Fantastisch!

Ik heb nu meerdere keren een bestelling geplaatst bij The Good Roll en ik ben heel erg tevreden. Het toiletpapier is zacht en de leuke wikkels maken mijn toilet veel gezelliger. Naast de leuke rollen vind ik het fantastisch dat ik met iets simpels als toiletpapier veel kan betekenen voor andere.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Superr om te horen dat je zo blij met ons bent. Wij zijn ook heel blij met jou :) Wist je dat er een QR-code op de wikkel die je can scannen voor leuke wc grappen! Door jou bijdragen wordt de wereld een stukje beter๐Ÿ’š

Fantastisch.

Toilet papier om trots op te zijn. Geeft gelijk een duurzaam praatje als visite , kinderen, kleinkinderen enz bij ons naar de WC gaan.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Wauw! Een 10!! ๐Ÿ˜ Wat ook duurzaam is, is het gebruiken van de wikkels en lege wc rollen tijdens het knutselen met jullie kinderen / klein kinderen. Leuk en gezellig poepen. ๐Ÿคฉ

Feestelijk..!

Een verrassend en milieuvriendelijk kado voor iemand die alles al heeftโ€ฆ.!

Dankjewel voor de lief rollende woorden! ๐Ÿ’š

Beste toiletpapier ooit

Super blij met het toiletpapier en dit initiatief. Nooit meer iets anders!

Een 10!! ๐Ÿคฉ Dankjewel, wij zijn ook super blij met jou! ๐Ÿ˜

Je wordt vrolijk van de verpakking en omdat je dan ook nog een goed doel steunt.

De medewerkers van the Good Roll zitten ook stuk voor stuk vol passie. Werken aan een goede zaak doet goed, dat merk je alleen al wanneer je een mail stuurt. Direct en persoonlijk contact. Top organisatie!!! De zoektocht naar icoontjes maken ze wel lastig. Heb er pas 1!!!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Wauwieee, Anezka, een 10!! ๐Ÿคฉ Super bedankt! We rollen allemaal de zevende hemel in dankzij jou. ๐Ÿฅฐ Goed door blijven zoeken, je kan het!! ๐Ÿฃ

nooit meer een andere rol

Eerst wat sceptisch, de rollen zijn toch duurder dan je meestal gewend bent en ze beloven zo veel. Maar na 1x proberen: fijnste rollen ever!! Sterk, zacht, meer velletjes en vrolijk verpakt. De kleur van de panda rollen zijn lichtbruin, beetje anders, maar doet gewoon zijn werk. Ook de bezorging/abonnement verloopt zonder gedoe. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer ze leveren via bijvb Budbee. Mocht je vragen hebben dan staat ook de klantenservice je snel, accuraat en vriendelijk te woord. Bovendien extra plus: je helpt sanitairbouw in andere landen die het nodig hebben.

• Ben jij een vouwer of propper? Vouwen!, Proppen!
  • Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Maureen, Wat super fijn om te horen dat je zoveel plezier hebt met onze rollen! ๐Ÿ˜ Ook leuk om te horen dat het bezorgen zo soepel gaat! Onze klantenservice toppers werken altijd zo goed en snel mogelijk, om je altijd top service te bieden! ๐Ÿ’š Dankjewel voor het bijdrage aan onze missie om levens van anderen te verbeteren! ๐Ÿฅฐ Together we make the world less shitty! ๐ŸŒ๐Ÿ’ฉ

excellent customer service

despite a bit trouble with my package to germany, the customer service was quick and full of kindness and helpul. we love the products so much since 2 year

• Are you a folder or scruncher? Fold!
  • Under- or overhanger? OVER

Hi Tini Thanks for rolling with us so long! Our customer service is always willing to help you out of the shit :)

excellent customer service

• Are you a folder or scruncher? Fold!
  • Under- or overhanger? OVER

Topper

Ik ben zo tevreden over dit produkt dat ik het al een paar keer cadeau gegeven heb in de vorm van een taart.Het kleurrijke papier leent zich daar zeer goed voor, en de ecologische boodschap en het goede doel erbij ,maken het een cadeau met een boodschap, en het presenteert toch mooier dan een gewone witte rol.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Manuella, Wauw! Wat een mooie taart! Leuk dat je al zo lang tevreden bent over de rollen van The Good Roll ;). Leuk dat je zo creatief bent en andere mensen blij maakt met onze vrolijk gewrapte rollen!

Het beste papier dat ik ooit heb gebruikt, en ik wordt zo vrolijk van de Poopers!

Het papier is heel goed, we verbruiken veel minder rollen dan met ander papier en het blijft heel! Ook fijn!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Yolande, wat fijn dat je zo blij bent met onze rollen! Wij zijn ook heel blij dat je met ons rolt!

The Goodroll, I just love rolling with them!!

Ik gebruik nu denk ik twee jaar papier van The Good Roll. Eerst de verschillende soorten rollen geprobeerd en uiteindelijk een abonnement afgesloten op de drie laags cheerfull rollen. Naast dat ik het fijn papier vind en met de koop ervan bijdraag aan toiletbouw in Afrika, vind ik het ook een enorm sympathiek bedrijf, dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt ruimte geeft om te leren en te groeien. Fantastisch! Verder vind ik het giga tof dat, wanneer je iets niet kunt vinden op de site, bijvoorbeeld de kersteditie in 3-laags papier, je met een simpel mailtje jouw gewenste bestelling alsnog kunt plaatsen. De mensen van The Good Roll staan voor je klaar en denken met je mee. Ja, jullie lezen het goed, ik ben mega fan. Wij thuis allemaal trouwens.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Wat super fijn om te horen dat we zo'n trouwe party pooper als jou hebben! ๐Ÿ˜ Echt leuk om te horen dat onze klassieke Cheerful Choice jouw favoriet is! Hopelijk worden je dagen opgevrolijkt door de quotes die erop staan en heb je lekker veel toiletplezier met de QR code naar onze toiletgrapjes. ๐Ÿ˜ Hiernaast willen we je graag laten weten dat je een topper bent, omdat we samen impact maken en toewerken naar een duurzamer wereld! Together we make the world less shitty! ๐ŸŒ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’š P.s. wij zijn stiekem ook een mega fan van jullie party poopers. Je hebt een enorme lach op onze gezicht getoverd! ๐Ÿ˜โœจ

Heel fijn

De eerste doos vol met gezellig gekleurde wraps was een feestje. Ook fleurt het de wc ruimte op. De wraps gebruiken wij als kado papier zodat ze nog een tweede leven krijgen ;) Maar de keerzijde is het uitpakken van de rollen. Daar heb je niet altijd zin in als je op het toilet zit. Een goed alternatief is gelukkig beschikbaar. Wij zijn overgegaan op de bamboo rollen en die zijn echt fantastisch. Hoe fantastisch merk je vooral als je toch weer toiletpapier uit de winkel hebt gekocht. Super zacht maar wel stevig. Het gaat echt stukken lang mee mee aan bijvoorbeeld de Page rollen. Kortom warm aanbevolen

4 vliegen in 1 klap

Super fijn wcpapier, leuke quotes erop, wikkels zijn goed te gebruiken als cadeau papier en ook nog eens een goed doel steunen! Dat zijn 4 vliegen in 1 klap.

Wow! Wat super leuk om te horen :) Dankjewel party pooper ๐Ÿ’š

Geweldig!!

Alleen maar lof voor dit bedrijf. Website is duidelijk en makkelijk te bedienen. Assortiment en product dat ze bieden is van goede kwaliteit en heel compleet. Veel keus en wordt almaar completer. Alle communicatie (website, mails enz) is duidelijk, vriendelijk en super grappig. Alle vormgeving vind ik heel mooi en grappig. En of dat allemaal nog niet fijn genoeg is. Help je het milieu met deze aankoop en je sponsort een goed doel. En niet met een lullige 5%, maar een aanzienlijk percentage.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Wauwiee!!!! Wat een super leuke review! Topperrr ๐Ÿคฉ Dankjewel voor je lief-rollende complimentjes, dit betekent de wereld voor ons, want alleen samen kunnen we impact maken! ๐ŸŒ๐Ÿ’š

Onbetrouwbare levering

Wij hebben nu 2 jaar een abonnement bij the good roll omdat we achter de missie staan en die willen steunen. De producten zijn goed. Echter de levering is onbetrouwbaar gebleken. Er zitten meerdere dagen tussen de verzending van de producten door the good roll en ontvangst door budbee, de aangewezen bezorgdienst waar TGR mee samenwerkt. Daarna moet Budbee de daadwerkelijke levering aan de klant nog organiseren. TGR verzendt ook niet op alle dagen. Hierdoor zijn onze producten nooit binnen het aangegeven termijn aangekomen. We hebben ook een aantal keer proberen te anticiperen op een leegrakende voorraad door de eerstvolgende verzenddatum te vervroegen. Deze kun je echter pas ongeveer een week na 'vandaag' kiezen. Samen met de onbetrouwbare levering zit er dan toch al snel 2 weken tussen het aanpassen en het daadwerkelijk binnenkrijgen van het papier. We hebben al een aantal keer gehad dat we hierdoor toch papier moesten kopen in de winkel. Ook de klantenservice is erg wisselvallig. Na een aantal constructieve berichten over hoe de customer experience en de leveringsmethode verbeterd zouden kunnen worden, kreeg ik uiteindelijk een fijne reactie. Helaas waren de zendingen daarna weer even vertraagd als daarvoor. De laatste keer dat ik hier weer iets over schreef en vroeg of er een oplossing kan komen voor de manier van levering, kreeg ik alleen een bericht dat het papier onderweg was. Een aantal kleine punten nog: Meer dan eens is het voorgekomen dat de gegeven kortingscode via de nieuwsbrief van the good roll niet werkt. Ook begrijp ik het principe niet van wc papier omhulsen met papier. Lijkt me counter intuitive als je juist wil besparen op de productie van papier. Al met al zijn wij erg te spreken over de missie en is dat ondanks alle tegenvallers de reden dat we nog steeds een abonnement hebben. Dat neemt niet weg dat we overwegen om voor een alternatief te kiezen om niet met geknepen billen te hoeven hopen of we onze papier op tijd krijgen.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Patrick, Bedankt voor je uitgebreide email. Wat jammer te lezen dat je onze levering onbetrouwbaar vindt. Hier zit echter wel een gestructureerd process achter. Het verloop van een abbo bestelling kan je teruglezen in de FAQ abonnomenten. Dat er wellicht een vertraging zit doordat je verzenddatum in het weekend valt of dat er door Budbee een vertraging is dat zou uiteraard kunnen. Vervelend, onze excuses hiervoor, dit zou niet zo moet zijn. We doen ons uiterste best om de bestellingen op tijd bij de klant te laten komen, onze fout als dit niet gelukt is. Betreft je opmerking over de kortingscode, we gaan dit intern controleren en zorgen dat dit niet nogmaals gebeurt. Daarbij ook dat er duidelijk wordt gecommuniceerd als er producten uitgesloten zijn van de aktie. Zoals je al aangaf hebben we een duidelijke missie als bedrijf. Het maken van impact doen we oa doormiddel van bekendheid (met onze wikkels) Zonder zouden wij een stuk minder leuk zijn en dus impact kunnen maken. Uiteraard begrijpen we je opmerking daardoor hebben wij ook de wrapless in ons assortiment. Heel erg dank voor het steunen van onze missie. We gaan er vanuit dat de volgende zendingen wel op rolletjes verlopen. Stuur mij anders gerust direct een mailtje (taliza@thegoodroll.nl). Dan zorg ik dat die 4 de volgende keer een dikke 10 wordt.

Top bedrijf met top missie

Ik kocht al verschillende producten van The Good Roll en blijf grote fan. Ik hou ervan dat de wrappers mijn toilet opvrolijken en daarnaast kun je ze ook hergebruiken als cadeauverpakking. Het feit dat ze ook nog eens echt toiletten bouwen waar ze het meest nodig zijn, is een leuk extraatje.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Wauw een 10! Geweldig! Leuk om te horen dat je zo blij met met onze toiletrollen & onze missie steunt!

Heerlijk zacht toiletpapier

WAUW! The Good Roll heeft echt super zacht toiletpapier. Daarnaast bouwen ze ook nog toiletten in ontwikkelingslanden. Echt een aanrader!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Let's Rock & Roll! Leuk om te horen dat je zo blij bent met ons zacht toiletpapier!

mijn probleem is prima opgelost

mijn probleem is prima opgelost!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Wat vervelend dat je keuken pakket nat is geworden! We willen het graag voor je oplossen. Kan je een mail sturen naar hello@thegoodroll.nl?

Viel tegen

De website beloofde zacht toilette papier maar dat viel tegen. Het is erg ruw en dun. Zelfs de 3laags versie. In gebruik te vergelijken met goedkoop wc papier uit de supermarkt. Hetzelfde geldt voor de keukentol en de tissues. Wat wel positief is: het scheurt niet gauw. Al met al jammer want ik sta helemaal achter jullie missie. Even doorontwikkelen nog!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi, Sorry dat je het zo hebt ervaren. Onze bamboe papier is nรฒg zachter dan onze 100% gerecyclede papier, wellicht dat deze wat beter bij je zou passen. Toch bedankt dat je ons een kans hebt gegeven en ons steunt door onze producten uit te proberen. ๐Ÿ’š Groetjes, Team TGR

Awesome

Just love it, soft and lasts way longer then other paper!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Five stars!! ๐Ÿคฉ Together we make a great impact for people and planet! ๐ŸŒ๐Ÿ’š

4 Rollen weisses Toilettenpapier+viel Verpackung fรผr >2E, das hat nichts von Nachhaltigkeit

4 Rollen weisses Toilettenpapier+viel zu viel Verpackung fรผr >2E, das hat nichts von Nachhaltigkeit, dazu fรคllt mir ein anderes Wort ein!

• Wรผrden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • k.A.
  • k.A.

Nog steeds fan

Nog altijd een tevreden klant. Ik deel ze ook uit om mensen ermee bekent te maken. Het zijn fantastische rollen en tissues. Blij mee....

• Voor- of achterhanger? ACHTER

WAUW! een 10!! ๐Ÿคฉ Samen maken wij een mooie impact! ๐ŸŒ๐Ÿ’š Super leuk dat je jouw rollen ook met anderen deelt, sharing is caring! ๐Ÿงป

Naar de wc met een knipoog, heerlijk wc papier

Goed papier, leuk bedrijf en voor een mooi doel! Ik hou van de verpakkingen (wij gebruiken het als inpakpapier) en ik hou van de humor! Bovendien staat het ontzettend gezellig! Nooit geweten dat het anders kon, en nu willen we nooit meer anders!

• Ben jij een vouwer of propper? N.v.t.
  • Voor- of achterhanger? VOOR

Dankjewel voor je lieve en leuke woorden Lise! ๐Ÿฅฐ We zijn super blij dat je met een knipoog naar de wc kan! ๐Ÿ˜‰๐Ÿ’ฉ Wist je dat je ook inpakzakjes met de wikkels kan maken voor gek-vormige cadeautjes? ๐Ÿคฉ

Why the fuck zit er om elke rol een apart full color geprint papiertje..milieuvriendelijk me reet

• Ben jij een vouwer of propper? N.v.t.
  • Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi Kiki, Heb je onze website bekeken en misschien even de tijd genomen om je mening te vormen? Om toch antwoord te geven op je vraag '''why the F*** we de rol apart hebben verpakt. Meerdere redenen zal er enkele met je delen; -sommige klanten vinden het hygienischer en gezelliger eruit zien. -De wikkel is ook van gerecyled papier & inkt van natuurlijke ingredienten, dus zeker NIET mileau belastend - we verkopen niet zomaal toilet papier. onze missie is het bouwen van toiletten in ontwikkelingslanden met 50% van de winst dat doen we door middel van het verkopen van toiletpapier. Enn Kiki zeg eerlijk, denk je dat de impact die we al hebben gemaakt (meer dan 200 toiletten) zou lukken met rol zonder verhaal of uitstraling? -en voor wie ons toch graag steunt hebben we ook de wrapless toiletrol. Neem een kijkje op onze website zou ik zeggen en wie weet pas je je onvoldoende ook aan na wat meer informatie. En mocht je ook daadwerkelijk bestellen zien we je beoordeling graag terug op dit platvorm, waar Kiyoh ook voor bedoeld is. Veel liefs Team the GOOD Rollers.

Topbedrijf, top klantenservice!

Ik ben zo blij dat ik jullie heb leren kennen! Sleuren met grote pakken is verleden tijd, en je steunt er nog al wat goede dingen mee! De kwaliteit is ook helemaal hoe het moet zijn, betere vind je niet in de supermarkt. 1 keer was er een foutje in de levering geslopen, maar dit werd snel en professioneel opgelost...

• Voor- of achterhanger? VOOR, ACHTER

Hi, Wat een fijn compliment! Daar doen we het voor, Zodat mensen in ontwikkelingslanden gebruik kunnen maken van veilige en schone toiletten!๐Ÿ’š

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!