Nooit meer wat anders

Ons gezin moest even wennen aan papier van bamboe, maar inmiddels is iedereen fan van The Good Roll.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Lex, Bedankt voor je positieve feedback :) We zijn blij dat je het een kans hebt gegeven en dat het bevalt! Ook jij draagt je steentje bij aan een mooiere wereld. Liefs, Team The Good Roll💚

Groot fan!

Het hele concept klopt gewoon! Fijne producten, oog voor de wereld, toffe vormgeving. En perfect geschikt als housewarming cadeau ;-))

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Mirjam, Wat fantastisch om te horen dat je onze producten waardeert! Duurzaamheid en onderlinge ondersteuning zijn heel belangrijk. Laten we samen streven naar een duurzamere toekomst!💚 Liefs, Team The Good Roll💚

Prettig.

Deze mensen weten wat goed is voor je billen én voor de wereld. Prettig gevoel hoor!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Jeroen, Bedankt voor je positieve feedback, dat is goed om te horen! En door onze rollen te kopen draag jij ook je steentje bij, topper!💚 Liefs, Team The Good Roll💚

Nooit meer wat anders!

Alleen maar liefde voor dit concept, de marketing en de service. 5 sterren? 100 komt eerst!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Claudia, Bedankt voor je feedback! :) Wij vinden dit ontzettend leuk om te lezen en zijn blij met deze ervaring. Liefs, Team The Good Roll💚🌿

Goed maar erg duur

De toiletspray is lekker maar naar mijn mening erg duur. Ik heb een keer eerder de toiletspray bij jullie gekocht, toen vond ik die ook al een beetje prijzig, maar toen was de fles 500 ml. Nu betaal ik een paar euro minder voor een flesje waar maar 200 ml in zit. Naar verhouding is de prijs dus meer dan verdubbeld. Dat vind ik wel een groot minpunt eigenlijk. Het maken van die toiletspray kost zeker weten niet zo veel dat het niet uit kan om de fles een tientje goedkoper te maken en dat je dan nóg de helft van de opbrengst naar het goede doel kan doen.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi Yfke, We waarderen het dat je de geur van onze toiletspray lekker vindt. Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groeten, Team The Good Roll.💚

Supersnelle levering en prima kwaliteit! Bovendien was ik een heeft Mina dit alsnog recht kunnen zetten, topservice! Ik heb meteen een abo genomen :-)

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Tara, Wat geweldig om te horen! Bedankt voor de complimenten over de snelle levering en de prima kwaliteit. En fijn dat Mina alles heeft kunnen rechtzetten, dat is echt topservice! Goed om te horen dat je meteen een abonnement hebt genomen. Bedankt voor je vertrouwen! Liefs, Team The Good Roll💚🌿

Vijf vegen!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Jos, Bedankt voor je interesse in The Good Roll! We zijn blij dat je onze missie waardeert en deel uitmaakt van onze inspanningen om een positieve impact te hebben op het milieu. Liefs, Het team van The Good Roll💚🌿

Pakket nooit aangekomen

Ik heb een bestelling gedaan , maar is nooit aangekomen . Krijg geen reactie van klantenservice , zijn telefonisch niet bereikbaar. Wel betaald maar geen producten.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi Shannon, Heel erg spijtig om te horen dat je bestelling nog niet is ingeleverd. Dat is zeker niet de bedoeling geweest. Ik heb op 1 februari contact met je opgenomen via e-mail, maar helaas heb ik verder niets van je gehoord. Ik zal contact met je opnemen via het e-mailadres dat bij ons bekend is. We gaan het samen oplossen. Excuses voor het ongemak.💚 Met vriendelijke groet, Mina

Happy clean wiping!

Fleurt je toilet op. Veel papier op 1 rol (deze lijkt nooit te eindigen!?) Beter voor het milieu. Je steunt goede doelen. Aan huis geleverd. Ik kreeg zelf lof over het toiletpapier van de mensen van de riolering! Wat wil je dan nog meer?

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Marie, Bedankt voor je ondersteuning! We doen ons best om milieuvriendelijk te blijven en een groene wereld te creëren. Liefs, Team The Good roll!💚

topbedrijf en past geheel in de bedrijfsfilosofie van mijn wijnbedrijf

Duurzaamheid en naar elkaar omkijken in deze wereld is essentieel. Ik vermarkt strikt duurzaam gemaakte wijn, ik zeg vaak... als alle grote bedrijven, banken en overheidskantoren gaan rollen met The Good Roll... dan zetten we pas grote stappen. Dus ik ben voor, roll with the Good Roll. S. Salburg - Directeur Wines Unlimited sustainable wine

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi Sander, Fantastisch om te horen! Duurzaamheid en onderlinge ondersteuning zijn essentieel. Laten we samen streven naar een duurzamere toekomst!💚💪 Liefs, Team The Good Roll💚

Leuk in je toilet en je steunt toiletten in ghana

Het toiletpapier van the good roll ziet er in je toilet erg vrolijk uit. Ik heb zelf altijd de 3 laags toiletrollen. Ik kies wel voor een leuke print en dat fleurt de badkamer en de toilet op. Daarnaast vind ik het fijn dat ze toiletten in Ghana maken. Ja dus ik betaal iets meer maar steun het goede doel en ik vind het papier ook fijn.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi Annemiek, Bedankt voor je positieve feedback! 💚 We zijn blij dat je het vrolijke toiletpapier van The Good Roll waardeert en dat je ons steunt in ons initiatief om toiletten in Ghana te bouwen. We hopen dat je blijft genieten van onze producten en dat we samen een positieve impact kunnen maken.💪🚽🥰 Liefs, Team The Good Roll

Kleine velletjes, absorbeert niet voldoende, duur in gebruik

Door het mooie marketing verhaal van milieu en helpen getrokken probeerden we eerst de bamboe toilet papier. Dat bleek oncomfortabel hard, nam niet genoeg vocht op. Daarna probeerden we de 400 vel rollen. Deze zijn wel zacht genoeg (verwacht geen echt zacht papier). Ook dit papier neemt niet extreem veel vocht op. De velletjes zijn bij beiden zeer klein. Al met al betekent dit dat je er meer van gebruikt dan van ander papier, zoals in de winkel verkocht. Ik ben een illusie armer.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi, Bedankt voor je bericht en je eerlijke feedback. ' Het spijt ons dat het bamboetoiletpapier niet aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je suggesties en zullen ze zeker in overweging nemen bij onze toekomstige ontwikkelingen. Als je nog verdere feedback hebt of vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via: [email protected]. We staan klaar om te helpen. Met vriendelijke groeten, Team The Good Roll!💚

Lekker toiletpapier

Rolt goed, niet te veel van nodig. Blij dat bomen bespaard blijven zodat die voor betere doeleinden dan het afvegen van billen ingezet kunnen worden, zoals het temperen van hitte en zorgen voor zuurstof

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Lola, Dat is geweldig om te horen! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en je bezorgdheid voor het milieu.🌿 Team The Good Roll

Goed toilet papier

Ik vind de kwaliteit beter dan her duurste merk. Het gaat ook langer mee. Vooral de bamboe versie is zacht. Geen enkele reden om de hoge prijzen in de supermarkt te betalen als er een beter product is dat verder geen nadelen heeft

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Jose, Dat klinkt geweldig!😍 Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik ben blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en duurzaamheid van ons product.💚 Liefs, Team The Good Roll🌿

Duurzaam voelt beter

Ik wilde heel graag een duurzamere WC-rol. Dat is met The Good Rol zeker gelukt. Plus, leuke bijkomstigheid. Alle WC-rollen zitten in een leuke papieren wikkel waardoor ze ook leuk staan op het plankje in het toilet.

• Voor- of achterhanger? VOOR, ACHTER

Hoi Tibor, Wat fijn om te horen dat je blij bent met The Good Rol! We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan het vinden van een duurzamere oplossing voor je WC-rollen. Bedankt voor je positieve feedback!🌿 Liefs, Team The Good Roll!💚

Super smooth - good for planet + people

My partner has Crohn's disease, therefore he is extremely sensitive. Premium 100% Bamboo Toilet Paper works for him so we are switching over for good. No more Supermarket brands, ever. Convinced about the set-up of this brand and company - through to sheltered workshops based in NL.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Sofie, We're glad to hear that! Thank you for sharing your experience with us. If you have any further questions or need assistance, feel free to reach out. Regards, The Good Roll🌿

Vrolijke producten met een goed verhaal en goede en vriendelijke service!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hey Josine,💚 Wat leuk om te horen dat je onze producten waardeert! We doen ons best om vrolijke producten te leveren met een goed verhaal, en we streven altijd naar goede en vriendelijke service. Als je nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, staan we voor je klaar! Liefs, Team The Good Roll🌿🌿💚

Gewoon goed

Fijn wc papier, thuisbezorgd en ook een goed doel steunen. Mooi!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Bianca, Dat klinkt geweldig! Fijn wc-papier, thuisbezorgd en ook nog eens een goed doel steunen. Mooi om te horen dat je tevreden bent! Als je nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, laat het gerust weten. Liefs van The Good Roll 💚

Top producten, top service

Een prachtig bedrijf met een goede visie. Inzetten op duurzaamheid en iets terug doen: we kunnen er allemaal iets van leren. Verder zijn wij tevreden over de kwaliteit van de producten (tissues, wc papier). Tot slot is ook de service uitstekend, want toen er (door de transporteur, budbee) één van de twee dozen niet bezorgd was losten zij dit op door een nieuwe af te sturen alvorens zij dit met hun bezorger op gingen lossen.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hoi, Dank je wel voor de mooie woorden! We zijn blij te horen dat je onze visie waardeert en tevreden bent met de productkwaliteit en service. We streven ernaar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Liefs van The Good Roll 💚

Goed papier met een goede visie van het bedrijf

De kwaliteit van het papier is erg goed, het is zacht en stevig. De kleurrijke wikkels om de rollen maken dat een stapel rollen in het toilet of een rol keukenpapier op de voorraad standaard in de keuken er heel leuk uitziet. Dat je daarbij ook bijdraagt aan betere sanitaire voorzieningen in de wereld is heel fijn!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Nick, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze producten! We zijn blij dat ons toiletpapier goed bevalt en dat je ervan geniet. Bedankt voor je positieve feedback, dat waarderen we enorm. We blijven ons inzetten voor duurzaamheid en kwaliteit. Als je nog vragen hebt of iets nodig hebt, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Team The Good Roll

Heerlijk zacht papier in blije verpakking

Het wordt altijd snel en goed ingepakt verstuurd en met 1 rol per week (1 persoon, fulltime werk buitenshuis) vind ik het ook niet duur. De bamboe collectie is lekker zacht dus die gaat misschien iets sneller op. Voor t keukenpapier is t iets te zacht, het scheurt snel maar ja alles went. Ook de tissuedozen zijn super leuk.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi Judi, Dank je wel voor de liefdevolle woorden! Wij waarderen je steun. Liefs van The Good Roll 💚

Steeds papier beschikbaar in wc, keuken en voor snot

Als abonnee die al een tijd gebruik maak van jullie items ben ik, allicht, zeer tevreden. Perfect wc-papier, dat niet te dik is (dat vind ik heel storend!) Keukenrol die goed veegt en aan al onze wensen tegemoet komt Tissues die, met 3 jonge kids in huis, veelvuldig worden gebruikt thuis, in de auto, op vakantie of weekend. Zelfs naat mijn werk gaat een doosje mee. En, naast milieuvriendelijk ook duurzaam en sociaal geëngageerd... En, leuke papiertjes rond onze keukenrollen: daar is al vaak een cadeautje mee ingepakt of mee geknutseld! Tevreden: das zeker!!!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi Elke, Bedankt voor je positieve feedback! 🌿 Het is leuk om zulke creatieve gebouwen te zien die met rollen zijn gemaakt. We werken samen met jullie hard om een mooie wereld te creëren en ervoor te zorgen dat het milieu ook duurzaam blijft. Team The Good Roll!

De bezorger heeft mijn doos wc papier buiten in de regen neergezet. Niet handig. Na een melding hiervan is mij toegezegd dat ik een nieuwe levering ontvang. Prima service!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Stephanie, Bedankt voor je feedback. We vinden het ook jammer dat je pakket in de regen heeft gestaan, maar het is fijn dat ons team het voor je heeft opgelost. 🌿 Als er nog iets misgaat of niet naar wens verloopt, neem altijd contact met ons op via [email protected]. We staan altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groeten, Team The Good Roll!💚

Next level toiletervaring

Super toiletpapier!! Lekker zacht en super sterk, ondanks dat het maar tweelaags is. Met zo weinig moeite zoveel impact maken!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Jeroen, Bedankt voor je enthousiaste reactie! 😍 We zijn blij dat je ons toiletpapier waardeert. Liefs, Team The Good Roll!💚

Super papier, hebben nieuwe bamboo rollen

Fijn papier, nog beter dan eerst!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Mike, Dank je wel! We zijn blij dat je het papier waardeert, en we doen ons best om steeds te verbeteren.💚 Groeten van, The Good Roll!

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!