Snel en correct

Zowel levering als beantwoorden van vragen ging snel en correct

Wat ze beloven doen ze!

Communicatie / begeleiding over levering gaat snel .

Werkt tot zover naar tevredenheid

De installatie is niet af. De app op de telefoon werkt nog niet. Ook kan ik niet vinden hoe de deurbel nog verder uitgebreid kan worden. Ik ben ook afhankelijk van mijn schoonzoon.

Snel geregeld

Geen opmerkingen

Klant vriendelijk behulpzaam Professioneel en snel geleverd

Contact met de server dienst zeer goed

afbeelding klopt niet met product

Vriendelijk uitgelegd

Netjes geleverd

Bestelling liep soepel en produkt is zoals omschreven

Na een bestelling kreeg ik netjes een mailtje gezien het product niet op voorraad was en een alternatief aangeboden. Daarna telefonisch contact gehad en super geholpen!

Duidelijk, voordelig en snel bezorgd

Een duidelijke webshop met alles wat ik nodig had. Die ook nog het voordeligste is. Snel met bezorgen.

Perfecte & snelle levering, product werkt perfect

Duidelijk omschreven en super snel geleverd.

Goede prijzen, snelle levering, goede uitleg.

alles ging prima en snel bezorgd.

Snel en goede service!

Helemaal super en altijd bereikbaar voor advies.

Snelle service - vlotte levering

Snel contact gehad met medewerker en juiste info ontvangen over product. Overgegaan tot bestelling en de levering was ook vlot. Bestelling was zelfs overcompleet, bij de PoE camera zat zelfs een adapter geleverd waar ik niet vanuit was gegaan. Goede service!

toch niet de goedkoopste

ik wilde een bestelling plaatsen van ruim 1000 euro kreeg 5 procent korting jullie zouden de goedkoopste zijn na wat speurwerk heb ik de hikvision reciever en een camera ruim 90 euro goedkoper gekregen geen inport china maar ned importeur

Geen op- of aanmerkingen.

Prima service. Netjes verpakt en snel geleverd.

Alarmerend goede service!

We hebben met Pro Alarm meerdere goede ervaringen. Zelf maar ook tijdens de bestelling van een compleet Satel alarmsysteem door een goede vriend. Het begint al bij de zeer overzichtelijke website en de scherpe prijzen. Ook de wijze waarop zaken netjes zijn verpakt en verzonden zijn top. We bestelde per ongeluk door eigen toedoen niet de juiste brandmelders. Kan gebeuren, maar een snelle omruil werd op een nette manier opgelost door Pro Alarm. Ook als je later nog eens een losse detector bestelt of om wat advies vraagt krijg je een zeer klantvriendelijke ervaring. Kortom een aanrader en veilige keuze voor een compleet alarmsysteem. Wij zouden er zo weer een systeem bestellen. Bedankt!

Goed product en correcte informatie!

Ik was op zoek naar een vervangende beveiligingscamera met een goede lens en resolutie. Voor pro-alarm gekozen vanwege de scherpe prijs en goede service, maar die heb ik nog niet hoeven te gebruiken omdat alles in een keer werkte en ikzelf ook de meeste kennis in huis heb. Ik had een kleine vertraging met de verzending, maar meer dan een dag liet de camera niet op zich wachten. Keurig verpakt en geen verassingen. Via WhatsApp kreeg ik al snel te horen waardoor dit kwam. De camera zelf geeft verbluffend beeld, ook 's nachts. App was even zoeken omdat ik ervan uit ging dat de app in de play store stond, maar na het scannen van de QR code in de handleiding kwam ik op een downloadpagina terecht, waarna de boel wel werkte. Ik raad deze winkel zeker aan, ik ben altijd voorzichtig met het aanschaffen van elektronica bij onbekende winkels. Ik heb ook gecontroleerd of de camera geen Chinese namaak betreft en dat is niet het geval. Dus ik kan weer even vooruit met deze camera.

Geleverd volgens afspraak

Mijn bestelling werd snel volgens afspraak geleverd. Ik zou hier gerust weer wat bestellen.

Snelle levering, goede prijs kwaliteit. Enige kleine minpuntje was de automatische mail die verstuurd werd met de vraag of mijn Hikvision camera's bevielen, terwijl ik een Hikvision alarmsysteem had gekocht...

Artikel besteld en betaald helaas niet leverbaar.

Artikel besteld en betaald, Nette mail met bericht dat het niet meer leverbaar is. Geld was keurig snel terug gestort.

Gewoon goed

Goede response bij vragen, eigenlijk zou dit bij elke webshop moeten gelden.

Heb mijn bestselling uiteindelijk gekregen

Heb even moeten wachten voordat ik het heb ontvangen.

uitstekend

uitstekende prijs, service en ondersteuning

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl