Snel, goede klante service

Ikzelf had een foute bestelling gedaan. Keurig netjes geld binnen een dag weer op mijn rekening en 1 dag later de juiste op de deurmat.

Was op zoek naar een intercom systeem, met de tips van de verkoper was de set snel compleet. Bij het aansluiten zat er geen NL handleiding bij. Toch maar even gevraagd en werd daarna snel nageleverd.

Slechte service.

Na verkoop blijft service ver achter mijn verwachting. Ondanks belofte op de site is het bestelde niet in het Nederlands. Op vragen komt geen of nauwelijks antwoord.

Bedankt voor de feedback, na de levering hebben we direct veel vragen over de whatsapp beantwoord over o.a. vergeten wachtwoord en het resetten daarvan. Over de laatste vraag hebben we contact moeten opnemen met Hikvision NL. Hierdoor heeft u iets enkele dagen moeten wachten op een antwoord. Inmiddels is de firmware in het Nederlands verkrijgbaar en is het probleem daarmee opgelost. Ondanks de vele vragen en de antwoorden die we hebben gegeven konden we helaas geen goede indruk bij u achterlaten. Ondanks deze indruk wens ik u veel plezier met het product in het Nederlands.

Everything excellent !

Send quickly, good seller !

Veel ervaring!

Goed bedrijf die echt meedenkt naar een geschikt oplossing. Uiteindelijk alleen een camera gekocht omdat ons budget een alarmsysteem niet toe liet. Ik kom zeker terug.

Netjes en op tijd.

Super verlopen en alles netjes op tijd binnen. Duidelijke site, doen wat ze beloven. Geen contact hoeven te hebben met klantenservice.

Top bedrijf!

Goede service en prijzen, soms wel even wachten, maar je wordt vriendelijk te woord gestaan. Daarnaast passend advies gekregen. Ben nu erg blij met mijn camera's.

Service A+ Materiaal A+

Perfecte service! Tja, het materiaal, moet het nog worden gezegd? Zelfs overheidsdiensten gebruiken deze merken, dan zal het wel goed zijn zeker ;-) Ben erg tevreden. Aanrader!

Snelle en goede service

Materialen worden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit

Contact opnemen onmogelijk

Terugbelverzoek op site ingevuld en nooit terug gebeld. Tevens telefonisch contact opgenomen en dan krijg je algemene telefoniste (callcenter?) ad lijn maar weer geen medewerker. Bestelde product is wel gewoon netjes verzonden.

Beste Martijn, Wat vervelend om te lezen dat je ons direct op deze wijze beoordeeld, en dat na twee succesvolle bestellingen. Deze bestellingen zijn zoals jezelf aangeeft, op tijd en correct geleverd. Indien we telefonisch in gesprek zijn, krijg je onze telefoniste aan de lijn. Omdat we een ingesprekstoon niet klantvriendelijk vinden en de mogelijkheid willen geven om teruggebeld te worden. Echter kan het voorkomen dat we jouw bericht om teruggebeld te worden hebben gemist. Onze excuses daarvoor. Hopelijk maakt onze scherpe prijzen en uitgebreide ondersteuning veel goed. Fijne dag!

Super service en advies

Voor mijn nieuwbouwhuis was ik op zoek naar een goed alarmsysteem en aangezien ik hier nog geen ervaring mee had wilde ik ook het nodige advies. Pro-Alarm heeft dit goed opgepakt en een mooi systeem voor mij samengesteld welke ook weer te koppelen is aan mijn KNX installatie. Alles kwam al voor geïnstalleerd binnen zodat ik straks makkelijker alles kan monteren.

Snel geleverd en scherpe prijzen

Ook de mogelijkheid tot afhalen.top service

Zeer snelle en goede afhandeling.

Mijn Satel systeem werkte niet meer. Binnen een week was defecte onderdeel vervangen, alles opnieuw geïnstalleerd inclusief wat extra's (afstandsbediening, app). Alleen strikt noodzakelijke zaken vervangen.

Perfecte, snelle levering

Duidelijke website, aantrekkelijke prijs, zeer snelle levering. ik raad aan

Prima koop! Snelle levering.

Advies gevraagd en gekregen. Kamera gekocht en snel geleverd. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Aanrader o.a. Hikvision apparatuur aan te schaffen.

Gewoon prima

Gewoon prima

Pro-alarm komt haar afspraken na.

Afspraken worden nagekomen, prijzen zijn gunstig. Support blijft ook na aankoop van de producten.

Geweldige support

Ik was op zoek naar een alarm installatie. Tobias heeft mij uitstekend geholpen de juiste keuze te maken. Ik heb zelf de hardware geïnstalleerd op aanwijzingen van Tobias. Met de software ben ik telefonisch uitstekend geholpen. Pracht installatie! Tobias bedankt.

Prima cameras

Is prima

Heeft geleverd wat was besteld.

Een paar camera's besteld. Verzending moest gesplitst worden in verband met drop shopping. Heeft ons daar over goed geïnformeerd en snel gereageerd op de vragen die we daar over hadden. De 8 mp colorvu camera geeft een beetje finetuning een enorm goed beeld op een lastige plek. Hele donkere plekken gecombineerd met een paar felle lichten op de achtergrond en autolampen die soms door het beeld flitsten. Alles blijft goed zichtbaar.

Er wordt serieus geluisterd naar de klant.

Alles correct geleverd

Ik had bij het bestellen e.e.a. verkeerd gedaan. Alles werd direct teruggestort en ik werd goed geholpen bij de nieuwe bestelling. Top service !

Goede leverancier, aanrader!

Wat Pro-alarm aanbied leveren zij ook, producten en vermelden levertijden.

Prima, betrouwbare leverancier!

Ik heb Pro-alarm als eerste benaderd met enkele technische vragen over een HikVision deurcamera, het snelle vakkundige antwoord deed mij besluiten om de spullen ook bij deze firma aan te schaffen. Vervolgens kreeg ik prompt alle documentatie + een firmware upgrade gestuurd waarmee de camera stand-alone te gebruiken was. Verdere vragen werden ook snel opgepakt, kortom een prima firma !

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl