Prachtige koeienhuid

Ik ben er heel blij mee, een echte aanwinst. De kwaliteit is heel lgoed . Snelle levering. Top!

Top kwaliteit

In december brachten we een bezoek aan de winkel in Maastricht. We waren meteen verkocht aan het mooie bruine Ijslandse schaap. Ook het schapenvel is topkwaliteit en super mooi. Terug thuis bestelde ik nog een schaaplap online. Heel tevreden. Aan John en de collega's nog veel succes en zeker tot een volgende keer.

Fijne communicatie en een prachtige koeienhuid.

Omdat ik niet in de buurt van Maastricht woon heb ik contact opgenomen via whatsapp met Koelap (John). Er werd dezelfde dag nog gereageerd op mijn berichtje. Van de huid die ik gekozen had heeft John een filmpje gemaakt zodat ik er een goed beeld van kreeg. Een prachtige tricolore huid van zeer goede kwaliteit, die mooi past in mijn woonkamer. Ik ben er blij mee.

Blij met mijn koevel

Gekregen wat ik zocht. Snelle service

In een woord uitstekend

Snelle service, prima product.

Snelle service, prima product.

Koehuid van uitstekende kwaliteit

Snelle reactie op een vraag. Afgeleverd in een grote doos zodat er geen lelijke vouwen in de koehuid zaten en geen leveringskosten.

Je suis très satisfaite

Livraison rapide et soignée et la peau de vache est très belle et conforme à la photo sur le site.

Mooi kleed en snelle levering

Snelle levering, veel keuze, mooie kwaliteit. Super blij met het kleed.

Alles goed geregeld

Perfect!

Heel tevreden! Prachtige koeienhuid Snel geleverd Netjes ingepakt Aanrader!!

Fantastisch gewoon. Prachtig artikel. Supersnelle levering. Duidelijke communicatie

Heel mooie vacht; perfecte snelle levering

De vacht is exact degene die ik gekozen had. Heel mooi en soepel. Levering gebeurde snel; alles was mooi en goed verpakt.

Helemaal goed.

Mooi product, snelle levering!

Spot on!

Makkelijk kiezen op een overzichtelijke site met goede foto's. Aantrekkelijke prijzen voor een mooi product. Netjes verpakt en kwam via de post, sneller dan verwacht. Top!

Snel en correct

Tevreden. Aanrader.

Ongelooflijke goede en snelle service

Ondanks onze foute betalingen de goede huid gekregen binnen 1 week ,en de betalingen zijn eerder terug als verwacht

Mooi kleed

Snel bezorgd en een mooi product!

Zoooo mooi!

Er was door omstandigheden even vertraging op de levering maar er werd alles aan gedaan om het vel zo snel mogelijk tot bij mij te krijgen! Ik ben fan van de service en product

Top! Zeer tevreden over product en service.

We hebben een koeienhuid aangekocht en ze geeft ons interieur een meerwaarde. Ze is erg mooi en van goede kwaliteit. We zijn er erg blij mee. Ook de service is in orde. De levertijd was zoals vermeld op de website. Zeer tevreden.

Top! Zeer tevreden over product en service.

Een prachtig kleed

Het kleed onder de eethoek, een antieke tafel net verschillende stoelen is een plaatje. Kan zo in vt wonen .

Een prachtig kleed

Heel mooi

Een schitterend kleed

We bestelden een koeienhuid, deze overtreft alle verwachtingen. Ze is heel erg mooi, alsook van goede kwaliteit. We zijn er heel erg blij mee. Ook correcte service. Levering zoals vermeld op de website.

Grote Looierstraat 15 F

6211 JH Maastricht

Over Koelap.com

KOELAP is gevestigd aan de Grote Looiersstraat in Maastricht. Ooit het centrum van de Limburgse leerlooierij. De rijke geschiedenis van het gilde van leerlooiers is nog steeds terug te vinden in de vele authentieke details in het historische pand waar KOELAP gehuisvest is. De KOELAP koeienhuid vloerkleden, SCHAAPLAP IJslandse schapenvachten, onze KOELAP stierenvellen en koeienkoppen worden met veel passie handmatig door onze eigenaar John Bruijnincx uitgezocht. Onze producten zijn niet aleen online te vinden, maar zijn ook verkrijgbaar op ambachtelijke markten of tijden speciale events - zoals het maastrichtse Magisch Maastricht.