Scherp geprijsd, Snel en betrouwbaar

Scherp geprijsd, Snel en betrouwqbaar

Super goede service

Fijne webshop met snelle service.

Fijne webshop met duidelijke informatie over het product en de levertijd. Je ontvangt e-mails over de status van je bestelling en de levertijd vermeld op de website klopt. Het product is geleverd zoals vermeld en geen schermpjes met informatie dat de levertijden i.v.m. drukte bij de bezorgers kan afwijken. Wat fijn, geen excuses maar doen wat je belooft.

Ruim aanbod, goede prijzen en snel geleverd.

Ruim aanbod, goede prijzen en snel geleverd.

Snelle en professionele levering

Snelle levering, goed verpakt! Weer tevreden mee!

Snelle service en verzending

Juiste prijs, duidelijke website

Snelle levering, goede kwaliteit, duidelijke uitleg

Ik was het huisnummer vergeten in te vullen tijdens het bestellen. Kreeg ik gelijk een mailtje dat ik dit vergeten was, en of ik dat snel nog even door kon geven dan kon mijn bestelling vandaag nog op de post. Goede service en snelle levering!

Goeden service, snel verzonden

Product precies als beschreven, goeden prijs en volgende dag in huis. Hier ga ik zeker vaker iets bestellen

Snelle verzending en reactie

Tijdens bestellen op zondag toch nog enkele vragen… dez werden direct beantwoord op de mail… Top gewoon!!

Top! Geholpen heel vriendelijk

Goede uitleg heel vriendelijk Fijn dat wij het op konden halen Heel mooi bedrijf

Fantastisch!

Goede service en denken prettig mee, met jou probleem.

Goed contact en snelle levering!

Het contact is goed en snel, ook hulp via de app. Levering is ook zeer snel! Na contact was het de volgende dag geleverd.

Top! Geen vergelijkbaar alternatief in België!

Heel correcte prijzen, snelle hulp via whatsapp en vlotte levering, hier bestel ik zeker opnieuw!

Makkelijk bestellen, de voordeligste, top en snel geregeld.

Hikvision recorder, camera en -houder gekocht en alles in voorraad en prima snel geleverd. De installatie kon ik zelf en alles werkt weer perfect.

Vlotte levering,concurrent!

Goede en snelle service

Snel mijn bestelde goederen geleverd. En indien iets niet leverbaar wordt gekeken hoe ze wel kunnen helpen. Goede technische ondersteuning

Profesesioneel ogend bedrijf

Goede en snelle reacties op gedane bestelling. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de levering van het bestelde product.

Zeer goed geholpen en goed bereikbaak

Zeer netjes geholpen. Na keus onze van camera's werd aangegeven dat we beter andere camera's konden kiezen wat uiteindelijk zelfs goedkoper was.perfect beeld nu en zeer tevreden ermee.

Goed geholpen

Ik ben een leek van 74jaar maar heb zelf een camera set geïnstalleerd voor 95% en de laatste 5% heb ik technische ondersteuning gekregen via Pro-Alarm door Tobias nogmaals dank hiervoor

goede snelle levering, juiste product.

gewoon goede afhandeling na bestellen.

Uitstekende leverancier

Website is zeer goed, vol met de juiste info. Bestellen gaat eenvoudig en wordt inderdaad de volgende dag geleverd. Super!

Goede producten, goede prijzen, snelle verzending.

correcte levering en veel voorraad

correcte levering en veel voorraad

Uiteindelijk Goed!

Bestelling geplaatst gezien de scherpe prijs van de betreffende camera. Kwam verder ook geen verontrustende reviews tegen van dit voor mij nog jonge onbekende bedrijf. Helaas liep de order vertraging op door een mail storing waar het bedrijf pas later op de avond achter kwam. zodoende had ik wel betaald maar verder geen info betreft de geplaatste order. Dit zorgende van mijn kant voor nog al wat wantrouwen en discussie an de telefoon. Waarbij ik moet zeggen dat vanuit de kant van pro-alarm daar professioneel op werd gereageerd door personeel als de eigenaar. toen in de avond de mail storing werd ontdekt heeft men mij netjes persoonlijk gemaild zoals afgesproken. En ontving ik tevens alle mailtjes die men normaal verwacht als men online iets besteld. Product is verder in goede staat ontvangen.

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl