Mooi koeienhuid

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Een mooie koeienhuid gezien op de site, besteld, ontvangen en de huid was nog mooier als op site. CHAPEAU.

Prachtig mooie kwaliteit schapen vacht

Vandaag mijn schapenvacht binnengekregen zeer tevreden. Betrouwbare site doen wat ze beloven .prijs/kwaliteitsverhouding is goed.Snelle levering, een echte aanrader als je ervan houdt en je interieur wil verfraaien. In elk geval ben ik er heel blij mee.

Mooi product, op tijd en snel geleverd. Zeer goed op de hoogte gehouden.

Prachtig kleed, precies zoals we besteld hadden! Erg tevreden .

Prachtig koeievel, snelle levering, Top!!

bestelling prima en snel bezorgd

de door ons bestelde kalfshuid kleed zag er goed uit

Een prachtige koeienhuid van zeer mooie en stoere kwaliteit

Heel mooi en echt dezelfde als op de foto

Hij is super mooi alleen vind ik jammer dat de haartjes uitvallen blijft aan de kinderen hun voeten zitten en dan haren op de bank. Maar Hopelijk verminderd dat met de tijd misschien? Anders gaat het niet lang duren voor mij.

Prachtige huid en geheel zoals geadverteerd

Prima ervaring; goede communicatie, levering zoals afgesproken en een mooie huid die exact is zoals op de foto.

Service en kwaliteit huid beide heel goed. Helemaal tevreden!

Het was voor ons gezien de afstand wat lastig om naar de winkel te komen. Er werd meegedacht door een filmpje van de huid te maken wat ons een goed beeld gaf. Ook tevreden met de prachtige huid! Dank!

Zeer mooi koevel en snel geleverd! Goeie service, zeer tevreden!

We hadden de koelap al snel in huis. Prachtig product.

uitstekend

Besteld via het internet. Daarna heel fijn en snel contact gehad met de medewerker. Vriendelijk en hulpvaardig. Het pakket werd snel geleverd en het product is ontzettend mooi. Beter als op de foto. Zeker een aanrader om met dit bedrijf zaken te doen.

Heel mooi : !!

Prachtig !

Goede kwaliteit mooi en snel geleverd

Zeer mooi en prima kwaliteit!

Deze winkel is een aanrader, zeer correct en eerlijk.

Mijn geitevel is wat Ik verwacht, zowel formaat als kleur… mijn chihuahua ligt erop zonder probleem (die was voor hem…) voor de kachel Gisteren heb Ik mijn koevel besteld… voor ons in mijn salon

We hebben een prachtig kleed ontvangen!

We zijn heel blij met ons mooie kleed van Koelap. De kleur en tekening zijn precies zoals we het op de website hebben uitgekozen.

Zeer tevreden.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Heel mooi koeienvel

Dit is mijn eerste koeienvel, dus ik heb nog verder geen ervaring. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn. Ligt in appartement aan zee

Zeer tevreden.

Woonkamer heeft andere uitstraling. Warme gevoel.

Prachtige huid en snel geleverd

Er is genoeg keuze. En de levering was binnen 2 dagen. Heel tevreden. En de kalfshuid is prachtig

Goed en mooi koeienvel

Mooie producten. Snelle levering. Foto’s op website komen goed overeen met werkelijk product. Koeienvel aangeschaft en super blij mee.

Geweldige producten en service

Prachtige huiden en zeer goede service gehad. 1 kleedje was niet in goede staat en ik kreeg voorafgaande verzending via een video op WhatsApp alternatieven aangeboden.

Prima prijs kwaliteit verhouding en ruime keuze

De website biedt een ruim assortiment tegen concurrerende prijzen. Snelle levering.

Over Koelap.com

KOELAP is gevestigd aan de Grote Looiersstraat in Maastricht. Ooit het centrum van de Limburgse leerlooierij. De rijke geschiedenis van het gilde van leerlooiers is nog steeds terug te vinden in de vele authentieke details in het historische pand waar KOELAP gehuisvest is. De KOELAP koeienhuid vloerkleden, SCHAAPLAP IJslandse schapenvachten, onze KOELAP stierenvellen en koeienkoppen worden met veel passie handmatig door onze eigenaar John Bruijnincx uitgezocht. Onze producten zijn niet aleen online te vinden, maar zijn ook verkrijgbaar op ambachtelijke markten of tijden speciale events - zoals het maastrichtse Magisch Maastricht.