Top kleedje!

Mooi kleed en precies als op de foto!

Prachtige koeienhuid en schapenvacht uitgezocht op de site van Koelap. De site is heel duidelijk, net als de foto's van de huiden. Ik wilde graag een koeienhuid met grijstinten en waar ik het elders niet kon vinden lukte dat bij Koelap meteen, er was keus genoeg. Bestellen ging erg makkelijk, en verzending was supersnel. De huid was goed verpakt in een doos en op zo'n manier gevouwen dat er geen vouwen of kreukels in het kleed zitten. De schapenvacht ziet er ook prachtig uit, en heeft net als de koeienhuid wit en grijstinten, dus ben hier heel blij mee. Top!

Het viel me erg tegen

De afmeting veel te klein dat viel me zo tegen dan vind ik de prijs veel te duur! heb overwogen de huid terug te sturen maar geen zin in dat gekloot. Mn dove dochtertje was erg teleurgesteld want de huid was voor haar slaapkamer en zij had hem uitgekozen! Helaas voor ons en weer een ervaring rijker.

Keurig en snel geleverd. Super blij met onze Koelap.

Keurig en snel geleverd. Wij zijn ontzettend blij met onze Koelap.

Superservice en mooie vellen!

Online kan je goed vergelijken en kiezen. Bij twijfel contact opgenomen en onmiddellijk reactie met de nodige uitleg en filmpjes/foto’s van een zeer vriendelijke man (John) Vellen zijn prachtig! Zeer snelle en correcte service !

Na bestelling zeer snelle afhandeling en goed materiaal

Prachtig vel en snel geleverd!

Super blij met mijn nieuwe koelap! Huid 2836 hebben we terug gezonden onmiddellijk na ontvangst omdat hij niet mooi paste bij mijn vloer doordat hij in realiteit geler is dan op de foto. U heeft hem afgelopen zaterdag per Belgische post mogen ontvangen. Hopelijk krijgen we daarvoor snel onze centjes terug. Alvast dank voor de correcte afhankelijk. Als ik nog voor een derde huid ga zal deze zeker van jullie komen. Mvg Sophie

Je krijgt wat je koopt

De online huiden zijn de huiden die je kopen kan. De afmetingen staan er heel duidelijk bij. Hierdoor koop je echt datgene wat je ziet. Snel geleverd, mooi product!

mooi, persoonlijk en eerlijk

Zeer betrouwbaar ogende site, heel duidelijk en transparant. De persoonlijke service (je stuurt een foto van je woonkamer voor advies) is snel en goed. Zeer snelle levering, huid precies zoals op de foto.

Prima service en kwaliteit

Mooi geitenhuid thuis bezorgd gekregen, maar helaas te klein. De tussen maat was er jammer genoeg niet bij wat ik zocht. Maar de volgende dag na het retour sturen van de geitenhuid kreeg ik al bericht dat de After pay was vervallen, keurig afgehandeld!

Besteld, super snel geleverd en een prachtig IJslands schapenvacht. Zelfs nog mooier en groet dan op de foto. Erg blij mee!

een snelle levering

prima afwikkeling van mijn bestelling. Tevens een mooi 'koelapje'.

Precies waarnaar ik op ziek was! Fijn.

Snelle levering en een prachtig kalfje en heerlijk schaapje. Heeeeeel blij mee!

Je krijgt wat je hebt besteld

Prima op tijd geleverd.

Mooi, snel en betrouwbaar

Mooi, snel en betrouwbaar

Fantastisch bedrijf

Helemaal fantastisch super kwaliteit en zeer snel in huis. Ben er heel blij mee ik raad dit dan ook aan om hier te kopen.

Duidelijk en snel.

Duidelijke webshop. Snelle levering. Prachtige huid!! Heel blij mee.

Je krijgt wat je ziet

Mooie koeienhuid, kleur net zoals op de foto. Snelle levering. Ziet er mooi uit voor een mooie prijs

gewoon super goed

De bestelling kwam snel en netjes binnen. ook werd ik per mail goed op de hoogte gehouden qua levering.

Zeer dun koevel

Ik heb enige tijd terug een koevel gekocht bij ikea dat van betere (dikkere) kwaliteit was dan deze van Koelap : zeer dun... en dus niet zo mooi en minder praktisch

Prima bedrijf snel en accuraat

Goeie site duidelijk en overzichtelijk Snelle levering. Prima

Top geregeld

Net geleverd, keurig

Helemaal super !!Snelle bezorging en mooie koehuid waar ik blij mee ben !Tot de volgende keer !

Helemaal super !Snelle bezorging en een hele mooie koehuid !Bedankt en tot de volgende keer !

TOP!!!

Binnen enkele dagen had ik de koeienhuid in huis. Voordeel is zeer zeker dat je zelf de huid kunt uitzoeken en dat je krijgt wat je besteld qua patroon en kleur. de kwaliteit is SUPER!!! Ben er heel erg blij mee.

Over Koelap.com

KOELAP is gevestigd aan de Grote Looiersstraat in Maastricht. Ooit het centrum van de Limburgse leerlooierij. De rijke geschiedenis van het gilde van leerlooiers is nog steeds terug te vinden in de vele authentieke details in het historische pand waar KOELAP gehuisvest is. De KOELAP koeienhuid vloerkleden, SCHAAPLAP IJslandse schapenvachten, onze KOELAP stierenvellen en koeienkoppen worden met veel passie handmatig door onze eigenaar John Bruijnincx uitgezocht. Onze producten zijn niet aleen online te vinden, maar zijn ook verkrijgbaar op ambachtelijke markten of tijden speciale events - zoals het maastrichtse Magisch Maastricht.