Zeer goede ervaring

Prima. Betrouwbaar. Ik zou zeker hier opnieuw iets bestellen.

Slecht

Ik heb mijn bestelling niet gehad. Ik heb gebeld een aantal keer maar de telefoon nummer is een nummer dat alleen om te bellen maar het geeft goed gevoel . Ik heb een melding gedaan bij politie

Goedemiddag Eren, Jouw bestelling is gisteren verstuurd en zou normaliter dan ook vandaag bezorgd moeten worden. Eerder hebben we een bericht gestuurd dat omdat we niet alle producten op voorraad hadden de levering later zou worden. Uit jouw reactie krijg ik echter de indruk dat dit bericht niet bij je is aangekomen of in de spam is beland. Vervelend te horen dat je zo een negatieve ervaring hebt opgedaan en ik hoop dat je het tuingereedschap inmiddels goed ontvangen hebt. Vriendelijke groet, Arjen

Bestelling geplaatst en betaald. Binnen twee dagen bij mij thuis geleverd. Uitstekend en wat een klasse qua kwaliteit van bestelde product.

het scheerapparaat doet het weer!!

Komt afspraken na

Heeft het probleem met mijn laarzen prima opgelost! Mijn dank daarvoor.

Men denkt met je mee!

Incomplete levering en geen reactie op mail of voicemail

Eind februari twee batsen en twee spades besteld. De twee batsen zijn redelijk snel geleverd, maar contact over de twee spades is onmogelijk. Telefonisch krijg je de mogelijkheid een voicemail in te spreken, maar hier geen reactie op ontvangen. Op 8 en 21 maart ook gemaild met de vraag of ze konden controleren wanneer de overige producten uit de bestelling geleverd konden worden. Ook hierop geen enkele reactie, helaas.

perfect geleverd.

Prima, uitstekend.

Gisteren besteld en vandaag in huis super snel

Goede communicatie en tijdige levering

Dit was de eerste keer om hier te bestellen. De communicatie ging prima. De bezorger belde zelfs nog even op de ochtend van levering voor het afstemmen van details. De levering was goed op tijd voor de uitvoer van werkzaamheden. Perfect geregeld!

Mijn bestellingen was bij de bezorger verdwenen en tot mijn grote vreugde is alsnog de bestelling door de firma Bats geleverd.

geweldig

de zeer snelle levering staat mij wel aan

breed assortiment, keurige levering, goede service

na een eerste keer hier besteld te hebben zeer tevreden. assortiment wat niet iedereen heeft en na besteld te hebben prima geleverd, ook een nalevering werd goed gecommuniceerd. ga hier vaker bestellen.

Ondanks het bestelde niet geleverd is toch netjes opgelost.

Ik had een specifieke uierspray besteld via de Bats website. Helaas konden ze niet leveren. Na telefonisch contact een ander product besteld en netjes afgeleverd. Enige kritiekpuntje was de levertijd.

Alles prima geregeld

Bestelde artikelen keurig op tijd geleverd.

Prima kwaliteit.

Een zeldzaam goede ervaring opgedaan. De eerste aankoop, kwaliteit, aantrekkelijke prijs en uitstekend verzorgd.

Levering en service zijn goed

Uiterst tevreden

Raar andere leverancier

Niets bijzonders heel vreemd dat de levering door een ander bedrijf gebeurd volgende keer bestel ik hier wel rechtstreeks

Vreselijk

17 december een bestelling gedaan waarvan niks meer gehoord te hebben! Paar keer achter aan gegaan geen gehoor! Nu 22 december een mail gehad dat het product niet leverbaar was met een link naar een hoofdstel wat wel leverbaar was en dat hij deze wel kon opsturen, ik ben akkoord gegaan want het was een mooi hoofdstel nu komt het pakket binnen zit er een totaal ander lelijk hoofdstel in wat helemaal onder het stof zit! Wat een slechte service!! Ik bestel hier nooit weer!

Doet wat het moet doen. Hsg hittesnijder, gebruikt om Spanbanden in te korten

Goed.

Ik had iets verkeerd gedaan met bestellen,(dubbel). Even gebeld:geen probleem. Met de mededeling, als u zelf niet had gebeld,hadden wij zelf even contact gezocht!

Goede communicatie en snel geleverd!

Goede prijs voor dit product. Nu proberen of het een handige schoffel is

Goede ervaring

Makkelijke site, besteld en snelle levering. We zullen uw bedrijf zeker aanraden bij anderen. In de toekomst zullen wij ook zeker nog producten bij u bestellen.

vlugge bediening

Mijn product was niet beschikbaar maar zoals afgesproken het kleinere model wel het is vrijwel onmiddellijk geleverd, spijtig de bevestigingen ontbreken.na een mail te hebben verstuurd nog geen antwoord gekregen dat is spijtig.

Weegbreelaan 10 9413AG Beilen