Ik vind het super!

Zowel jullie doel als jullie papier. Ik moet alleen dwangmatig die mooie papiertjes bewaren... Nog geen níeuwe toepassing bedacht. Ben volgens mij al 2 jaar aan jullie... Top!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Ha die wikkelverzamelaar!! Super tof dat je zo happy bent met ons papier en daarbij ons prachtige doel ook steunt. En al zo lang, dat verdiend een pluim! heb je al onze linnen tas ontvangen? Zo niet stuur ons een mailtje dan zorgen we daarvoor! Groetjes Taliza @ The Good Roll

Fijn toiletpapier!

Vooral de bamboevariant is erg zacht. Wij bestellen inmiddels de dozen zonder de mooi ingepakte rollen. Gewoon functioneel. Erg blij mee. Wat doen we toch heerlijk lang met 1 rol.

Lekker aan de rol

Meestal heb ik schijt aan dat gebedel om een beoordeling, maar voor the Good Roll maak ik een uitzondering. Mooi ingepakte rollen, ze vegen schoon en je draagt een steentje bij aan bereikbare hygiëne voor iedereen. Dus druk je solidariteit uit en bestel een (poep)doos.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Je bent een topper!! Gaaf dat je voor ons een uitzondering maakt die 10 wordt zeer gewaardeerd. X Team The Good Roll

leuk!

Prima papier en leuke verpakking die je opnw kunt gebruiken.

Thanks Roller, very much appreciated. Keep on rolling with The Good Roll. X

Goed spul en super service

Goeie kwaliteit en snelle levering. Prettig taalgebruik en alle communicatie en ik word er gewoon vrolijk van!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Fantastisch Margot, worden we helemaal bij van bij The Good Roll. Bedankt voor je steun in het verwezenlijken van onze missie. Al meer dan 300 toiletten gebouwd! Groetjes Team The Good Roll

boomvriendelijk en duurzaam en we doen mee aan de bouw van toiletten. win win.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Goed papier voor een goede zaak

Dit is mijn 2e bestelling. Dit keer de bamboo besteld en bevalt ook goed/beter. Ik doneer mijn kinderen ook pakketten en die zijn ook opnieuw enthousiast. Ik word vrolijk van al die kleurtjes! Roll on, Good Roll!

Verantwoord vegen

Veegt prima. Eerst in de supermarkt de rollen gehaald van gerecycled papier en daarna Bamboe rollen besteld. Vegen bijna even goed maar de eerste beviel iets beter. Met ander papier gebruiken we (met 4 personen en nu met thuis werken) 1 rol per dag. Met the good roll doen we dubbel zo lang.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Prima papier en goeie aktie

Staat gezellig op een plankje in de wc. Kleurrijk geheel.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

En daarbij steun je ons met het verwezenlijken van onze Missie. Dank je wel daarvoor, super blij mee Veel Liefs Team Good Roll

Goed toiletpapier, gaat lang mee en door de leuke verpakkingen staat het heel leuk in een mandje op ons toilet. En.. jullie doen er ook nog goede dingen mee.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Wat tof dat je zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor je bijdrage, we verwezenlijken super mooie projecten '' as we speak'' Veel Liefs Team The Good Roll

Niet verwacht - wat goed!

Ik was een beetje sceptisch toen ik zag "2 laags" wat voor mijn standaard redelijk weinig is maar ik moet je zeggen, ik ben er helemaal ondersteboven van! Het is echt sterk papier, geen enkele keer (ik gebruik het nu net een maandje) zijn er ongelukjes geweest met gaten en vingers om het zo maar even netjes te zeggen.. Wat top! Daarnaast hou ik van de verschillende papieren verpakkingen zodat het ook nog eens een feestje is om toiletpapier te stacken op het toilet, voorheen was dat natuurlijk een redelijk saaie bedoeling. En we doen op deze manier ook weer een kleine stap richting een groenere wereld dus waarom zou je dit niet kopen? Ik ben echt verkocht en zal geen "normaal" papier meer kopen!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Marvin wat een fantastisch feedback op ons product en onze missie. Geen ''normaal'' toiletpapier meer voor jou! Daar zijn wij super blij mee. Dank je wel voor je steun. Veel liefs Team The Good Roll

Lekker thuisbezorgd

Fijn plastic vrij en wc’s bouwen in Ghana. Maandverband voorzieningen daar vind ik geweldig. Het is veiliger voor de kinderen. Alleen, het papier is sneller op dan mijn aboperiode; wat poep ik toch veel!

Bamboe toiletpapier te dun

Het bamboe toiletpapier is maar 2-laags, dat is echt heel dun en dus gebruik je er veel meer van en is de rol net zo snel leeg als regulier toiletpapier. Dan wordt het echt te duur helaas.

Milieuvriendelijk en kleurrijk

Mooi en praktisch produkt... Ook leuk om cadeau te geven...! En je zult er maar om verlegen zitten....!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Fijn wc papier met een milieu bewuste boodschap

Prima wc papier. Ben heel blij dat er geen plastic verpakking is gebruikt! Ik waardeer de humor die dit bedrijf gebruikt met geinige stickers erbij. Heb het gerecycled wc papier en de bamboo edition gekocht. Heb bij sommige bamboo rollen dat de velletjes los laten van elkaar, maar dat is een minor problem. Ik ga mij aanmelden voor het abonnement, ideaal!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

nog nooit zo blij geweest met wc papier :-)

Wat een top bedrijf! 48 rollen wc papier besteld. Omdat ik vegan ben en ook om onze planeet geef. Er is geen plastic gebruikt, mijn pakket is super snel bezorgd en ze zijn allemaal verpakt in papier met mooie printjes, die je kunt hergebruiken als je bijvoorbeeld zelf een pakketje gaat sturen en opvulmateriaal nodig hebt. Bedankt!!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Inmiddels in het toilet een plank opgehangen om zo de toiletrollen uit te stallen. Kleurrijke rollen, je hoeft geen cadeaupapier meer aan te schaffen en de oneliners op de verpakking zijn geniaal!!!

Shitting without sitting

this is the absolut best love every thing about it. the paper itself. feels like I have taken the relationship with my A.us on a higher level. That they are doing good for the world makes my day.

• Voor- of achterhanger? VOOR

What a perfect way of expressing your love for The Good Roll Erik! :))) Thanks a lot for the A-score. Keep on rollin' with us, We truly appreciate it.

Good and fun products

This is my second order and still very happy. For the first order I chose the standard 2 ply and was really happy. For the second order I chose the bamboo. The bamboo is softer but I find it flimsier than the standard and it doesn’t tear as easily. The core of the bamboo roll is also much thicker than with the standard.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Thanks for your feedback and support Claire! Please keep on being happy, thats what keeps us happy as well. X TGRollers

Gaat lang mee en snel geleverd

Ik heb gekozen voor de Home Kit van The Good Roll. Met name het toiletpapier gaat bij ons langer mee dan we gewend zijn. Alles is van goede kwaliteit en het ziet er ontzettend leuk uit met al die vrolijke kleurtjes. Ik heb zelfs de toiletrolhouders weggedaan omdat ik het papiertje eraf moest halen om de rollen eromheen te kunnen doen, zonde! In plaats daarvan stapel ik de rollen nu op elkaar, dit werkt goed en ziet er ook nog eens erg leuk uit! Een echte aanrader!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Top Mariska, super dat je zo tevreden bent. Daarbij komt dat met je steun we echt hele mooie projecten aan het verwezenlijken zijn. Bedankt daarvoor! Groetjes TGR

Joepie de poepie

Super initiatief, leuke humor, gezellig ingepakt!

• Voor- of achterhanger? VOOR

We doen ons best een joepie de poepie te ontlokken. Dat is dus gelukt! Dank je wel Roos en ook voor je steun. toiletpaper that builds toilets :)

Alleen de humor al is een rede.

Eerst een doos bamboe wc papier besteld om te proberen, na een paar rollen kwam er zo een mooie aanbieding van 50% dat wij gelijk een abonnement hebben genomen op het wc papier en de keukenrol! Nu voorlopig genoeg haha. Heerlijk papier en nog eens goed voor het milieu en het goede doel.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Welkom bij The Good Roll Family Jan-Dirk! En bedankt voor de dikke 10! Groetjes TGRollers

super super bedrijf heel klant vriendelijk en milieu vriendelijk

ik hou van dit bedrijf alles is goed geen enkel negatief ding

• Voor- of achterhanger? ACHTER

En wij....tja wij houden van jou! Alles positief, heel blij met je feedback. Houden zo. Liefs The Good Roll Team

3-laags is perfect!

We hadden eerst in de winkel het 2-laags kerstpapier gekocht om te testen. Die vonden we te dun. Nu dus 3-laags besteld. Superblij mee! Wel wat harder dan wc-papier dat we eerst hadden. Maar de voordelen compenseren dat. Geen plastic en een grote voorraad thuisbezorgd. Ideaal. Keukenpapier vinden we ook erg fijn. Volgende bestelling bestel ik ook de tissues erbij!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Dank je wel voor je steun en super te horen dat je zo tevreden bent over al onze producten. We weten zeker dat de tissues niet zullen tegenvallen. Laat je weten als we nog iets kunnen uitrollen voor je. Groetjes TGR

Zeer tevreden. Ik word erg blij van de wikkels om de rollen

Ik ben zeer tevreden over de Good Roll. Er zou een laagje extra bij kunnen.

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!