Instant happiness op het toilet

Ik ben speciaal een rekje gaan kopen om de leuke rollen op te zetten! Van mij had het wc-papier zelf nog een kleurtje mogen hebben. Kwestie van de vrolijke noot aan te houden. Maar het is prima papier, ik ben fan!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Heerlijk, nooit meer zonder wc papier!

Fijne kwaliteit, leuk humorvol bedrijf, heel handig in de vakantie te pauzeren, en dan ook nog eens toiletten bouwen waar t nodig is. Top!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Pauline! Thanks for rolling with us. Wat super fijn om te horen dat je zo enthousiast bent! Het motiveert ons alleen maar meer. We wensen je een goede week. 💚

Super zacht maar toch stevig

Wij hebben de Naked Panda optie en zijn er erg blij mee! Goed toiletpapier met een verhaal en thuisbezorgd zonder te veel te kosten en omdat wij vaak vergeten het mee te nemen in de supermarkt scheelt dat ook weer. Nog nooit hebben wij onze kont zo onbezorgd kunnen vegen!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Yori! Wat super cool om te horen dat je ons zo enthousiast steunt! Daar worden we beide blij van!💚 We wensen je een goede week en happy wipes!

Vrolijke rollen en goed voor milieu en arme medemensen!

Ik ben al een tijdje bezig met minder plastic en duurzaame producten uitproberen en in ons leven brengen. Toen ik dit tegenkwam dacht ik: perfect! Past in het plaatje, gezellige papiertjes om de rollen en ook nog goed voor het milieu EN ze bouwen toiletten in ontwikkelingslanden! Wat wil je nog meer? Nouja, niks eigenlijk! :D (Leuke bijkomstigheid: Papiertjes zijn ook nog te gebruiken als cadeaupapier! :P)

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Christina! Wat super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Alle beetjes helpen, onwijs bedankt voor jouw steun en bijdrage aan de wereld!💚

Ik ben fan

We proberen thuis wat bewuster te leven en The Good Roll draagt daar een beetje aan bij. Ja het is wat duurder, maar elke keer een glimlach op het toilet (en daar ben je toch regelmatig ;) )

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Marcia, Wat tof om te horen dat jullie bewuster proberen te leven! En dat jij onze vrolijke rolletjes kiest om daar een bijdrage aan te leveren, maakt niet alleen jullie, maar ons ook blij! 💚🤗 x TGR

Mooi ogende degelijk WC-papier

De rollen zijn zo mooi dat ik er steeds, naast een fles wijn of zo, meeneem naar een feestje. Als duidelijke illustratie van C2C, als reclame voor Goodroll en omdat ze zo leuk zijn.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Philippe! Wat super cute! Zijn we heel blij mee :) Tof dat je met ons rollt 💚 Heel veel liefs, The Good Roll Team

Duurzaam 3 laags toilet papier alles wat ik wil:D

Vond de 2 laags zelfs wat te ruw, maar ontdekte dat ze ook een 3 laags hebben op de wbsite! Meteen max aantal rollen besteld en ben helemaaal fan!! Ga bij volgende bestelling voor de bamboe variant!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hoi Rik, Dank je wel voor je bestelling! Super blij mee. Lets keep on rolling X TGR

Ben super tevreden! Wat een goed doel en fijn wc papier! Ben heel tevreden.

En nu ook te koop bij de Jumbo! Fantastisch!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Renate, Wat tof dat je onze producten zo fijn vindt. Samen maken we een positieve impact💚 Liefs, The Good Roll team

Cadeautjes op de WC

Prima toilet papier, wij hebben de 3-laags. Ik vind het geweldig dat je het goede doel steunt (mens en mileu). Ik heb de ziekte van Crohn en soms zit ik dan wat vaker op het kleine kamertje, hoe gezellig is het tussen de vrolijke WC papier. Mijn nichtje was laatst op visite en die vroeg wat er in die cadeautjes op de WC zat, hahaha.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Christa, Wat ongelooflijk leuk om te horen dat onze cadeautjes in de smaak vallen. Dankjewel voor je steun💚 Liefs, The Good Roll team

Goed en niet goed

Het gelere papier (bamboe) is echt veel te dun, prik je zo doorheen. Vinden wij hier niet fijn. Het wittere papier (gewone) is wel goed. De extra papieren verpakking ziet er leuk uit, maar is ook weer extra papier dus dat hoeft voor mij niet. Ook erg fijn dat het meukvrij is e.d.!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Fijn voor ons en het milieu

Goed wcpapier, leuke verpakking, We wachten op de kersteditie van de rollen!

• Ben jij een vouwer of propper? Vouwen!, Proppen!
  • Voor- of achterhanger? VOOR, ACHTER

Hi Lisan, wat tof om te horen dat je zo blij bent! Wij kunnen ook niet wachten op de kersteditie :) Nog eventjes wachten. Heel veel liefs, The Good Roll team

Geweldig. Goed voor mens en natuur!

Het voelt goed, letterlijk en figuurlijk, omdat het gerecycled papier is!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Désirée, Dankjewel voor je lovende bericht en je steun💚Samen maken we een impact! Heel veel liefs, The Good Roll team

Goet gedoet

Even iets om onder uw goede bezig zijnde aandacht brengen. Een wist u dat... bambo het enige is wat panda's eten. En beide steeds minder vaak voor komen. Mag ik u vragen een andere grondstof daarvoor in de plaats te gebruiken? Bvd

fan van the good roll

Duurzaam leven, we moeten het allemaal. Stap voor stap, elk op zijn eigen tempo Dat dit kan door toiletpapier en tissues en keukenrol naar huis te laten komen, daar kunnen we alleen maar blij om zijn Telkens een glimlach op mijn gezicht als ik die vrolijke kleurtjes zie, zuinig in gebruik en tussendoor ook nog toiletten helpen meebouwen zonder er echt veel moeite voor te moeten doen: Mooi meegenomen De laatste levering was er eentje met hindernissen maar die werden vlot genomen door de klantendienst. Jullie verdienen een gouden medaille

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Martine, Wat ongelooflijk leuk om te horen dat je met ons je stapjes zet naar steeds meer duurzaamheid. Onze Good Roll Familie groeit hard, en we zijn blij om jou er ook bij te hebben! Dankjewel voor je steun💚 Heel veel liefs, The Good Roll team

De grappigste rol ooit

Én boomvriendelijk, én duurzaam én met de grappigste quotes ooit EN de leukste aankleding. Deze rol changes my toilet- en biolife. Best decision ever.

Verrassend

Vanaf de eerste rol zijn wij fan. De rollen gaan veel langer mee. Je merkt dat dit een duurzaam product is. De wraps zijn fantastisch. Wij willen niks anders meer. Het is ook een leuk kadootje om te geven.... Want naar de WC moeten we allemaal.... Love it.....

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Ilona, Wat zijn wij super blij met jou! Je maakt onze dag. Altijd fantastisch om te horen dat onze producten mensen ( en de planeet natuurlijk) zo blij maken. :) Wij zijn een fan van jou. Heel veel liefs, The Good Roll team

Top, goede klantenservice

Superblij met het product. De levering was niet helemaal compleet maar de klantenservice reageerde supersnel en stuurde het geen dat niet geleverd was netjes na. Ik merk dat er nu minder papier doorheen gaat. Van een ander merk gingen er rustig 3 per dag door. Nu 6 rollen in een week. Ideaal dus als je kinderen/tieners in huis hebt.

Superduper

Ik vind het helemaal top. Goed wc papier mooi ingepakt en nog helpend met wc’s bouwen ook. Daar word ik heel blij van. Kan de papiertjes niet weggooien ,bewaar ze voor knutselkleuters… ( ten minste,dat hoop ik)

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Paula, Wat leuk dat je ons zo tof vindt! We zien graag wat de knutselkleuters ervan gaan maken! Liefs, The Good Roll team

Maak de bamboe 3laags en jullie gaan los ... :o

2laags is echt te weinig ... :(

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Joop, Dankjewel voor je feedback! We laten het zeker ook niet zo liggen. We werken hard aan een oplossing. Houd onze site in de gaten voor meer nieuws. Liefs, The Good Roll team

Net de tweede doos van mijn abonnement ontvangen. Hoe blij kun je nou worden van wc-papier? Duurzaam, sociaal, zo poep je gewoon beter. Als echte tree hugger al helemaal. En precies op tijd binnen, net voor de laatste rol van de eerste doos op was. En mijn kinderen vinden de verpakking te gek om mee te knutselen.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Sonja, Wat zijn wij blij met jou! Bedankt voor je steun en enthousiasme!💚 Liefs, The Good Roll team

Zacht voor je billen,en de staat erg leuk op wc. En leuke gezellige verpakking , en erg fijn dat je ook iets goed doet om het te kopen. Dus ik ben erg tevreden. Gr, Elisa

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Elisa, Wat leuk om te zien dat jij ook zo blij bent met onze producten! Samen maken we een impact. Dankjewel voor je steun! Liefs, The Good Roll team

Fantastische missie, tegenvallend toiletpapier.

De velletjes zijn te klein en er blijft vaak papier onderin de pot achter bij doorspoelen met de bespaarknop.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Marian, Wat vervelend om te horen. We helpen je graag om een product van ons te vinden dat goed bij je past. Als je ons mailt naar hello@thegoodroll.nl kunnen we je verder helpen! Liefs, The Good Roll team

We worden er blij van

Na herhaaldelijk een blaasontsteking te hebben gehad ben ik op zoek gegaan naar ongebleekt ecologisch wc papier. Wij kozen voor de eerste bestelling voor de panda edition omdat die van bamboe gemaakt is en zacht zou aanvoelen. Het wc papier is inderdaad zacht en ik heb geen irritaties meer gehad. De hippe verpakkingen maken het natuurlijk helemaal top! De rolletjes staan mooi uitgestald in ons berging en ik zet ook altijd nog een verpakt reserve exemplaar in ons badkamer gewoon omdat het zo mooi oogt. Dat we met het kopen van dit wc papier ook nog eens een goed doel steunen vind ik fantastisch.

• Ben jij een vouwer of propper? Proppen!
  • Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Elise, Wat fijn om te horen dat ons wc-papier je zo geholpen heeft. Dankjewel voor je steun! Liefs, The Good Roll team

Blij

Fijn wc papier, prachtige wikkels die dienen als inspiratie voor mijn schilderwerkjes. Makkelijk te bestellen, lekker thuisbezorgd. Maar vooral een fijn idee dat het bijdraagt aan een gezondere, betere wereld. Kortom: Ik word er blij van!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Inge, Dankjewel voor je steun! Ook te gek dat het je inspireert voor je schilderwerk! Liefs, The Good Roll team

Hhhmm....???

De rollen werden optijd geleverd, zoals beloofd, maar de rollen waren duidelijk nat geweest. De hele rol plakte aan elkaar en zelfs toen ik het probeerde, lukte afvegen ermee echt niet. Wel blij dat ik een beetje geld aan een goed doel heb gegeven.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Arno, Wat vervelend om te horen! Wij raden je aan ons te contacteren als er iets mis is! Wij hebben namelijk een Customer Care team die voor iedereen klaar staat. Je kunt ons mailen naar hello@thegoodroll.nl of bellen naar 0294 785 686. We hadden je graag een nieuwe en correcte doos opgestuurd. Onze rollen horen natuurlijk niet nat ;) Liefs, The Good Roll team

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!