Ik ben heel goed geholpen met de bestelling. Er is veel kennis in huis over de diverse soorten camera’s en recorders.

Fijne site, scherpe prijzen en goed advies!

Camera besteld bij Pro-Alarm. 5 minuten na bestellen al een verzendbevestiging ontvangen. Via de website eerst zelf een camera gezocht. Omdat ik toch wat advies nodig had contact gezocht via WhatsApp. Goede en snelle service. Daarnaast zijn de prijzen echt super scherp! Op termijn zullen we hier zeker nog 1-2 camera's aankopen.

Super goed advies en snelle levering

Telefonisch duidelijk en goed advies. Staan jd gied ter woord en hebben alle tijd. Levering de volgende dag. Mijn volgende aankoop doe ik weer bij Proalarm. Dikke pluim.

snelle service, goed prijzen en breed assortiment

diverse bestellingen gedaan al, altijd naar tevredenheid !

uitstekend

goede communicatie, zeer scherpe prijs, snelle bezorging en het product werkt uitstekend!

Goede website.

Snelle levering, goed verpakt en prima prijzen

HIK Vision producten besteld net voor 15u. Prima op de hoogte gehouden van de voortgang en een dag later in huis! Verpakking goed in orde en prima producten.

Prima website

Prima pagina, even wat miscommunicatie. Maar daarna prima.

Beste Paul, Vervelend dat u het zo heeft ervaren. We zijn in de vakantie periode iets drukker geweest dan normaal. We doen ons uiterste beste om zo veel mogelijk klanten te bedienen. Ondanks ons gegeven advies en een flinke korting, hebben we u helaas niet tevreden kunnen stellen. U geeft aan dat de reactie aan onze klant uitbleef. Omdat u na de bestelling graag bovenop de huidige korting, nog extra korting wilde ontvangen. Dit punt begrijpen we niet, onze prijzen namelijk m.b.t uw bestelde producten niet veranderd. Vandaag heeft u wederom gemaild voor uw volgende bestelling wat betrekking heeft op korting in de vorm van punten. Waarschijnlijk ligt het aan ons maar wij zijn de weg een beetje kwijt waar u naar toe wilt :-)

Goede prijs kwaliteit verhouding

Met veel producten zijn ze net ietsjes goedkoper. Zo kom je bij pro alarm uit. Later blijkt dat je telefonisch netjes te woord wordt gestaan en gepast advies krijgt. Ik heb wegens tijdgebrek nog niet alles aangesloten, maar ik mocht altijd even bellen als ik straks misschien hulp nodig heb.

Uitstekende winkel

Prima assortiment, gunstig geprijsd. Snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit

Snelle verzending en goedkoper dan gemiddeld

Snel geleverd en vlotte afhandeling!

Goedkoop, snelle levering en administratief efficiënt afgehandeld!

Goede en snelle communicatie met leverancier en snelle levering

Ik zocht een camera en vond deze op de site voor een zeer goede prijs. Zwarte versie stond niet op de site. Na een snelle e-mail wisseling deze kunnen bestellen omdat deze ook voorradig was. Levering volgende dag conform afspraak.

Snel geleverd, goede prijs

Betrouwbaar bedrijf. Reageren op vragen zou iets sneller mogen.

Prima in Orde

Snelle levering, juist een overzichtelijke E mail verkeer over de levering. Ondersteuning is dik in Orde mocht je dit nodig hebben.

Scherpe prijs en goede service

Scherpe prijs en goede service

Snelle levering, voordelig en perfecte service.

Zoals het hoort.

Prima website en het pakket is snel geleverd. Prijs voor de camera was scherp. Al met al top dus.

Duidelijke website en snelle levering!

De website is duidelijk en overzichtelijk. De bestelling en levering zijn allebei erg vlot verlopen. Aanrader!

Zeer tevreden. Snelle levering

Nadat ik online betseld had kwam ik erachter dat ik iets fout besteld had werd netjes en snel geregeld en uiteindelijk het juiste artikel gekregen. Kreeg ook antwoord buiten kantoortijden om. Kortom zeer tevreden.

Goede service en snelle afhandeling

Goed advies en snelle levering

Erg tevreden over mijn bestelling. Snelle levering, prima handleiding. Tevens prettige telefonische support. 1 onderdeel was defect uit de doos van mijn bestelling, werd spoedig een vervangend exemplaar voor nageleverd. Alles werkt nu naar behoren.

Klantandienst onbereikbaar

Meermaals gebeld zonder iemand aan de lijn te krijgen. 2 x voicemail achtergelaten let de vraag terug te bellen zonder verder contact. E-mail onbeantwoord. Bestelling was op voorraad maar meer dan een week later nog geen verzendbevestiging nog materiaal toe gekomen.

Spijtig om te lezen dat je een vervelende ervaring met ons hebt gehad. Gelukkig is je eerste bestelling wel goed gegaan. Inmiddels hebben we je tweede bestelling ook verstuurd. Bij elk product staat een indicatie of het product op voorraad is, misschien is je dat niet opgevallen. Ik zie inderdaad dat je een VM hebt achtergelaten en niet terug bent gebeld, dit is niet juist we proberen iedereen zo goed mogelijk te bedienen, deze is er blijkbaar tussen door geglipt. Excuses. Mocht je in de toekomst weer een bestelling willen plaatsen, neem dat contact op en dan zorgen we voor een leuke extra korting.

Goede onder

Op tijd geleverd nav het juiste advies!

Scherp geprijsd, Snel en betrouwbaar

Scherp geprijsd, Snel en betrouwqbaar

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl