Goede kwaliteit

Goede top kwaliteit Zoals omschreven in de beschrijving. Snelle levering. Ziet er uit als op de foto…hierdoor geen miskoop. Wij genieten ervan, chihuahua hond ligt er ook heerlijk bij…

Het tapijt van koeiehuid is in maar 1 woord te beschrijven. Prachtig! Zeer tevreden.

Mooi produkt, goede service

Fijn bedrijf. Mooie producten.

Geen ervaring, maar wacht nu al en week op de levering

Post nl geeft al meer dan een week aan dat ze nog niet kunnen uitleveren. Mogelijk dat jullie hier achteraan gaan zitten.

Dank voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat u een week op uw huid heeft moeten wachten. Zoals u heeft kunnen zien is de huid op dezelfde dag van uw bestelling verstuurd door ons en afgegeven bij Post NL. We hebben bij Post NL nagevraagd wat de vertraging heeft veroorzaakt maar daar konden ze geen goede reden voor geven. De huid is gelukkig eergisteren bij u aangekomen. Namens Post NL oprechte excuses voor de vertraging! Groet Team Koelap

Product volgens verwachting, compensatie gekregen voor kleine vertraging, zeer vriendelijk

Top geleverd zoals op foto super content

Top geleverd zoals op de foto ben super tevreden ga zeker nog 1 bestellen

Super levering

Prachtige koeienhuid ontvangen Mooie kwaliteit voor een mooie prijs!! Snelle levering netjes verpakt!

Heel fijne dikke schapenvacht, prachtig wit!

Zit heerlijk warm in je rug en onder je billen, zeker nu de verwarming een graadje lager staat!

Snelle service en goede kwaliteit

Binnen 3 dagen lag onze ‘koe’ in de woonkamer. Mooi kleed en itt een andere site kwamen de kleuren overeen met de foto op internet.

Superrrr snelle levering!!

Goede kwaliteit, kleed is precies zoals op de site staat gefotografeerd.

Perfect!!

Snelle levering, keurig verpakt, top geregeld! Ontvangen wat ik besteld heb, prachtig kleed, heel blij mee!!

Enthousiast en tevreden

Prachtig kleed en snelle levering

Prachtig kleed en snelle levering

Kwalitatief product

Kwalitatief product tegen een correcte prijs, degelijk verpakt en geleverd volgens afspraak

Wat een fijne koe!

Makkelijke bestelling, vlotte berichtgeving, kleed/koelap in keurige doos ontvangen. 'Koe' als op afbeelding. Fijn vloerkleed. Blij met onze Klarabella. (net als kat&hond die er ondertussen graag op liggen)

Mooie kwaliteit van dierenhuiden

De bestelde vellen werden met alle zorg en snel geleverd. Ik vergiste me wel in de grootte van het kalfsvel (viel wat klein uit), maar dit is volledig door mijn eigen onoplettendheid. We zullen dus nog een koelap bijbestellen :-)

Duidelijke procedure van aanbod tot verkoop. . Zeer snelle opvolging. Uitstekende kwaliteit!

Ik kocht reeds twee keer en had steeds dezelfde zeer positieve ervaring! Top.

Tiptop

Zeer snelle service. Gekozen product werd geleverd. Zeer blij met mijn aankoop. Zeer gebruiksvriendelijke webshop

Snelle communicatie en omdat zaken iets langer duurden dan normaal, wat ik overigens niet had gemerkt, direct melding daarvan en bij levering een leuke attentie! Goede dienstverlening gecombineerd met vriendelijkheid! Top!!!

Snelle levering, zeer mooie mat, goed ingepakt. Mat zoals de omschrijving en de foto's

Snelle service maar kleur wijkt wat af van de foto. 1e koeienvel was wel conform foto.

Prima levering , duidelijke omschrijving van producten en snelle levering

Zeer tevreden van een kwalitatief product

Correct en snel

Mooi

Super snelle levering en zeer mooi product.

2 koeienhuiden besteld. Ze waren er heel erg snel en beiden huiden waren ontzettend mooi. Dus echt een aanrader dit bedrijf.

Over Koelap.com

KOELAP is gevestigd aan de Grote Looiersstraat in Maastricht. Ooit het centrum van de Limburgse leerlooierij. De rijke geschiedenis van het gilde van leerlooiers is nog steeds terug te vinden in de vele authentieke details in het historische pand waar KOELAP gehuisvest is. De KOELAP koeienhuid vloerkleden, SCHAAPLAP IJslandse schapenvachten, onze KOELAP stierenvellen en koeienkoppen worden met veel passie handmatig door onze eigenaar John Bruijnincx uitgezocht. Onze producten zijn niet aleen online te vinden, maar zijn ook verkrijgbaar op ambachtelijke markten of tijden speciale events - zoals het maastrichtse Magisch Maastricht.