Goede voorlichting en geholpen

Ik heb contact gehad via de telefoon na een vraag welke producten ik bij mijn camaras moest hebben en goede voorlichting gekregen welke producten ik moest bestellen

Goed product

Prima overleg, goede verzending

Prima overleg, goede verzending

Goede service en scherpe prijzen

Goede service en scherpe prijzen. Tobias is zeer behulpzaam met het bestellen en ook met afterservice

Goed advies en neemt de tijd voor de klant.

Tobias heb ik meerdere malen telefonisch gesproken en telkens het gevoel gekregen dat hij alle tijd voor mij nam. Hij gaf uitgebreid antwoord op al mijn vragen en denkt mee met mij als klant. Als ik weer cameras of beveiliging nodig heb dan kom ik hier zeker terug!

Geweldig service

Goede uitleg en erg vriendelijke. Ik ben goed geholpen

Snelle levering gewoon next day

Snelle levering gewoon next day. Gekozen omdat dot de goedkoopste aanbieder was. Duidelijke site met goede uitleg over de diverse IP camera's van Hikvision

Vandaag besteld morgen in huis top

Prijs- kwaliteit is prima!

Nog niet geïnstalleerd, maar qua prijs was deze de goedkoopste.

kwalitatieve producten en goede service

Zeer tevreden met Proalarm, levert goede producten. zeer correcte service als er wat fout gaat wordt het snel en adeqaat opgelost. Overzichtelijke website.

Prima levering

Prima geleverd, lekker snel ook. Jammer dat het niet per meter kon, maar begrijp het wel.

Gewoon goed

Gewoon goed.

Betrouwbare webwinkel met goede informatie

Betrouwbaar. Product is goed omschreven.

Snelle levering, uitgebreid assortiment en perfecte klantenservice

Wanneer je belt met het bedrijf krijg je alle nodige uitleg die je wenst te hebben en ze nemen ook echt de tijd voor je. Je krijgt eerlijk en goed advies over wat je het beste kunt nemen. Eventuele alternatieven worden ook netjes voorgesteld als je dit graag wil (bijv. budget technisch)

Komt afspraken na en snelle levering.

Komt afspraken na en snelle levering.

Perfect!

Wat een perfecte bestelling/levering en ook nog eens voor een goede prijs!

Perfecte service.

Had een deurbel besteld. Ik had daar nog een paar vragen over en me bestelling werd nog gewijzigd voordat het verzonden was. Dus nu krijg ik toch het goede thuis gestuurd.

Goede en snelle service

Goede en snelle service met scherpe prijzen.

Snelle levering, goede service !

zeer snelle goede levring

Advies zoals advies bedoelt hoort te zijn

Je kent het vast wel, je hebt iets nodig maar er blijkt ontzettend veel keuze waardoor je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Dus even bellen. Tobias heeft me in 10 minuten super op weg geholpen waarna de keuze een stuk makkelijker werd. Na een paar dagen nog even een keer met elkaar gesproken om e.e.a. fine te tunen en te verifiëren. Hierna de bestelling geplaatst en snel geleverd. Uitstekend en prettig geholpen.

Snel, vakkundig en scherp geprijsd.

Ik heb een hele camera set met NVR gekocht en verder nog een aantal producten. Reageren snel en vakkundig op de mails.

Snel en voordelig

Goede service opknip product vragen. Snelle levering en goed verpakt.

Alles klopte

Goed eerste ervaring, netjes de dag erop bezorgd, goed op de hoogte gehouden van alles. Kortom, top!

Gradus van den Hengelstraat 27

3832LC Leusden

Over Pro-alarm

Goed advies om uw object te beveiligen hoeft niet veel te kosten. Wij brengen u graag op weg naar een passend beveiligingssysteem. Heeft u een klein of groot complex te beveiligen met bijvoorbeeld meerdere winkels? ook dat is geen probleem bij Pro-alarm.nl. Betrouwbaar en naadloos werkend op basis van nieuw of bestaande infrastructuur. Zo doen we gratis de configuratie van uw toekomstig alarmsysteem. Optimale services dus voor een betaalbare prijs op Pro-alarm.nl