het systeem klopt

Jammer dat in de begeleiding geen Nederlandsche vertaling bij zit

Goeie prijs, snel geleverd!

Goeie en eerlijke prijs. Snelle levering en contact gaat ook vlot.

zoals verwacht

was ok

Mooie prijs en zeer snel geleverd

Ik wist wat ik wilde, deze camera op de website opgezocht en direct besteld. Volgende dag was hij al geleverd. Perfect!

Goede service en beste prijs.

Al enkele keren goed geholpen. En ze hebben een zeer scherpe prijs. Bedankt.

Goed advies en behulpzaam en snelle levering

goede camera s en goed beeld met de camera

Probleemloos

Probleemloos

Super service!

Na installaties nog een aantal vragen. Werden snel beantwoord via whatsapp.

Snel en goedkoop, problemen snel opgelost.

Camera besteld tegen een goede prijs, bij aankomst bleek er per ongeluk een zwarte te zijn geleverd, gelukkig zeer snel reactie gekregen in het weekend waarna de juiste witte variant is opgestuurd.

Perfect geleverd zoals afgesproken

Eerste aankoop hier en alles was volgens afspraak verlopen. Bedankt voor de service.

Camera voldeed niet aan verwachting maar service was goed

Had een IP camera gekocht en had er hoge verwachtingen van volgens de specs. Na testen bleek deze toch niet aan de verwachtingen te voldoen. Na Pro-alarm uitgebreid gesproken te hebben voor advies heb ik hem toch maar terug gestuurd. Geen probleem als alles maar niet beschadigd en verpakt zit. Netjes mijn geld terug gekregen. Zal zeker terug komen voor een andere camera.

Goed en snel persoonlijk advies.

Over diverse zaken snel contact via mail en whatsapp gehad.

Goede adviezen, goede prijzen en goede service

Goede adviezen, goede prijzen en goede service.

Goede prijs en snelle levering

Via google kwam ik bij Pro-Alarm terecht. Site komt betrouwbaar over en besteld. Ook lijkt me de support goed geregeld, maar die heb ik (nog) niet nodig gehad.

Pakket werd niet geleverd door de post, maar na hulp van pro alarm is alles uiteindelijk toch nog netjes bezorgd!!

Goede Service

Na wat start problemen toch door een goede conversatie een oplossing gevonden.

Alles netjes verpakt en geleverd. Goed telefonisch geadviseerd. Het zou prettig zijn als de voorraad status wordt gedeeld bij bestellingen, dan weet je waar je aan toe bent. Nu was een deel van de bestelling niet voorradig en duurde de verzending langer

De afhandeling van vragen door Pro-alarm is uitstekend

De afhandeling van vragen is voor mij belangrijk en dat is uitstekend bij Pro-alarm. Verder is de product prijsverhouding ook ok m.a.w. tot nu toe een prima leverancier.

goede ervaringen, goed geholpen

top producten, goed advies en snel verstuurd

Geen advies mogelijk, niets anders dan een ordinaire dozenschuiver!

Meerdere malen geprobeerd contact te zoeken voor advies. Een ingehuurde beantwoordservice noteerde mijn nummer en verzekerde mij dat ik snel terug gebeld zou worden. Heb dit nu 3 maal aan deze dame gevraagd te doen maar zonder resultaat. Advies kan je hier niet krijgen, ze kunnen alleen dozen schuiven. Gelukkig zijn er nog genoeg andere beveiligswinkels die de klant nog wel van een juist advies kunnen voorzien. Een ontevreden klant.

Dag Bas, Tussen kerst en nieuwjaar is de bezetting minder geweest. Hierdoor kan het zijn dat we een gesprek hebben gemist. We hebben u altijd terug, binnen 24 uur op de eerst volgende werkdag. Zo ook dit keer. We kunnen zien dat u tweede kerst dag meerdere keren gebeld heeft en we hebben die maandag u 2 keer geprobeerd te bellen. Daarnaast hebben we naar aanleiding van deze reactie ook u via de mail geprobeerd contact op te nemen. Ook dat is helaas niet gelukt. Hopelijk kunnen we elkaar in de toekomst alsnog vinden. Groet, Pro-alarm.nl

Bestelling ontvangen zoals afgesproken

Recorder netjes thuis afgeleverd.

Snelle en correcte levering.

Ook een vraag was zo beantwoord.

Al een tijdje aan het twijfelen over de juiste keuze Hikvision camera. Na een telefoontje met pro-alarm overtuigd van de gemaakte keuze. Heldere uitleg en onderbouwing!

Snel en keurig verzonden

Na wat zoeken kwam ik op deze site uit en heb daar een camerasysteem gevonden van Hikvision. Perfecte beelden, eenvoudige installatie. Ook toen ik nog wat vragen had werd ik netjes telefonisch geholpen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Prima en snelle beantwoording van de gestelde vragen. Echt Top!!

Prima en snelle beantwoording van de gestelde vragen..Echt Top.!!

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl