Zeer bijzonder goed.

Heel tevreden. Snel levering. Netjes ingepakt.

Geen moeilijk dingen. Overzichtelijke site Snel en goed geleverd

zeer toegankelijke en duidelijke site, en supersnelle levering

zie boven

Slecht verpakt

De bestelling was slecht verpakt. Er zat veel te weinig luchtzakjes in om alles goed te beschermen, zeker aangezien er twee glazen potjes in zaten.

Geen vlotte afwerking klacht

Bij het neerleggen van een klacht werd er in eerste instantie adequaat gereageerd. Vervolgens werd er gevraagd om meer informatie. Na het verstrekken ervan heb ik geen reactie meer gekregen, ook niet na meerdere mails van mijn kant. Ik zal hier geen bestelling meer plaatsen.

Heel erg tevreden.

Alles geen soepel zowel de bestelling als de levering, heel erg bedankt.

Snelle en nette levering.

Tijdens de vorige bestelling was er een potje van een supplement kapot gegaan. Er werd mij een nieuwe pot beloofd, helaas ontving ik deze steeds niet. Nu heb ik deze later alsnog bij een volgende bestelling meegeleverd gekregen, dat vond ik erg netjes.

Snelle levering en royaal goedkoper als andere sites!

verbazend.

binnen 24 uur besteld, betaald en door post.nl aan huis afgeleverd. wow

Super tevreden!

Super tevreden met het assortiment, de prijzen en de levertijd.

geweldig

geweldig

duidelijk en correct afgwerkt.

Ruim assortiment, snelle bezorging.

Het assortiment is zeer ruim en ondanks Corona werd de bestelling snel bezorgd.

Goede producten en snelle levering

De ene producten zijn net wat weer voordeliger dan andere en vice versa in vergelijking tot andere sites. Maar prima hoor, zou hier zo weer bestellen!

Op tijd, goede informatie, goede levering

Snel, correct én gunstig!

Bij veel webshops moet je tegenwoordig maar afwachten of je ook krijgt wat je hebt besteld, en wanneer. Bij Superfoodstore weet je dat je binnen een paar dagen precies hebt wat je hebt besteld. Zeer op prijs stel ik ook de verpakking, met papier ipv plastic!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Ben altijd een beetje huiverig om on line te bestellen. Maar moet toegeven dat er geen problemen zijn met superfoodstore. Bestellen ging simpel en de bestelling werd snel en binnen 3 dagen geleverd.

Snelle bezorging en een goede prijs.

Snelle, nette levering

Produkten snel en netjes geleverd gekregen

Was erg snel geleverd. De volgende dag al in huis

Prima, alleen er miste een item

De bestelling was prima geleverd, helaas miste er een item. Hier heb een mail over gestuurd, alleen nog geen antwoord gekregen.

Super snel geleverd & fijne prijzen

Ik heb een grote bestelling geplaatst. Producten werden snel geleverd. Producten waren ook goedkoper dan op andere sites. Helemaal tevreden!

Goede en snelle levering.

Helemaal goed mijn eerste bestelling bij jullie. Super.

Prima en snelle service

Prima en snelle service

Over Superfoodstore.nl

Superfoodstore.nl biedt behalve premium superfoods, ook natuurvoeding en artikelen voor persoonlijke verzorging. Het uitgangspunt van Superfoodstore.nl is om alleen producten aan te bieden die bijdragen aan voeding en verzorging van jouw lichaam, waarbij uitdrukkelijk wordt gelet op de omstandigheden van de productie, leefomgeving en eerlijkheid binnen de keten. Wat je op werkdagen én op zondag voor 21.00 besteld, wordt die zelfde dag verzonden. Meestal heb je je bestelling dan een dag later al binnen! Bestellingen boven 75,- worden gratis verzonden.