Prima shop, verpakt netjes en levert snel.

Super service!

Na even kort contact op de App al snel een bestelling kunnen plaatsen en nog sneller geleverd dan aan is gegeven! Top bedrijf, goede en vriendelijke medewerker! Erg goede ervaring!

snelle levering en duidelijk telefonisch contact

Ik heb de camera binnen , maar nog niet aangesloten ik vermoed wel dat het een goede camera is , als ik alles heb geïnstalleerd laat ik meer weten , tot nu toe zeer tevreden .

De 2CD2346G2-ISU/S camera heeft niet alleen overdag perfect beeld maar in de nacht, Echt verbluffend

Goede service.

Hikvision deurbel besteld vlotte levering bijgevoegde handleiding niet heel duidelijk, WW 6x verkeerd ingevuld, waarbij de toegang geblokkeerd was, dus deurbel geretourneerd. na drie werkdagen weer terug ontvangen, met factuur van 29,95 euro voor WW herstel. configuratie gedeeltelijk gelukt, werkt wel op de iPhone, maar geen opgeslagen streamingbeelden of foto's op SD kaart en/of PC)

Heel goed, en scherpe prijzen.

I v m een verhuizing duurde het iets langer dan normaal blijkbaar maar nog heel snel geleverd ondanks dat het naar België verstuurd moest worden, de vragen die ik had over onze bestelling zijn altijd goed beantwoord, wij zijn heel tevreden, ga zo door.

Goed maar duurt lang om afspraak te om langs te komen

Goede info op de site over de Hilvision ColorVu camera's en nette prijzen

Mij oude camera 9 jaar oud voldeed niet meer, lang gezocht naar een betaalbare camera die ook in donkere situaties een goed beeld geeft. De Hikvision Color VU maakt dit waar Bestelling eenvoudig Verzending snel

Snelle levering. Mooie gedetailleerde camera’s

Zeer prettig

het systeem klopt

Jammer dat in de begeleiding geen Nederlandsche vertaling bij zit

Goeie prijs, snel geleverd!

Goeie en eerlijke prijs. Snelle levering en contact gaat ook vlot.

zoals verwacht

was ok

Mooie prijs en zeer snel geleverd

Ik wist wat ik wilde, deze camera op de website opgezocht en direct besteld. Volgende dag was hij al geleverd. Perfect!

Goede service en beste prijs.

Al enkele keren goed geholpen. En ze hebben een zeer scherpe prijs. Bedankt.

Goed advies en behulpzaam en snelle levering

goede camera s en goed beeld met de camera

Probleemloos

Probleemloos

Super service!

Na installaties nog een aantal vragen. Werden snel beantwoord via whatsapp.

Snel en goedkoop, problemen snel opgelost.

Camera besteld tegen een goede prijs, bij aankomst bleek er per ongeluk een zwarte te zijn geleverd, gelukkig zeer snel reactie gekregen in het weekend waarna de juiste witte variant is opgestuurd.

Perfect geleverd zoals afgesproken

Eerste aankoop hier en alles was volgens afspraak verlopen. Bedankt voor de service.

Camera voldeed niet aan verwachting maar service was goed

Had een IP camera gekocht en had er hoge verwachtingen van volgens de specs. Na testen bleek deze toch niet aan de verwachtingen te voldoen. Na Pro-alarm uitgebreid gesproken te hebben voor advies heb ik hem toch maar terug gestuurd. Geen probleem als alles maar niet beschadigd en verpakt zit. Netjes mijn geld terug gekregen. Zal zeker terug komen voor een andere camera.

Goed en snel persoonlijk advies.

Over diverse zaken snel contact via mail en whatsapp gehad.

Goede adviezen, goede prijzen en goede service

Goede adviezen, goede prijzen en goede service.

Goede prijs en snelle levering

Via google kwam ik bij Pro-Alarm terecht. Site komt betrouwbaar over en besteld. Ook lijkt me de support goed geregeld, maar die heb ik (nog) niet nodig gehad.

Pakket werd niet geleverd door de post, maar na hulp van pro alarm is alles uiteindelijk toch nog netjes bezorgd!!

Goede Service

Na wat start problemen toch door een goede conversatie een oplossing gevonden.

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl