prettig contact en correcte afhandeling

Prima service, betrouwbare producten

Uitstekende uitleg gekregen over producten, heldere toelichting. Producten niet duur in vergelijk met de kwaliteit. Topprtje

Altijd goed

Al veel vaker bij MacBizz gebruikte Mac's gekocht. Na een hele tijd weer eens een refurbished MacBok Pro besteld en opnieuw voldoet ie aan alle verwachtingen. Snel geleverd, vakkundig ingepakt en mooie computer die er uitziet als nieuw met nieuwe voeding. Kortom top!

prima toelichting bij wegbrengen en ophalen reparatie

Prima ervaring

Goede producten en service

Ben erg tevreden over Macbizz, al jaren lang klant naar tevredenheid.

Fantastische service

Vriendelijk contact, rustig overleg, kundige beoordeling en uitstekend resultaat: een laptop die het weer doet als een zonnetje.

Top alles zoals het hoort - snel - correct !!

Top alles zoals het hoort - snel - correct !!

Vorige week voor de derde keer besteld bij Mac Bizz. Ook deze keer top. Bij vragen over de levertijd werd ik netjes en professioneel te woord gestaan.

Prima weer

Prima service zoals altijd

Prima, zoals altijd

MacBizz is reeds vele jaren mijn betrouwbare leverancier van gebruikte Apple hardware. Hun deskundigheid is groot. De artikelen zijn zoals beschreven en levering is netjes en vlot. Vol aanbevolen.

MacBizz is uniek!

Voor mij al sinds 2009 de beste plek in Nederland voor het aanschaffen van een nieuwe, tweedehands of refurbished Apple computer. Altijd gastvrij en behulpzaam, zowel bij een grote aanschaf als bij een eenvoudige reparatie <3

Daar waar Apple het laat afweten, is MacBizz er

Storing die Apple en haar dealers niet meer konden verhelpen omdat ze geen onderdelen meer hebben, werd zonder problemen door MacBizz opgelost.

Al jaren goede ervaringen

Al meer dan 10 jaar koop ik hier zo nu en dan een mac, macbook of ipad. Alleen maar positieve ervaringen.

Heel tevreden!

Overzichtelijke webshop, snel antwoord op mail en zeer snelle levering. Mijn bestelde product was zoals op de website vermeld: ziet er vrijwel als nieuw uit en werkt top! Om 15:45u besteld, en de volgende dag om 12u al bezorgd, heel degelijk verpakt. Bedankt, Macbizz!

Laagdrempelig, no nonsense, eerlijk en menselijk.

Helaas was mijn laptop niet meer te redden, maar mijn data wel. MacBizz heeft mij goed geholpen, ik voelde er me welkom met al mijn vragen, ze nemen de tijd en geven heldere/concrete antwoorden. Bovendien geen poespas, maar wel met oprechte liefde voor de oorsprong van Apple (én kunst!) gezien hun inrichting.

Iphone SE 2020 gekocht voor een prima prijs . Niet van nieuw te onderscheiden , De Volgende dag geleverd volgens afspraak. Super blij met de Iphone .

Snel en to-the-point

Goed geholpen en snelle levering. IPhone is refutbished maar ziet en voelt als nieuw.

Goed bereikbaar, heldere en snelle antwoorden en reparatie

Een verouderde macbook van nieuwe batterij en speakers voorzien, week laptop gemist, daarna draaid weer als zonnetje. Geen ellendelange wachtrijen aan de telefoon, heldere prijzen en afhandeling, ofwel erg blij mee

Good value for money; reliable condition

I bought already four items from MacBizz; two iphones, two ipads. All items were in excellent shape. With some I had to make compromises, the kind of “ older model, but cheaper than new” or “oversized memory capacity, which drove up price, but still cheaper than new”. I had also deal with other refurbishe providers, and they were not always fair. I trust this shop.

perfect!

professioneel, goede service, eerlijke prijzen, fijne mensen. Wat wil je nog meer?

Goede, vriendelijke service

Heldere uitleg over de reparatie. Ook duidelijkheid over de kosten en over hoe lang het gaat duren. Beide (prijs en tijd) klopten precies. Verder heel vriendelijk aan de telefoon en bij het brengen en ophalen.

MacBizz reageert snel op vragen, biedt een goede inruilprijs en komt de afspraken na. Nu al de derde keer een nieuwe MacBook gekocht, en wederom zeer tevreden.

geweldig bedrijf

Doet wat ze beloofd, levert Apple producten die kwalitatief zeer goed zijn, Gedreven en kundig personeel. Gewoon Top.

Product als nieuw voor een uitstekende prijs

Snelle reactie en het product is als nieuw. Keurige afhandeling en prettig contact.

voldoet aan verwachting

De beoordeling heeft alleen betrekking op de orderafhandeling en het ontvangen apparaat: met service, nazorg, klachtenafhandeling of evt. garantie heb ik geen ervaring. De aankoop ging zonder problemen, snelle levering, adequaat verpakt. De conditie van de laptop werd als goed omschreven, dat zou ik zelf ook zo beschrijven. Het geïnstalleerde OS kwam niet overeen met de beschrijving (Catalina geïnstalleerd en niet Big Sur), maar dat is geen groot probleem. Ik had graag de keuze gehad in welk OS was geïnstalleerd (liever een ouder om nog gebruik te kunnen maken van oudere software) maar met een beetje moeite kan ik dat zelf alsnog doen. Al met al ben ik tot dusver best tevreden.

Gaffel Paasheuvelweg 34 B

1105BJ Amsterdam

020-7372094

Over macbizz.com

Ontdek MacBizz zijn ongeëvenaarde waarde en duurzaamheid met onze vooraanstaande Apple Refurbishing service, met trots werkzaam in heel Europa. Wij zijn gespecialiseerd in het nieuw leven inblazen van Apple producten, waarbij we ervoor zorgen dat elk apparaat niet alleen aan de originele prestatienormen voldoet, maar deze overtreft. Onze gecertificeerde technici refurbishen zorgvuldig een breed scala aan Apple apparaten, van iPhones tot MacBooks, en gebruiken uitsluitend originele Apple onderdelen. Elk product ondergaat strenge tests en kwaliteitscontroles, wordt geleverd met een uitgebreide garantie en is verpakt in milieuvriendelijke materialen. Door voor ons te kiezen, krijgt u niet alleen een Apple apparaat dat zo goed als nieuw is voor een fractie van de prijs, maar draagt u ook bij aan een groenere planeet. Ervaar de perfecte combinatie van betaalbaarheid, betrouwbaarheid en duurzaamheid met de toonaangevende Apple Refurbisher van Europa. Verhoog vandaag nog uw technologische levensstijl terwijl u een positieve impact op het milieu maakt. Al ruim 18 jaar maakt MacBizz het verschil!