Ik ben zeer verrast van de kwaliteit en service.

geweldige huid

snel geleverd en precies volgens afbeelding

De huid die ik kocht was veel mooier als de foto liet zien. Een mooie platte huid zonder plooien. En prachtige zachte haren en tekeningen!

Super goede service en een prachtig product

een aanrader voor iedereen. Je krijgt wat je ziet op de website. snelle levering, volledig volgens afspraak. Dank je wel, Koelap wij zijn zeer tevreden.

Keurig verpakt. Kleur was precies volgens foto.

Volgende keer zou ik hier zo weer bestellen.

Snelle levering. Prachtige tapijten, warm, knus, gezellig.

Snelle aflevering

Artikel werd erg snel afgeleverd

top

snelle levering en mooi vel!!

Mooi product en snelle levering

Snel geleverd Mooi kleed

Duidelijke foto's en geleverd wat besteld was.

Heel mooie koelap zoals op foto ,geleverd op 2 dagen en netjes verpakt !!! super ga zeker jullie site aanraden

Uitstekende kwaliteit van de huid, snelle levering

Overzichtelijke makkelijke webpagina, je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering en de huid is exact zoals op de afbeelding. De huid ruikt schoon en heeft een mooie kleur en glans. Eerder ook een huid besteld en na 3 jaar nog in perfecte staat. Bedankt.

Prachtig schapenvacht

Kleur is mooi en ziet er heel mooi uit!

Top !

Snelle levering en top product . Zeker een aanrader.

Kwaliteitsproduct

Mooie kalfshuid, snel geleverd. Zeer tevreden!

Snel en goede service

Mooi en goed produckt

Top bedrijf

Ik had 2 artikelen besteld en betaald bij Koelap waarvan er 1 onverhoopt niet meer te verkrijgen was. De eigenaar heeft me toen een alternatief aangeboden (alternatief is nog mooier dan ik eigenlijk had besteld) en heeft nog iets aan de bestelling toegevoegd. Kortom uitstekende service en zeer mooie kwaliteit.

Jullie hebben er een zeer tevreden klant bij !

Enkel positief over jullie. Ik bestel zeker nog in de toekomst bij jullie. Het koevel is perfect ! Over Postnl daarentegen heb ik enkel negatieve woorden : ik ben speciaal thuisgebleven op het aangegeven tijdsslot en toch kreeg ik een mail dat ik niet thuis was..

Goede kwaliteit, goede prijs, correcte levering!

Goede kwaliteit, goede prijs, correcte levering!

Zeer te vreden

Snelle levering. Goede kwaliteit. Prachtige huiden.

Een prima product

Het voldoet aan al mijn verwachtingen

Haaruitval/ Kale plekken op de huid.

Op zich is de huid die ik heb aangekocht mooi van patroon. Maar er zitten kale vlekken in wat enorm jammer is. Heb ook het gevoel dat het er niet beter op wordt. Jammer! Maak me enigsinds zorgen wat de toekomst brengt. Vermits het nu al kale plekken heeft hoop ik maar dat ze niet snel voor de vuilbak is. Daar kost het ook wat te veel voor. Site geeft nochtans duidelijk aan dat er geen haaruitval zou mogen zijn!

Goede avond Sam, allereerst dank voor uw bericht. We proberen reeds sinds 15 juni jl op verschillende manieren met u in contact te komen om meer details te krijgen met betrekking tot de door u ontvangen koelap. Tot op heden helaas zonder resultaat. We willen uitsluiten dat u de oksel plekken bedoelt van de Koelap die van nature minder haar kunnen bevatten dan de rest van de huid. Gelieve met ons in contact te treden zodra het voor u past. Onze garantie blijft uiteraard onverminderd van kracht. We vernemen heel graag spoedig van u. Groet Koelap team

Levert de huid zoals afgebeeld en omschreven

Zeer tevreden over de levering en het product.

geruststellende opvolging door dit bedrijf

Ook al kwam de levering niet meteen zoals verwacht; de zaakvoerder van dit bedrijf nam persoonlijk contact op en stelde me gerust. Excuses zijn vaak niet meer van deze tijd; maar ik kreeg ze wel! Petje af voor deze manier van aanpakken. Mijn koeienvel is aangekomen! Dankjewel. En het blijkt een pièce unique te zijn. Prachtige vloerdecoratie!

Over Koelap.com

KOELAP is gevestigd aan de Grote Looiersstraat in Maastricht. Ooit het centrum van de Limburgse leerlooierij. De rijke geschiedenis van het gilde van leerlooiers is nog steeds terug te vinden in de vele authentieke details in het historische pand waar KOELAP gehuisvest is. De KOELAP koeienhuid vloerkleden, SCHAAPLAP IJslandse schapenvachten, onze KOELAP stierenvellen en koeienkoppen worden met veel passie handmatig door onze eigenaar John Bruijnincx uitgezocht. Onze producten zijn niet aleen online te vinden, maar zijn ook verkrijgbaar op ambachtelijke markten of tijden speciale events - zoals het maastrichtse Magisch Maastricht.