De bezorger heeft mijn doos wc papier buiten in de regen neergezet. Niet handig. Na een melding hiervan is mij toegezegd dat ik een nieuwe levering ontvang. Prima service!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Stephanie, Bedankt voor je feedback. We vinden het ook jammer dat je pakket in de regen heeft gestaan, maar het is fijn dat ons team het voor je heeft opgelost. 🌿 Als er nog iets misgaat of niet naar wens verloopt, neem altijd contact met ons op via [email protected]. We staan altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groeten, Team The Good Roll!💚

Next level toiletervaring

Super toiletpapier!! Lekker zacht en super sterk, ondanks dat het maar tweelaags is. Met zo weinig moeite zoveel impact maken!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Jeroen, Bedankt voor je enthousiaste reactie! 😍 We zijn blij dat je ons toiletpapier waardeert. Liefs, Team The Good Roll!💚

Super papier, hebben nieuwe bamboo rollen

Fijn papier, nog beter dan eerst!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Mike, Dank je wel! We zijn blij dat je het papier waardeert, en we doen ons best om steeds te verbeteren.💚 Groeten van, The Good Roll!

top.

super snelle service!

Dank je wel Volkert! Lets keep on rollin''

May the Roll be with you !!

The Good Roll .... fantiastisch initiatief Hoe leuk is de kerstboom wel niet, krijg er veel toffe opmerkigen over Hopelijk vinden jullie ook zo iets voor pasen e/of andere gelegenheden. Hat maakt het kleinste kamertje zoveel plezanter

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi Didier, Bedankt voor je positieve feedback! De kerstboom ziet er echt leuk uit in je wc, en je hebt de ruimte mooi ingericht. 🎄 Het lijkt me een geweldig idee om iets te bedenken voor Pasen en andere gelegenheden. We waarderen je suggestie en hopen dat we je ook bij toekomstige feestdagen kunnen verrassen. Als je nog andere ideeën hebt of specifieke wensen, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Team The Good Roll

Meestal oke, deze keer absoluut niet

Ik bestel al langer dit goed/leuk/exologisch wc papier. Altijd ging het goed. Deze keer bestelde ik ook de Holy X-mas box (volgens de site verpakte wc rollen EN een leuke DIY kerstboom) maar de kerstboom zat niet in het pakket. Ik mailde, vulde contactformulier in maar GEEN enkele reactie. een maand later: Ondertussen is er wel een reactie gekomen en is de fout rechtgezet! Dank je!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hoi, Bedankt voor je trouwe bestelling. Onze excuses en jouw feedback is waardevol, en we zullen ervoor zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We hopen dat je ons een nieuwe kans geeft. Met vriendelijke groetjes, Team The Good Roll Ps. Zou je contact op kunnen nemen? Dan gaan we alsnog regelen dat een kerstboom jouw kant op komt.

Superfijn!

Ik heb al ruim een jaar een abbonnement bij jullie lopen, het papier is zuinig in gebruik, superzacht, de vrolijke rollen staan gezellig op mijn toilet. Ik ben er megablij mee!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Laura, Wat geweldig om te horen dat je al ruim een jaar een abonnement bij ons hebt en tevreden bent met onze producten! We zijn blij dat ons toiletpapier goed bevalt en dat je ervan geniet. Bedankt voor je positieve feedback, dat waarderen we enorm. We blijven ons inzetten voor duurzaamheid en kwaliteit. Als je nog vragen hebt of iets nodig hebt, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Team The Good Roll

Superzuinig en zacht toiletpapier.

Geweldig dat we in Nederland mensen in het buitenland toiletten kunnen geven dmv het kopen van natuurvriendelijk toiletpapier. Bijkomende pluspunten is dat het papier zacht en zeer zuinig in gebruik is. Het wordt ook nog eens gebracht. Geweldig voor mensen met een darmziekte. Ik heb the Naked Panda.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Sandra, Dank je wel voor je geweldige steun en vriendelijke woorden! Bedankt! Team The Good Roll

Nice

Was chill kakje, dank!

• Ben jij een vouwer of propper? Vouwen!, Proppen!
  • Voor- of achterhanger? VOOR, ACHTER

Hi Ricardo, Fijn om te horen! Bedankt! 😊🚽🌿

Fijn toiletpapier, goed voor het mileu en goed doel!

Mijn eerste bestelling van The Good Roll is binnen. Dit betreft de bamboe rollen (Panda naked edition). Levering was ook snel, in de avond geleverd door Budbee. De kleur is even wennen maar verder is dit bamboe toiletpapier zeker zo goed als normaal toilet papier. Het papier lijkt iets minder zacht dan de meerlaagse toiletrollen van andere merken, maar zacht genoeg. Daarentegen gaat deze rol ook veel langer mee dan de gewone toiletrollen die vaak via aanbiedingen in supermarkten of andere online winkels worden verkocht. Dus qua prijs zal het niet heel veel schelen. En natuurlijk zijn deze rollen veel beter voor het milieu en je steunt ook nog een goed doel. Deze bamboe rollen zal ik zeker vaker gaan kopen of wie weet ook eens de rollen van gerecycled papier, welke The Good Roll ook verkoopt.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi Henry, Leuk om te horen dat je eerste bestelling goed is bevallen! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelheid van de levering en de milieuvriendelijke eigenschappen van ons bamboe toiletpapier. Bedankt voor je steun en feedback. We hopen dat je in de toekomst vaker bij ons zult bestellen, en wie weet kun je ook onze gerecyclede papieren rollen proberen. Bedankt voor je vertrouwen in The Good Roll! 😊🌱🚽

Slechte levering

14 dagen wachten op je bestelling is echt bizar. Het is altijd al laat 7/8 dagen is normaal, maar nu was het echt bizar. Ook geen bericht, dat er vanwege drukte een langere levertijd is of zoiets. Pas nadat ik mail, dat ik mijn geld terug gestort wil hebben, wordt de volgende dag mijn bestelling bezorgd. Het kan dus wel!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi, We waarderen je geduld en begrip, en we zullen zorgen voor verbeteringen in onze communicatie en leveringsservices om ervoor te zorgen dat dit soort problemen in de toekomst worden voorkomen. Als je ooit nog vragen of zorgen hebt, kan je altijd contact op nemen met [email protected]. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we zijn blij dat je bestelling uiteindelijk is bezorgd. Groetjes, Team The Good Roll

Slechte levering

Het duurt bij mij altijd 8 dagen of langer voordat je de bestelling (48 rollen) binnen hebt. Geen bericht of T&T, enkel stilte. Dat is wel jammerlijk. De volgende dag hoeft echt niet maar langer dan 8 dagen is wel echt ondermaats

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Wij zijn vanaf het begin groot fan!

De rollen bevatten meer papier dan de rolletjes van de supermarkt, lekker zacht voor je billen en als je goedkoper uit wil zijn én goed wil zijn voor natuur en medemens dan lukt dat met de au natu roll van the good roll óók. Ik zeg probeer het gewoon, bijt het niet dan schijt het niet, toch?

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Angelique, Bedankt voor je geweldige compliment. Ze heeft helemaal gelijk, probeer maar gewoon! 😜 Groetjes, Team The Good Roll!

Overal waar ik ga, neem ik The Good Roll mee

Naar vrienden en kennissen, naar nieuwjaars- en verjaardagsfeestjes... Ik ben zo tevreden over mijn 'ontdekking' en de prestatie van het product in de praktijk, dat ik het overal wil verkondigen. Al meegenomen naar het uiterste Europese zuiden (Algarve, Portugal), maar ook onderweg achtergelaten in Z-Frankrijk en Noord-Spanje, tot het uiterste Europese noorden (Hönnigsvag, Nordkapp). Diverse (geëmigreerde) vrienden krijgen van mij (een deel van) een kennismakingsbox plus het verhaal over de toiletten in Ghana. Los van de familieleden die het krijgen als nieuwsjaarscadeau (tot ze het zelf beginnen te kopen ;-)

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi, Dankjewel voor het delen van je ervaring! Het is geweldig om te horen hoe enthousiast je bent over het product en hoe ver en wijd je het hebt meegenomen. Het is echt fantastisch dat je anderen ook laat kennismaken met de kwaliteit en het verhaal achter het product. We zijn ontzettend dankbaar voor je steun en waarderen je enthousiasme om dit te delen met anderen. Liefs, Van Team The Good Roll! 😊

Fijne wc-rollen/geen plastic/nooit meer sjouwen

Ons huishouden bestaat uit 5, en soms 6, personen. Altijd al een hekel gehad aan wc papier zeulen en dat plastic dat eromheen zit (als je met de fiets bent en het hoost, wat moet je anders), maar ook dat moment dat je op de wc zit en alles op blijkt te zijn. Deze rollen gaan lang mee, die bamboe rollen al helemaal. 2x per jaar bestel ik een flinke doos (48 rollen) en dan heb ik er een hele tijd geen omkijken meer naar. Natuurlijk: als je darmen gezond zijn hoef je amper te vegen maar hoe vaak komt dat nog voor? Heel erg blij met The Good Roll!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Madeleine, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met The Good Roll. We waarderen je loyaliteit en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Bedankt dat je voor The Good Roll hebt gekozen!

Blij worden als je naar de WC gaat

De rollen van The Good Roll gaan vele maler langer mee dan de rollen uit de supermarkt en van "A"-merken. Daarnaast is het fijn dat je bij elke rol ook meehelpt aan het plaatsen van toiletgebouwen waar dit niet vanzelfsprekend is. Bij elke bestelling ontvang ik ook een sticker met een leuke spreuk, bijvoorbeeld: Proud to be a party pooper. Deze stickers plak ik op dik karton en zet ze op mini schildersezeltjes in de WC. Geweldig!!!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Sandra, Bedankt voor je enthousiaste reactie steun en creativiteit! Liefs, The Good Roll! 🌟

Geen moment spijt

Vanwege milieu en het steunen van goede doelen een keer gaan proberen en meteen om, nu al aantal keer besteld en abonnement genomen. De belofte dat het niet (veel) duurder is, maak The Good Roll ook echt waar. En het papier voelt gewoon prima! Wij de bamboe 2 laags variant.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Mike, Bedankt voor je positieve ervaring met The Good Roll! We zijn blij dat je ons milieuvriendelijke initiatief steunt ! Groetjes, Team The Good Roll!

Snel gerold

Snelle service, prima papier & het geweten gesusd met een maatschappij- & milieubewust product aan te schaffen.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Fred, Bedankt voor je positieve feedback! Groeten van Team The Good Roll! :)

Bamboo is superzacht. Echt waar!

Sinds een aantal maanden gebruiken wij bamboo toiletpapier. Zelfs voor de gevoelige bips een echte aanrader. En grootverpakkingen: love it! Niet meer zeulen met die rollen door de supermarkt.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi, Dat klinkt geweldig! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons bamboe toiletpapier, zelfs voor de gevoelige huid. Bedankt voor je positieve feedback en het ondersteunen van ons product! Groeten van Team The Good Roll!

At last a really good paper and with idealistisic goals to it!

I just gave one roll with a smiley on the wrap and added to the Text HAPPY the word Bday as a birthday present to My grandson who BECAME 18 yesterday with the message; “Now you can clean your own shit“and other suggestions to BECOME a Fan of your beautiful initiative! Nice and creative!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Pauline, That's amazing! Thanks for sharing your creative idea to make a personalized birthday present. We're glad you and your grandson enjoyed it! 😊🎉 Greetings from Team The Good Roll! 😊

Best

I've been ordering the Good Roll x48 rolls for my family needs for over a year now and my family couldn't be more pleased. The product is of great quality, the shipment is rapid, the packaging is great. In our quest to switch to more environmentally friendly products in our daily use, the Good Roll has been a great discovery and one we will never get tired of wiping with!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Stefania, Great to hear!🌳💚 Thank you for your trust in shopping with us. Greetings from The Good Roll team!

Fijn wc papier

Fijn wc papier en het staat ook nog leuk op het toilet met al die verschillende papiertjes om de rol. Ook doet feit dat er geen bomen gekapt worden vinden wij een heel fijn idee.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Jolanda, Wat fijn om te horen dat je blij bent met ons, en we doen ons best om geen bomen meer te kappen. Groetjes, team van The Good Roll!🌳💚

Vrolijke rol en een goed gevoel

Iedereen in huis vindt de rollen vrolijk verpakt. Dat weegt op tegen het iets stugger zijn van het papier. Voorheen hadden we super zacht.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Jonne, Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de vrolijke verpakking waardeert. We begrijpen dat het papier iets stugger kan zijn dan wat je eerder gebruikte. We blijven ons echter inzetten voor kwaliteit en duurzaamheid, en we hopen dat je uiteindelijk ook de voordelen van ons milieuvriendelijke toiletpapier zult waarderen. Groetjes, team van The Good Roll!🌳💚

Een waarde toevoegende ontmoeting.

Wist niet dat ik zo blij kon zijn met verantwoord toiletpapier. Blij dat ik al enige tijd een abonnement heb bij The Good Roll. De gasten die verblijven in het natuurhuisje zijn blij met de prachtige ingepakte rollen, de tissues en het keukenpapier. Ik ben blij met jullie creativiteit, ontwikkeling en bijdrage aan geluk van vele.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi, Bedankt voor je positieve feedback! We blijven ons inzetten voor duurzaamheid en willen bijdragen aan het geluk van velen. Bedankt voor je steun en vertrouwen in The Good Roll! Groetjes, team van The Good Roll.🌳💚

Ruim drie jaar klant, had ik veel eerder moeten doen

Net voor corona klant geworden. Wat was ik blij dat ik gewoon op tijd mijn wc papier kreeg terwijl er in de winkels om gevochten werd. Nooit meer zonder wc papier zitten is wel heel fijn. De twee laags is zacht genoeg en je doet veel langer met een rol dan reguliere wc rollen en een goede onderneming steunen daar hou ik van. Ik blijf zeker klant

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Bella, Dank je wel voor je langdurige ondersteuning! We waarderen je vriendelijke woorden en zijn blij dat je onze inspanningen waardeert. Bedankt ook voor het delen van de foto's, dat betekent veel voor ons. Groetjes van het team van The Good Roll!🌱🌸

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!