Geweldig goed :-)

Vlot bestelproces en heel attente klantenservice. Top. Het produkt valt ook prima in de smaak.

Prima...

Heel blij met mijn aankoop. Prima kwaliteit . Snelle levering. Ik koop hier zeker eens weer.

Uitstekende service en levering

Ik werd geïnspireerd door de stoere uitstraling van de zaak in Maastricht. De website is overzichtelijk. Prachtige koelap online uitgezocht. Deze werd snel verzonden. Ik ben er enorm blij mee!

Mooi kleed.

Precies wat ik had besteld. Vlotte bezorging. Heel blij mee.

Prachtig koe kleed van top kwaliteit

Hele snelle levering en wat je op de site ziet staan is ook echt wat je krijgt. Grote aanrader om hier je spullen te bestellen. Wij komen hier zeker nog een keer terug

degelijke kwaliteit

correct geleverd , was wat we gehoopt hadden dus ok

Goede kwaliteit en uitstekende klantenservice.

Na aanvankelijk wat strubbelingen aangaande de verzending werd ik super geholpen en ben uiteindelijk heel tevreden over de koehuid die ik geleverd kreeg.

Vorige week een bestelling gedaan en maandag al toegekomen op het adres in Spanje, zonder vervoerskosten.

Vlotte levering, mooi produkt

Het gekozen koeievel komt goed overeen met de foto op de site. Mooie kwaliteit. Superzachte schapevelletjes, heel blij mee.

Aanbod is uitstekend, bestellen verliep vlot evenals de levering reeds de dag nadien. Het gekozen kalfshuid past prima in ons interieur. Koelap toevallig ontdekt maar zeer tevreden over aanbod en service.

Prachtige vacht, voor deze prijs.

Snelle levering, grote vlak liggende mooie vacht exact volgens foto. Ben er blij mee!

Heb getwijfeld, maar vind het een prachtig kleed. Vertrouw ermaar op, dat deze koeien een mooi leven hebben gehad.

Mooi kleed, snelle levering

Zeer tevreden over de snelle levering en prachtige kleuren van het kleed. Enige minpunt is dat er allerlei witte snippers, geen idee wat precies, op het kleed zaten. Was een gedoe die er af te krijgen. Raad Koelap wel aan!

Snelle levering en mooi product

Overzichtelijke website en snelle levering. Wel behoorlijk prijzig.

Great service, great speed, all as expected!

The experience met all expectations.

Mooie koeienhuid

Mooie onbeschadigde koeienhuid, precies als op de foto, snelle bezorging, bedankt!

Snelle bezorging

Weet ik nog niet hij zit nog in de doos en wordt straks uitgepakt.Zo te zien is hij prachtig

Vriendelijk en kwalitatief

Heel erg vriendelijke en goede klantenservice. Niks op aan te merken, staan klaar om je te helpen en zijn heel transparant! Ook de koelap is prachtig!

Kon niet beter

Voor mij belangrijk dat er geen dier voor geslacht is .. Rest materiaal van dieren die vrij leven.

Mooi product

Vlotte levering om te beginnen. De geleverde (witte) schapenvachten waren dik behaard, een hele verbetering voor onze tuinstoelen. Mooi egale vachten ook, wellicht door de goede selectie na de "productie". Hadden wij niet echt verwacht.

Perfecte service

Bedrijf houdt je bestelling correct inzet oog. Brengt je op de hoogte als er iets zou kunnen mislopen ivm bv de betaling . Levering heel gezorgd en qualitatieve producten . Super tevreden Top , dankjewel Martinec

Ik heb al meerdere keren een super mooie koe besteld. Van hoge kwaliteit

Heel mooi koeienkleed! Precies zoals ik verwacht had en ook een snelle levering. Heel blij met het kleed en hoe die staat.

Top service, snelle levering

Goede service Goede kwaliteit

Grote Looierstraat 15 F

6211 JH Maastricht

Over Koelap.com

KOELAP is gevestigd aan de Grote Looiersstraat in Maastricht. Ooit het centrum van de Limburgse leerlooierij. De rijke geschiedenis van het gilde van leerlooiers is nog steeds terug te vinden in de vele authentieke details in het historische pand waar KOELAP gehuisvest is. De KOELAP koeienhuid vloerkleden, SCHAAPLAP IJslandse schapenvachten, onze KOELAP stierenvellen en koeienkoppen worden met veel passie handmatig door onze eigenaar John Bruijnincx uitgezocht. Onze producten zijn niet aleen online te vinden, maar zijn ook verkrijgbaar op ambachtelijke markten of tijden speciale events - zoals het maastrichtse Magisch Maastricht.