De boekjes zijn hier door de collega's enthousiast ontvangen en worden goed gebruikt.

Snelle en goede service! Mooie boekjes geworden met eigen logo.

Zeer goed contact gehad met de medewerkers van de zakelijke dienstverlening, goede proefexemplaren kunnen inzien en snelle levering! Beveel het zeker aan.

Fijne boekjes die je keer op keer kunt gebruiken

pluspunten: - mooi formaat, klein ontwerp (A5) - keer op keer te gebruiken - ook te beschrijven met reguliere white board markers - geweldig voor kinderen om op te tekenen minpunten: - stift is exclusief, door de dunnen punt is makkelijk tussen de lijntjes te schrijven. wanneer de stif op is, kun je bijna alleen maar over op een dikkere whiteboard stift.

Hartstikke leuke notitieboekjes!

Leuk gevuld met verschillende soorten pagina's! Collega's zijn er heel blij mee!

Ideaal

Goede service en scherpe reële prijzen. Kwaliteit is super goed. Oneindig schrijven, veegt niet uit als je er met je hand overeen gaat en is makkelijk uit te wissen. Pennen gaan lang mee en met de te wassen wis doekjes erg duurzaam. Wij gebruiken de Correctbooks allen veel en zijn erg enthousiast. De kladblokken de deur uit, Correctbook ingeslagen!

Leuk en duurzaam relatiegeschenk

We krijgen veel complimenten. Klein nadeel: de stift schrijft soms niet.

Het boek is door onze collega's goed ontvangen

Het wissen met het doekje gaat niet zo heel lekker. Het aanleveren in Indesign is wel complex

Wij hebben het Correctbook aan onze medewerkers verstrekt en tevens aan relaties als kerstgeschenk. Zeer positieve reacties ontvangen. Het Correctbook werkt erg fijn en de service was top.

GOED

Snelle levering van een mooi product dat je ook een goed gevoel geeft omdat je direct een goed doel steunt.

Duidelijke site, snelle levering, prettig contact en mooi product!

Zeer fijn contact met de salesafdeling over de levering voor ons bedrijf. Snelle reacties, en levering volgens afspraak.

Uitstekende service, zeer tevreden

Snelle reactie, duidelijke offerte, snelle levering, uitstekend resultaat. Aanrader!

Prima service, maar wel een steek laten vallen met de achterkant.

We hebben veel contact gehad met Correctbook door wat wijzigingen aan onze kant. Gelukkig kon dat allemaal en werd er goed op ingespeeld. De boeken zijn erg mooi geworden. Enige verbeterpunt is dat ons niet duidelijk was dat de achterkant wit zou blijven. Ook was niet duidelijk dat we dit hadden kunnen aanpassen. Erg jammer, een belletje was voldoende geweest om dit detail ook op orde te krijgen.

Beste Anja, Allereerst erg jammer dat de achterkant van jullie omslag niet geheel aan jullie verwachtingen voldoet. Het ontwerp dat klanten bij ons inleveren in pdf-formaat, vormt een exacte weergave van hoe de omslag van het Correctbook er daadwerkelijk uit komt te zien. Wij zullen een door de klant aangeleverd ontwerp daarom nooit uit eigen initiatief aanpassen. Omdat de witte achterkant in jullie ontwerp wat ons betreft niet misstond, hebben wij niet bedacht dat jullie de achterkant in een andere kleur wilden dan jullie ontwerp aangaf. Om dit misverstand in de toekomst te voorkomen, hebben we in ons offertetraject nu de zin toegevoegd dat het aangeleverde ontwerpbestand een exacte weergave vormt van de te bedrukken omslag. We hopen dat jullie desondanks veel plezier hebben van de boeken!

Vriendelijke, behulpzaam en [ast binnen onze visie

Eerste contacten bij de start-up gehad met Sam. Vervolgens een aantal collega's van Correctbook als contactpersoon gehad, maar dit verloopt naar wens. Het Correctboekje sluit aan bij onze missie, vandaar dat wij dit initiatief steunen.