Super fijn!

Heel blij dat ik overgestapt ben op the Good Roll. Behalve een kwalitatief goed product, vind ik het het hulp project geweldig en de zorg en besparing voor onze aarde. Ga zo door.

Een echte aanrader !

Zeer tevreden over het product, The Panda Edition - Bamboo Paper, lekker zacht, goede kwaliteit. Een aanrader voor iedereen. En grappige wikkels die leuk staan in je toilet

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Happy rollin’ since we met

Heel blij deze GoodRoll en Goodhandkerchiefs! Wie zich schijt- en snotpapier kan veroorloven zou bij jullie klant moeten zijn!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Peter, Wat horen we dat toch graag! Spread the happiness 💚Je bent een topper! Liefs, The Good Roll Team

Gezellig kakken!

Superleuke wc-rollen met een goede herkomst! Ik word altijd vrolijk als ik kijk naar de stapel Good Rolls bij ons op de wc, en bijna iedereen die bij ons langskomt vindt het ook hartstikke leuk en vraagt ons waar het vandaan komt. Het gaat mega lang mee dus het is ook echt niet duurder, ik zeg dikke aanrader!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Merlissa, Wat leuk dat het bezoek onze producten ook zo tof vindt! Samen verspreiden we de vrolijkheid :) Liefs, The Good Roll team

Altijd genoeg voorraad van fijn toiletpapier

Omdat ik meer zero waste keuzes wou maken besloten om The Good Roll te proberen. Het wc papier is prima, niet gebleekt en een rol gaat veel langer mee dan bij normaal wc papier. Dat je in grote voorraden kan bestellen is heel makkelijk en beter voor het milieu. Daarom ben ik erg tevreden. En zal ik ook de volgende keer weer bij The Good Roll bestellen.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Mijn toilet fleurt op door die vrolijke verpakking.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Mirja, Wat ongelooflijk tof! Onze Good Roll Family maakt ons super blij!😍 Heel veel liefs, The Good Roll team

De vrolijkheid van de verpakking maakt me blij. Dus ik zit vaak op mijn gemak;)

Mijn oude voorraad toiletpapier is nog niet op. In de tussentijd heb ik wel een paar gezellig verpakte Goodrollen op mijn toilet neergezet. En daar word ik vrolijk van. Ook het gevoel om "bewust" andere keuzes te maken en goed te doen voor milieu en toiletbouw daar waar het nodig is, geeft een goed gevoel. Annemarie

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Annemarie, Wat leuk om te horen dat je zo blij met ons bent, want wij zijn super blij met jou! Van reacties zoals deze worden we heel vrolijk. Liefs, The Good Roll team

Echt super!

Hoe super is dit! De wereld helpen terwijl je derriere schoonmaakt. Dat noem ik multitasken

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Elianne, Wat tof dat je zo blij met ons bent! Samen maken we een impact. Je bent een topper :) Liefs, The Good Roll

Rolls good and wipes good as wellicht!

Het toiletpapier van The good roll is heel fijn. Het lijkt duurder, maar wij doen écht langer met deze rollen dan met een rol goedkoper papier. En dan steunen we óók nog een goed doel!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Rated 5 out of 5 JOKE (verified owner) – February 17, 2021 Fijn wc papier in een fleurige verpakking en een organisatie die op verschillende vlakken haar steentje bijdraagt aan een mooiere wereld, ik ben fan!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

snelle levering en leuk design

Het wc papier met 2 of 3 lagen verschilt bijna niet en ik zal het fijn vinden als het zachter wordt. De tissues zijn perfect en het bamboopapier is super zacht, maar pluist een beetje. Ik ben al een jaar klant en bestel alleen nog hier mijn wc papier.

Gewoon helemaal top

Kwaliteits product, lekker zacht, en super snel geleverd met Budbee toen ik na een lange werkdag thuis kwam. Absoluut genieten en super leuke decoratie voor op de wc.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

happy de peppie in de wc !

nergens zo vrolijk dan bij ons op de wc ! top service top levering top top top wc papier was ik een beetje bang voor omdat ik heel zacht gewend ben maar deze is super hoor dus shop shop shop je weg naar happy op de wc

Tegenvaller, maar …

Kleine vellen, niet echt zacht! Ik begrijp niet waarom er zoveel goede beoordelingen staan! Ik zal blij zijn als de rollen op zijn. Zeer tevreden over de sportieve reactie van The Good Roll. Daarom en het feit dat de rollen zeer milieu-vriendelijk zijn, heeft mij doen besluiten de score te verhogen.

Mijn Airbnb gasten vinden The Good Roll helemaal geweldig

Ik gebruik voor de Airbnb de WC rollen, keukenrol en tissues. De vrolijke verpakking brengt de gasten gelijk in een vakantiestemming en het is hygienisch verpakt.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi allemaal van Zout Zierikzee, Wat tof dat jullie onze producten gebruiken. Let's impress the crap out of your guests :) Liefs, The Good Roll

Waanzinnig

Via Instagram The Good Roll ontdekt. Niet alleen staan de rollen fantastisch als decoratie op je toilet. Ze zijn geweldig in het gebruik. We doen veel langer met een rol wc papier. Daarbij vind ik het een heel mooi idee dat er een prachtig goed doel aan vastzit. Superfan van The good Roll. (Ik geef ze ook weg als kadootje om ze te promoten aan iedereen)

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Ilona, Wat en geweldig compliment. Heel erg bedankt! Liefs, Team The Good Roll

prima kwaliteit voor eerlijke prijs en natuurlijk milieuvriendelijk

geweldige eerste ervaring en de rollen/vellen zijn sterk en je doet er erg lang mee, echt blij met wc rollen, want zeg nu zelf..... echt leuk om die dingen te kopen is t niet echt dus dit is in alle opzichten helemaal mooi voor iedereen :-). Nu weer nieuwe besteld en ook gaan we keukenrollen uitproberen van jullie. k ben benieuwd.

Hi Inge, WOW een 10, dankjewel! Keep on rolling. :) Liefs, Team The Good Roll

Blij verrast!

Ik dacht "Ik probeer het een keertje. Goed doel, moet kunnen". Maar dacht ook dat het wel niet veel zou zijn na altijd 3 laags Edet gebruikt te hebben. Ik heb de Bamboo besteld en ik ben dus blij verrast! Het papier is heerlijk zacht en je doet ontzettend lang met een rol. En dan ook nog een superleuke verpakking die iedere keer een glimlach op je gezicht tovert!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Marjolein, Wat goed om te horen dat wij je zo hebben verrast. Lekker blijven rollen! Liefs, Team The Good Roll

Superdepoeper!

Ik heb bij mijn tweede bestelling gekozen voor bamboepapier en dat is dus heerlijk zacht! Ik hoop dat dit papier in de collectie blijft. De verpakking is vrolijk, de visite komt altijd vrolijk terug van de pot.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Tanja, Ons bamboepapier blijft zeker bestaan! Alleen de wikkel zal zo nu en dan veranderen ;) Liefs, Team The Good Roll

Zacht en duurzaam

Drielaags toiletpapier bevalt super. Hiervoor tweelaags, dit schuurt meer. Heel fijn dat er geen plastic verpakking omheen zit, maar vrolijke velletjes papier.

Hi Marga, Awesome een 10, dankjewel! :) Liefs, Team The Good Roll

Fantastisch!!

Het is een feestje om de doos te ontvangen en open te maken! Als darmpatient maak ik vaak gebruik van t toilet, en het ziet er een stuk vrolijker uit met de rollen van the good roll.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Corrie, Super fijn om te horen! Heb je al de QR code gescand? Dan heb je nog meer toilet fun. Liefs, Team The Good Roll

Nog geen ervaring

Ik had mijn eerste bestelling klaar en ineens komen er verzendkosten bij. Die staan nergens op de site. Ik haak af.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Loes, Jij betaald verzendkosten voor ons product omdat wij het ook doen. Wij hebben er voor gekozen om onze rolprijs zo transparant mogelijk te houden. Uiteindelijk willen wij natuurlijk zoveel mogelijk doneren aan onze foundation. Liefs, Team The Good Roll

Zin om naar toilet te gaan:)

Was gelijk om na het zien van de leuke en pakkende “reclame” over de duurzame toiletrollen op Facebook. Gelijk besteld, na 3 dagen heb ik de rollen binnen. Feestje voor mijn toilet en daarbij een bijdrage geleverd aan een toilet ergens daar waar de nood ook hoog is.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Anke, Heb je al de QR code gescand voor nog meer toilet fun? Heel erg bedankt voor je 10. Liefs, Team The Good Roll

Helemaal goed!

De verpakkingsvrije variant is dan wel iets minder vrolijk, maar de rollen zijn net zo goed. Stevig en zacht.

Hi Felicia, WOW een 10 dankjewel! Liefs, Team The Good Roll

Joepie de Poepie!

Prima papier, met de luxe van thuisbezorging. Maar de duurzaamheid (volledig gerecycled en plasticvrij verpakt) was de belangrijkste reden om voor the Good Roll te kiezen.

Hi Miranda, Dankjewel voor het mooie compliment. Liefs, Team The Good Roll

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!