Vriendelijk geholpen en snelle levering!

Ik had mijn twijfels te bestellen bij MacBizz gezien de reviews die de laatste tijd werden geplaatst. Ik heb mijn twijfel gedeeld met de mensen van MacBizz en werd door een medewerker gebeld die mij tekst en uitleg gaf. Het voelde voor mij geruststellend, en ik heb mijn bestelling geplaatst en netjes de volgende dag ontvangen en inmiddels naar alle tevredenheid in gebruik genomen. De slechte reviews zijn eigenlijk te wijten aan de ellende die gaande is bij een partij waarmee zij zaken deden 'refurbished.nl'. Die al langere tijd in de problemen zitten, zo blijkt ook uit diverse artikelen van de consumentenbond. Daar wordt al geadviseerd niet meer bij 'refurbished.nl' te bestellen. Kortom, mijn ervaring was gewoon goed!

Aanrader!

Inmiddels een terugkerende klant bij Macbizz. Goede service en prima prijs/kwaliteit verhouding voor refurbished Apple producten. Wat mij betreft zeker een aanrader.

Niet te verbeteren

Ik koop regelmatig bij Mcbizz. En ik ben een tevreden klant. What you see is what you get.

SUPER!!

Ik was op zoek naar een Macbook Pro, refurbished gevonden, laptop werkt naar verwachting en ben er super blij mee! Wie moet er nou een splinternieuw laptop kopen als je ook refurbished kan kopen, je bent toch niet 'dom' :)

Helemaal tevreden

In de avond de bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd.

Als afgesproken en snel geleverd

MacBook zat goed verpakt in speciale doos, en er zat (gelukkig) ook een oplader met kabel bij in een speciaal vakje in de doos. De MacBook uit 2018 werkt prima en specificaties waren als omschreven. Factuur kwam netjes per e-mail. Kortom, snelle levering en product als afgesproken, helemaal prima.

Een aanrader, als altijd perfecte service en betrouwbaar!

MacBizz kan altijd op mij rekenen als klant. Zij leveren kwaliteit in refubished en in nieuw. Ze denken met je mee en geven degelijk en goed advies. Een aanrader!

Deskundig advies en nazorg. Correcte snelle levering.

Heb meerdere heel positieve ervaringen met dit bedrijf. Zowel qua geleverde producten en goede bereikbaarheid. De medewerkers staan je vriendelijk en deskundig te woord.

Prima follow up en service.

Kreeg prima refurbished item, maar kwam niet helemaal overeen met specs op website. Kreeg gratis een upgrade naar zelfs betere specs en werd prompt verzonden, met antwoord nummer adres om eerste item terug te sturen. Prima, prima!

Uitstekende levering je hebt het product de volgende dag in huis Ook de kwaliteit van het product is juist omschreven met wat je krijgt Ik zal zeker vaker bestellen

Prima ervaring.

Nieuwe batterij in mijn oude MacBook uit 2013 laten zetten. Ik kan voorlopig weer even vooruit!

Goede service tegen een erg mooie prijs.

Ik moet dringend afleren om tweedehands Macs te kopen op de particuliere markt. Bij Macbizz betaal je amper meer, maar je krijgt wel garantie op je toestel. En die garantie maken ze absoluut waar! Heb de voorbije jaren al twee MacBook Pro's gekocht bij hen. Prima service (custom SSD geïnstalleerd door hen) en vlotte levering in België. Eénmaal een herstelling zonder discussie onder garantie uitgevoerd. Onlangs heb ik toch weer een oude iMac particulier gekocht voor €500, en ik heb na een week al een probleem. Bij Macbizz zou het meteen opgelost zijn, en ze bieden hetzelfde toestel aan voor €620 ex BTW. Mijn volgende refurb wordt weer een MacBizz-machine!

Goede afhandeling!

Op referentie bij MacBizz gekocht. Perfect geregeld. 1 dag later werd de nieuwe MbPro geleverd.

Ervaren vakmensen en nog aardig ook.

Het enige probleem is parkeren.

Ik had de telefoon snel in huis. Hij zag er nieuw uit en tot nu toe werkt hij goed (een week in gebruik).

Goed bevallen

Goed bevallen betekent voor mij dat ik geen spijt van de aanschaf heb.

Helemaal top

Voor de tweede keer op rij een aankoop gedaan. Wederom zeer tevreden, goede kwaliteit en zeer nette snelle snelle levering. Kom hier zeker terug voor een derde en wellicht vierde keer terug.

Je weet waar je aan toe bent snel, duidelijk en eerlijk advies. Mooiste is dat je met een Big Smile weer met je Mac naar huis gaat en weer verder kan. Mooie toch....

Prima afgehandeld

Defecte laptop gebracht en binnen gevraagde termijn gerepareerd

Nog steeds weer altijd prima service

------ Zie boven

super goed advies en service!

altijd vriendelijk, en op maat van waar je je product voor nodig hebt!

Goed gerepareerd voor een redelijke prijs.

Mijn Macbook pro laadde niet meer op. Macbizz heeft dat gelukkig goed opgelost.

Altijd weer top.

Al jaren mijn vaste leverancier.

Geweldig goed en vriendelijk geholpen. Mijn laptop is gerepareerd voor een tiende van de prijs die mij werd gevraagd door een officieel Apple reparatie bedrijf.

Perfect! Ik kan echt niet anders zeggen/ schrijven

Pakket ruim op tijd ontvangen, de MacBook zou zo goed als nieuw zijn maar is gewoon nieuw, factory sealed.

Over macbizz.com

Ontdek MacBizz zijn ongeëvenaarde waarde en duurzaamheid met onze vooraanstaande Apple Refurbishing service, met trots werkzaam in heel Europa. Wij zijn gespecialiseerd in het nieuw leven inblazen van Apple producten, waarbij we ervoor zorgen dat elk apparaat niet alleen aan de originele prestatienormen voldoet, maar deze overtreft. Onze gecertificeerde technici refurbishen zorgvuldig een breed scala aan Apple apparaten, van iPhones tot MacBooks, en gebruiken uitsluitend originele Apple onderdelen. Elk product ondergaat strenge tests en kwaliteitscontroles, wordt geleverd met een uitgebreide garantie en is verpakt in milieuvriendelijke materialen. Door voor ons te kiezen, krijgt u niet alleen een Apple apparaat dat zo goed als nieuw is voor een fractie van de prijs, maar draagt u ook bij aan een groenere planeet. Ervaar de perfecte combinatie van betaalbaarheid, betrouwbaarheid en duurzaamheid met de toonaangevende Apple Refurbisher van Europa. Verhoog vandaag nog uw technologische levensstijl terwijl u een positieve impact op het milieu maakt. Al ruim 18 jaar maakt MacBizz het verschil!