super duurzaam wc papier in alle opzichten

Fijn wc papier dat zachter is dan het lijkt. Je doet ontzettend lang met een rol; uiteindelijk ben ik goedkoper uit dan met prijsaanbiedingen in de supermarkt. En belangrijkste is natuurlijk dat het duurzaam is! Het voelt in meerdere opzichten goed om hiermee af te vegen. Ook goeie service, ik had een paar vragen en daar werd adequaat op gereageerd.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Darina, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de producten en ook de service! Laten we gaan voor een groenere wereld!💚 Liefs, Team TGR

Noot meer terug naar gewoon papier!

De allereerste keer waq een beetje wennen, maar na 3jaar staat het besluit vast: ik keer niet meer terug. Zowel voor wc-papier als zakdoekdoosjes zijn we vaste klant. De kleurige designs zijn niet meer weg te denken uit ons interieur.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Eveline, Hoe vet!!! Onze designs maken jou toilet of woonomgeving een stuk blijer toch? Daar doen we het tenminste voor!💚 Liefs, Team TGR

Het leven gaat over kleur en textuur

Wie bij ons bezoek komt vind in ons toilet milieuvriendelijk toiletpapier met een vrolijk kleurtje en een sociaal tintje. Het is altijd aanleiding voor een aangenaam gesprek over waarden en culturen - waardevolle conversaties over zinvolle daden. Op het kot van onze dochter staan alle toiletrollen met "roze" omhulling - ook dat is een uitdrukking van "zijn". Er gaat al wel eens een rol mee in de handtas - het verhaal wordt verder verteld - en ergens ver weg delen we een stukje "zorg". Het leven gaat over kleur en textuur.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi Tristan, Wat leuk dat je ons verhaal deelt. Wat tof dat je ons zo support! Wij zijn fan💚 Let's keep on rolling together😁 Liefs, Team TGR

Rock ‘n Roll

Great service again and again … and again!

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

We are always here to help!!!💚

Bamboo-rolling fabulous!

Vorig jaar november ('22) het kerst-pakket besteld. Verrassend hoe lang je met een rol doet!! OMG. Ik denk met 1 "winkel-rol" doe je een krappe week waar je nu met een Good-rol een ruime week tot bijna 2 weken doet. Wel opvallend langer.. (Heb t niet getimed, sorry). Anyway, nu de bamboe versie in huis, bruin gekleurd papier maar dat mag de pret niet drukken en lekker zacht!!! En we doen er wederom lang mee. Dat het ook nog eens een goed doel heeft is voor mij de kers op de taart. Ik blij(f) er bij!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi Jeltje, Wat fijn om te horen dat je ook daadwerkelijk verschil merkt. We streven om de wereld een stukje groener te maken en daar ben jij deel van!💚 Keep on rolling with us! Liefs, Team TGR

Fijn rollen en gaat langer mee!

Het is fijn rollen met The Good Roll en de rollen gaan echt langer mee dan welk ander merk dan ook. We doen nu een stuk langer met ons toiletpapier en keukenrol. De opfleuring in de wc is een leuke bonus en we gebruiken de vrolijke papiertjes om cadeautjes mee in te pakken of mijn dochter om mee te knutselen. Het goede doel dat The Good Roll nastreeft heeft ons doen besluiten een abonnement te nemen en ze aan te bevelen bij anderen. Goed werk!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi, Wat leuk om te horen! Dat is nog is leuk, hergebruiken voor inpakpapier. Dat is nog is duurzaam!💚 Liefs, Team TGR

Goede kwaliteit in een vrolijk jasje

Stevig papier, beter dan in de winkel. Ziet er vrolijk uit in mijn wc en badkamer. Fijn dat het ecologisch verantwoord is en nog beter dat er met een stukje van de winst wat goeds wordt gedaan voor mijn medemensen. ❤️ Ik ben fan!

• Ben jij een vouwer of propper? N.v.t.
  • Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi, Wij zijn fan van jou!😍 Maakt de toilet toch wel een stukje leuker toch!!💚 Liefs, Team TGR

Good Roll laat ons een poepie ruiken!

Dik tevreden over de kwaliteit van keukenrollen en WC papier! Wat zitten er veel meters op de rol! Fijn dat we zo klimaat en sanitaire voorzieningen steunen!

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi, Dank voor je fijne reactie! Wat tof om te horen dat je zo tevreden bent! Let's keep on rolling together!💚

supergoed ...lekkerzacht...leuk verpakt

Heel tevreden.....

Gewoon super!

Duurzaam en verantwoord poepen, wat wil een mens nog meer?

echt heeeee🥳

Prima zacht papier. Ik heb de bamboe-versie. Scheurt wel net wat te makkelijk af waardoor je bij moet pakken.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi, Dank voor je reactie. We zullen hier intern zeker naar kijken. Wel fijn om te horen dat het voor de rest bevalt! Liefs, Team TGR

Perfect & milieuvriendelijk

Eindelijk een wc rol die goed aanvoelt en ook milieuvriendelijk is!

Dankjewel voor je support!💚

Heerlijke toilet verfrisser

Het is met recht een Eau De Toilet Roomspray! Mijn eerste gedachte was: “duur voor een toilet spray” maar ach…als mijn geld bijdraagt aan een toilet in Ghana heb ik niet het gevoel dat ik mijn geld door de plee spoel, dus besteld. Het is een heerlijke spray die ik niet alleen voor het kleinste kamertje gebruik. Het is het geld dus dubbel en dwars waard. Ik werd al enorm blij van de mooi ingepakte wc rollen en nu ontdek ik ook dat er een alternatief is voor de “vochtige doekjes”. Fantastisch! Your Booty Buddy komt naast mijn Eau De Toilet Roomspray te staan. Ik ben er niet meer weg te slaan!

• Voor- of achterhanger? VOOR

let's make the world less shitty!🤪💚

Snelle bezorging, duurzaam verpakt en altijd blij met 1 ingepakte emercency roll. Leuk om op iemands toilet te verstoppen als sluipreclame ;-) En inmiddels is de buurvrouw ook fan, dus bestellen we samen. Scheelt weer bezorgkosten!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Dat is nog is handig zeg! Thanks for rolling with us!💚

Goede service, top wc papier!

Wij hebben al een lange tijd een abonnement en zijn erg te spreken over het toiletpapier! Wij zijn overgestapt op de Naked Bamboo rollen en ondanks dat ze wat dun aanvoelen is het papier stevig en heel zacht. Echt een aanrader. Ook de service is top, ik werd snel geholpen en iedereen was erg vriendelijk!

Fijn, mooi en gezellig.

Fijn papier, mooi dat er geen bomen voor gekapt worden en dat er van de helft van de opbrengst bitter noodzakelijke sanitaire voorzieningen van gebouwd worden. Het staat ook zó gezellig op m’n toilet, ik geef hier en daar een rolletje kado.

• Voor- of achterhanger? ACHTER

thanks for rolling with us!💚

Veel rol voor je geld

Ik heb inmiddels een abonnement genomen. De vrolijke wikkels zien er leuk uit op het toilet, het is ook heerlijk om niet elke week standaard met wc papier te slepen met de boodschappen. En dat je er een goed doel mee steunt is een win-win. Kortom, dik tevreden!

marketingafdelingsfunctie open?

Geachte meneer/mevrouw/mejuffrouw, onlangs belde ik om de rollen die wij middels een abonnement tot grote tevredenheid al geruime tijd afnemen te verdubbelen. Dat niet alleen, we bestellen meteen een dubbele portie keukenrollen! Voor altijd! Voor vanaf nu, in de toekomst. Vanaf nu twee x zoveel papier en twee keer de keukenrollen. Ik weet niet hoe hard er gefeest is bij jullie om dit te vieren maar het gevolg is kennelijk dat ons lidmaatschap zonder opgaaf van reden beëindigd is. Zonder het ons even te vertellen. Na jaren voor een beter milieu geveegd te hebben, vaak een blaadje extra, t is voor een goed doel, zijn we het met blote handen schonen zat en heb ik toch maar eens gebeld. We zijn er uit gegooid. Arme Femke kan helaas niet zien waarom. Een vreemde manier van klantenbinding. of denkt iemand bij marketing nu- dan bestellen ze vast nog een keer dubbel vanaf nu? Dat zal namelijk niet het geval zijn. met vriendelijke groet, Thomas Acda Note - heb m’n beoordeling aangepast na zeer adequaat reageren en excuses. T is een computer fail kennelijk. Er wordt naar gekeken. Ja dan is t een topbedrijf weer!

• Ben jij een vouwer of propper? N.v.t.
  • Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hoi Thomas, Oeps ik dacht even dat we dubbel zagen....👀 We hebben al gereageerd op je email. Jammer dat we zo streng zijn beoordeeld, daar worden we minder blij van. Inmiddels zien we dat onze rollen die we je gratis hebben gestuurd zijn aangekomen. Hopelijk heeft dat jou wel iets opgevrolijkt. 🎈 We zijn met onze technische afdeling aan het onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Bedankt iig voor het vertrouwen, we zien weer een actief abonnement. Excuses nogmaals. Groeten Team TGR.

Levering duurde erg lang.

Helaas meer dan 3 weken op de levering moeten wachten. Niet duidelijk waarom dit was. Papier is ook minder zacht dan ik had verwacht.

• Voor- of achterhanger? VOOR

toprollen, maar wel héél veel mails

Bamboerollen besteld bij The Good Roll. Stonden netjes voor de deur zoals afgesproken. Voelt zacht en veegt prima, zowel na een avondje witbrood & macaroni als na een hele dag pruimen & bananen snoepen. Je krijgt alleen wel HEEL veel mail van The Good Roll. Kan je vast uitschakelen en bij mij belandt het dankzij een prima filter tegenwoordig in de spam, maar zo'n mooi bedrijf zou dit niet nodig moeten hebben.

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service en producten! Dank voor je feedback! Overal is ruimte voor verbetering en hier zullen we zeker naar kijken. Liefs, Team TGR

Ik heb zelfs een doos cadeau gedaan aan mijn dochter.

Heerlijk om genoeg voorraad te hebben van goed papier zodat je nooit teleurgesteld wordt of misgrijpt. Bovendien fijn om te beseffen dat een deel van het geld wordt gebruikt om goede toiletten te bouwen waar het hard nodig is. En natuurlijk ook fijn dat dit papier met respect voor de natuur wordt geproduceerd. Helemaal top dus!

• Voor- of achterhanger? VOOR

Hi, Daar doen we het voor! Een groenere omgeving, en doen wat we kunnen en dat is veilige toiletten bouwen in omgevingen die het nodig hebben! Liefs, Team TGR

Zacht en stevig en gaat errug lang mee

Even wennen aan het bruine papier, maar het papier is (dus geen papierrestjes) en tegelijkertijd ook zacht voor je huid. Ook hebben we het idee dat we vrij lang doen met een doos, langer dan regulier (3-laags) toiletpapier.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi, Wij hebben ook veel meer vellen dan het papier in de supermarkt! Wat fijn dat je het verschil merkt en thanks for rolling with us!💚 Liefs, Team TGR

Duurzaam, mooi en sterk

De wikkels zijn mooi en kunnen leuk als pakpapier gebruikt worden of keurig bij oud papier. Het toilet papier is sterk, zacht en in gebruik zuiniger dan ander toilet papier. Ik wordt echt blij van de vrolijke rollen

• Voor- of achterhanger? ACHTER

Hi, Dank voor je leuke reactie! Daar zijn de wikkels voor! Extra vrolijkheid in de toilet en uiteraard kan je het gebruiken als inpakpapier. Liefs, Team TGR

Happy Vibes

Ik hou van de positive vibes die door de verpakkingen wordt verspreidt en dat samen met het goede doel die hierdoor wordt ondersteunend. Fijn dat je kunt kiezen in zachtheid van het papier, je ziet en voelt namelijk echt het verschil. Fijne service, snelle levering, ik ben al een paar jaar een tevreden klant.

• Voor- of achterhanger? N.v.t.

Hi, Wat tof dat je al zo lang klant bij ons bent en ons helpt toiletten te bouwen in Ghana! Wat fijn dat je zo tevreden met ons bent! Vele dank voor dit mooie bericht!💚 Liefs, Team TGR

stevig papier, toch ook zacht en prachtig verpakt

Vroeger wilde ik nooit de nieuwe rollen toiletpapier op de toilet hebben. Deze prachtige verpakkingen geven me genoeg reden om ze nu wel op het toiletmuurtje neer te zetten. Tellens weer een vrolijke aanblik de mooie gekleurde wikkels met mooie print. Dat het papier en de productie ook nog eens duurzaam zijn - is toch een zwerm vliegen in 1 klap! Ik ben voor!

• Voor- of achterhanger? VOOR

We zijn samen voor! Let's keep on rolling together. Vele dank voor je hulp om de wereld een stukje groener te maken!💚

Kinderdijkstraat 46 1079GL Amsterdam

020-7744716/ 020-2440354

Over The Good Roll

100% boomvriendelijk & duurzaam: dat is hoe het moet zijn. The Good Roll doneert 50% aan de bouw van toiletten en is gemaakt van 100% gerecycled papier, zonder chloor, kleur- en geurstoffen. Dus: geen boskap, minder waterverbruik en minder uitstoot van o.a. CO2. Bomen zijn om te knuffelen, niet om te eindigen als papier in jouw toilet. Ons papier is super zacht, supersterk en net zo goed voor jou als voor je portemonnee!