Enige voordeel aan COVID 19

Doordat al het papier in de winkels op was, noodgedwongen met The Good Roll naar huis gegaan, super fijn veegpapier, heerlijk vrolijk verpakt en duurzaam verantwoord. Wij zijn om! Niets anders meer.

Schitterend

Leuke verpakking rond de rollen. Dir gebruiken we om te knutselen!

In 1 woord: Fantastisch!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Awesome paper that really goes way longer then others.

The double rolls are really long lastign and the sofftenes is great. We love the rolls, customer service and the mission! We roll with you!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Trage levering, slechte opvolging bij klachten

Product opzich is goed, beslist niet superzacht zoals ze zeggen maar okee... wel sterk. Paar keer besteld, maar elke levering is zeer traag. Dit staat los van de corona. Verwachting was dat met een abonnement het makkelijker zou gaan. Werd er helemaal niet meer geleverd. Abonnement maar gelijk gecancelled en ik haal mijn papier wel weer gewoon... in de supermarkt.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Mario, Dank voor je review, we hebben helaas flink wat uitdagingen met onze vervoerder (het is daar gewoon heel erg druk) Zoals je weet doen we altijd onze stinkende best om alle goed te regelen en dan doet een 3 een beetje pijn. Hoe kunnen we daar een 9 van maken? groetjes van ons en nogmaals sorry!

Ik raad het aan iedereen aan

Waarom zou je niet voor The Good Roll kiezen? Velletjes aan de dunne kant? Gebruik gewoon een paar extra velletjes. Ik heb den 3-ply versie nog niet uitgeprobeerd, maar het kan alleen maar beter zijn!

Mooie dikke rollen

Wij zijn erg blij met the goodroll...mooi verpakte dikke rollen. Door abonnement zitten we gelukkig nooit meer zonder papier!

Vrolijke verpakking en duurzaam

Fijn dus!

Onnodig plastic meegeleverd

We hebben 3 dozen met toiletpapier besteld, onverpakt. Bij iedere doos werd echter een sticker meegeleverd... Zeer onnodig en ook helemaal niet om gevraagd. We hadden juist deze oplossing om plastic verbruik terug te dringen. Dit gaat voor mij ook op voor duurzaam geproduceerde stickers zoals de Good Roll gebruikt. Het toiletpapier zelf is prima, maar zeker niet beter dan de gemiddelde gerecyclede rol van de supermarkt. Ik beveel het aan, maar enkel omdat het boomvriendelijk is en 50% wordt gedoneerd.

Awesome

Soft paper, very good customer service and great story behind it! We love the good roll!

Goed papier, goed verhaal

Minder footprint, veegt net zo goed en staat vrolijk in de WC of badkamer.

Tissues grof

Kleuren zijn leuk. Ik had zelf de fout gedaan en een box tissues besteld omdat ik dacht dat t kleine verpakkingen zouden zijn om mee te nemen. Niet dus, dat was niet duidelijk vanuit de website. En voor je neus heb je echt iets zachts nodig.... Toiletpapier is prima.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Met een goed gevoel (letterlijk en figuurlijk) je kont afvegen

Prima wc-papier. Eerst de verpakte rollen besteld, staan leuk in je wc. Daarna de onverpakte, budget-rollen. Ze scheuren iets lastiger, maar daar wen je aan.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Verpakking is geweldig bedacht!

Echt een mooi initiatief en het toilet papier is ook fijn om te gebruiken! De verpakking is ook geweldig en zo leuk bedacht!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Mooi jammer van de teksten

Goed product, leuk om weg te geven, maar echt jammer dat er wat flauwe teksten opstaan die niet op de website te zien zijn (misschien maar goed ook want anders had ik ze waarschijnlijk niet besteld) enne je bent wettelijk verplicht om je eenvoudig te kunnen uitschrijven van mailtjes, er ontbreekt een unscribe link.... Maar ga door met het goede werk!

Just great

the paper is simple, but the double thicker of the rolls is great very good service with questions and problems

• Voor- of achterhanger? VOOR

Gewoon uitstekend, niets op aan te merken!

Top product, leuke printjes, goed voor het milieu en je doneert aan het goede doel. Levering liep ook super! Wat wil je nog meer? Het is niet eens veel duurder dan supermarkt wc-papier en je bent ook nog eens goed bezig.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Good but better bamboo rolls on market

Quick delivery. Disadvantages are that other similar products represent better value

• Would you recommend us? No
  • Are you a folder or scruncher? Fold!
  • Under- or overhanger? OVER

Kleurrijk poepen voor het goede doel

Feestje om open te maken en super lang te gebruiken. I love duurzaamheid.

• Ben jij een vouwer of propper? Vouwen!, Proppen!

Fantastische rollen!

Elke keer bij het uitpakken van een rol een glimlach op mijn gezicht :-D De rollen zijn heel stevig en blijven daardoor goed rond, dat vind ik bij de ‘supermarkt’ rollen altijd irritant. Ook is het papier heel stevig en verbruik ik daardoor minder.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Very soft and good paper

Strong, soft and very good quality. Quick delivery to UK and very good price when you compare to Who gives a crap that comes from China. Your paper is European! Love it!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Eindelijk juiste kwaliteit en hoeveelheid

Eerst een slechte ervaring waarbij er van alles mis ging. Uiteindelijk is dit netjes opgelost en vegen we weer met ons vertrouwde kwaliteit!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Amarins, Dat is balen, soms gaat in 1 keer alles mis....Mail je ons even dan lossen we het graag voor je op. We hebben namelijk alleen maar goed & kwalitatief papier, dus er moet iets mis zijn gegaan! Dank je wel

Prima rollen. Het is jammer dat ze stuk voor stuk zijn ingepakt(wel mooi). Dat geeft veel overbodig papier.

Van goed naar voldoende

Ik kocht bij de Jumbo een 4pack om jullie papier uit te proberen, dit beviel goed, dus een doos besteld met dezelfde kwaliteit wcpapier. Geen problemen verder en ik hoefde niet te slepen met pakken wcpapier die veelal uitverkocht waren in de supermarkten. Dus ik bestelde een nieuwe doos, ditmaal met 48 rollen. Er zaten een aantal rollen in met dezelfde kwaliteit als die ik eerder had gehad en die ook in de supermarkt te krijgen is, maar er zaten ook rollen in met ander kwaliteit papier, mindere kwaliteit. Dit leidde tot ergernissen en frustraties tijdens het toiletgebruik. Ik twijfel nu of ik nogmaals een doos ga bestellen.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

I am unable to rate you or recommend you at this stage as I have not received my order.

I placed an order on 27/04 and have never received it or an update since the initial acknowledgment. I have now received a survey asking how my order was and whether I wish to subscribe. I thought I had already subscribed and am concerned I am being asked about an order I have yet to receive as if it was delivered some time ago. Do you have my order down as being fulfilled because the delivery has not arrived yet? I’d be grateful if you would look into this and get back to me please.

• Would you recommend us? No
  • Are you a folder or scruncher? N/A
  • Under- or overhanger? N/A

Dear R Edinburgh, Could you please contact us? We can not find your details to contact you directly. have a great day

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!