Goed initiatief maar te dun

Ik vind het een enorm goed idee. Geen bomenkap en sociale werkplaats: top. Ik vind het alleen wel erg dun. Ik gebruik daardoor echt veel meer wc papier, waardoor je wel snel door de rollen heen gaat. Ik zou het fijn vinden als er ook drielaags papier wordt gemaakt door jullie!

Top product

Rollen gaan heel lang mee. Zijn dubbel dik. Snelle levering. Super tevreden.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Ik ben één van jullie grootste fans (denk ik)

Ik was vorig jaar al een tijdje op zoek naar plastic vrij en duurzaam toiletpapier en toen vond ik jullie! Super blij!! Ik heb jullie ook gelijk aangeprezen bij m’n vriend dus nu kunnen we heerlijk zonder schuldgevoel naar het toilet. En dat doen we zéér regelmatig, met dank aan onze plantaardige leefstijl ;-). Ik sluit (nog) geen abonnement af omdat ik liever bestel op een moment dat ‘t me uitkomt. Laatst met m’n 3de doos van 48 stuks begonnen.

Dubbel goed

Zelfs op de wc kun je mensen helpen, toppie 😜

Prima verantwoord toiletpapier!

Wat ben ik blij met dit goede duurzame toiletpapier. zacht,sterk,zonder idiote opdruk en wat gaat een rol lang mee.

• Voor- of achterhanger? VOOR, ACHTER

Rollen gaan super lang mee

Ik ben om! mooie design, goed papier en de rollen zijn echt veel; langer en gaan dus super lang mee! Mega tof!

zeker aan te raden

Ik heb vaker milieu vriendelijk toiletpapier geprobeerd alleen dat was dan echt een soort schuurpapier. Dit is erg zacht toiletpapier. Je kan het bestellen met leuke omhulsels om de rollen of zonder. Het was ook snel geleverd! Ik ben zeer tevreden.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Super gaaf en zacht papier

Prijs is super en rollen gaan mega lang mee!

• Ben jij een vouwer of propper? Proppen!
  • Voor- of achterhanger? ACHTER

Geweldig concept dat ik blijf steunen

Ontzettend tevreden, enkel zal ik volgende keer voor 3laags toiletpapier gaan. Het standaardpapier dat we nu hebben gekocht is net te dun.

• Ben jij een vouwer of propper? Proppen!

Good business

Sadly my package got retoured, but that was because of a detail missing in my address (door number). Definitely recommend to anyone that has one to input it for their order. The customer service was really kind, refunding me and answering promptly. My only suggestion for improvement would be... not making all the emails in Dutch 😅 other than that, I love what you're doing and your passion/ efforts!

Amazing concept

Your roles decorated my wc with lots of colors. And in addition to the good purpose of doing this mission keep it up guys

• Are you a folder or scruncher? Fold!
  • Under- or overhanger? N/A

Fijn toiletpapier

Niet te dik en niet te dun en fijn een dubbele rol zodat ie langer meegaat. Wij gaan voor een abonnement, dat lijkt me super handig.

Amazing!!!!

Love for The Good Roll! - Goed verhaal - Goed toiletpapier - Goede humor

• Voor- of achterhanger? VOOR

Naar de wc gaan is nu een feestje!

Ik heb dit als kado aan mijn ouders gegeven, omdat ze eigenlijk alles al hebben. Ze vonden dit een gave manier om bij te dragen aan het milieu en het bouwen van toiletten waar dit hard nodig is. Als ik nu thuis naar de wc ga wordt ik begroet door fleurige wc-rollen door hun vrolijke papiertjes. Leuk dat ze zo ten toon gesteeld worden door mijn ouders :)

Voor herhaling vatbaar!

Ja, ik ben blij met the Good Roll. De velletjes zijn net een tikje kleiner dan bij standaard papier en dat kan je zowel als voor- als nadeel zien. Fijn dat het volledig plasticvrij is! Het enige dat me bij mijn eerste bestelling tegenviel is dit. Ik had gehoopt op een uitbundige kleurenexplosie in mijn doos wc-rollen want dat wilde ik dan uitstallen op de wc, maar het blijkt dat er gewoon heel veel dezelfde dessins in zitten in zo'n doos. Daarnaast had ik expliciet géén kerstvariant besteld maar toch was de helft van de rollen verpakt met kerstpapier. Jammer, want ik had een plan. Ik wilde namelijk bij mijn eerste bestelling wél met papieren verpakking doen, zodat ik die kleurenexplosie in mijn wc kon stallen en daarna gewoon de onverpakte variant kon bestellen (want, nóg beter voor het milieu). Maar als ik nu een gezellige wc wil zal ik nog een keer de standaard moeten bestellen en hopen dat de paar dessins die er dan in zitten ook echt gezellig zijn! Maar goed, dat is natuurlijk mijn persoonlijke drama :P en doet verder niks af aan de kwaliteit van het papier!

Rollin it!

Love it! Duurzaam, fijn in gebruik en ziet er ook nog leuk uit!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Mooi initiatief, maar de uitwerking kan beter

Op mijn laatste bestelling bijna 2 weken gewacht, daarnaast stoor ik me aan de ''lollige toon" van de transactie-mails.

• Ben jij een vouwer of propper? N.v.t.
  • Voor- of achterhanger? N.v.t.

De bestelling van een doos rollen werd snel geleverd, hoewel niet op het aangegeven afleveradres maar op het faktuuradres. De rollen zijn vrolijk verpakt, staan dus leuk in het toilet en het paper is prima. Een doos van 24 rollen voor 2 personen gaat erg lang mee, dus ook fijn dat je niet iedere keer opnieuw naar de winkel hoeft zosls voorheen.

Zeer goed!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Mooi initiatief maar een echt schijtproduct

Goed initiatief, toiletpapier dat een beetje vriendelijk is. Maar behalve de humor er omheen is er weinig leuks aan. Goed, misschien zijn we wel verwend met 3 of 4-laags toiletpapier dat zijdezacht aanvoelt. Maar de "good rolls" zijn wel van erg karige kwaliteit, nog net geen schuurpapier en o wee als je ook maar naar een velletje papier kijkt want dan ligt het al op de vloer. We hebben het niet zo op nutteloze verpakkingen dus we hadden de saaie 48-rol doos zonder decoratie. Maar het gaat er net zo snel doorheen als de normale rollen. Qua prijs is het onderaan de streep ook gewoon duurder dan normale rollen. Dus we zoeken nog even door naar een fatsoenlijk alternatief.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Eerlijk en doet wat het moet doen

Eerlijk, duurzaam toiletpapier. Even wennen omdat het wat dunner is dan het papier wat we eerst hadden. Maar het is helemaal prima, doet wat het moet doen. En het voelt gewoon een stuk beter om dit papier te gebruiken en te weten dat gebruik ervan iets goeds teweeg brengt.

• Voor- of achterhanger? VOOR

op een simpele manier bijdragen

Door het bestellen van een product wat iedereen in Nederland gebruikt een verschil maken in de wereld. En niet voor de hoofdprijs. wat een geweldig initiatief!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Prima kwaliteit en goed voor iedereen

Zoals hier boven, hoeft verder geen uitleg lijkt mij

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Prima wc papier, wel dun een enkel laagje

Ff lekker naar de wc, haha

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

De velletjes zijn een beetje dun.

Ik heb de rollen besteld omdat ik het doel fantastisch vindt. Ik neem de dunne velletjes op de koop toe. 24 rollen in een doos vind ik erg veel. Misschien in kleinere hoeveelheden aanbieden?

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!