Goede prijs, kwaliteit en service. Helemaal TOP!

Duidelijke webshop met goed advies indien gewenst. Na installatie in eigen beheer zeer goede ondersteuning voor de fijne afstemming. Ik zal Pro-alarm zeker adviseren!

Goede service, en de goedkoopste die ik gevondeen heb

De goedkoopste die ik gevonden heb echt top Ook de service is uitstekend!!!!

Reageren snel en adequaat en doen wat ze zeggen

Iets was niet op voorraad en er werd direct naar een oplossing gezocht ook na werktijd! Goede zaak zeer tevreden bestel regelmatig wat

Helemaal tevreden!

Camera besteld, levering duurde iets langer dan ik verwacht had aangezien de camera niet op voorraad was. Ik heb gebeld en ben hiervan op de hoogte gebracht. Camera uiteindelijk keurig verpakt ontvangen. Een klein puntje te verbetering is misschien om automatisch een update per mail te geven als het iets langer duurt.

Super snelle levering

Super snelle levering

Betrouwbaar bedrijf, goede service

Prettig bedrijf om bij te kopen, duidelijke website. Ondanks de drukte rond 5 december werd mijn bestelling snel geleverd. Eigenaar van de website is zeer behulpzaam bij het proces rondom de bezorging van het bestelde camerasysteem.

Goed, duidelijke en vlotte communicatie

Deurbel aangekocht met firmware die een foutje bevatte. Pro-alarm.nl kon me binnen de 2 dagen een uodste bezorgen. Top!

Snel, makkelijk en goed

Gewoon een betrouwbare site snelle levering, vragen worden snel beantwoord.

Top bedrijf met uitstekende service!

2 bestellingen geplaatst en beide naar volle tevredenheid afgehandeld. Retour sturen en omruilen voor andere artikelen geen probleem bij dit bedrijf en tevens goed meedenken met de klant! Ga zo door!

Complete Alarm set

Voor onze nieuwe woning een alarm set aangekocht, geheel compleet en heel tevreden. Goeie prijs en snelle communicatie.

Snel, kundig en behulpzaam

Geweldige ervaring, ik had zelf al een alarm centrale (Satel) maar geen ervaring en had deze ook niet bij Pro-alarm gekocht. Toch goed geholpen, Later heb ik toch op advies wat materiaal gekocht tegen goede prijzen!! Aftersale is ook prima nog steeds goed toegankelijk.

Prima Service en advies.

Je kan met al je vragen over camera bewaking terecht. Ze nemen gerust de tijd om je te helpen of te adviseren. Kortom prima webshop!!!

Redelijke prijs, goede service en aftercare

Tobias weet waar hij het over heeft, en helpt je ook uit de brand als het allemaal niet gelijk lukt.

Ondanks een verkeerd geleverd product een neet afhanding

Hikvision camera besteld maar ik kreeg een niet passende wandbeugel. Meteen contact met pro-alarm opgenomen en de volgende dag was de juiste beugel in huis. Dus vlotte service en een nette afhandeling

Vlot

Na meerdere keren poging tot inbraak toch maar is rondgekeken naar goede camera's. contact met Pro-Alarm opgenomen en afgesteld welke de meeste geschikte was. Bestellen en het leveren ging snel, zoals het hoort.

Snelle levering,scherpe prijsstelling en goed advies

Reageert snel op vragen en komt afspraken na.

Geen vraag te gek

Meerdere keren inmiddels een bestelling geplaatst, hoogste tijd om een review te plaatsen want het zijn toppers. Goede prijzen en top kwaliteit producten met een snelle dienst verlening. Tot nu toe niet vaak meegemaakt.

Super service!

Ik had een deurbel gekocht maar deze paste niet, kon hem terugsturen en een dag later stond het geld op mijn rekening. Wat mijn betreft is dat echt service!

Goed spul voor een goede prijs.

Tot nu toe zeer tevreden.

Goede snelle service

Makkelijk te vinden op de site. Makkelijk te selecteren. Snel afhandeling.

Leuk bedrijf dat actief meedenkt

We waren op zoek naar camera’s voor buiten . Tussen het uitgebreide aanbod hadden we toch iets meer advies nodig om de juiste te kiezen. Uiteindelijk heb ik nu ook in het donker kleuren in beeld. Geen spijt van de aankoop. Ik beveel deze jongens van harte aan.

Goede vlotte afhandeling

Een aanrader!

Goed advies, prima service en snelle levering!

Goed advies, prima service en snelle levering! Een aanrader.

Gaaf dat iemand zo meedenkt naar oplossingen

Ik wist niet helemaal zeker wat ik moest bestellen voor onze paardenstal. Na een paar telefoontjes, was het al snel duidelijk. Met een paar installatie tips heb ik nu een perfect werkend systeem, bedankt voor jullie geduld pro alarm.

Pro alarm is ook een pro klanten contact!

Bij pro alarm een Satel Integra gekocht met diverse bedrade en draadloze componenten. Heel fijn klant contact, voor de verkoop, maar ook na de verkoop aangezien ik het zelf geïnstalleerd heb. Buiten deze aanpak om hebben ze ook een zeer concurrerende prijs. Ga zeker aanbevelen, en vaker iets kopen om het systeem nog verder uit te breiden. Ga zo verder met jullie zaak!

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl