Zeer goede en snelle service

Heb mijn bestelling geplaatst online en deze werd de dag erna verzonden. Heb het product nog niet ontvangen dus kan er voorlopig nog geen review van geven

Vlotte communicatie en snelle afhandeling

Ik heb al verschillende producten gekocht. Ze zorgen ervoor dat het bestelde snel geleverd wordt. Vragen worden snel en goed afhehandeld.

Lage prijzen en snelle levering

Een camera gekocht op Blackfriday. Waren op dat moment de goedkoopste die ik kon vinden. Vrij snel na het bestellen een bevestiging dat het pakket al onderweg was, dus snelle service. So far so good!

Blijkbaar kan goede service en goedkoop toch samen in 1 zin!

Sterke prijzen, vlotte afhandeling en no nonsense aanpak.

Alles netjes ontvangen. Al meerdere bestellingen gedaan

Goed product en snelle levering

Volgens mij is Pro-Alarm ook de enige leverancier die dit product levert.

Snel geleverd en goed verpakt

Uitstekende service, snel verzonden en eerlijke prijzen

Ik koop zeker opnieuw via pro-alarm!

Aanrader

Snel geleverd, verzegeld product, goede prijs, goed verpakt

Helemaal top !

Top bedrijf, super snel geleverd en mooie aanbiedingen met mooie prijzen

Inmiddels de derde camera met volle tevredenheid besteld. Helaas heb ik zelf bij het bestellen van accessoires een verkeerd product besteld maar dit werd gelijk gezien en contact met me opgenomen voordat de bestelling verstuurt werd, bestelling hebben ze gelijk aangepast en was de volgende dag in huis. Echt super service!!! Bedankt Pro-Alarm dat jullie meedenken en de bestellingen controleren dit is tegenwoordig zeker niet meer vanzelfsprekend!

zeer tevreden

ruim assortiment met nette prijzen en snelle levering! ook wordt de klant van aanvullende informatie voorzien.

Prima en duidelijke webshop

De webshop is goed overzichtelijk en je krijgt de juiste informatie die ik nodig had voor mijn aankoop. De producten zijn van uitstekende materiaal en geleverd met nederlands talige firmware en handleiding.

Service gericht

Je wordt goed geholpen, en hiervoor wordt de tijd genomen.

Zeer behulpzaam en prettig persoonlijk contact

Zeer prettig ervaren Mijn vragen werden snel telefonisch beantwoord. Gaf goeie tips en adviezen over de mogelijkheden mbt aansluiten, instellingen etc. Scherpe prijzen, snel verzenden en de mogelijkheid om de producten op te halen. Een aanrader

Problemen bij mijn 1ste bestelling bij Pro-alarm maar alles prima opgelost

Toen mijn pakket thuis geleverd werd op het voorziene tijdstip bleek er iets te ontbreken. Gebeld naar Tobias en binnen het uur was het reeds onderweg. Vervolgens tegenslag let de bijgeleverde HD van 4TB: wilde niet initialiseren: terug contact opgenomen met Tobias, retour voucher ontvangen en 2 dagen later nieuwe HD thuis geleverd. ALLE webshop showen hoe goed ze (zichzelf) vinden maar de proef op de som komt er op het moment dat er dingen mis gaan: dan blijkt hoe betrouwbaar ze zijn. Uit mijn spijtige ervaringen blijkt dat Pro-alarm zijn 5 sterren dubbel en dik waard is.

Zeer overzichtelijke website,prijzen lager dan andere webshops,reageren ook snel

Ik heb mijn systeem bij Pro-Alarm gekocht. Had gevraagd om het te programmeren voor ze het verzonden. En dat was geen probleem Vandaag is alles toegekomen,nu nog testen of alles werkt. Maar heb er het volste vertrouwen in.

Duidelijke site

Diidelijke site en goede prijzen

Erik Kersten

Het is gewoon een super winkel Ze zijn de goedkoopste En ze hebben ook verstand van Wat ze verkopen En goede service Ik ben zeer tevreden Over dit bedrijf Ik kan het iedereen aanraden

Zeer nette service

Ik moest helaas mijn bestelling annuleren, en ben zeer netjes te woord gestaan en het was zo geregeld. Gewoon keurige service!

Vlotte snelle afhandeling

Alles vlot verlopen en correcte prijs.

Goede webshop

Snelle uitlevering

Prima advies

Het nachtzicht van mijn iP camera was niet naar wens. Door het juiste advies een nieuwe aangeschaft en deze geeft precies wat ik wilde bereiken. Uitstekend advies en volgens afspraak geleverd.

Goede voorlichting en geholpen

Ik heb contact gehad via de telefoon na een vraag welke producten ik bij mijn camaras moest hebben en goede voorlichting gekregen welke producten ik moest bestellen

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl