Blije Billies

Een verplicht, maar vrolijk moment voor jezelf door de uitstraling van de verpakking en het aangename intieme contact en voor degenen na jou vanwege de milieuvriendelijke verpakte kleine of grote boodschap.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Zacht, sterk toiletpapier. Aangenaam in gebruik. De papieren verpakking ziet er leuk uit in de badkamer maar ik gebruik nu toch de onverpakte rollen. Hoe minder verpakking hoe beter. Abonnement is eenvoudig aan te passen. Heel blij dat ik dit geprobeerd heb en zal dit blijven gebruiken.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Goed toilet papier en ziet er gezellig uit

Op vakantie in Engeland hadden ze in het huisje wat we huurde good roll toiletpapier. Het zag er super vrolijk uit maar toen wist ik nog niet dat het ook gerecycled papier was. Eenmaal thuis kwam ik the good roll tegen en heb ik mijn bestelling geplaatst. En ik vind het papier erg goed. En daarnaast staat het gewoon leuk in je toilet en badkamer. De kerstversie hebbik ook al binnen dus zodra Sinterklaas het land uit is komen die rollen tevoorschijn. Ik ga zeker een nieuwe bestelling plaatsen.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Bedankt voor je top-review! We hopen dat je erg genoten hebt van je vakantie in Engeland :) Hopelijk bevallen de kerstwikkels je net zo goed. Alvast hele fijne feestdagen toegewenst!

perfect product en perfecte service!

Ik ben heel erg blij met het fijne duurzame bamboe wc-papier. Bevalt erg goed en is erg zuinig in gebruik! Als ik eens een vraag stel via email krijg ik snel antwoord. Ook dat is erg fijn! Van harte aan te bevelen dus!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Een 9, wat top! Superleuk dat je zo blij bent met onze service en het product. Goed dat je zo duurzaam bezig bent, ga zo door :)

Feest op mijn wc

De verschillende verpakkingen maken mijn wc en stuk vrokijker. En het papier zelf is sterk en zacht. Keukenpapier is beter dan alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Een 10!! 😱 Wat super leuk om te horen dat je jouw wc een stuk vrolijker vindt met onze rollen en blij bent met de kwaliteit hiervan. Laten we de wereld samen verbeteren. 💚

Nearly Perfect

This was my second try using a bamboo toilet paper and The Good Roll's product was better than the first. However, as soft and comfortable the paper is, it is very difficult to pull it off the roll without the paper breaking prematurely. I've tried a few different methods, but until the roll is more than halfway finished, I frequently have to roll the paper manually and slowly in order to keep it from tearing. Other than that, I appreciate the softness and, equally as important, not seeing paper dust flying off the roll as I used to see with the commercial brands.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Thank you for your feedback. :-) It will help us greatly to improve our products. We'll definitely discuss this with our team. We're glad to know that you appreciate the softness. Let's make more impact together. 💚

Leuke producten

De producten zijn leuk. Bij de eerste bestelling van 96 rollen hadden alle rollen dezelfde wikkel. Is saai. De klantenservice hierover 4x gemaild, is tot op heden niet op gereageerd. Is niet correct. Doos rollen met kerstwikkels besteld. Leuk en gevarieerd.

• Ben jij een vouwer of propper? N.v.t.
  • Voor- of achterhanger? N.v.t.

Oh, nee! We hebben geen mail van je ontvangen. Zou je kunnen mailen naar hello@thegoodroll.nl? Dan zoeken we het graag verder voor je uit. :-) 96 rollen in één wikkel is natuurlijk niet de bedoeling! Fijn om te horen dat je blij bent met onze kerstwikkels.

meedoen aan een beter milieu

Toen ik de rollen binnenkreeg, was ik blij, blij om 2 redenen, het ziet er leuk uit en je helpt tegelijkertijd aan het opbouwen van toiletten en je wordt goed op de hoogte gehouden hoeveel toiletten ze al elders gebouwd hebben, en daar draag ik graag mijn steentje voor bij + dat je van de wikkels weer kanootjes mee kan inpakken is ook leuk

• Voor- of achterhanger? VOOR

Wauwieee, een 10!! 😍 Dankjewel voor je lieve woorden en het delen van je leuke rollen in jouw kleinste kamertje. Hopelijk wordt je net zo vrolijk van de leuke rollen als wij van jou. 💚

Great product and fast shipping!

I was really excited to receive my bamboo toilet paper from The Good Roll. It arrived quicker than expected and the product did not disappoint me. Ps. I love that it is plastic free, good for the environment, and contributes to building toilets!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Thank you for your kind words. 💚 Together, we can make more impact. Let's wipe right and change lives! 🤩

Doel fijn, consistentie product voor mij helaas minder prettig

Vanwege de doelstelling van the good roll ben ik dit wc papier gaan gebruiken. De eerste twee bestellingen heel fijn papier ontvangen en deed er inderdaad langer mee. Dus wel iets duurder maar ik ben bereid voor het goede doel iets meer te betalen voor een goed product En daar zit de kneep helaas. Mijn 3e bestelling bevatte ineens heel ander dunner papier waardoor we meer nodig hadden en wij vonden het stevigere papier prettiger. Het kostte mij als klant overigens buitengewoon veel moeite om de reden van het verschil te horen. Contact met de klantenservice (overigens keurig geholpen door de persoon in kwestie) leerde me dat jullie verschillende leveranciers hebben. Dat betekent voor mij dat er geen consistentie zit in de kwaliteit van het wc papier. Dus ondanks de goede doelen waarvoor ik graag the good roll wilde blijven gebruiken, is een goed product de basis. Ondanks de leuke wraps. Want het is door de andere soort papiet nu echt duurder dan de supermarkt (15 ct per rol, the good roll 71 ct per rol). Helaas zullen we dus tot de kwaliteit beter is (lees: steviger papier waardoor je minder nodig hebt) geen bestellingen meer doen.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Sandra Dank je wel voor je feedback. Ontzettend vervelend te horen dat de communicatie niet vlekkeloos is verlopen. Ik zie dat je wisselend de 2 en de 3 laags hebt besteld. Niet van alle limited editions bieden we beide opties aan. Wellicht inderdaad verwarrend. Hier gaan we aan werken. Excuses voor dit ongemak. Daarbij zouden wij je graag weer omrollen naar een tevreden klant. We vinden het namelijk er fijn en belangrijk dat je onze missie steunt. Ik bel je daarom nog om een en ander te regelen. Nogmaals sorry dat je ervaring met ons niet soepeltjes verloopt. Groetjes Taliza @The Good Roll

Cool toiletpapier waar je een goed gevoel van krijgt

Ik heb laatst voor het eerst een doos van The Good Roll besteld en ik was verrast hoe lang je ermee doet! De rollen zien er ook nog super leuk uit (ik heb zelfs een paar cadeau gedaan tijdens etentjes omdat ik niets anders leuks in huis had) en het voelde ook goed om te weten dat er niet allemaal rare chemicaliën in zitten die wel in standaard wc-papier zitten. Aanrader dus!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Wauw wat super leuk om te horen! We hopen dat de rest net zo blij is met je gegeven cadeautjes :)

Echt goed toiletpapier!

Naast het goede doel dat wordt gediend en dat de rollen er grappig en mooi uitzien is het papier echt van topkwaliteit!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Wauw, een 10!! 🤩 Super leuk om te horen dat je net zo blij bent met onze rollen als wij met jou. 💚

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het papier, en de levering. Voelt goed om te weten dat het geld naar Afrika gaat!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi trouwe klant, Wat leuk dat je net zo blij bent met ons als wij met jou! Ontzettend bedankt voor de positieve reactie, we hopen je vaker blij te kunnen maken :)

Gewoon Fantastisch

Laatst heb ik voor het eerst een bestelling gedaan bij The Good Roll. Levering was snel en duurzaam door Budbee geregeld. Het is super om duurzaam af te kunnen vegen met die zachte bamboe rolletjes. Ik raad ze zeker aan en je hebt er een trouwe klant bij!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Wat leuk dat je met ons rolt :) Goede keuze die bamboe rollen, en bedankt voor je top reactie! We zijn superblij met je tevredenheid.

Super goed kwaliteit!

De toiletpapier is van top kwaliteit! En de service is super. Zeer tevreden over :)

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Leuk dat je met ons rolt, wat fijn dat we je goed van dienst kunnen zijn! Bedankt voor de leuke reactie:)

Rollen zijn goed, gaan lang mee en leuke wikkels! Super concept.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Dankjewel voor je leuke reactie Sophie! Tip: je kan de wikkels ook hergebruiken :)

Geweldig en feestelijke

Het is een groot feest om de doos uit te pakken , het staat geweldig in de wc en het papier gebruiken wij om te knutselen of kadotjes in te pakken. Ik dacht eerst mmm vast meer gebruik en gezeur om schurende billen maar integendeel wij verbruiken veel minder per keer en gewoon zachte billen. Plus dat je wereld er een stukje beter bij maakt en een goeddoel ondersteund maar het wc feest nog leuker. Een aanrader, zoveel voordelen.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Dankjewel voor je leuke reactie! We waarderen een glimlach bij de opening van de doos :) Ook super leuk dat je de wikkels gebruikt om te knutselen! Heel creatief!

VEEL te DUUR

24 rollen voor €24,00 is 3,5 keer duurder dan rollen bij de Lidl. Ik ga voortaan goedkoper poepen bij de Lidl.

• Ben jij een vouwer of propper? N.v.t.
  • Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hey, Wat vervelend om te horen...Wij houden niet van ontevreden klanten. Bij onze producten staat een kopje met "Duur? Nee hoor!" waar wordt uitgelegd dat onze rollen 400 vellen bevatten ten opzichte van de meeste supermarktrollen die rond de 160 vellen bevatten. Hierdoor lijken onze 24 rollen veel duurder dan ze eigenlijk zijn. Zou je ons kunnen mailen naar hello@thegoodroll.nl zodat je we kunnen helpen welk product misschien wel bij je past? Team The Good Roll

OK

The normal toilet paper is not soft at all. The bamboo paper is acceptable regarding softness. The customer service is indisputably good!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Gilles, So sorry to hear that...we hate unsatisfied customers! Would you like to get in touch with us at hello@thegoodroll.nl. We can send you a different product so you can checkout the softness. As we have different kinds of products in our shop.... Hope we can change your mind. Regards Team The Good Roll

Top kwaliteit toiletpapier!

Het is fantastisch toiletpapier, gaat super lang mee en dan ook nog eens de achterliggende gedachte.............gewoon geweldig!

Wow een 10!! 💚 Super bedankt, together we make the world less shitty 💪🏼

Passend in ons duurzame huishouden

Wat een feestje is het als de rollen binnenkomen en om ze in het toilet te zetten! De papiertjes zijn leuk om te hergebruiken! Hé veegt prima en ze gaan idd lang mee; de volgende bestelling kwam echt te vroegst want we hadden nog écht veel rollen staan. De volgende keer ga ik een combipakket doen met keukenrollen en tissues. Aanrader!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Een 10!!! 🙌💚 Wat ontzettend leuk om je ervaring over ons product op deze manier te mogen lezen. Wij zijn erg blij met een klant zoals jij.

Wij hebben de bamboe wc rollen zonder de leuke verpakking. Ik was eerst een beetje sceptisch: het voelde wel lekker zacht maar zo dun. Daar zouden we vast veel van moeten gebruiken. Maar wat blijkt: het is super zacht en super sterk! En we hebben helemaal niet veel papier per keer nodig! Wij zijn blij met de bamboerollen. (Ook met de keukenrollen trouwens)

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Wat leuk dat je zo blij met ons bent en wat goed om te horen dat de Bamboerollen zooo goed bevallen. Wij zijn super blij met zo'n eerlijke en fijne klant. Door mensen zo als jou kunnen we onze mooie projecten blijven uitvoeren💚

Wat een top product en wat een mooi initiatief

Tegenwoordig is het een feestje op ons toilet. Niet langer meer zo'n saaie toiletrol wat niet zoveel voorstelt, maar een echte delfts blauw toilet met de rollen van de dutch choice. Verder zijn het ook echt hele prettige rollen voor gebruik. En dan te bedenken dat ik simpel weg doormiddel van mijn wc rollen ook nog een bijdrage kan leveren aan een betere wereld. Wij willen niet meer anders!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Wat onwijs tof om te lezen dat onze rollen voor een kleurrijk toilet mogen zorgen bij jullie thuis. We zijn jullie ontzettend dankbaar dat jullie met ons mee rollen en op deze manier bijdrage aan een betere wereld. 💚

Eentje om aan te bevelen!

WC-papier waarvan de rol niet op één dag erdoor 'gerold' wordt, het papier aangenaam aanvoelt, het toilet er niet van verstopt en je dan ook nog eens een rol speelt voor een goed doel. En daar bovenop wordt je helemaal vrolijk van de leuke verpakkingen. Doen gewoon!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Wow, een 10!! 🤯 We zijn super blij dat je vrolijk van onze wc papier wordt. Daar doen we het voor! 💚 Ook een super leuke foto trouwens! Mogen we deze gebruiken? 😍

Karma punten terwijl je op de WC zit!

Nou, jullie hebben een fan er bij hoor! Ik vond het een beetje spannend om met gerecycled papier aan de slag te gaan maar aangezien Seepje, Dopper en Tony’s het huishouden hier bestieren wilden we ook in het kleine kamertje aan de slag. Wat een positieve ervaring! Het papier is fijn zacht, de kleurtjes zijn mega gezellig en het is super goed om te weten dat we bijdragen aan sanitair bouw in Afrika. Een mooie toevoeging aan de rest van onze “ do Good” merken en meteen een abbo’tje afgesloten

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!