Mooi product

Vlotte levering om te beginnen. De geleverde (witte) schapenvachten waren dik behaard, een hele verbetering voor onze tuinstoelen. Mooi egale vachten ook, wellicht door de goede selectie na de "productie". Hadden wij niet echt verwacht.

Perfecte service

Bedrijf houdt je bestelling correct inzet oog. Brengt je op de hoogte als er iets zou kunnen mislopen ivm bv de betaling . Levering heel gezorgd en qualitatieve producten . Super tevreden Top , dankjewel Martinec

Ik heb al meerdere keren een super mooie koe besteld. Van hoge kwaliteit

Heel mooi koeienkleed! Precies zoals ik verwacht had en ook een snelle levering. Heel blij met het kleed en hoe die staat.

Top service, snelle levering

Goede service Goede kwaliteit

Snelle levering van een topproduct

kwaliteit en correct

Het geleverde artikel voldeed volledig aan de verwachting. Zeer goede prijs en levering volgens afspraak.

Vlotte communicatie, prijs/kwaliteit = Top!

Een oude (ikea) koeienhuid was aan vervanging toe in onze woonkamer. Bij diezelfde keten vond ik de kwaliteit nu, jaren later, slecht. De huid lag niet vlak, veel littekens of plekken in de huid. Via google bij Koelap terecht gekomen en verliefd geworden op een Brindle-lap. Snel geleverd, topkwaliteit, ligt lekker vlak … een aanwinst in ons interieur!

Prima service en snelle levering

Duidelijkheid website met foto’s van het kleed die je ook werkelijk krijgt. Snelle verzending en mooie kwaliteit.

Ben erg blij mee

Wel paar aandachtspunten: - een stuk is zo verwerkt dat het net lijkt of er steentje onder zit als je staat - er zit aan het eindes soort plaksel op wat ik echt ervan af moest trekken Dat is minder , maar over algemeen ben ik tevreden

Goed product

Mooie kleur en goede kwaliteit.

Snelle service.

Zeer goed. Mooi materiaal.

Bestelling snel geleverd mooie huid zoals op de foto goede prijs-kwaliteit

Zeer goede kwaliteit

Ik heb een kalshuid besteld voor in mijn salon. Snelle levering, het is de huid die ik besteld heb, zeer goede kwaliteit. Zeer goede prijs, ik heb koelap.com al aangeraden bij vrienden. Zeker een aanrader. Toppir

Zeer vlot

Mooie kwaliteit

prima product.

Geleverd gekregen zoals bedacht / verwacht, altijd lastig om vanaf een foto-tje een aankoopbesluit te nemen maar de geleverde huid voldoet aan de verwachting. Kleurnuances zijn goed.

Zeer tevreden. Mooie patin van de koelap. Net zoals op de foto van de website. Snelle service die ook opgevolgd wordt. De schapenvacht is zalig dik met een hoge aaibaarheidsfactor. Tevreden klant.

Artikel ontvangen zoals op de foto . Netjes verpakt en zeer vlugge levering. Heel goed dat we bij ontvangst moesten signeren . Bedankt! Heel blij met het velletje . Ik zal zeker reclame maken bij vrienden en collega’s. Martine De Temmerman

Zeer degelijk product en snel geholpen

Zeer goede kwaliteit van mat en snel geholpen

goede kwaliteit, betaalbaar, correct geleverd, alles piekfijn in orde

Leuke winkel en website. Topkwaliteit in lijn met de prijs. Die mensen kennen hun produkten en hun vak!

Mooie vacht precies zoals geadverteerd.

Mooie vacht ( vloerkleed ) mooie kleuren zoals op de foto inde advertentie. Snelle levering prima. Telefonisch contact gehad met de leverancier over de vacht zeer vriendelijk te word gestaan over opstaande randen foto's via de mail opgestuurd tot op heden geen reactie, jammer.

Mooie huiden, snelle levering.

Het is een zeer mooie koeienhuid, lijkt mij een goede kwaliteit. De huiden zijn wel van uiterste punt naar uiterste punt gemeten, waardoor ze in werkelijkheid kleiner ogen.

WYSYWIG (what you see is what you get)

waarheidsgetrouwe foto's op de site, correcte leveringsdatum, mooie kwaliteit... een aanrader!

Over Koelap.com

KOELAP is gevestigd aan de Grote Looiersstraat in Maastricht. Ooit het centrum van de Limburgse leerlooierij. De rijke geschiedenis van het gilde van leerlooiers is nog steeds terug te vinden in de vele authentieke details in het historische pand waar KOELAP gehuisvest is. De KOELAP koeienhuid vloerkleden, SCHAAPLAP IJslandse schapenvachten, onze KOELAP stierenvellen en koeienkoppen worden met veel passie handmatig door onze eigenaar John Bruijnincx uitgezocht. Onze producten zijn niet aleen online te vinden, maar zijn ook verkrijgbaar op ambachtelijke markten of tijden speciale events - zoals het maastrichtse Magisch Maastricht.