Geen reactie op klacht

Mijn bestelling, in totaal 2 potjes en 1 flesje heel snel geleverd. Helaas was 1 potje gaan lekken, waardoor de binnenkant van de verpakking erg plakkerig was gaan worden. Na mijn mededeling hierover via de mail heb ik niets van hen mogen vernemen. Jammer. Volgende keer toch maar een andere webwinkel proberen.

Prima en snelle service!!

Snelle levering en prima service!

Tevreden klant.

Goede prijs, fijne manier van bestellen en snelle bezorging.

Bestelling niet ontvangen

Heb bestelling niet ontvangen en contact met klantenservice is erg moeizaam. Wat mij betreft was dit de laatste bestelling bij Superfood, omdat het super frustrerend is.

Prima,vlot verstuurd!

Gewoon geweldig en wij kunnen voorlopig weer voort met eten. Bedankt daarvoor.

Goede en snelle service

Top service en snel!

Goede prijs, meteen bevestiging gekregen, ook hetzelfde dag verzonden en volgende dag ontvangen.

Goed en snel

Grote keuze, goede prijs, snelle levering

Zie boven!

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering, groot assortiment met goed prijs.

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Hele snelle levering en de bestelling prima uitgevoerd!

Alles naar wens!!!

Supersnel verpakt en verzonden.

Tó één sterretje minder, want ik had :direct na m'n bestelling van 2 potjes ORTHICA en 2 potjes Bonusan: per ongeluk weer 2 potjes ORTHICA K2 in m'n w.wagentje gedaan. Een mailtje :onderaan de site:geschreven, dat dit een vergissing was. Konden ze dat nog annuleren ? Dat is niet gebeurd, helaas. Dit pakje kreeg ik een dag later. Weliswaar heel correct verpakt en verzonden. Maar waarom kwam dat mailtje niet bij u aan ? Ik heb nu 4 potjes ORTHICA K2 op voorraad. Terugsturen? Met een vriendelijke klantengroet: M.van M.Kr.

Lekker snel geleverd

goede prijs, snelle levering

Goed overzicht van het assortiment en snelle levering.

Goed overzicht van het assortiment en snelle levering.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering, net als de vorige keer!

Al meermalen besteld bij Superfoodstore en altijd snel en prima!

Ik gebruik Superfoodstore voor een aantal voedingssupplementen die in de fysieke winkels moeilijk verkrijgbaar of een stuk duurder zijn.

Zondagmiddag besteld, maandag binnen. Achteraf betalen met Klarna. Super service!

Supersnelle levering.

duidelijke site, goede producten, snelle levering

Enorm blij toen 1 dag na bestellen mijn pakketje al binnenkwam. Zeer tevreden met de producten van de superfoodstore!

Goed product en zeer snelle levering.

In het weekend besteld en 's maandags geleverd. gebeurt bij andere firma's nooit.

Prima! Bezorging binnen 24 uur!

Prima! Bezorging binnen 24 uur!

Over Superfoodstore.nl

Superfoodstore.nl biedt behalve premium superfoods, ook natuurvoeding en artikelen voor persoonlijke verzorging. Het uitgangspunt van Superfoodstore.nl is om alleen producten aan te bieden die bijdragen aan voeding en verzorging van jouw lichaam, waarbij uitdrukkelijk wordt gelet op de omstandigheden van de productie, leefomgeving en eerlijkheid binnen de keten. Wat je op werkdagen én op zondag voor 21.00 besteld, wordt die zelfde dag verzonden. Meestal heb je je bestelling dan een dag later al binnen! Bestellingen boven 75,- worden gratis verzonden.