Goede verf alleen de kleur wijkt behoorlijk af

Goede en fijne verf, erg tevreden met deze lijnolieverf alleen wijkt de kleur behoorlijk af van de kleurstaal. I.p.v. lichtgrijs/beige lijkt deze licht roze/paars

Hallo Martijn! Fijn te horen dat je tevreden bent met de verf. Jammer dat de kleur afwijkt. Mag ik vragen welke kleur en welke kleurstaal het betreft? Wij horen het graag zodat we dit voor in de toekomst misschien kunnen verbeteren! - Anker Stuy Verven

biobased verf, fantastisch produkt.

Voor de eerste keer biobased verf gebruikt . Prachtig resultaat, mooie bolle glans. En goed voor het milieu! Opdrachtgever is erg tevreden met het eind resultaat. Ik ga als bedrijf deze verf aanbevelen. Richard. Rpklussenbedrijf, schilder en afwerkings bedrijf

Top verf top service

Echt blij verrast met hoe allereerst de grondverf vloeide en vol dekte. Ook de lak komt erg mooi van de kwast, vloeit mooi, dekt mooi en laat een prachtig resultaat achter. Blij verrast en een echte aanrader. Ik raad iedereen aan eens verder te kijken dan de grote commerciële merken.

Prima verf, werkt lekker.

Misschien nog wat basisinformatie op het blik toevoegen? Bijvoorbeeld hoe lang je moet roeren.

De kleur van het hout blijft heel natuurlijk

De verf droogt heel snel daardoor zet je in korte tijd een aantal lagen op

Top product

Uitstekende webshop

Correcte levering en goede beits

Goed advies gekregen en snelle levering. En natuurlijk goede verf

Snel en makkelijk

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Gevraagd om advies, geen respons

Gevraagd om advies waarop zeer snel werd gereageerd, afspraak gemaakt om foto’s aan te leveren waarop een advies (product en kleur) zou volgen. Daarna volledige radio stilte. Dit wekt geen vertrouwen en dat is jammer omdat ik geweldige resultaten heb behaald met de waarborg verven. Nu toch maar advies elders gezocht en …. Naar volle tevredenheid dus… klant weg.

Zeer goed te woord gestaan aan de telefoon en evenzo adviezen gekregen. Het enorm prettig om iemand te spreken met kennis van zaken. Bestelling was de volgende dag in huis!!!

Snelle levering, mooie vullende verf die goed dekt en fantastisch verwerkt, absoluut de beste keus!

Fantastisch!

Prachtige kleur!

Na 2 jaar twijfelen over de kleur uitgekomen bij ankerstuys. Super blij mee!!!

Verf goed. Verzending zeer slecht

Verf is prima. In 1 woord uitstekend. Echter van de 4 blikken waren er twee tijdens transport gedeukt waarvan 1 ernstig. Blikken zaten in een doos met voldoende bubbeltjes plastic maar niet tussen blikken onderling en wand van de doos. Foto’s zijn beschikbaar indien gewenst

Prachtige goed dekkende verf

Eerst verkeerde roller gebruikt (lobbig)en na advies met Jan Willem nog eens opgezet en werd prachtig. Blij mee

Zeer goede service, maar een track en trace bij de levering zou wel handig zijn! Had nu geen idee wanneer de bestelling werd geleverd!

Topverf!

Supergoede verf. Dekt altijd in 1x en de kleuren zijn heel mooi.

Snel en correct geleverd.Voldoet aan alle verwachtingen

Alles werd snel en correct afgeleverd.Prijs/kwaliteit super.Alles netjes per mail bevestigd en ook aftersailes top.Betrokken

Snel antwoord op mijn vraag via mail en vervolgens ook snel geleverd. Fijne verf om te verwerken (trappenverf)

Perfecte natuurlijke verf.

Prettige verf in gebruik zonder chemische geur met een goed resultaat!

snelle bezorging alleen verkeerde kleur !!!!!!!!!!!!!!

na mijn blokhut voor een gedeelte te hebben gebeitst had ik al het idee dat het wit was i.p.v. het bestelde grijs. maar wij dachten dat het moest drogen en de kleur dan bij zou trekken. na 2 dagen is het ook bij getrokken maar het is nog witter dan wit. via email contact proberen te leggen maar word niet op gereageerd. dit was dus eenmalig !!!!!!!!!!!!!!

Beste heer Mededorp, Er is direct na uw melding contact geweest en kosteloos nieuwe artikelen opgestuurd. Graag attenderen wij u er ook op dat de verwachting van een kleur op een beeldscherm soms anders overkomt op de echte situatie. Daarom is het raadzaam om altijd kleuren te kiezen die bekend zijn of waarvan een echt sample vooraf bekeken is. Hopende u hiermee goed van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Gewoon fijne zaak

Snelle leveringen vooral kwalitatief goede producten. Daarnaast zeer benaderbaar bij vragen. Toptent

Anker Stuy Verven heeft bijzondere producten en een voortreffelijke bezorgservice.

De Aplexol hardwax rapid werd binnen twee dagen bezorgt. Het literblik was zorgvuldig verpakt en de inhoud heb ik vandaag op onze nieuwe, grof generfde, mahoniehouten meubels toegepast. Dat kost wat meer materiaal maar het resultaat is precies naar onze wens. Het ruwhouten uiterlijk is als daarvoor maar nu met een onzichtbare bescherming.

Onbehandelde eikenkast is verknoeid door onvoldoende info van anker stuy medewerker

Geen voorbeeld stalen beschikbaar. Verwezen naar de website door medewerker anker stuy waar tevens genoteerd staat dat de kleuren af kunnen wijken. Geen gebruikers informatie verkrijgbaar. Verkoop punt gebeld, wisselde antwoorden gekregen van verschillende medewerkers. Kortom het zal een goed product zijn, maar als je geen adequate informatie krijgt over de toepassing hiervan is het een duur product als het gevolg is dat je lievelings kast verknoeid is.

Beste Mevrouw Antje, Er is inmiddels contact geweest en er zat een verwarring in de juiste productkeuze. Onze collega Jan Willem heeft u vervolgens een gedegen advies gegeven en de juiste verf opgestuurd. Hopende hiermee uw goed van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Erg moeilijk om zonder zakkers te schilderen

Prachtige verf maar moeilijk schilderen

Goede, overzichtelijke website en gemakkelijk bestellen!

De tweede keer dat ik iets besteld heb bij AnkerStuy verven. Gewoon omdat het een goed product is, redelijk geprijsd en snel thuis bezorgd.