Meerdere keren besteld, snel geleverd

We hebben als bedrijf meerdere keren besteld en correct geholpen door een van de medewerkers. Bij een spoed bestelling gaan we soms de producten ophalen. Zijn erg flexibel en snel. Ik kan ze iedereen adviseren voor goede beveiligings camera’s. Tot snel.

Snel en correct geleverd

Gewoon een goede ervaring zoals het zou moeten bij iedere webshop. Netjes ingepakt en ontvangen

Factuur niet correct

Uw levering was snel en volledig. De factuur is echter niet volgens de op uw website eerder door mij verstrekte gegevens. Ondanks telefonisch contact gevolgd door een e-mail van mij is dit nog niet opgelost.

Goedendag, Fijn kennis met u te maken met deze kritische noot. De onvoldoende geeft u op basis van een mail die we tot op heden niet hebben ontvangen. Dat is voor ons erg lastig om dan een goede beleving neer te zetten. Gegevens wijzigen doen we niet over de telefoon, maar u kunt ons altijd even bellen of uw mail in goede orde is ontvangen. Gelukkig heeft u wel een positieve ervaring door de snelle service en scherpe prijzen.

Vlotte levering. Product zoals voorgesteld

Snelle levering. Correcte prijs.

Dag Koen, Bedankt voor deze review, gaat krijgen we energie van!

zeer tevreden

ik vond de klant ondersteuning na aankoop wat slordig maar wel correct. ik ben geholpen en tevreden van de service

Dag Bart, bedankt voor je eerlijke feedback, daar gaan we zeker wat aan doen.

Een woord top service!

Mijn ervaring is geweldig, ik heb veel ondersteuning gehad tijdens onze aankoop. Echt een blijvertje

Betreft: Ingebrekestelling inzake niet-terugbetaling van betaalkosten

Geachte heer/mevrouw, Op 25 januari 2024 heb ik bij uw bedrijf een bestelling geplaatst met ordernummer #ORD00006296 voor een SD49425GB-HNR 4MP Starlight AI PTZ met 25x Zoom. Na ontvangst van het product heb ik, binnen de wettelijke termijn, gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht conform het consumentenrecht. De bestelling is vervolgens op 28 januari 2024 op mijn kosten aan u geretourneerd, zoals aangegeven in uw retourprocedure. Volgens de Wet koop op afstand, Artikel 7:46d BW, bent u als ondernemer verplicht om alle door de consument betaalde bedragen terug te betalen, inclusief eventuele betaalkosten, binnen veertien dagen na de dag van herroeping. Tot op heden heb ik echter, ondanks herhaalde verzoeken, geen terugbetaling van de betaalkosten van €14,62 ontvangen. Dit vormt een schending van onze overeenkomst en is in strijd met de wettelijke verplichtingen die voortvloeien uit mijn herroepingsrecht. Ik verzoek u daarom vriendelijk maar dringend om binnen 7 dagen na ontvangst van deze brief de betaalkosten van €14,62 terug te storten op mijn rekening. Mocht ik binnen deze termijn geen bevredigende reactie ontvangen, dan zie ik mij genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen om mijn recht te waarborgen, wat mogelijk kan leiden tot juridische stappen. Ik vertrouw erop dat u deze kwestie serieus neemt en het probleem spoedig oplost. Mocht u nog vragen hebben, dan ben ik bereikbaar via e-mail. --------- Dank voor uw bericht. Ik moet u echter corrigeren; de bestelling is als particulier geplaatst, zoals blijkt uit de bewijzen die zijn ingediend bij Kiyoh, de review site. Tot op heden is het bedrag van €14,62 nog steeds niet gecrediteerd, ondanks mijn herhaalde verzoeken via e-mail waarop geen enkele reactie is ontvangen. Ik verzoek u vriendelijk om het bedrag alsnog terug te betalen, conform de wettelijke vereisten voor herroeping van online aankopen.

Dag Joppe van JobICT.nl, Goed nieuws, u zal het vast ontgaan zijn maar ook het laatste bedrag is inmiddels terugbetaald. Waarschijnlijk heeft u onze mails gemist. Als zakelijke klant heeft u een bestelling geplaatst. Ondanks de geopende verpakking hebben we in eerste instantie alleen de betaalkosten ingehouden. De kosten voor ons zijn inmiddels opgelopen tot meer dan 25 euro, omdat u zo vriendelijk bent geweest om bij ons een impulsaankoop te doen. Volgens onze retourvoorwaarden voor zakelijke klanten vergoeden we maximaal 70% indien de verpakking open is geweest. Er zijn vele webwinkels vergoeden helemaal niets bij een retour. Naar ons inzien zijn we aardig coulant geweest in deze kwestie. Toch willen bedanken we u dat u tijd en moeite heeft genomen in het schrijven van deze review i.p.v. onze mails te lezen. Hopelijk krijgen u eigen klanten net zoveel 'aandacht'. Fijne dag! Groet Pro-Alarm Team ---- update--- 9-4-2024 Dag Joppe zo te lezen heeft u nog steeds het bedrag niet ontvangen, neem contact op want dan gaat er bij Klarna is mis

Geweldige service

We hebben een intercom systeem pas aangeschaft bij pro alarm. Erg snelle service. Tijdens de installatie hadden we enkele vragen. Ook weer snel geholpen door de klantenservice. Erg blij met de intercom.

Dramatisch

Wat een dramatisch bedrijf is dit zeg. Het begon al met de levertijd. Voor 15:00 besteld volgende dag geleverd, is maar een lokkertje. Producten waren gewoon op voorraad maar kwamen pas een week later aan. Ze geven de bezorgdienst de schuld, maar die hebben het pakket veels te laat ontvangen. (heb ik telefonisch contact mee gehad). Spullen eindelijk binnen, hebben ze de verkeerde camera meegestuurd. Telefonisch contact gehad, en netjes een retour label gehad, direct weg gebracht zodat ze snel de juiste kunnen sturen duurde ook weer een dag langer. Vandaag eindelijk me nalevering van de camera weer binnen gehad, weer de verkeerde!!! Ondertussen al bijna 2 weken verder nu en nog geen camera op kunnen hangen. Nu maar afwachten of ze wel de juiste sturen. Op een compensatie hoef je niet te rekenen. Voor mij in ieder geval geen tweede keer meer, wat een tegenvaller.

Dag Simon, Erg vervelend, er zijn inderdaad meerdere fouten gemaakt bij het inpakken van uw bestelling. We willen dit graag oplossen maar we merken dat er aan u meteen compensatie wilt hebben. Hierdoor is er weinig ruimte om dit probleem recht te zetten. De camera omruilen kan binnen 2 dagen, afhankelijk van het moment van afgeven bij PostNL. Wat betreft de leveringvertraging, u kunt de gegevens van PostNL bekijken en zien dat het pakket netjes de volgende dag gereed stond voor verzending. Ondanks onze alle hinder wens ik veel succes met de camera installatie. Team Pro-Alarm

Eerlijke prijs, top/pro kwaliteit, goede communicatie

Videorecorder met camera's gekocht, alles perfect!

Geweldige service.

Een deurbel met 2 schermen gekocht. Waanzinnig snel geleverd. Was niet makkelijk te installeren (vond ook de serviceafdeling) maar na het inbellen hebben ze, wat ze beloofd hadden, alles perfect geregeld. Zeker een aanbeveling waard.

Makkelijk en snel geleverd

Snel geregeld

Snel geleverd en uitstekende service

De website is overzichtelijk, scherpe prijzen en de levering was snel!

Vertrouwd adres geeft het resultaat waar je op hoopt

Eerder een systeem met camera’s gekocht en na een jaar prima ondersteuning na het volledig blokkeren van de netwerk recorder. Nu ook een slimme deurbel gekocht waar het mij niet lukte de firmware juist te installeren. Ondersteuning en advies ook in dit geval uitstekend. Alles draait naar wens.

Top bedrijf

Nieuwe dahua nvr gekocht snelle levering en het camera systeem werkt weer perfect

Snelle levering en prima product.

De Hikvision DS-7732NXI-I4/S een 32 kanaals Acusense NVR 4x HDD zonder poespas is een grandioos apparaat. Veel vernieuwingen zijn hier in aangebracht en voor een prima prijs. Heel snel alle camera's ingesteld. Uitstekend.

Je word Zeer vriendelijk ter woord gestaan en ze helpen je ook snel en komen tot een oplossing Als je iets bestelt word het snel geleverd en ze leveren echt top kwaliteit spullen

Goed gezien , en gezien worden.

Ben zeer tevreden met mijn set wat ik gekocht had, resultaat is er van Hikvision.

Alles goed afgehandeld, was niet het juiste product

Het was niet het juiste product, maar alles netjes afgehandeld, super

Duidelijk en behulpzaam advies ontvangen

Sebastiaan geeft duidelijk advies en denkt mee hoe een bepaald doel bereikt kan worden. Ik heb er vertouwen in dat ik met zijn hulp mijn domotica project positief kan afronden.

Goede producten, en goede uitleg bij de producten

Meerde camera’s en recorder besteld Duidelijke uitleg op de site en anders via de telefoon zeker een aanrader om het hier te bestellen

Gewoon zoals het hoort

kwaliteit spullen snelle levering. Alleen mag de Koerier wat voorzichtiger zijn de doos zat vol met deuken ik was blij dat de inhoud niet beschadigd was!

Sehr gute Preise, Super schnelle Lieferung!

Für mich die erste Adresse wenn es um Hikvision-Produkte geht. Die Preisgestaltung ist top. Lieferung nach Deutschland innerhalb von 3 Tagen. Alles bestens!

Geweldige service

Hikvision vandaalveilige deurpost (DS-KB8113-IME1) gekocht bij Pro-alarm. Onze wens was dat: - een oproep via de deurpost op onze mobieltjes zou komen, waarbij we beeld en geluid (2 richtingen) konden hebben, - bij een oproep ook onze bestaande deurbellen zouden overgaan - een continu beeldstream op onze NVR konden opnemen Omdat e.e.a. niet direct pasklaar en uit de doos zo werkt, ondersteuning gevraagd van Pro-alarm. Via whatsapp de nodige suggesties gekregen en wanneer nodig ook een belletje ontvangen om de deurpost en NVR juist te configureren. Alles werkt prima nu. Pro-alarm laat zien betrokken te zijn in het daadwerkelijk helpen van de klant i.p.v. alleen een doos te schuiven. Aanrader!

Goed systeem

Snelle levering. Jammer dat er geen Nederlandse handleiding beschikbaar is op het internet.

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl