Prima uitleg voor aankoop. Nette verzending en zeer vriendelijke support na levering en installatie. Aanbevolen.

Super bedrijf en goede service

Super bedrijf en goede service

Prima werkend camera beveiliging en alarmsysteem!

Al een paar jaar geleden laten aanleggen. De aftersales is prima. Goed bereikbaar en flexibel. Door verbouwing is het systeem er even uit geweest maar bij heraansluiting prima geholpen.

Zeer betrokken team en leveren snel

Inmiddels meerdere bestellingen gedaan en zonder problemen de producten ontvangen. Ze hebben zelf een magazijn en dat maakt het schakelen fijn. Mijn bestelling kon snel gewijzigd worden om tot de juiste combinatie te komen voor mijn camerasysteem. Toppers!

Mijn verwachtingen waren te hoog(blijkbaar)

Hier onder staat mijn persoonlijke mening betreft pro-alarm. Met items van hikvision. De afhandeling van de producten is super. Goed verpakt en snel. Voor de aanschaf van de producten had ik gebeld met pro-alarm ivm wat vragen. Toen was niets tegek, ik kon ze al tijd bellen met vragen en voor hulp. En ook kon ik beter de iets duurdere camera nemen want ……..(gedaan uiteraard) Spullen komen een dag later binnen. Voor de installatie wil ik het eerst testen, of alles werkt. Het gaat hier om de hikvision deurbel ds-kis602 Alles aangesloten, begin menu doorlopen, wachtwoord ingegeven. Alles werkt. Een dag later installeer ik het en start weer op. Het systeem vraagt om een nieuw wachtwoord in tegeven. Ik geef een ander wachtwoord in en klaar. Vanaf dat moment word de buitenunit niet meer herkent door de binnenunit. Eerst kijken op internet maar het lijkt mij beter om pro-alarm te bellen. Pro-alarm heeft een begin menu en daar kan je ook voor support kiezen. Bingo Na enkele minuten wordt er opgenomen en ik leg mijn probleem uit. Ik krijg in eerste instantie een paar basis stappen te horen(logisch) dan word er gezegd ja maar ik weet niet hoe het systeem is aangesloten(is maar 1 manier) Toen werd er gevraagd of ik het zelfde wachtwoord had in gegeven,” nee” naar ik weet mijn oude ook niet meer. Toen was het duidelijk dat de buitenunit niet meer met binnenunit communiceerde. En vanaf dat moment hoorde de toon bij pro-alarm veranderen. Hij had opeens geen tijd meer, zijn geen support afdeling ect ect. Ik moest een bestand vanuit sadp(WAT!!) naar hun toe sturen en dan krijg ik een nieuwe bestand, erin zetten nieuw wachtwoord en klaar. Dat wil je weten waar alles staat en Hoe het werkt(je hoort nog net geen diepe zucht) je moet elk antwoord eruit trekken. Een half uur later terug bellen toen werd het nog duidelijker dat hij niet op mij zat te wachten. Bij de 3de keer bellen hadden ze opeens een storing door onweer dus kon hij me niet te word staan.

Beste Mark, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze service. Het klopt inderdaad dat we even offline waren door een bliksem inslag. Al onze systemen hadden er last van. In onze administratie zie ik dat er inmiddels 16 keer heen en weer is gemaild met een gemiddelde reactietijd van 1,5 uur. In onze FAQ van het product staat ook een uitleg over de reset procedure. We willen benadrukken dat we tips en support geven op de configuratie en niet de volledige configuratie uitvoeren en dat is inderdaad een verschil. Als we deze indruk hebben gewekt ,dan is dat niet juist en zullen dit meenemen in onze communicatie. Om dit soort misverstanden te voorkomen zijn we bezig om optioneel de configuratie service aan te bieden. Deze wordt dan van te voren voor u geprogrammeerd. Het resetten van wachtwoorden bij Hikvision producten gaat eenmaal erg omslachtig, dit heeft wel als voordeel dan wanneer een kwaadwillende de deurbel eraf haalt, deze niet zelf kan gebruiken of vrij verhandelbaar is. Fijne dag! Klantenservice Pro-Alarm

Accuraat en netjes

Alles op tijd en netjes opgeleverd en geïnstalleerd. Zeer tevreden dus ! T geheel werkt zoals bedoeld

Boven verwachting

Ik had mij als leek op internet verdiept in beveiligingscamera's voor een stand-alone opstelling en kwam hierbij op de site van Pro-Alarm. Daarbij viel mijn oog op 2 camera's m.b.t. de specificaties. Met nog een aantal vragen hieromtrent de telefoon gepakt en contact opgenomen. Hierbij op een vriendelijke en rustige wijze te woord gestaan door een prima ondersteunende professional met verstand van de materie die mij als leek de antwoorden verstrekte zoals ik die gewild zou hebben. Ik heb daarna een camera en bijbehorende muursteun besteld die ik 2 dagen later prima verpakt thuis heb ontvangen. Prijs technisch ook het juiste adres om de HikVision producten te kopen, scherpe prijs! Moet alles nog monteren en instellen maar dat komt na de vakantie wel. Oh ja, per 20 besteedde euro's krijg je 1 euro die worden bijgeschreven op je account na 14 dagen welke je kunt verzilveren bij je volgende aankoop, TOP!

Prima ervaring

Na een iets mindere ervaring bij een eerdere aankoop van 2 camera's, waarbij één van beide originele verpakkingen behoorlijk beschadigd uit de transportdoos kwam en dit volgens PRO-ALARM toch echt tijdens het transport moest zijn gebeurd, ben ik toch vertrouwen in het bedrijf blijven houden, want - praatjesmakers die toch altijd het laatste woord willen hebben, of niet - ze losten het probleem wel supersnel en erg netjes op. Nu was het tijd voor een nieuwe NVR (Hikvision DS-7608NXI-I2) en PRO-ALARM had een hiervoor een mooie aanbieding. Dit keer had de transporteur zich erg netjes gedragen ;-) en was de originele verpakking dus in keurige staat. Scherpe prijs, keurige- en snelle levering (en weer mooi een paar spaarpunten ontvangen, die ik dit keer maar eens niet zal laten vervallen), dus een prima ervaring!

Zeer goede service

Zeer goed advies, leveren snel en super service ben zeer te vreden

Goede service en attent meegedacht! Fijn!

Goede service en attent meegedacht! Fijn!

Goed geholpen met het installeren.

Prijs kwaliteit goed

Aanbod website is goed en prijs kwaliteit ook. Nergens goedkoper kunnen vinden. Heel eenvoudig offerte ontvangen en betaald. Snelle communicatie.

Top service, duidelijk en goede prijzen.

Fijne webwinkel met verstand van zaken

Meerdere cameras gekocht en contact gehad met de helpdesk. Hier blijkt uit dat de mensen die er werken weten waar ze mee bezig zijn en ook een uitdaging niet uit de weg gaan.

Prima en vriendelijke service Erg goede en rustige uitleg Thobias neemt de tijd om met je te bespreken wat de juiste oplossingen voor jou wensen zijn. Prijstechnisch ook zeker interessant. En een zeer vlotte verzending. Dan kom ik maar op 1 getal uit en dat is een 10 voor dit team

Helemaal top

Snel geleverd en de juiste materialen ontvangen en niet onbelangrijk het was zeer goed verpakt.

Snelle levering van een groot assortiment kwaliteit producten. Meer dan te verwachte technische support. Gemakkelijk benaderbare technische dienst, ruime openingstijden.

Is goed maar kan beter

Een witte binnenpost besteld zwarte ontvangen dus retourneren nu wel de witte ontvangen werkt overigens prima

Super goede service

Goede service snelle levering

Top service en de camera voldoet aan alle verwachtingen.

Wij wonen in Spanje maar konden de gewenste camera, Hikvision DS-2CD2347G2P-LSU/SL-4MP 2.8MM 180, hier moeilijk kopen. Nadat ik via Google op de website Pro-alarm terecht kwam was de levering naar Spanje met 1 telefoontje geregeld. Binnen drie dagen was de bestelling bij ons binnen. Top service en 100% tevreden over de camera.

goed kwalitatief systeem en scherp geprijsd

Wij hebben diverse camera's en recorder afgenomen van Hickvision en zijn daar zeer tevreden over, ook de support bij het instaleren was erg fijn.

Top team

Super tevreden!!!

Voldoet voor mijn gebruik

Geleverd volgens afspraak

Alles goed geregeld!

Ik ben zeer tevreden over Pro-Alarm. De bestelling ging vlot en er werd snel gereageerd op mijn emails. Ook de levering was vlot en naar behoren. Zeker een aanrader!

Alles correct van offerte tot en met levering

Goed advies en prima prijsstelling en ook alles correct afgeleverd

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl