Geen enkel probleem

Snelle afhandeling en levering. Niks op aan te merken.

Snelle levering en een goed werkend systeem!

Een overzichtelijk site, snelle levering en een top product!

Top shop

Ik heb een Colorvu ip camera van Hikvision gekocht. Dit is de tweede camera die ik bij Proalarm.nl heb besteld en wist dus dat hij fantastische kwaliteit is. Dit is denk ik wel de beste camera die je kunt kopen in deze prijsklasse. Ook 's nachts heb je heel goed beeld in kleur. Ook als er geen licht is gaat er een lampje branden op de camera die de omgeving verlicht zodat je fantastisch beeld hebt. Pro-alarm.nl heeft een goede communicatie en een snelle levering. In 1 zin : TOP SHOP IN CAMERA"S

Goede uitleg en snele levering

Alles goed geleverd en een plus punt is dat er al voorbeelden waren aangesloten heel makkelijk om het zelf verder te instaleren en een hele goede uitleg via Team viewer om dan te zien wat er dat allemaal mogelijk is. Super zeker zo verder doen.

Na de soepele bestelling nog een technische vraag en die werd duidelijk en goed beantwoord.

Leuke gedreven mensen.

Het enthousiasme heeft aanstekelijk gewerkt, nu al mijn derde aankoop gedaan. Goede service voor een nette prijs, ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Onlangs een Satel Integra systeem aangeschaft. Erg fijn was dat deze al geconfigureerd was en een aantal componenten als voorbeeld waren aangesloten. Bij de installatie had ik nog verschillende vragen die snel beantwoord werden. Ook de levering was prima!

Tevreden van de service, beloftes volbracht..

Integra 64 plus, bediendelen en detectoren besteld. Alles reeds voor geconfigureerd en config via mail gekregen. Voor een iets wat technisch onderlegd iemand is dit perfect zelf te installeren. Wel wat fine tunning nodig om alles naar wens in te stellen. Thx Steve.

Ik voel me gewaardeerde klant

Mijn bestelde spullen waren snel binnen. Toen ik vervolgens hier vragen over had ben ik uitgebreid en deskundig te woord gestaan. Er werd echt met mij mee gedacht en een gerichte oplossing geboden.

Top goede service

Goede telefonische support bij zelf installatie

Snelle bezorging en goed bereikbare klanten service

Heb zelf een aantal rookmelders gekocht, korting vergeten in te vullen. Het was geen probleem om de korting alsnog verwerkt te krijgen.

Erg tevreden

Top firma, met snelle levering en uitstekende service, die zover gaan dat ze ook op zondag nog met raad en daad bereikbaar zijn.

In 1 woord uitstekend!

Overzichtelijke site, tijdige levering en prima service.

bedankt.

Bedankt voor de snelle levering.

Goede prijs, kwaliteit en service. Helemaal TOP!

Duidelijke webshop met goed advies indien gewenst. Na installatie in eigen beheer zeer goede ondersteuning voor de fijne afstemming. Ik zal Pro-alarm zeker adviseren!

Goede service, en de goedkoopste die ik gevondeen heb

De goedkoopste die ik gevonden heb echt top Ook de service is uitstekend!!!!

Reageren snel en adequaat en doen wat ze zeggen

Iets was niet op voorraad en er werd direct naar een oplossing gezocht ook na werktijd! Goede zaak zeer tevreden bestel regelmatig wat

Helemaal tevreden!

Camera besteld, levering duurde iets langer dan ik verwacht had aangezien de camera niet op voorraad was. Ik heb gebeld en ben hiervan op de hoogte gebracht. Camera uiteindelijk keurig verpakt ontvangen. Een klein puntje te verbetering is misschien om automatisch een update per mail te geven als het iets langer duurt.

Super snelle levering

Super snelle levering

Betrouwbaar bedrijf, goede service

Prettig bedrijf om bij te kopen, duidelijke website. Ondanks de drukte rond 5 december werd mijn bestelling snel geleverd. Eigenaar van de website is zeer behulpzaam bij het proces rondom de bezorging van het bestelde camerasysteem.

Goed, duidelijke en vlotte communicatie

Deurbel aangekocht met firmware die een foutje bevatte. Pro-alarm.nl kon me binnen de 2 dagen een uodste bezorgen. Top!

Snel, makkelijk en goed

Gewoon een betrouwbare site snelle levering, vragen worden snel beantwoord.

Top bedrijf met uitstekende service!

2 bestellingen geplaatst en beide naar volle tevredenheid afgehandeld. Retour sturen en omruilen voor andere artikelen geen probleem bij dit bedrijf en tevens goed meedenken met de klant! Ga zo door!

Complete Alarm set

Voor onze nieuwe woning een alarm set aangekocht, geheel compleet en heel tevreden. Goeie prijs en snelle communicatie.

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl