Zeer positief

Snel geleverd, top producten.

Zeer goed verwerkbare kwaliteitsbeits

Transparante beits op waterbasis. Is absoluut geurarm en goed verwerkbaar. Voor her eerst een beits van Anker Stuy Verven gebruikt. Ben er absoluut tevreden over

Beste Rudi, Bedankt voor uw feedback, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Moest 2x gesaust worden, anders bleven aan zetten zichtbaar en dekt niet voldoende

Na 2x wel mooi en goed resultaat! Maar vlgs techn info had dit in 1x sl zo moeten zijn. Jammer, er zat mn hele goede buitenmuurverf onder in zelfde kleur 9010. Verder prima te verwerken, zuinig in gebruik.,vult de haarscheurtjes prima! Wij zijn erg benieuwd hoe deze verf zich houdt met alle weersinvloeden.

Beste Cok, Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Prima verffabriek

Uitstekende producten. Zijn bezig met een nieuwbouw huis en gebruiken alleen maar Anker-Stuy. Zeer tevreden over het product en zeer tevreden over website en service. Beschermend verpakken blijft een aandachtspunt

Hallo Maarten, Bedankt voor je beoordeling! Ontzettend fijn dat jullie tevreden zijn over onze product, website en service. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hallo Annemarie, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Mooiste verf van nederland

Ontzettend mooie verf. Zit voor jaren en blijft mooi

Hoi Henk, Wat fijn dat het resultaat zo goed bevalt! Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Goede verf, snelle levering goed advies

Hoi A. Pekela, Ontzettend bedankt voor de mooie reactie. Erg fijn dat onze verf bevalt! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Gm ik ben prima behandeld na het beschadigen van mijn pakket door de firma ankerstuys

Hoi Peter, Bedankt voor je reactie, wat fijn dat deze situatie naar tevredenheid is afgehandeld! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Prima verf

Goede verf mooie kleur en goed dekkend

Hoi Petra, Wat fijn dat de kleur en de verf zo goed bevallen! Bedankt voor je bericht! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

heel goede

snel en goede kwaliteit

Hallo Maria, Wat fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Goed gedaan

Dankzij de directe levering van de fabrikant realiseerde ik me dat het bedrijf dat me de verf samen met de trap stuurde, het verdunt met water.

Hallo Oleg, Wat een ontdekking! Wij hopen dat kwaliteit van onze verf en het resultaat goed bevalt, succes met de klus. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Is zo gegaan wat ze zeggen

Hallo Marcel, Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hallo Lynia, Bedankt voor je feedback, fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

in alle opzichten perfect

product is super website om te bestellen erg gemakkelijk en gebruiksvriendelijk verpakking en verzending sterk verbeterd, hulde

Hallo Maarten! We werken hard om de verven zo goed, veilig en snel mogelijk bij onze klanten te krijgen, dus het is erg fijn om te horen dat je verbetering ziet hierin. Dank voor je reactie! Vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Super service,

Super snelle levering, alles goed verpakt,zou zeggen dubbel veilig verpakt en nota en uitleg bijgevoegd. Bij mij hebben ze een klant de bij. Dank voor de snelle levering.

Hallo John, Wat fijn dat wij er met jouw er weer een klant bij hebben. We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent, succes met je verfklus! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

goed kwaliteit

En snelle levering

Hallo Beint, Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Top, top service, top verf, top dus!

Beter wordt het niet. Na 10 jaar mijn deeldeur weer fris in de lak. Niet veel werk, want hiervoor zat er ook Anker Stuy op. Kan zo weer 10 jaar vooruit.

Hallo Laura, Geweldig dat de deur weer fris in de lak staat voor de komende jaren. Erg fijn om te horen dat onze kwaliteit voldoet. Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

De houtreparatie EL in de kitkokers is een verbetering ten opzichte van de potjes houtreparatie deze is veel makkelijker te doseren.

Hallo Gerrit, Fijn om te horen dat deze koker verpakking bevalt! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Uitstekend product

Uitstekend product Prima webshop Prima support Slechte verpakking Vaak raken blikken verf gedeukt

Hallo Maarten, Bedankt voor je feedback! Fijn dat je in veel aspecten al tevreden bent! Dat de blikken beschadigen is uiteraard niet de bedoeling. Wij willen natuurlijk altijd graag verbetering brengen in onze producten en de levering hiervan. Wij gaan ons hier in verdiepen en kijken naar mogelijke verbeteringen. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

correct en snel geleverd

's Avonds besteld en de volgende dag al in huis. Super

ik heb de verf nog niet gebruikt maar de levering en verpakking waren top zeer snel en goed tegen transport schade verpakt.

Vlotte communicatie, zeer plezierig.

Ondanks alle vriendelijkheid van telefoniste en bezorger was het helaas niet de kleur die uiteindelijk in het interieur paste. Misschien dat het verstandiger was geweest om eerst een tester op te vragen ( weet niet of dat de mogelijk was geweest).

Verven zijn sterk uitgezakt!

Helaas zijn grondverf en lakverf satin sterk uitgezakt. We kijken nog verder naar verwerking en droging. Wordt vervolgd.

Hallo Geert! Wat vervelend te horen dat je nog niet helemaal tevreden bent over de Grondverf en de Satin. We horen graag het vervolg! Mocht je vragen of opmerkingen hebben laat het ons dan gerust weten zodat we eventueel hulp kunnen bieden of kunnen kijken wat er mis gaat en kunnen zorgen voor verbetering. - Anker Stuy Verven

Heel goede beits

Heel goede beits, die gemakkelijk aanbrengt en mooi dekt. Op waterbasis, maar zeker geen "waterig goedje" Service bij verkoop is goed en product is snel geleverd.

Mooie kwaliteit verf, maar de kleur viel erg tegen

Ik heb de Messy Mushroom kleur besteld, maar deze is erg grijs uitgevallen. Het leek zelfs wel op beton grijs, terwijl ik een meer roomiger kleur verwacht had. Toen we de roller gingen uitwassen, bleef er een blauwige gloed achter. Dit zat ook in de deksel. Dus het leek nou net alsof er teveel blauw in de kleur zat. Ik heb de kleur zelf nog met wit aangelengd (2 liter), toen was de kleur wel mooi.