Tevreden met mijn aankoop - Satel Integra 64 plus alarm systeem

Ik bestelde een compleet Satel Integra 64 plus alarm systeem ter vervanging van mijn bestaand bedraad alarm systeem. De bestelling en levering verliep zonder problemen en snel. Het materiaal kwam getest en het noodzakelijke was al aangesloten en geconfigureerd. Het alarm systeem is nu "up and running". Wat Pro-alarm beter kan doen is het verloop van een bestelling beter communiceren naar hun klanten. Ik bestelde een additionele Dual-Slim motion detector en kreeg een email met het factuur en een verzoek tot betaling. Wat de status is van de verzending weet ik niet.

Snelle levering, goed support

Voorafgaand aan de koop werden vragen beantwoord, koop snel geregeld en snel geleverd.

Zeer tevreden.

Er was wat fout gegaan met bestellen maar werd direct opgelost

Perfecte dienstverlening met goed werkend product

Pro-alarm kon direct het door mij gevraagde artikel leveren: Een Hikvision deurbel. Ook de prijs was goed. De meegegeven instructies waren verhelderend, wat installatie makkelijker maakt. Een latere vraag is snel en adequaat afgehandeld. Pro-alarm kan ik dan ook met een gerust hart aanbevelen.

Goede en snelle uitleg en levering

Goede en degelijke uitleg.. snelle levering

Bestellen van camera’s was in eerste instantie lastig.

De gewenste camera’s konden in eerste instantie niet besteld worden. Na wat bellen en appen en bellen werd een en ander opgelost en heb ik de camera’s naar tevredenheid ontvangen.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Snelle levering, goede communicatie

Bij problemen helpen ze je onmiddellijke via de klantendienst!

Prima shop, verpakt netjes en levert snel.

Super service!

Na even kort contact op de App al snel een bestelling kunnen plaatsen en nog sneller geleverd dan aan is gegeven! Top bedrijf, goede en vriendelijke medewerker! Erg goede ervaring!

snelle levering en duidelijk telefonisch contact

Ik heb de camera binnen , maar nog niet aangesloten ik vermoed wel dat het een goede camera is , als ik alles heb geïnstalleerd laat ik meer weten , tot nu toe zeer tevreden .

De 2CD2346G2-ISU/S camera heeft niet alleen overdag perfect beeld maar in de nacht, Echt verbluffend

Goede service.

Hikvision deurbel besteld vlotte levering bijgevoegde handleiding niet heel duidelijk, WW 6x verkeerd ingevuld, waarbij de toegang geblokkeerd was, dus deurbel geretourneerd. na drie werkdagen weer terug ontvangen, met factuur van 29,95 euro voor WW herstel. configuratie gedeeltelijk gelukt, werkt wel op de iPhone, maar geen opgeslagen streamingbeelden of foto's op SD kaart en/of PC)

Heel goed, en scherpe prijzen.

I v m een verhuizing duurde het iets langer dan normaal blijkbaar maar nog heel snel geleverd ondanks dat het naar België verstuurd moest worden, de vragen die ik had over onze bestelling zijn altijd goed beantwoord, wij zijn heel tevreden, ga zo door.

Goed maar duurt lang om afspraak te om langs te komen

Goede info op de site over de Hilvision ColorVu camera's en nette prijzen

Mij oude camera 9 jaar oud voldeed niet meer, lang gezocht naar een betaalbare camera die ook in donkere situaties een goed beeld geeft. De Hikvision Color VU maakt dit waar Bestelling eenvoudig Verzending snel

Snelle levering. Mooie gedetailleerde camera’s

Zeer prettig

het systeem klopt

Jammer dat in de begeleiding geen Nederlandsche vertaling bij zit

Goeie prijs, snel geleverd!

Goeie en eerlijke prijs. Snelle levering en contact gaat ook vlot.

zoals verwacht

was ok

Mooie prijs en zeer snel geleverd

Ik wist wat ik wilde, deze camera op de website opgezocht en direct besteld. Volgende dag was hij al geleverd. Perfect!

Goede service en beste prijs.

Al enkele keren goed geholpen. En ze hebben een zeer scherpe prijs. Bedankt.

Goed advies en behulpzaam en snelle levering

goede camera s en goed beeld met de camera

Probleemloos

Probleemloos

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl