heel netjes alles goed geregeld

Heb hier een laptop besteld, alles gebeurde heel netjes, de laptop zat ook zonder de originele doos heel netjes verpakt en is zonder problemen verzonden en geleverd.

Prima, kennis van zaken en snelheid

Snel en deskundig geholpen met het plaatsen van een nieuwe accu in mijn MacbookPro. Hier zo'n 180,-, nog steeds een fors bedrag, maar bij Amac zou het maar liefst 396,- kosten! En ook telefonisch, van te voren, bij Macbizz veel betere en uitgebreidere informatie dan bij Amac.

Vriendelijke en deskundige ontvangst en advies

Goede hulp gekregen bij het maken van een keuze voor nieuwe laptop. Ivm grote hoeveelheid data het advies gekregen eerst op te schonen en tevens hebben de edws van MacBizz daartoe een hulpprogramma hiervoor op MacBook gezet.

Prima service en levering

Had een refurbished MBP besteld die zoals beschreven in nette staat aankwam en zeer neem geleverd. Aanrader!

Als altijd topservice

Goede dienstverlening: no cure, no pay. Computer volgens opgave gerepareerd en prima communicatie via mail en telefoon.

Excellent!

The process of ordering was easy and my item was safely delivered. Thanks for such reliable service.

Prima geholpen met de reparatie van mijn Mac Pro late 2013

Goed advies, prima reparatie. Snelle reactie op vragen.

Prima service en denken met je mee.

Zij zeer behulpvaardig, en duidelijk, zeker naar iemand die er weinig of geen verstand van heeft.

Super snelle levering

Goede Imac voor die prijs

professioneel en vriendelijk

positief

Goede uitvoering reparatie.

Snelle en goede uitvoering reparatie.

Snel, goede service. Kennis van zaken!

Mijn derde i MAC via MABIZZ uit 2017 is voorzien van SSD+ om hem sneller te maken. Prima gelukt tegen acceptabel bedrag. Inclusief omzetten inhoud in 48 uur klaar. Heel blij mee

Ze weten waar ze het over hebben: echte Mac kenners!

Gelukkig zijn Apple produkten betrouwbaar en robuust, maar als er toch iets aan de hand is, is dit voor mij HET adres. Eerlijke diagnoses en afspraken en toezeggingen worden altijd nagekomen.

Goed advies, service en prijs kwaliteitsverhouding

Persoonlijk en professioneel advies voor mijn gebruik, erg vriendelijk. Goede prijs en service

Goed, loopt al als een trein

Kwam goed verpakt binnen en kon meteen aan de slag

Mijn ervaring met Macbizz is positief. De producten die ze verkopen nieuw of refurbished zijn van goed kwaliteit en ook de diensten die ze leveren. Macbizz sluit goed aan bij de wensen van de klant en staan altijd voor je klaar indien dit nodig is. Top mensen!

Fijn geholpen

We zijn zeer fijn geholpen door Kenneth. Geduldig en behulpzaam.

Professioneel en klantvriendelijk geholpen

Plezierig en duidelijk

Vriendelijke en deskundige bediening

Prima MacBook gekocht

Helder en duidelijk

Fijne ontvangst

Goed advies, prettige service

Een nieuwe SDD in een oude MacBook en het geheugen vergroot. Snelle en kundige service. Oude laptop draait weer als een zonnetje.

niks mis mee

precies naar verwachting.

goede en duidelijke support

goede en duidelijke support snelle service, vriendelijke mensen!

Prima service, betrouwbare producten. Kortom top!

Inmiddels veel vaker bij MacBizz gebruikte Mac's gekocht. Snel geleverd, vakkundig ingepakt en mooie computer die er uitziet als nieuw met nieuwe voeding. Kortom top!

Gaffel Paasheuvelweg 34 1105BJ Amsterdam

020-7372094

Over macbizz.com

Ontdek MacBizz zijn ongeëvenaarde waarde en duurzaamheid met onze vooraanstaande Apple Refurbishing service, met trots werkzaam in heel Europa. Wij zijn gespecialiseerd in het nieuw leven inblazen van Apple producten, waarbij we ervoor zorgen dat elk apparaat niet alleen aan de originele prestatienormen voldoet, maar deze overtreft. Onze gecertificeerde technici refurbishen zorgvuldig een breed scala aan Apple apparaten, van iPhones tot MacBooks, en gebruiken uitsluitend originele Apple onderdelen. Elk product ondergaat strenge tests en kwaliteitscontroles, wordt geleverd met een uitgebreide garantie en is verpakt in milieuvriendelijke materialen. Door voor ons te kiezen, krijgt u niet alleen een Apple apparaat dat zo goed als nieuw is voor een fractie van de prijs, maar draagt u ook bij aan een groenere planeet. Ervaar de perfecte combinatie van betaalbaarheid, betrouwbaarheid en duurzaamheid met de toonaangevende Apple Refurbisher van Europa. Verhoog vandaag nog uw technologische levensstijl terwijl u een positieve impact op het milieu maakt. Al ruim 18 jaar maakt MacBizz het verschil!