Mijn Airbnb gasten vinden The Good Roll helemaal geweldig

Ik gebruik voor de Airbnb de WC rollen, keukenrol en tissues. De vrolijke verpakking brengt de gasten gelijk in een vakantiestemming en het is hygienisch verpakt.

Waanzinnig

Via Instagram The Good Roll ontdekt. Niet alleen staan de rollen fantastisch als decoratie op je toilet. Ze zijn geweldig in het gebruik. We doen veel langer met een rol wc papier. Daarbij vind ik het een heel mooi idee dat er een prachtig goed doel aan vastzit. Superfan van The good Roll. (Ik geef ze ook weg als kadootje om ze te promoten aan iedereen)

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Ilona, Wat en geweldig compliment. Heel erg bedankt! Liefs, Team The Good Roll

prima kwaliteit voor eerlijke prijs en natuurlijk milieuvriendelijk

geweldige eerste ervaring en de rollen/vellen zijn sterk en je doet er erg lang mee, echt blij met wc rollen, want zeg nu zelf..... echt leuk om die dingen te kopen is t niet echt dus dit is in alle opzichten helemaal mooi voor iedereen :-). Nu weer nieuwe besteld en ook gaan we keukenrollen uitproberen van jullie. k ben benieuwd.

Hi Inge, WOW een 10, dankjewel! Keep on rolling. :) Liefs, Team The Good Roll

Blij verrast!

Ik dacht "Ik probeer het een keertje. Goed doel, moet kunnen". Maar dacht ook dat het wel niet veel zou zijn na altijd 3 laags Edet gebruikt te hebben. Ik heb de Bamboo besteld en ik ben dus blij verrast! Het papier is heerlijk zacht en je doet ontzettend lang met een rol. En dan ook nog een superleuke verpakking die iedere keer een glimlach op je gezicht tovert!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Marjolein, Wat goed om te horen dat wij je zo hebben verrast. Lekker blijven rollen! Liefs, Team The Good Roll

Superdepoeper!

Ik heb bij mijn tweede bestelling gekozen voor bamboepapier en dat is dus heerlijk zacht! Ik hoop dat dit papier in de collectie blijft. De verpakking is vrolijk, de visite komt altijd vrolijk terug van de pot.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Tanja, Ons bamboepapier blijft zeker bestaan! Alleen de wikkel zal zo nu en dan veranderen ;) Liefs, Team The Good Roll

Zacht en duurzaam

Drielaags toiletpapier bevalt super. Hiervoor tweelaags, dit schuurt meer. Heel fijn dat er geen plastic verpakking omheen zit, maar vrolijke velletjes papier.

Hi Marga, Awesome een 10, dankjewel! :) Liefs, Team The Good Roll

Fantastisch!!

Het is een feestje om de doos te ontvangen en open te maken! Als darmpatient maak ik vaak gebruik van t toilet, en het ziet er een stuk vrolijker uit met de rollen van the good roll.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Corrie, Super fijn om te horen! Heb je al de QR code gescand? Dan heb je nog meer toilet fun. Liefs, Team The Good Roll

Nog geen ervaring

Ik had mijn eerste bestelling klaar en ineens komen er verzendkosten bij. Die staan nergens op de site. Ik haak af.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Loes, Jij betaald verzendkosten voor ons product omdat wij het ook doen. Wij hebben er voor gekozen om onze rolprijs zo transparant mogelijk te houden. Uiteindelijk willen wij natuurlijk zoveel mogelijk doneren aan onze foundation. Liefs, Team The Good Roll

Zin om naar toilet te gaan:)

Was gelijk om na het zien van de leuke en pakkende “reclame” over de duurzame toiletrollen op Facebook. Gelijk besteld, na 3 dagen heb ik de rollen binnen. Feestje voor mijn toilet en daarbij een bijdrage geleverd aan een toilet ergens daar waar de nood ook hoog is.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Anke, Heb je al de QR code gescand voor nog meer toilet fun? Heel erg bedankt voor je 10. Liefs, Team The Good Roll

Helemaal goed!

De verpakkingsvrije variant is dan wel iets minder vrolijk, maar de rollen zijn net zo goed. Stevig en zacht.

Hi Felicia, WOW een 10 dankjewel! Liefs, Team The Good Roll

Joepie de Poepie!

Prima papier, met de luxe van thuisbezorging. Maar de duurzaamheid (volledig gerecycled en plasticvrij verpakt) was de belangrijkste reden om voor the Good Roll te kiezen.

Hi Miranda, Dankjewel voor het mooie compliment. Liefs, Team The Good Roll

Wipes like a feather

Heerlijk en fijne toilet papier, Ivm huidziekte van mij en mijn dochter hebben we voor the good roll gekozen. Geen bleach middelen, geen chemicals. Precies wat de dokter voorschreef.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Ally, Wat super, helemaal op doktersvoorschriften nog wel. Keep on rolling!! Liefs, Team The Good Roll

Goed bezig

Helaas uitverkocht. Wil ze zeker gaan gebruiken.

Hi Willy, Vrijdag zijn de rollen weer op voorraad :) Liefs, Team The Good Roll

Hier word je vrolijk van

Je wordt al vrolijk als the good roll pakketdienst het pakket komt afleveren. En bij het openmaken kom je een leuke sticker tegen, en de leuke spreuken van the good roll maakt het op je toilet een feest.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Erica, Wat een leuk compliment! Mocht je meer stickers willen stuur je ons dan een mailtje naar hello@thegoodroll.nl Dankjewel. Liefs, Team The Good Roll

hele goede bedrijf

ik heb echt naar me zin bij de the good roll leuke zweer op de werk vloer gezellig collega's top bedrijf

Wow een 10 dankjewel! Liefs, Team The Good Roll

Ik vind leuk en prachtige

Knap werk

Bedankt! <3 Liefs, Team The Good Roll

Prachtig product

Prachtig product en fijn om te gebruiken :)

Super om te horen bedankt! :) Liefs, Team The Good Roll

Super leuk!

Het idee dat elke keer als ik een paar velletjes van de Roll trek, er ook wat goeds gebeurd in Afrika.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Westeria, Dankjewel voor jou top reactie! Het is inderdaad zo bij elk velletje krijg je een goed gevoel. :) Liefs, Team The Good Roll.

Prima rol, alleen de wikkels zijn overbodig.

Zonder wikkels nog kleinere ecologische voetafdruk!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Jeroen, Dankjewel voor je feedback. Het is natuurlijk helemaal aan jezelf of je kiest voor een wikkel om de rol of niet. Wij zien dagelijks dat klanten er super creatieve dingen mee maken. :) Liefs, Team The Good Roll

Awesome!

Geweldig toiletpapier, niet alleen goed voor het milieu maar ook goed voor de portemonnee en daarnaast help je ook nog eens een goed doel.

Hi Rob, Wow een 10 dankjewel! Keep on rolling. ;) Liefs, Team The Good Roll

TOP!! EINDELIJK GEVONDEN...ALLEMAAL BLIJ....

Fijn papier, zacht en stevig en ziet er vrolijk uit..en zeker niet op de laatste plaats, goed voor mens en milieu!!!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Mar, Wat een geweldige reactie! Daar worden wij ook heel blij van. :) Liefs, Team The Good Roll

Top toiletpapier

Vrolijk & zacht toiletpapier, met leuke grappen

Hi Lisa, Dankjewel voor de 10 dat is echt geweldig! Liefs, Team The Good Roll

Lekker veel vellen op 1 rol

Bij andere merken had ik steeds het idee dat ik alleen maar aan het bijvullen was. Nu geniet ik van de vrolijke buitenzijde. De keuze van het steunen van het goede doel is een mooie bijkomstigheid. Chloorvrij ook niet onbelangrijk we komen de laatste tijd al genoeg in aanraking met chemische middelen.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Brigitte, Wat tof dat je met ons rollt. Bedankt voor de mooie 8. :) Liefs, Team The Good Roll

Maakt je toiletbezoekje leuker!

Mooie nieuwe ervaring ;)

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Anouk, Fijn dat de toiletrollen zo goed bevallen! Heb je al eens de QR code achterop de rol gescand? Dan kom je een hoop toilet fun tegen. ;) Liefs, Team The Good Roll

Goede kwaliteit en je steunt het goede doel!

Je draagt een steentje bij aan het goede doel terwijl je op de wc zit, wat wil je nog meer!! Blij om dit bedrijf te steunen

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Jonathan, Hoe handig is dat multifunctioneel bezig zijn tijdens je toiletbezoek! Dat moeten we allemaal gaan doen. ;) Liefs, Team The Good Roll

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!