Lekkere wijntjes

Hele goede wijn en zeer bruikbaar voor onze stichting in de wjnlessen

• Klant Particulier

Gezellig wijnproeverij gehad met overheerlijke wijnen.

Wijnproeverij gehad en deze is uitstekend verzorgd. Leuk verhaal en een uitgebreide uitleg over de heerlijke wijnen.

Gedoe met registreren

Zie hierboven

Prima expertise & service

Prima expertise & service.

• Klant Zakelijk

Gezellige en leerzame wijnproeverij gepresenteerd.

Gezellige en leerzame wijnproeverij gepresenteerd.

Uitstekende wijn!

Goede wijn en zeer snel bezorgd. Vierde kerstdag was er door geslaagd!

• Klant Particulier

Betaalbare wijntjes, die het drinken waard zijn.

Heerlijke wijntjes en vlot geleverd.

• Klant Particulier

PostNL had een fles gebroken, en dit is voortreffelijk opgelost

• Klant Zakelijk

Prima geregeld en heerlijke wijnen!

Op korte termijn wijnproeverijen (met heerlijk wijnen) en kerstgeschenken (alweer met heerlijke wijnen en nog wat extra) geregeld. Super!

• Klant Zakelijk

Heerlijke wijn. Snelle levering.

Fijne overzichtelijke website. Heerlijke wijn en snelle afhandeling.

• Klant Particulier

Gewoon geweldig, service, producten, alles

Zeer tevreden met deze geweldige wijnhandelaar. Ze hebben mij heel goed geholpen met mooie eindejaarsgeschenken. De service was heel snel en ik kon goed overleggen met de medewerker over mijn wensen. Alles werd geleverd in mooie geschenkverpakkingen en ik werd zelfs geholpen bij het inpakken omdat we een presentje wilden toevoegen aan de geschenken. Absoluut tevreden en kan het zeker aanraden.

• Klant Zakelijk

Goede service en snelle levering

• Klant Particulier

Goede wijnen met een snelle betrouwbare levering

Ik heb al meerdere keren bij Les Bulles Enchantees besteld en altijd naar volle tevredenheid. Mijn favoriet is de Oberhofen Sauvignon blanc. Op basis van voorgaande bestellingen geven ze ook advies over passende wijnen. Ze komen hun afspraken altijd na en leveren snel. Top service!

• Klant Particulier

Goede service en heerlijke wijnen!

Snelle en goede service! Heerlijke wijnen voor een fijne prijs.

• Klant Particulier

Kwaliteit uit onverwachte hoek!

Kenner en passie voor het product. Inmiddels al meer dan een jaar klant en vaste afnemer van meerdere wijnen! Veel enthousiaste reacties ontvangen door zowel zakelijke klanten als in de privésfeer. Voor veel nog onbekend maar dat maakt zeker niet onbemind! Geweldige prijs/kwaliteit verhouding!

Snelle en vriendelijke levering

Na een kleine selectie te hebben geproefd meteen een aantal flessen besteld. Thuisbezorgd met nog extra toelichting. super service!

Heerlijke, diverse wijnen!

Meerdere wijnen al gekocht, variërend van wit, rosé en rood. Voor iedere wijnliefhebber wel wat wils. Veel kennis van wat er in huis is.

• Klant Particulier

Schitterende wijnen van kleine wijnboeren

Schitterende wijnen van kleine wijnboeren met aandacht, kennis en kunde geselecteerd en in dit wijnhuis bijeengebracht. Dit al met een perfecte service.

• Klant Particulier

Goede service , en goede soms verrassende wijnen

Goede service , en goede originele wijnen

• Klant Particulier

Groot aanbod van bijzondere wijnen

Goede en duidelijke webshop met een groot aanbod aan bijzondere wijnen. Aanrader!

• Klant Particulier

goede website, vlotte afhandeling, maar vooral goede wijn

erg tevreden

• Klant Particulier

Service.. snelheid.. en de beste pinot noirs!

Goede leverancier.. snelle service.. betrouwbare leveringen.. mooie wijnen en nog veel betere champagnes! Rodez.. topper tussen de Selosse, Jacquesson, Ullyse en anderen.. Nog nooit een probleem gehad.. alles op voorraad.. my favorite supplier!

Persoonlijke service

Ondanks dat het bestellen via een website redelijk onpersoonlijk is, werd er direct persoonlijke feedback gegeven over mijn bestelling. Vervolgens was het heel makkelijk een op maat afspraak te maken over het afleveren van de bestelling.

Heerlijke wijnen

Prima wijnen uit goede wijnstreken. De passie voor goede wijn wordt overgebracht door kenners en er is voor iedere smaak en voorkeur een heerlijke wijn bij Les Bulles Enchantées. Snelle bezorgservice in Wouw.

• Klant Particulier

super lekker wijn en geweldige service

een super lekkere wijn getroffen,nergens anders te kopen of bestellen,wordt heel snel bij ons thuis gebracht,dank ervoor