Duidelijke en transparante communicatie, topkwaliteit

Ik bestelde een koeienhuid aan de hand vaneen foto online. Helaas was die in het magazijn onvindbaar. Ik kreeg onmiddellijk bericht en men stelde mij direct twee prachtige alternatieven voor, met videobeeld en alles. Ondertussen kreeg de koeienhuid en de twee schapenvellen een plek in de woonkamer en het resultaat is prachtig! De hondjes hebben alles goed besnuffeld en zijn dolgelukkig op hun schapenvel. En ik ben heel blij met de correcte communicatie en de snelle levering om dan nog te zwijgen over de topkwaliteit van de huiden! Echt prachtig! Ik kan jullie dan ook een topscore geven 10/10 :)

Extreem slechte retour service

Mooie koevel maar stond helaas niet mooi bij onze bank dus dezelfde dag nog, verzekerd met tracking en handtekening, retour gestuurd naar het opgegeven adres en een ontbindende email gestuurd zoals in de retour voorwaarde staat. Geen 1 reaktie op mijn retour vanuit Koelap, ook niet na verschillende mailtjes. 14 dagen na retourzending nog steeds geen reaktie en ook nog geen geld terug. Vandaag nogmails een email met vraag voor teruggave van mijn geld verstuurd anders stuur ik een claim naar paypal.

Goede middag, hartelijk dank voor uw feedback. Helaas heeft u helemaal gelijk. De retour service heeft bij uw Koelap niet goed gefunctioneerd. Waarvoor nogmaals onze oprechte excuses. We kunnen uitleggen wat er in dit geval is misgegaan maar dat verandert niets aan de zaak en daar heeft u niets aan. Na uw 2e herinneringsmail gisterenochtend is het geld onmiddellijk op uw rekening terug gestort. Met vriendelijke groet John

Geen bijzonderheden, prima afhandeling bestelling

Prima ervaring met Koeplap

Bestelling snel binnen, er ontbrak 1 artikel, wat na een mailtje netjes werd nagestuurd. 1 artikel heb retour gestuurd omdat de kleur niet in mijn Interieur past, dat is het risico van online bestellen. Dit heb ik retour gestuurd, hier moest ik even op wachten voordat dit verwerkt was, maar ook hierbij na het sturen van een mailtje ook dit weer netjes afgehandeld.

Uitstekende kwaliteit. Snelle levering. Zo tevreden met m’n aankoop!

Zeker een aanrader!

Prachtig

Zeer mooi! Ben erg blij.

Mooie schapenvacht

Mooie webshop met looierij in Maastricht. Goed en snel verzonden. Een klein nadeel is dat ik ze vindt ruiken.

Mooi product en snel in huis.

I love it !!

Nice quality and it looks amazing.

Klantvriendelijk en prima kwaliteit vloerkleed

Volgens het principe what you see is what you get precies het koeienvel ontvangen dat we uit hadden gezocht. Levering ging in overleg op gewenste dag. Prima service voor een goede prijs!

Alles klopt

Onze nieuwe "koe" voldoet helemaal aan de verwachting. Het kleed ligt mooi vlak, heeft geen dunne plekken en de kleur is zoals ik hem had verwacht. Tel daarbij de snelle verzending en levering en je hebt een transactie waarbij alles klopt. Ik kan koelap aanbevelen!

Prachtige koevel ontvangen zoals op de foto super blij mee

Snelle service, goed verpakt en vloerkleed zoals verwacht. Heel blij mee!

uitstekend

Mooi product, goede prijs en snelle levering

Precies zoals besteld

Fijn dat je de huid krijgt die je ziet op de foto!

Leuk contact, goede communicatie bij vragen! Top dat de moeite wordt genomen om een filmpje te sturen van het gekozen artikel.

Snel en goede kwaliteit

Mooie huid , volgens afspraak

Mooie huid ,volgens afspraak

Snelle levering en mooi product

Overzichtelijk webshop, correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling. Vlotte en nette levering van het besteld produkt. Het geleverd product komt perfect overeen met wat we in de webshop gekozen hadden en is van uitstekende kwaliteit. Uiterst tevreden over de kwaliteit / prijs verhouding.

Vriendelijk personeel en een hele mooie grote vacht

service is netjes, goed contact.

mooi kleed gevonden , stuurde prima video van kleed zodat ik beter kon zien hoe het was.

Veel keus. Zoals op foto. Goed verpakt en snel in huis.

Over Koelap.com

KOELAP is gevestigd aan de Grote Looiersstraat in Maastricht. Ooit het centrum van de Limburgse leerlooierij. De rijke geschiedenis van het gilde van leerlooiers is nog steeds terug te vinden in de vele authentieke details in het historische pand waar KOELAP gehuisvest is. De KOELAP koeienhuid vloerkleden, SCHAAPLAP IJslandse schapenvachten, onze KOELAP stierenvellen en koeienkoppen worden met veel passie handmatig door onze eigenaar John Bruijnincx uitgezocht. Onze producten zijn niet aleen online te vinden, maar zijn ook verkrijgbaar op ambachtelijke markten of tijden speciale events - zoals het maastrichtse Magisch Maastricht.