Mega Leuk!

Gave Rollen met een doel doel erachter. De rollen gaan langer mee en zien er ook nog eens tof uit! Ik vind ze zacht genoeg en erg stevig! Dit was al mijn 4 de bestelling en ik had altijd een ander (zacht)merk. Dus geen twijfel!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Het extra papier kan nog iets meer extra

Iets meer extra

Helaas niet zacht

Ik sta helemaal achter het idee van zero plastic toilet papier en het goede doel ondersteun ik uiteraard ook met alle liefde. Helaas is het papier niet zacht en gaan de vellen veel te makkelijk uit elkaar. Dus we gaan helaas niet meer bestellen.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Prima! Goed initiatief en niet duurder dan duurzaam papier uit de supermarkten

Prima product. Gaat zeker even lang mee als de producten die ik in de supermarkt kocht. Met als bijkomend voordeel dat het papier er omheen (dat we netjes bewaren om andere dingen mee te doen) leuk uit ziet op het toilet. Zeker van plan nogmaals te bestellen.

Geweldige service

The Good Roll is geweldig bezig! Fijn wc-papier en een goed gevoel als je ze gekocht hebt. Keep rolling!!!

Love it!

Ik ben overgestapt naar The Good Roll, omdat dit veel beter voor mens en milieu is. Ik heb erover gelezen op Instagram en zag dat jullie geen chloor etc gebruiken en dat wil ik het liefst. Geen rare producten die in contact komen met mijn lichaam. Wat nog mooier is, is dat jullie een deel van de winst doneren! Prachtig initiatief. Ik heb dus de eerste keer een verpakking met vier rollen gekocht bij de Jumbo om te kijken of ik er wel tevreden over was. En jazeker! Dus besloot ik een doos van 48 rollen te halen, want ik ben zeker niet van plan over te stappen naar een ander.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Goede kwaliteit en een snelle levering!

Eerste ervaring was prima, ik blijf hier zeker bestellen. Milieuvriendelijk papier van goede kwaliteit en er worden nieuwe toiletten geplaatst van een deel van de winst. Alleen maar lof voor dit initiatief!

Gewoon goed

Geleverd wat ik besteld heb binnen het afgesproken termijn. Dus gewoon goed. Kartonnen doos papieren plakband rollen niet individueel verpakt (zoals ik besteld had. Je kan ook anderen opties kiezen)

Rolling on the river

Ik heb er vijftig kleurrijke vrinden bij, helemaal gezelli!

Goed concept, mindere uitvoering

De rollen zijn super. Erg fleurig en snelle levering. Het contact met de klant vind ik echter zeer ongepast. De manier van is alsof het tegen vrienden in de kroeg is en ze proberen erg grappig te zijn met bijv veel woordgrappen. Tegen vrienden zou dit prima zijn maar tegen (zeker oudere) klanten vind ik dit erg ongepast. Iets meer professionaliteit zou het goede concept beter naar voren brengen.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Dit heb ik zojuist op Facebook gedeeld.

Lieve mensen, Mag ik jullie deze tip geven? In tijden van nood waar het toiletpapier in de schappen schaars is hebben we altijd het internet nog. Meet the goodroll, wc papier met vele voordelen, zo is de verpakking plasticvrij en het toiletpapier ingepakt in een leuk papier met Qr code waar leuke filmpjes op staan. ook is het gerecycled en gaat 50% van de nettowinst naar het bouwen van toiletten in verschillende landen in Afrika. Tot slot gebeurt het wikkelen en verpakken door een sociale onderneming waardoor zo'n 50 mensen die afstand hebben van de arbeidsmarkt toch nog erg van waarde zijn. Wij zijn al langer om. Misschien zijn jullie de volgende? 🚾♻️✅📦👨‍🦽👩‍🦯

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Eenvoudig maar sterk en zacht papier voor een Goed doel

Ik ben blij met de rollen van The Good Roll. Had een figuurtje mogen zitten op de rol zelf, maar ik snap dat dat juist milieu onvriendelijker is qua productie. Af en toe een kleurig figuurtje in de rol had ik leuker gevonden dan losse rollen in een apart kleurig papier of helemaal niets, maar is misschien helemaal lastig te maken. Verder is het papier sterk genoeg en ook zacht genoeg om mee door te willen gaan voorlopig.

Heel tevreden!

Hygiënisch verpakt, snelle levering, sterk toiletpapier! Ik ben superfan!

Snel en 👍🏽 goed

Goed toiletpapier, verantwoord en feestelijk

Heel tevreden

Ik word ontzettend blij van de verschillende kleuren en patronen op mijn toilet ♥️

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Heel fijn dat de rollen niet in plastic komen, jammer van het inpakken!

Ik dacht dat ik 3-laags toiletpapier had besteld, dus wat dikker. Maar het was nog steeds dun. Daarnaast had ik volgens mij gewone rollen besteld, maar kreeg ze allemaal ingepakt; volkomen onnodig en jammer van het papier. Dus voor mij geen positieve ervaring.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hola Inge, Dank voor je review! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de dikte van ons papier. Wij zullen je feedback doorgeven en opslaan voor toekomstige eventuele verbeteringen We zijn heel trots op onze kwaliteit en krijgen eigenlijk nooit klachten Mocht je de Luxury Line wrapless willen proberen, wil ik je graag 10% korting aanbieden. Je mag deze code gebruiken: TryItOut10. Happy wippings, Xenia The Good Roll Team

Duurzaam en fijne verzending

Snel verstuurd, geen onzinnige verpakking eromheen. Alleen een doos en de producten. Wc-rol lijkt langer “mee te gaan” dan een andere wc-rol die we eerder hadden (al was die ook multi laags). Wij gaan zeker weer bestellen.

prima rol, vrolijke blikvanger

mooie blikvanger op toilet en gebruiksvriendelijk.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Pretty, stevig en gaat lang mee

Super mooie rollen! Het valt op mij bezoekers en klanten (spread the word zeggen ze dan :-) ) Nog een pluspunt! Gerecycleerd dus goed voor het milieu en onze put :-) En ze gaan echt langer mee dan de gewone dunne rollen! Waarde voor je geld en mooi! Had ik dat al gezegd ;-) en en en ze bouwen toiletten in Afrika!!!!!!!!!!!! Dat heeft mij echt over de streep getrokken. We <3 Afrika!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Ik vind álles van jullie geweldig!

Ik ben gewoon de hele tijd blij op de wc met al die gezellige rollen om me heen. Ik sta achter julie doel en ik geniet van de middelen. Geef een beetje cadeau en verspreid het goede nieuws... Het was trouwens mijn 2 e lading. Helemaal top. Ga zo door meisies & jommes. Groeten, Pau.

Hier wordt ik blij van

Prima toiletpapier met een goed verhaal! Wat een easy manier om laagdrempelig een duurzame keuze te maken met een goede impact op milieu, medemens en portemonnee.

prima toiletpapier, goed doel

Goed wc papier, snelle levering. Makkelijk steunen van goed doel. Niet veel duurder dan normaal toiletpapier en thuis geleverd, dus wat wil je nog meer!

Goed product!

Scheelt een boel plastic!

Veegt fijner

The Good Roll maakt en levert prima toiletpapier terwijl ze een gezonde blik op de wereld werpt.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Prima plee papier, verpakkingsvrij verpakt

Ik koop de grootste doos en dan gelijk drie. Zo probeer ik zo weinig mogelijk verpakking en footprint te maken.

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!