We hadden 2 producten besteld, waarvan maar 1 ontvangen, dit gemeld, nog geen dag later alles netjes afgehandeld en het 2e product snel ontvangen.

• Ben jij een vouwer of propper? N.v.t.
  • Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi Lucie, Wat fijn dat we ondanks een foutje in de bestelling dit snel hebben kunnen oplossen! Bedankt voor het rollen met ons Groetjes Team The Good Roll

Beige wc papier ,trek je er niets van aan.

De kleur is wat vreemd maar het idee erachter geeft een goed gevoel

• Ben jij een vouwer of propper? Proppen!
  • Voor- of achterhanger? N.v.t.

Even wennen een natuurlijke kleur, dat is begrijpelijk. Wit wc papier zit vol met chemicalien om het zo wit te krijgen. Geen chloor op de billen dus met onze bamboo rollen Dank voor je steun. Wipe right, change lives 💚Team TGR

TOP! Super zacht en goed voor het milieu.

Levering uitstekend. Verpakking is zo leuk en het ziet er super goed uit als je die opstapelt. Papier is heerlijk zacht.

Thanks for rolling with us 💚Team TGR

gewoon goed WC papier

De rollen zien er gezellig uit op de WC. Het wordt in een doos thuisbezorgd. Je hoeft niet met grote verpakkingen WC papier te slepen. Je hebt minder afval en de verpakkingspapiertjes gebruik ik regelmatig om een cadeautje mee in te pakken.

• Voor- of achterhanger? VOOR

En hoe! Nooit meer over straat hoeven te lopen met pakken toiletpapier, nee hoor. Gewoon fossielvrij voor de deur!🤩💚

Goede kwaliteit toiletpapier, maar automatisch abonnement en betalingen gaan niet altijd soepel door

Ik denk dat de website niet zo goed werkt. Meestal komt mijn abonnement niet op tijd , of de betaling is niet geincasseerd- als ik bij voorbeeld iets wijzijg aan mijn abonnement. Dan moet ik contact met de klantenservice opnemen om te vragen of er alles in orde is. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling als je een account en abonnement heeft. Dat kost tijd en Good Roll is al duur- en duurzaam. Hopelijk gaan jullie dit corrigeren. Het is vervelend om contact elke keer te moeten opnemen.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Joanna, Volkomen gelijk, Dat is zeker begrijpelijk! We zijn op het moment erg veel aan het updaten in ons systeem! Hierdoor waren er wat kleine foutjes in het systeem! Liefs, Team TGR

Goed voor de planeet én gaat lang mee

Veel fijner dan de in plastic verpakte rollen van de supermarkt. Een pak the good roll gaat ontzettend lang mee.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Thanks Susanne Wipe right, change lives! 💚

Je doet er veel langer mee!

Zowel met keuken rollen als met wc papier doe je veel langer mee dan met die uit de supermarkt. En je steunt een goed doel!! Het lijkt dit wat duurder maar uiteindelijk is dat niet zo.

Zo is het Hélene! Thanks for your support 💚 Groetjes TGR

A great all round experience

Fabulous company with amazing ethos and brilliant customer service. Would definitely recommend to all my friends and family and regulary do just that! I love the loo roll, I think its really absorbant and lasts a long time. I always buy the named, unbleached bamboo as I think it has the least impact on the environment. Keep up the good work ' The Good Roll'

• Are you a folder or scruncher? Fold!
  • Under- or overhanger? UNDER

Lots of love to you guys! Thank you for your support. Team TGR 💚

Duurzaamheid kan veel beter

Het wc-papier is super duurzaam. Dat is geweldig en daarom bestel ik bij The Good Roll. Maar sommige dingen vallen me tegen. The Good Roll is niet zo heel duurzaam. Het kan op een eenvoudige manier nog veel duurzamer. En dat bespaart bovendien veel geld en ergernissen bij de klanten: 1. Stuur geen verpakte rollen op naar klanten die onverpakte rollen bestellen. Onverpakt is gewoon het meest duurzaam. Het is echt papierverspilling als je die wikkel meteen bij het oud papier doet en er niets nuttigs mee doet. Dus laat die overbodige wikkels gewoon weg. 2. Stuur niet met iedere bestelling een folder en sticker mee. Dat is enorme papier- en plastic-verspilling. Zeker als de klant ze niet gebruikt en meteen weggooit. Dus of laat de klant kiezen (een simpel aanvinkvakje bij de bestelling) of stuur het alleen bij een eerste bestelling, of laat het gewoon helemaal weg. Dat zou zoveel onnodig materiaal schelen. 3. Ga met supermarkten en vooral natuurvoedingswinkels (Ekoplaza, Hofweb, etc.) in gesprek over opname van de dozen met onverpakt wc-papier in hun assortiment. Dan kunnen klanten het gewoon daar kopen/bestellen en hoeven er niet speciaal vrachtauto's naar de klanten te rijden met alleen maar wc-papier. Scheelt veel uitstoot denk ik. Ook als alle bezorging elektrisch is: toch duurzamer om alle boodschappen te combineren bij 1 winkel.

Fantastisch, maar helaas.

Ik hou van de filosofie, papier is dik en sterk genoeg om gewoon dubbel gevouwen te gebruiken. Maar helaas reageert men huid erop, jammer wel, kan gebeuren. Ik ga de rollen uitdelen aan vrienden.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hé, dat is vervelend! Jammer te horen. Hopelijk zijn de vrienden tevreden Bedankt voor het proberen iig. Groeten Team TGR

Zeer aangename verrast.

Het bamboe oe toiletpapier en de keukenrol, zijn fantastisch. Heerlijk zacht en sterk. Zeer aangenaam verrast.

fijn dat je zo tevreden bent! Thanks for your support Groetjes TEAM TGR

Duurzaam en toch sterk en comfortabel

Blij verrast! Ik wilde heel graag over op een duurzame rol en heb meerdere geprobeerd maar waren vaak niet sterk genoeg of te dun. The good roll is sterk papier en comfortabel. Helemaal top dus!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Super tof dat onze rollen zo goed bevallen. Blijven rollen met elkaar dus! Dank je wel voor je steun. Wipe right, change lives 💚

Fan!

Mooi om uit te stallen, altijd leuke prints. En je steunt er een mooi project mee. Doen!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Dat ziet er nog is cool uit!😍

Gewoon top

Alles verloopt netjes ,van bestelling tot levering Wij zijn fan van de bamboe variant , zacht,goed voor het milieu en je helpt anderen aan sanitair . Ook de verpakking is top, origineel en hygiënisch afzonderlijk verpakt En allemaal voor een eerlijke prijs

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Peter, Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je fan bent van onze zachte bamboe variant, die niet alleen goed is voor het milieu, maar ook anderen helpt aan sanitair. Onze originele en hygiënische verpakking maakt de ervaring compleet, vind je ook niet?😍 Liefs, Team TGR

Nooit meer anders

Als je eenmaal het toiletpapier maar zeker ook de keukenrollen van The Good Roll bent gewend wil je nooit meer anders. Zo stevig en je doet er inderdaad veel langer mee.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi Susan, Wat een toffe reactie! Stevig en ook nog zacht🥳 Team TGR

saaie print, goed mailcontact, slechte bezorgservice

Ik had de keukenrollen besteld. Volgens de website hebben ze steeds andere printjes, dus ik hoopte heel erg op andere dan die op de foto staan. Het viel tegen, en daarbij had ik 6 rollen waarvan 2 dezelfde print hadden. Dit is natuurlijk smaak, zal niet voor iedereen gelden, maar ik vond het saai/kitscherig en besloot het terug te sturen. Het contact met The Good Roll over het retourneren was goed, echter liep het mis met de bezorgservice (ophaalservice dus eigenlijk). Ze communiceerden niet wanneer ze langs zouden komen, ook al liet The Good Roll mij weten dat de bezorgers mij er een mail over zouden sturen. Dit is nooit gebeurd, dus ik was niet thuis, dus moest er een nieuwe afspraak worden gemaakt. Veel gedoe. Geld kwam wel snel terug op de rekening. Ik zou zeggen: alles binnen The Good Roll gaat op rolletjes, maar even om tafel met de ontwerpers en met de bezorgers.

• Ben jij een vouwer of propper? Proppen!
  • Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Merel, Dank voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat je met onze externe partijen niet zon goede ervaring hebt! Wat jammer om te horen dat je de wikkels niet leuk vindt! Gelukkig streven we naar nieuwe wikkels om het kwartaal en wie weet vind je de volgende wikkels wel leuk!🥳 Liefs, Team TGR

Great paper. Terrible English.

My wife and I love your products (though my firm advice would be to always go for the 3-ply). We also love the packaging. Except for the slogans, or rather, the terrible English in which many of them written. Here are a few examples: "Don't go trough (pronounced "troff" - a pig feeder - should be "through") life. Go trough (through) life", "Your (should be you're) born to stand out", "Here is an (should be "a") tissue for your issue", "Why don't they play poker in the jungle? To (should be "too") many cheetahs". I could go on. Great products though! But you'll only get my fifth star if you can start using DeepL, or an English spellchecker for the slogans!

• Are you a folder or scruncher? Fold!
  • Under- or overhanger? OVER

Hi Mick, Thankyou for your feedback! We are very much aware of these mistakes. You won't see this from now on anymore. We are very happy that you love our mission and our products! Thank you for rolling with us!💚 Love, Team TGR

Kwaliteit papier voor wc en keuken

Sterk wc en keuken papier met decoratief wikkelpapier met oog voor duurzaamheid en milieu! Kwaliteit is hoger dan regulier papier waar je ook nog minder van nodig hebt! Daarnaast goed betaalkaart en leuk om uit te stallen.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Dank je wel Peter Jan, fijn zulke positieve feedback! Daar doen we het voor die dikke 10. Dank voor je steun 💚

Kadootje

Gebruik nu denk ik ruim 1 a 2 jaar het wcpapier van the Goodroll. De reden destijds was dat ik visie van hen een prachtig iets vond in deze wereld. De verpakte rollen zijn een kadootje, de verpakking gebruik ik voor mijn eigen kadootjes. Mijn zus deelt sinds enige tijd de box van het wcpapier met mij, een uitgelezen moment om een extra bestelling te doen met een special edition. Als ik dan een kritische noot zou moeten opschrijven, dan is dat, dat je met een abonnement, geen wisselende verpakking kan kiezen, wat ik overigens wel snap omdat sommige edities duurder/goedkoper zijn dan andere. Maar ik besef dat dit een luxe probleem is.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Dank je wel Judith en zus voor jullie steun. Super tof dat jullie zo tevreden zijn. Begrijpelijk punt! Laat gerust weten wanneer je een limited bestelling wilt plaatsten. Krijg je van ons een kortingscode en zetten we je abonnoment even op pauze. Groetjes 💚Team The Good Roll

WC papier waar je blij van wordt

Gewone rollen zien er voortaan naakt en saai uit vergeleken bij de vertrouwde Good Rolls. Nooit meer een saaie WC :) Bezorging is altijd prettig en snel. En rollen gaan lang mee!

• Voor- of achterhanger? VOOR

💚Wat een gezellig klein kamertje! Daar wordt je toch vrolijk van. Dank voor de steun. Team TGR

Ik gebruik de bamboe rollen, zonder omslag. Dit wc papier gaat niet stuk tijdens het vegen wat erg prettig is vooral voor vrouwen. In combinatie met de spray ipv van vochtig toiletpapier ben ik een blije gebruiker. En plastic vrij maakt voor mij het plaatje compleet. En de teksten op de dozen en stickers toveren een lach op je gezicht.

• Voor- of achterhanger? VOOR

super duurzaam wc papier in alle opzichten

Fijn wc papier dat zachter is dan het lijkt. Je doet ontzettend lang met een rol; uiteindelijk ben ik goedkoper uit dan met prijsaanbiedingen in de supermarkt. En belangrijkste is natuurlijk dat het duurzaam is! Het voelt in meerdere opzichten goed om hiermee af te vegen. Ook goeie service, ik had een paar vragen en daar werd adequaat op gereageerd.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Darina, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de producten en ook de service! Laten we gaan voor een groenere wereld!💚 Liefs, Team TGR

Noot meer terug naar gewoon papier!

De allereerste keer waq een beetje wennen, maar na 3jaar staat het besluit vast: ik keer niet meer terug. Zowel voor wc-papier als zakdoekdoosjes zijn we vaste klant. De kleurige designs zijn niet meer weg te denken uit ons interieur.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Eveline, Hoe vet!!! Onze designs maken jou toilet of woonomgeving een stuk blijer toch? Daar doen we het tenminste voor!💚 Liefs, Team TGR

Het leven gaat over kleur en textuur

Wie bij ons bezoek komt vind in ons toilet milieuvriendelijk toiletpapier met een vrolijk kleurtje en een sociaal tintje. Het is altijd aanleiding voor een aangenaam gesprek over waarden en culturen - waardevolle conversaties over zinvolle daden. Op het kot van onze dochter staan alle toiletrollen met "roze" omhulling - ook dat is een uitdrukking van "zijn". Er gaat al wel eens een rol mee in de handtas - het verhaal wordt verder verteld - en ergens ver weg delen we een stukje "zorg". Het leven gaat over kleur en textuur.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Tristan, Wat leuk dat je ons verhaal deelt. Wat tof dat je ons zo support! Wij zijn fan💚 Let's keep on rolling together😁 Liefs, Team TGR

Rock ‘n Roll

Great service again and again … and again!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

We are always here to help!!!💚

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!