Uitstekende wijnen met verkopers die kennis van zaken hebben

Noud heeft met zijn Oberhofer wijnen een mooi aanbod dat hij uitstekend kan koppelen aan de smaak van de koper en/of uiteindelijke klant.

• Klant Particulier

Goede service en lekkere wijn!

Voor onze kerstgeschenken hebben wij Les Bulles Enchantées ingeschakeld om voor mooie cadeau's te maken. Met een chique verpakking met mooie inhoud hebben wij onze klanten goed kunnen verassen. Daarnaast was de wijn superieur .

• Klant Zakelijk

Goede service , prettig contact en kennis van zaken in één pakket.

Weten de juiste wijn aan te bieden als je uitlegt waar je van houdt en wat je verwacht .

Ervaren is beleven

Door de uitstekende ervaring in wijn is het een beleving om hier te bestellen. Uitstekende sortering met prachtige smaken. Zeker de moeite om te hier uw wijn te bestellen, ons is het in ieder geval zeer goed bevallen.

• Klant Particulier

Een betrouwbaar bedrijf met prima prijs/kwaliteit wijnen !

Altijd goede wijn in voorraad en goede service !

Excellente service

Voortreffelijke wijnen tegen een eerlijke prijs

• Klant Zakelijk

Noud levert altijd kwaliteit voor de juiste prijs. Snelle levering en regelmatig verassende wijnen. Aanrader!

• Klant Particulier

Uitgebreid assortiment met een correcte uitleg over de wijnen!

In mijn zoektocht naar een dessert wijn een hele duidelijke uitleg gekregen m.b.t. de verschillende soorten, deze smaakte perfect bij het gerecht! Heel blij mee.

• Klant Particulier

Prachtige wijnen en prima service

Ik doe graag zaken met Les Bulles Enchantées. Ze kopen mooie wijn in en leveren tegen een redelijke prijs. Een aanrader dus!

Topchampagne, topservice, zeer flexibel

Zeer flexibel, zowel gezinssamenstelling, als bezorging. Snel en vriendelijk. Echt meedenkers.

• Klant Particulier

Fantastische service en super wijnen.

Het contact met het personeel van Les Bullens Enchantées verloopt super. Ze weten goed wat mijn smaak is en geven hierop goed advies. Keer op keer genieten.

• Klant Particulier

Mooie steeds groeiende collectie wijnen van mooie kwaliteit.

Ruime keuze in wijnen van diverse huizen van Duitsland tot Portugal met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Alles is te proeven tijdens gezellige proeverijen. Men is uiterst bereidwillig om alles te vertellen over de wijnen en wijnhuizen en soms is zelfs de eigenaar van het wijnhuis in eigen persoon daarvoor aanwezig.

• Klant Particulier

Hoe lekker drinken kan zijn

Fantastische ervaring bij les bulles. Niet alleen heerlijke mooie wijntjes en bubbels. Maar vooral ook erg goede service. Leuke proeverijen meegemaakt waar er goed inzicht werd gegeven over de smaken en persoonlijke inzichten

Een dikke proost waardig

Heerlijke wijnen, goede levering. Aanrader

Heerlijke wijnen

2x per jaar wijn keuren . Zeer mooie en heerlijke wijnen. Veel keus.

• Klant N.v.t.

Prima wijnen van gewoon goed tot subliem.

Vanaf de vroegste start ben ik klant van Les Bulles en ik ben nog niet een keer teleurgesteld.

• Klant N.v.t.

Perfecte service en top kwaliteit

Prima wijn voor betaalbare prijs en al jaren leverancier van heerlijke Rodez Champagne

• Klant Particulier

Gepassioneerde mensen, en uitstekende wijnen

Goede en uitgebreide kennis van zaken. Men weet goed in te schatten welke producten ze de klant aanbevelen. En heel persoonlijke snelle levering!

• Klant Zakelijk

Prima wijn en uitstekende service

Al jaren goede ervaring

• Klant Particulier

Top wijnen en goede service!

Hele lekkere wijnen in het assortiment en een goede service. De wijn wordt door de eigenaar zelf langs gebracht!

Prachtige unieke wijnen

In de relatie met LBE merk je aan alles dat deze mensen een wijnhobby met heel veel plezier uitoefenen! Ze genieten van de erkenning van hun veelal biologische assortiment geleverd door wijnboeren waar ze een hele vriendschappelijke relatie mee hebben vaak al jarenlang. Hele mooie prijzen... want ze hoeven er niet aan te verdienen... het is puur hun hobby

Prima bedrijf

Altijd snelle en correcte levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Verrassende producten.

• Klant Particulier

Verrassende originele wijnen, met ieder een mooi verhaal!

De fijne en persoonlijke service heeft er bij mij voor gezorgd dat ik zeker terugkeer!

• Klant Particulier

Goede service en goede prijs /kwaliteit

Al meerdere bestellingen gedaan. Snelle service en goede wijnen tegen een goede prijs.

Top service en advies

Goede wijnen, goed advies en snelle service. Al met al een goede ervaring.