Snelle afhandeling. Goede wijn

Prettige en snelle afhandeling van bestelling'. Goede wijn

Smaakt naar mee;

Smaakt naar mee; heerlijke (oranje) rosé, goede service. alles perfect.

• Klant Particulier

Persoonlijk en mooie selectie wijnen

Goede dienstverlening, (doosjes worden zelfs gratis gebracht als ze in de buurt zijn) en heerlijke wijnen

prima service - goede wijnen - betaalbare prijzen

als eerder aangegeven - service prima - kwaliteit wijnen prima - prijzen op prima niveau.

Heerlijke wijnen.

Super service en kennis van wijn.

• Klant Particulier

Een hele, goede service en vele, lekkere wijnen

Een tijd geleden kennisgemaakt en ik ben zeer tevreden.

• Klant Particulier

Goede wijn, snelle service!

Zeer servicegericht. Als een bestelling gedaan wordt kan bij wijze van spreken dezelfde dag nog de bestelling gebracht worden. De wijnkennis is erg groot. Noud kan de wijnen goed beschrijven en afstemmen op de behoefte. Tevreden klant. Proost

• Klant Particulier

Professioneel bedrijf met heerlijke producten

Deze mensen werken met passie en professionaliteit. Heerlijke wijnen, maar ook andere topproducten. Echt iets speciaals!

• Klant Particulier

Exclusieve wijnen en zeer snel bezorgd

Zeer snelle bezorging en lekkere wijnen. Aanrader!

Lekker en snel

Zoals boven

• Klant N.v.t.

Superrrr

Altijd direct bezorgd en ook heerlijke wijnen ! Succes 😉

• Klant Particulier

Uitstekende wijnen met verkopers die kennis van zaken hebben

Noud heeft met zijn Oberhofer wijnen een mooi aanbod dat hij uitstekend kan koppelen aan de smaak van de koper en/of uiteindelijke klant.

• Klant Particulier

Goede service en lekkere wijn!

Voor onze kerstgeschenken hebben wij Les Bulles Enchantées ingeschakeld om voor mooie cadeau's te maken. Met een chique verpakking met mooie inhoud hebben wij onze klanten goed kunnen verassen. Daarnaast was de wijn superieur .

• Klant Zakelijk

Goede service , prettig contact en kennis van zaken in één pakket.

Weten de juiste wijn aan te bieden als je uitlegt waar je van houdt en wat je verwacht .

Ervaren is beleven

Door de uitstekende ervaring in wijn is het een beleving om hier te bestellen. Uitstekende sortering met prachtige smaken. Zeker de moeite om te hier uw wijn te bestellen, ons is het in ieder geval zeer goed bevallen.

• Klant Particulier

Een betrouwbaar bedrijf met prima prijs/kwaliteit wijnen !

Altijd goede wijn in voorraad en goede service !

Excellente service

Voortreffelijke wijnen tegen een eerlijke prijs

• Klant Zakelijk

Noud levert altijd kwaliteit voor de juiste prijs. Snelle levering en regelmatig verassende wijnen. Aanrader!

• Klant Particulier

Uitgebreid assortiment met een correcte uitleg over de wijnen!

In mijn zoektocht naar een dessert wijn een hele duidelijke uitleg gekregen m.b.t. de verschillende soorten, deze smaakte perfect bij het gerecht! Heel blij mee.

• Klant Particulier

Prachtige wijnen en prima service

Ik doe graag zaken met Les Bulles Enchantées. Ze kopen mooie wijn in en leveren tegen een redelijke prijs. Een aanrader dus!

Topchampagne, topservice, zeer flexibel

Zeer flexibel, zowel gezinssamenstelling, als bezorging. Snel en vriendelijk. Echt meedenkers.

• Klant Particulier

Fantastische service en super wijnen.

Het contact met het personeel van Les Bullens Enchantées verloopt super. Ze weten goed wat mijn smaak is en geven hierop goed advies. Keer op keer genieten.

• Klant Particulier

Mooie steeds groeiende collectie wijnen van mooie kwaliteit.

Ruime keuze in wijnen van diverse huizen van Duitsland tot Portugal met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Alles is te proeven tijdens gezellige proeverijen. Men is uiterst bereidwillig om alles te vertellen over de wijnen en wijnhuizen en soms is zelfs de eigenaar van het wijnhuis in eigen persoon daarvoor aanwezig.

• Klant Particulier

Hoe lekker drinken kan zijn

Fantastische ervaring bij les bulles. Niet alleen heerlijke mooie wijntjes en bubbels. Maar vooral ook erg goede service. Leuke proeverijen meegemaakt waar er goed inzicht werd gegeven over de smaken en persoonlijke inzichten

Een dikke proost waardig

Heerlijke wijnen, goede levering. Aanrader