Positief

Ik heb de halve bestelling gekregen..

Helaas was mijn bestelling niet compleet.

Ik krijg nog steeds geen levering en bellen wordt niet opgenomen

Ik probeer al 24 uur te bellen en zou steeds terug gebeld worden, site antwoord en contact werkt niet. Nu maar email gestuurd en dit ingevuld. in eerste instantie staat er een ruime 7 maar dat is totaal niet juist.

Totaal onprofessioneel !!

In november 4 bamboo bezems betaald. Nog steeds niet geleverd! Antwoord niet op mail en telefonisch NOOIT bereikbaar. Totaal geen professionele attitude ! Ik zal me verplicht zien mijn rechtsbijstandsverzekering in te schakelen.

Beste Peter, Zoals aangegeven in november waren de bezems niet leverbaar en was de verwachte levering pas in maart. Tussentijds ook contact gehad dat ze nog steeds niet leverbaar waren. Toen we eind april van onze leverancier geen duidelijkheid over de levertijd konden krijgen hebben we in overleg de bestelling geannuleerd en uw betaling teruggestort. We begrijpen de frustratie, echter hopen het ook netjes te hebben opgelost.

ik vind het vervelend dat ik een account moet maken om mij pakket te kunnen volgen.

Overzichtelijke website, maar toch niet klantvriendelijk.

Handige producten, super snel geleverd!

Bats levert supersnel ondanks drukke periode. Goede spullen, gewoon zonder verpakking omdat het toch niet kan beschadigen!

Snelle en correcte levering

Geen minpunt ervaren

Geen gebruiksaanwijzing bij het artikel

Er was geen gebruiksaanwijzing bij het artikel

Werkt super op een 200bar hd-spuit

Werkt super op een 200bar hd-spuit

Goede prijs kwaliteit verhouding en service

Goede prijs kwaliteit verhouding en service met snelle levertijden

Diverse mails, telefoon, voicemail na 2 wkn nog geen reactie of contact mogelijk

Niet bereikbaar, reageert niet op mail nog telefoon Op 13-6 bestogeplaayst , zou uit voorraad leverbaar zijn vandaag 2 weken later na diverse mails, telefoon en voicemail nog steeds geen reactie en niet bereikbaar! Is echt iets voor opgelicht Bestel hier geen materialen, is mijn advies!!

super slechte service

Vorige week 21 jun 2022 bestelling geplaatst en betaald via ideal. Geen orderbevestiging binnen gekregen of niks. Niet telefonisch te bereiken en ook niet via de mail! Wanneer krijg ik mijn geld terug? Misschien iets voor programma opgelicht?

Goedemiddag Mariska, Heb jouw mail van vanochtend ook gelezen en daarop gereageerd. De orderbevestiging wordt altijd verzonden, deze kan echter in de ongewenste mail belanden. Aangezien het product niet meer leverbaar was hebben we een alternatief aangeboden, ook dit bericht is wellicht in spam beland. Na rechtstreeks contact nav jouw mail is in overleg de betaling teruggestort. Ik hoop dat het op die manier netjes voor je is opgelost. Vriendelijke groet, Arjen

Goede kwaliteit snelgeleverd

Komt afspraak na. Goed product nette prijs en snel geleverd

Goed contact

Goed op de hoogte gehouden dat mijn bestelde product niet voorradig was.

Levertijd was veel langer dan aangegeven

Ik heb de scheerkop op zaterdag besteld en pas de vrijdag erop ontvangen

Hoi Tamara, vervelend dat te horen dat je de levertijd als storend hebt ervaren. Had het idee dat met ons telefonisch contact de onzekerheid mbt levering uit de lucht was. Hoop je in ieder geval weer in onze shop te zien. Vriendelijke groet, Arjen

Kwaliteit zeer slecht

Na 24 uur product al stuk

Leveren goede kwaliteit maar je moet geen haast hebben.

Ik had mijn spullen snel nodig en aangezien er op de website een snelle levering werd beloofd kwam ik hier terecht. Helaas kwam er na twee dagen pas het bericht dat de handgrepen toch niet op voorraad waren en ze een week later op de post gedaan zouden worden. Niets aan te veranderen en keurig een week te laat geleverd, goede kwaliteit. Wel kreeg ik een dag na ontvangst nog een mail dat de goederen verstuurd waren. Iets is er nog niet helemaal op orde .er de webshop.

Goed product en Super klantenservice

Goed product en een prima klantenservice. Pakket was zoekgeraakt bij de postbezorger. Een telefoontje naar Bats en kreeg gelijk een nieuw pakket opgestuurd en excuus van de postbezorger.

Correct

Zeer kleine vergissing bij levering. Binnen 2 dag perfect opgelost. Klasse

Slecht

Bestelling geplaatst en betaald. Na een week nog niet geleverd. Telefoon wordt niet opgenomen, voicemail wordt niet beantwoord. Contactformulier (alternatief om in contact te komen) ingevuld maar weigert te verzenden. Probeer het nogmaals…..probeer het nogmaals…. Etc.

Verrassend uitgebreid product aanbod.

Een breed assortiment met redelijke prijs. Duidelijke product informatie, soms ook met handig filmpje. Ik had 3 producten besteld en die had ik al binnen 2 werkdagen in huis, TOP!

Hele fijne mestvork en super snelle levering.

Zeer goede ervaring

Prima. Betrouwbaar. Ik zou zeker hier opnieuw iets bestellen.

Slecht

Ik heb mijn bestelling niet gehad. Ik heb gebeld een aantal keer maar de telefoon nummer is een nummer dat alleen om te bellen maar het geeft goed gevoel . Ik heb een melding gedaan bij politie

Goedemiddag Eren, Jouw bestelling is gisteren verstuurd en zou normaliter dan ook vandaag bezorgd moeten worden. Eerder hebben we een bericht gestuurd dat omdat we niet alle producten op voorraad hadden de levering later zou worden. Uit jouw reactie krijg ik echter de indruk dat dit bericht niet bij je is aangekomen of in de spam is beland. Vervelend te horen dat je zo een negatieve ervaring hebt opgedaan en ik hoop dat je het tuingereedschap inmiddels goed ontvangen hebt. Vriendelijke groet, Arjen

Bestelling geplaatst en betaald. Binnen twee dagen bij mij thuis geleverd. Uitstekend en wat een klasse qua kwaliteit van bestelde product.