Zeer tevreden.

Mooie product goed afgewerkt ziet er mooi uit.

Webshop zoals het moet zijn....

Heel duidelijk, snelle levering, korte lijnen. In een woord: super

top

super!

Alles zoals gewenst

Prachtig

Eerst advies gevraagd via de app welk kleed we het beste konden nemen die bij ons interieur past. Daarna besteld en de gekozen koeienhuid was snel en netjes geleverd. Het is een zeer mooie koeienhuid en wij zijn blij. Dit maakt ons interieur af! Bedankt John!

Helemaal prima

Geweldig!!

Na rondkijken op de website advies gevraagd over wat zou passen in ons interieur. Zeer goed en snel deskundig advies gekregen. Twee prachtige koeienhuiden besteld voor onze woonkamer. Super blij mee en een aanwinst in onze woonkamer. Heel erg bedankt @Koelap, John!

Blij met mijn aankoop

-Geweldige service in het meedenken bij het vinden van een passend item. -Persoonlijk benadering in contact dat vertrouwen geeft bij het online aankopen van een koeienhuid.

Uitstekend product, snelle levering

Het koeienvel werd de volgende dag al geleverd en is precies zoals op de foto, erg mooi! En hij ligt mooi glad zonder vouwen o.i.d. Wij zijn heel tevreden en keren zeker nog een keer terug voor een volgende aankoop.

Top service!

Wat ik heel fijn vond is het persoonlijk contact en het flmpje dat ik kreeg van het door mij gekozen vloerkleed, Zodoende kon ik echt goed zien hoe die eruit zag. En daarna was er een snelle levering! Helemaal happy!

Mooie kwaliteit snelle levering

Mooie kwaliteit, groot formaat, fijne acties, blij mee!

Prima, ruime keuze en snelle levering!

Prima, ruime keuze en snelle levering! En ook daadwerkelijk de lap die we besteld hadden....

Correcte communicatie en zeer snel geleverd

Mooi kleedje , netjes geleverd

Snelle levering, prachtige huid

Snelle levering, prachtige huid

Prima levering, maar koehuid is niet helemaal de kleur die ik verwachtte.

We hadden een zwart-witte koehuid besteld, maar bij de levering is gebleken dat hij eigenlijk donkerbruin beige is. Hij is mooi en groot, maar niet helemaal wat we verwachtten.

Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben geprobeerd te achterhalen welke bestelling dit geweest zou kunnen zijn maar we zien in het systeem geen bestelling gedurende de afgelopen 6 maanden naar/van Merchtem, Belgie. Dan zouden we namelijk kunnen checken of er wellicht een fout gemaakt is met het versturen van de Koelap. Normaal gesproken krijgt U altijd de Koelap thuis gestuurd die U besteld heeft. We hebben een professionele fotograaf die iedere Koelap individueel fotografeert en waarvan de foto's zo goed mogelijk de werkelijke kleuren weergeven. Het kan natuurlijk altijd net iets anders kleuren bij het interieur dan gedacht vanaf de foto maar dat is geen probleem want dan kunt U de Koelap altijd terugsturen of ruilen voor een andere Koelap. Dus als u dit leest wil ik U vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen zodat we U kunnen helpen! We zijn alleen maar geinteresseerd in 200% tevreden klanten! Fijn weekend! Team Koelap

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd

Bestelde koeienhuiden zeer mooi en snel geleverd.

Topkwaliteit en snel geleverd

Mooi kalfshuidkleed, goede service Mijn eerste keuze huid werd afgekeurd, daarna kon ik kiezen uit alle huiden zonder meerprijs . Top

Perfecte keuze om voor koelap te gaan!

Hele goede huiden, ze sturen je filmpjes door via whatsapp als je twijfelt tussen verschillende! Je krijgt ook snel antwoord, en de vrijdag hadden wij het besteld, de zaterdag lag het al onder onze nieuwe eettafel! Wij kopen graag nog 1 in de toekomst!

Goede levering, mooie producten.

Een goede levering van verzorgde producten. Een aanrader mocht je dit item nodig hebben.

Perfecte opvolging, snelle levering.

overzichtelijke website, makkelijk te bestellen, snelle en correcte levering.

Geweldige servive

Ik kreeg keurig mijn schapenvacht binnen masr twijfelde toch over de kleur. Na een telefoontje kreeg ik ook gratis de andere kleur binnen zodat ik kon vergelijken. Topservice!!

Correct

Mooie keuzes en correcte levering

Prachtige koeienhuid

Ik ben er heel blij mee, een echte aanwinst. De kwaliteit is heel lgoed . Snelle levering. Top!

Grote Looierstraat 15 6211 JH Maastricht

Over Koelap.com

KOELAP is gevestigd aan de Grote Looiersstraat in Maastricht. Ooit het centrum van de Limburgse leerlooierij. De rijke geschiedenis van het gilde van leerlooiers is nog steeds terug te vinden in de vele authentieke details in het historische pand waar KOELAP gehuisvest is. De KOELAP koeienhuid vloerkleden, SCHAAPLAP IJslandse schapenvachten, onze KOELAP stierenvellen en koeienkoppen worden met veel passie handmatig door onze eigenaar John Bruijnincx uitgezocht. Onze producten zijn niet aleen online te vinden, maar zijn ook verkrijgbaar op ambachtelijke markten of tijden speciale events - zoals het maastrichtse Magisch Maastricht.