand overeen gaat en is makkelijk uit te wissen. Pennen gaan lang mee en met de te wassen wis doekjes erg duurzaam. Wij gebruiken de Correctbooks allen veel en zijn erg enthousiast. De kladblokken de deur uit, Correctbook ingeslagen!

Leuk en duurzaam relatiegeschenk

We krijgen veel complimenten. Klein nadeel: de stift schrijft soms niet.

Het boek is door onze collega's goed ontvangen

Het wissen met het doekje gaat niet zo heel lekker. Het aanleveren in Indesign is wel complex

Wij hebben het Correctbook aan onze medewerkers verstrekt en tevens aan relaties als kerstgeschenk. Zeer positieve reacties ontvangen. Het Correctbook werkt erg fijn en de service was top.

GOED

Snelle levering van een mooi product dat je ook een goed gevoel geeft omdat je direct een goed doel steunt.

Duidelijke site, snelle levering, prettig contact en mooi product!

Zeer fijn contact met de salesafdeling over de levering voor ons bedrijf. Snelle reacties, en levering volgens afspraak.

Uitstekende service, zeer tevreden

Snelle reactie, duidelijke offerte, snelle levering, uitstekend resultaat. Aanrader!

Prima service, maar wel een steek laten vallen met de achterkant.

We hebben veel contact gehad met Correctbook door wat wijzigingen aan onze kant. Gelukkig kon dat allemaal en werd er goed op ingespeeld. De boeken zijn erg mooi geworden. Enige verbeterpunt is dat ons niet duidelijk was dat de achterkant wit zou blijven. Ook was niet duidelijk dat we dit hadden kunnen aanpassen. Erg jammer, een belletje was voldoende geweest om dit detail ook op orde te krijgen.

Beste Anja, Allereerst erg jammer dat de achterkant van jullie omslag niet geheel aan jullie verwachtingen voldoet. Het ontwerp dat klanten bij ons inleveren in pdf-formaat, vormt een exacte weergave van hoe de omslag van het Correctbook er daadwerkelijk uit komt te zien. Wij zullen een door de klant aangeleverd ontwerp daarom nooit uit eigen initiatief aanpassen. Omdat de witte achterkant in jullie ontwerp wat ons betreft niet misstond, hebben wij niet bedacht dat jullie de achterkant in een andere kleur wilden dan jullie ontwerp aangaf. Om dit misverstand in de toekomst te voorkomen, hebben we in ons offertetraject nu de zin toegevoegd dat het aangeleverde ontwerpbestand een exacte weergave vormt van de te bedrukken omslag. We hopen dat jullie desondanks veel plezier hebben van de boeken!

Vriendelijke, behulpzaam en [ast binnen onze visie

Eerste contacten bij de start-up gehad met Sam. Vervolgens een aantal collega's van Correctbook als contactpersoon gehad, maar dit verloopt naar wens. Het Correctboekje sluit aan bij onze missie, vandaar dat wij dit initiatief steunen.

Over Correctbook Zakelijk

Correctbook is een duurzaam merk voor uitwisbaar schrijfmateriaal, dat strijdt tegen wereldwijd analfabetisme.