In alle opzichten blij

Prima papier voor schone billen en schone voetafdruk. Hartstikke vrolijk word je hiervan.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Wij zijn ook in alle opzichten blij met jou!! 💚💚

3 blije poeperts

The Good Roll, hoe hebben wij ooit zonder jullie gekund! Niks slepen met grote tassen pleepapier-uit-de-aanbieding en ook nooit meer kans op lege schappen wegens hebberige hamsters. The Good Roll bezorgt ons via het uitstekende BumBee stevig en toch zacht toiletpapier. Wij hebben we de 2-laags Roll. Zelfs de grootste poepert in onze huishouding is tevreden (en dát wil wat zeggen) en vraagt zich elke bestelling vol vreugde af welke sticker er nu weer in de doos zit... De keukenrollen zijn net zo goed, we worden blij van de verpakking eromheen want het staat zo leuk in de keuken.

• Voor- of achterhanger? VOOR

WAUWIE een 10! Wat zijn wij blij dat jullie zo blij zijn💙🌍Wij kunnen niet meer zonder jullie, samen maken we zulke mooie impact. Ontzettend bedankt voor jullie steun en dan wensen we jullie nog eindeloos veel happy wipes!

Super product

Eind juli heb ik voor ons tweepersoonshuishouden 48 rollen besteld. Nu is het inmiddels januari en we hebben nog 12 rollen over van die bestelling. The Good Roll is ontzettend duurzaam en wij zijn hier heel tevreden over! Voor ons geen toiletpapier van de supermarkt meer. Ook zijn de wraps erg leuk; zo heeft de visite ook iets te lezen ;)

• Voor- of achterhanger? VOOR

Super fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met ons! :-) Wij zijn namelijk ook super blij met jullie! Dankzij jou kunnen wij samen een duurzame impact maken 💚

Op alle fronten voelt ie goed!

Het voelt goed, dat je met iets, waar je niet zonder kan, anderen kunt helpen.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Dat is pas lekker vegen! En wij kunnen niet zonder jullie🌍💙

Top rollen

Sinds kort the good roll in huis en het is echt top! Met het bestellen heb ik niet goed opgelet en per ongeluk 2 laags papier besteld. Waar we altijd 3 laags van de supsupermarkt gebruikten. Maar van het verschil merken we eigenlijk niks. We pakken ook niet meer. De vellen scheuren ook goed af zodat je ook niet snel teveel pakt! Ik ga nog wel de 3 laags bestellen want ik ben wel benieuwd.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Wauw een 10! Daar zijn wij echt ontzettend blij mee💚Veel happy wipes en alvast hele fijne feestdagen!

Mooie spullen passend bij zero waste leefstijl

Het papier van alle producten is fijn en de dessins wisselen en maken je aan het lachen, dat gun ik iedereen!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Margreet jij maakt ons aan het lachen! We zijn super blij dat je zo enthousiast bent💚 We wensen je hele fijne feestdagen!

Dit is DE shit

Wat een geweldig idee. En als ik de site bekijk, ga ik smilen ear to ear. Alles klopt hieraan. Waren alle bedrijven maar in deze mindset. Ik kom terug om weer te bestellen. En heb nu alweer zin om te poepen.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Wow Frits, wat zijn we blij om jouw enthousiaste berichtje te lezen! Zo gaan we pas goed het nieuwe jaar💚 Geniet ervan.

Helaas pindakaas Sint cadeaus niet aangekomen

Morgen al……klink het veelbelovend! Nou heel graag want overmorgen vieren we Sinterklaas dacht ik woensdag. Nog even gebeld voor de zekerheid maar niets te zien van mijn bestelde rollen, erg spijt van de bestelling. Veel mooie kletskoek op deze website maar wie doet het werk? Waar is mijn bestelling nu?

Products are good, but…

I am very happy with the products. TP, tissues and kitchen towels all great! Sadly the quality of their products is not applied to the quality of their customer service and experience on their website. I ordered via subscription and their system charged me almost 25€ more. Thankfully I got a refund but only after I had to exchange a bunch of emails with a CS rep. They would simply read some of my email and neglect the rest, so I had to point out the parts of my email they were neglecting to answer. Those parts weirdly enough were the ones of me pointing out the mistake their system had done overcharging the 25€. If the subscription process was with no hiccups and the CS rep was diligent enough to address the overcharging issue properly I would have rated them 5 stars.

• Are you a folder or scruncher? Fold!
  • Under- or overhanger? OVER

Dear Dimo, Thank you for taking the time to give share your feedback. First of all happy to hear that you are happy with our products. Is there anything I can do at this point to change your mind regarding our CS? Please contact me directly if I can assist you with this or if you have any other queries. Our apologies for the inconveniece! Thank you for your support. Taliza@thegoodroll.nl

Jel doet heel lang met 1 rol, super handig!

Zooooooo blij mee

WAT een uitkomst is dit. Ik had altijd zo'n hekel aan toiletpapier mee moeten nemen tijdens boodschappen doen, zo'n groot pak naar huis slepen of er op het laatste (verkeerde) moment achter komen dat je het laatste velletje hebt gepakt etc. Allemaal verleden tijd. Rollen worden gewoon heerlijk aan de deur geleverd. Ik heb de Panda Naked Edition en omdat het papier niet spierwit is, denken mensen al gauw dat het 'schuurpapier' is maar het tegenovergestelde is waar. Mega zacht, goed voor de wereld en goed voor mezelf. Echt intens blij hiermee.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Prima toiletpapier in een mooi jasje én ook nog eens met een goed doel!

Prima papier in een mooi jasje én voor het goede doel!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Daar doen we het voor, geniet ervan!! Samen kunnen we de wereld weer een stukje mooier en groener maken :)

Poepen met n lach op je gezicht!

Ik word blij van jullie: goeie service, mooi product, grappig en origineel (het oog wil tenslotte ook wat) en ook nog eens goed bezig voor de planeet en mensen. Keep up the GOOD roll.. Uh.. work.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hey! Wat fijn om te horen zeg!💚let's keep on rolling. Laten we alle de wereld groener maken. 😁

Verrassend

Stond er septische tegenover maar heb het toch gekocht en vond het verrassend hoe sterk dit dun wc papier is heel goed materiaal en schuurt niet ben volledig overtuigd

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Wat fijn om te horen dat we je toch hebben kunnen overhalen. Thanks for rolling with us!💚

Aan alle kanten een prachtig initiatief

Leuke verpakte wc rollen, de duurzaamheid en de goede daad erachter, precies wat past in de tijd voor nu. De wereld zou een fijnere plek zijn als ondernemen er zo uit zou zien.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Wat geweldig dat jij er ook zo over denkt. Wat super fijn dat je ons zo steunt! Let's make the world less shitty!

Heel goed eco-vriendelijk wc-papier

Wij gebruiken Good Roll toiletpapier nu bijna een jaar. Het is eco-vriendelijk, niet te dik of te dun, is geen schuurpapier. Er zit meer papier op een rol. Heb minder uitgegeven aan WC-papier dan andere jaren, dus ook voordeliger. Nog pluspunt is standje het ook in de camper kunnen gebruiken en daar dus geen speciaal duur WC-papier meer voor moeten kopen. Good Roll leren kennen via Kudzu.’

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Daisy! Wat geweldig om te zien dat je na al die tijd nog steeds zo enthousiast bent over ons! Met die enthousiasme gaan wij heerlijk het weekend in (bijna dan :)) We wensen je veel happy wipes op de camper😍

Helemaal top!

Ik gebruik het met trots op de camping.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Wat onwijs leuk om te horen! Heerlijk in de natuur ook, geniet ervan💚

thuisbezorgd, milieu vriendelijk en zacht voor de billen..

elke rol is in mooi vrolijk papier verpakt..geen plastic!! dat papier is weer leuk om mee te knutselen.. de voordelen zijn zoveel groter op zoveel vlakken. Ik zie geen redenen om deze wc-rollen niet te bestellen! in ons huis komt geen ander wc papier meer in!! het is stevig zacht en goed voor het milieu!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Bea! Wat super leuk om de week zo te mogen beginnen met jouw enthousiasme! En wat super tof om te horen dat jullie de wikkels ook nog eens op een andere manier gebruiken, daar houden we van💛 Samen maken we de wereld weer ietsjes mooier en groener! We wensen je een hele goede week en heel veel happy wipes :)

Fijn papier, goed gevoel!

Ik gebruik het wc papier nu sinds 2 jaar naar volle tevredenheid. Sinds kort ook de tissues en keukenrollen. Helemaal top en stevig! Nooit meer iets anders!!!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Annemieke, wat tof om te zien dat je na al die tijd nogsteeds super tevreden met ons bent! Dankjewel voor je onstoppelijke steun.💚 Heel veel liefs, The Good Roll team

Mooooooooooiiiii!!!

Niet alleen goed toiletpapier, maar ... wàt een fantastische wikkels! I love the African Art! Feest in het toilet!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Ahhh wat super leuk dat je onze wikkels zo leuk vind! Dat doet ons goed om te horen dat onze klanten tevreden zijn. 😁

Altijd leuk om uit te pakken

Op een duurzame manier je billen afvegen wie wil dat nou niet? De rollen zijn leuk verpakt en zijn een echte eyecatcher. Ook leuk om cadeau te doen.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Daar zijn wij het helemaal mee eens! Dankjewel voor alle steun. Laten we allemaal duurzaam worden😁

Een goeie rol voor de perfecte drol

Perfect papier voor veel veeg en kont plezier! Geen dun laagje om je aan te storen en tevens geen remsporen. En heb je diarree, geen nood het papier gaat lang mee! Leuk om te kakken en als bonus een velletje inpakpapier, mocht het op zijn, om hem in te pakken!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Wat super tof om te horen dat je zo tevreden bent. Thanks for rolling with us!💚 X TGR

Lekker zacht toilet papier En heerlijk dat ik een abonnent kan nemen niet meer door de winkel met die pakken toilet papier.

Super Easy zachte billetjes, daar gaan we voor ! 🍑 Je bent fantastico 💚 X TGR

SUPER-GOED-GEWELFIG!!!

Fantastisch wc papier, niet scherp, zuinig in gebruik en toch sterk. Ik wil niet anders meer. En die leuke wrappers zijn een lust voor het oog. Daarbij het goede doel, het mes dat aan 2 kanten snijdt, dan wil je niet anders meer. Ga zo door en verzin nog veel leuke thema's om te wrappen. Het oog wil ook wat, gezellig om te ontvangen .

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Jij bent fantastisch! 🤩 We willen niet meer zonder jou, ga zo door! Echt super vet dat je ons zo steunt! X TGR

Top wc papier

Meer dan goed wc papier. Je doet lang met 1 rol en je helpt ook nog mee aan de bouw van toiletten. Goed bezig the Good Roll!

Jij bent meeeer dan goed bezig Marion! Een echte officiële topper ✨🍑 Liefs, TGR

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!