Is goec

Is goed als het fout is gegaan of het aantaal klop niet wordt gelijk recht gezet

Gemakkelijke website, snelle bezorging. Top!!

Prima service en snelle levering

Prima en snelle levering ..!

goedkoper dan ergens anders en snel bezorgd. TOP!!!

Fijne winkel.

Goeie producten die zelfs in coronatijd binnen een dag geleverd werden! Alleen de gratis verzenden boven de 75 vind ik wat aan de hoge kant.

Heerlijk! En pure nostalgie...

Na 50 jaar nergens meer te vinden de ouderwetse anijsmelktabletten van M. & P. S. op internet gevonden en meteen besteld. De anijsblokjes/staafjes die je in de supermarkt koopt zijn hier niet mee te vergelijken! Ze waren tijdens het transport niet heel gebleven, maar dat had ik eigenlijk al een beetje verwacht, dus geen probleem, ik doe so-wie-so maar een halve tablet in 1 beker melk. Dit is puur genieten!!!

Snelle levering.

De ene avond besteld en de andere middag werd het al bezorgd. Netjes verpakt.

Ik heb mijn producten niet gekregen.

Ik heb mijn producten niet ontvangen. Ik zie in de PostNL app dat de producten onderweg beschadigd zijn en retour naar superfoodstore zijn gezonden. Deze zijn daar dagen geleden ontvangen maar ik ontvang vervolgens geen bericht over een oplossing.. Daar moet ik zelf achteraan.

Super goed

Goede service, het is een aanrader.

Mijn bestelling is correct gedaan, snelle levering

volgens verwachting

makkelijk bestellen, snel geleverd zonder poespas

netjes en correct

netjes en correct

Snel en goedkoop

Goed koper dan bij reformhuis in Breda.

correct en netjes

Zeer snelle levering. Goed verpakt.

Snel en goed spul

Snel geleverd & goedkoper

Prima website, duidelijk, veel op voorraad, snelle verzending, en goedkoper dan veel andere sites met zelfde aanbod.

Snelle service en scherp geprijsd

Snelle levering en producten scherp geprijsd

Ruim assortiment aan producten voor een mooie prijs

Ik was op zoek naar een aantal specifieke producten die Superfoodstore in het assortiment heeft. De producten werden snel geleverd. Het totaalbedrag was goedkoper dan als ik het ergens anders zou bestellen.

goede afhandeling

Tweede keer ook alles netjes ontvangen (in 24 uur)

Werkte prima, maar miste een gevoel van vertrouwen ondanks dat alles goed is gegaan. Wellicht lidmaatschap van Thuiswinkel.org overwegen dan zijn evt. geschillen ook goed geregeld.

Ik vind jullie heel betrouwbaar

Snelle levering met de juiste producten. Dit cijfer is mede door eerdere ervaringen toen een door mij vergeten producten alsnog bij de bestelling kon worden gevoegd. En toen een pakje retour was gegaan werd dezelfde bestelling opnieuw geplaatst en had ik het de volgende dag in huis. Ik zou overigens wel iets meer willen betalen om de bezorgers een normaal salaris te kunnen laten verdienen.

Goede prijzen en snel geleverd

Toegankelijke webshop met schappelijke prijzen en een goed assortiment. Besteld en dag later geleverd.

Snel en correct

Overzichtelijke website, snelle en correcte levering.

Top bedrijf

Tot nu toe klopt het altijd weer en het is niet de eerste keer dat ik bestel. Één van de betere shops in superfoods en supps. Keuze, prijs en levering... top bedrijf

Snelle levering mooie aanbieding

Snelle levering prima aanbieding

Over Superfoodstore.nl

Superfoodstore.nl biedt behalve premium superfoods, ook natuurvoeding en artikelen voor persoonlijke verzorging. Het uitgangspunt van Superfoodstore.nl is om alleen producten aan te bieden die bijdragen aan voeding en verzorging van jouw lichaam, waarbij uitdrukkelijk wordt gelet op de omstandigheden van de productie, leefomgeving en eerlijkheid binnen de keten. Wat je op werkdagen én op zondag voor 21.00 besteld, wordt die zelfde dag verzonden. Meestal heb je je bestelling dan een dag later al binnen! Bestellingen boven 75,- worden gratis verzonden.