snelle levering, goed product

Uitstekend.

Alles naar wens.

Snel en keurig afgeleverd

Super snelle verzending.

Alles keurig netjes en veilig ingepakt.

De volgende dag al geleverd!

Zeer snelle levering, de volgende dag al bezorgd. Prijzen zijn ook goed.

Super happy

Fair prices, top products. I will buy again!

Snelle levering goede producten!

Ontving de bestelling zeer spoedig en fijn assortiment.

Helemaal top!

Supersnelle verzending , ook naar België! Goede producten! Prijs/kwaliteit ok! Enkel beetje jammer dat bepaalde producten niet naar België konden verzonden worden...

Altijd goed en snel geleverd.

Er staat op dat er een maatlepeltje bij zit. Die zit er dan weer niet bij.

Super snel met levering en netjes

Al heel vaak daar besteld, gaat allemaal heel snel en goed verpakt , ik zeg prima . Een echte aanrader

Ik kan altijd makkelijk de producten op de website vinden. En de volgende dag is mijn bestelling al thuis. Fijne service!

Ná bestelling volgende dag geleverd

Al meerdere keren hier producten besteld en die zijn altijd keurig volgens afspraak geleverd.

Fijne website, snelle verzending1

Ik heb nu 2 x een bestelling gedaan en tot nu toe zonder enig probleem , direct na de bestelling een mail ontvangen met als antwoord we gaan voor je aan de slag en meestal de volgende dag in huis Top service

Super snelle verzending

Alles ging zoals het moest zijn!

Het bestellen, betalen en leveren ging van een leien dakje!

Mijn product werd zeer snel geleverd, en was goed verpakt.

Perfecte ervaring wel goeie problemen maar duur

Leuke koopervaring ook een perfecte ervaring alles mooi verpakt en op tijd geleverd ananassap heel lekker het kersensap is nog niet geproefd het is heel aangenaam lekker goeie service maar wel duur

geweldig

beste prijs super snel geleverd

Top shop

Super snelle levering echt niet normaal en alles netjes aangekomen vind dit echt een prettige online winkel!

Prima webwinkel met uitstekende selectie en prijzen, snelle verzending.

super

Goed ingepakt, snelle levering, duidelijke communicatie...

Over Superfoodstore.nl

Superfoodstore.nl biedt behalve premium superfoods, ook natuurvoeding en artikelen voor persoonlijke verzorging. Het uitgangspunt van Superfoodstore.nl is om alleen producten aan te bieden die bijdragen aan voeding en verzorging van jouw lichaam, waarbij uitdrukkelijk wordt gelet op de omstandigheden van de productie, leefomgeving en eerlijkheid binnen de keten. Wat je op werkdagen én op zondag voor 21.00 besteld, wordt die zelfde dag verzonden. Meestal heb je je bestelling dan een dag later al binnen! Bestellingen boven 75,- worden gratis verzonden.