Prima service na een ongelukkige 1e bestselling. Bedankt.

Helaas niet goed

We kregen via Albro deuren een nieuwe voordeur aangeleverd die reeds geverfd was in juiste donkergroene kleur. Het raamwerk moesten we vervolgens zelf verven in zelfde kleur. Dit bleek een ASV-nr te zijn die alleen jullie verkopen. Vervolgens had ik slechts 1 liter nodig en die was alleen nog in 'Gloss' te krijgen. Dit bleek volstrekt slechte match met de deur, want hyperglans versus wat matte (vermoedelijk gespoten) voordeur. Dus opgebrachte laag weer afgeschuurd en alsnog andere verf besteld en gebruikt. Waarom ik deze review geef: heb 2 of 3 keer contact met jullie gehad om tot juiste keuze te komen. Maar bleek uiteindelijk dus niet juiste verf te zijn. Als jullie vaker consumenten 'leken' aan de lijn krijgen zoals ik zonder verfkennis, en je weet wat je aan Albro levert, dan kunnen jullie wellicht dit volgende keer even doorvragen/meedenken om dit te voorkomen? Ditzelfde geldt overigens ook voor Albro zelf! Dank alvast

Positief

Ik heb de waxen nog niet gebruikt. Maar ik kwam niet uit, de voor mij wirwar, aan codes etc. Ik ben super geholpen door 'n mevrouw van welke afdeling weet ik niet. Keurig terug gebeld. Heel vriendelijk. Dat geeft mij zo'n goed gevoel over deze organisatie. Nogmaals dank daarvoor. Hetty Bolink

Zelfs amateur krijgt het mooi geschilderd

Verf schildert makkelijk en mooie dekking

Fijne verf om te gebruiken en mooi eindresultaat

Prettige ervaring en snelle levering. Tevens is de verf goed dekkend en is het eindresultaat mooi.

via site contact gezocht, werd snel via mail en telefonisch beantwoord. UIteindelijk prima advies gekregen en product aangeschaft en gebruikt. Naar volle tevredenheid.

Beste Marcel, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent het product en onze service. Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Vlot en goed

Anker Stuy levert iedere keer weer vlot en goed. Ook de vragen over de bestelling werden accuraat en vriendelijk beantwoord.

Hallo Bob, Bedankt voor deze mooie review, wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Goede service en begeleiding bij bestellen top

Gebeld hoe en wat te bestellen duidelijk antwoord en snel in huis

Beste Bald, Bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Prima en duidelijke website! Direct contact mogelijk via chatfunctie waar snel op wordt gereageerd. PU verf besteld voor mijn voordeur welke prima voldoet. Na 1 dag al geleverd. Hier ga ik vaker mijn verf kopen!

Beste Johan, Wat fijn om te horen dat u enthousiast bent over onze service en de chatfunctie op onze website. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Top product

Als niet-professional ben ik zeer tevreden over de kwaliteit van de aangekochte verf. Goed dekkend, fijn om mee te werken en geeft een prachtig resultaat voor onze kozijnen (buiten). Daarnaast snelle levering en prettig contact met Anker Stuy medewerkers

Hallo Niels, Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over het product en onze service. Bedankt voor deze ontzettend mooie review! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Goede follow-up missend pakketje

Mijn bestelling was geleverd op een onbekend adres zonder briefje in de brievenbus waar het pakket op te halen. Met één belletje was het probleem opgelost. Er was binnen enkele dagen een nieuwe bestelling geleverd zodat ik gauw aan het schilderen kon gaan.

Beste Rens, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Bedankt voor deze mooie recensie. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Uitstekende verf van een uitnemend bedrijf.

Bestelde verf in 1 liter verpakking was even niet leverbaar. Kreeg 2 1/2 liter verf , na een correcte e-mail, zonder bijbetaling vlot thuis bezorgd! Ik houd niet van schilderklussen, maar na deze sublieme service was ik een blije schilder!

Beste Eilo, Bedankt voor deze mooie en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat er een oplossing gevonden is voor de 1 liter verpakking, die tijdelijk even niet leverbaar was. Wij zijn blij om te horen dat onze producten de schilderklus een stukje makkelijker hebben gemaakt. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Snel geleverd voor een nette prijs

Goed product voor een nette prijs. Geleverd via een nette koerier

Hallo Ton, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over zowel het product als onze service. Bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Fijne goed vloeiende verf die snel dekt.

Al vanaf 1987 gebruik ik dezelfde systeemverf en dat betekent dat ik maar eens in de 6 a 7 jaar hoef te verven. En dan zit het allemaal nog goed in de verf, licht schuren, nieuwe laag en klaar. Tussendoor jaarlijks schoonmaken, dan is het net of je dan ook opnieuw geverfd hebt.

Hallo Tseard, Wat leuk om te lezen dat u al zo lang werkt met onze systeemverf. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van het product. Bedankt voor deze ontzettend mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Beste Peter, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Nog niets ontvangen

Ik zit er al vanaf woensdag op te wachten. Wilde de voordeur schilderen in het droge weer. Ik vind dit erg vervelend Na contact met Anker stuy heb ik de volgende dag de verf ontvangen. Inmiddels is de voordeur geschilderd en ziet het er pico bello uit. Complimenten

Beste Wil, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat we er samen uit zijn gekomen en dat het product goed bevalt. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Top verf, goede service!

Zoals altijd, goede telefonische ondersteuning, snelle levering en uiteraard super verf. Ik ben weer klaar voor de volgende klus. Deze keer is het een keuken die geschilderd wordt.

Hallo Laura, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over zowel het product als onze service. Bedankt voor deze ontzettend mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Goede kwaliteit!

Verf is makkelijk te verwerken en geeft een prachtig resultaat. Kwasten zijn en blijven mooi en de verf wordt goed verdeelt. Wij gebruiken al jaren de spullen van Anker Stuy en willen niet anders meer.

Beste Armanda, Bedankt voor deze mooie en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u erg tevreden bent over onze producten! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Zeer mooie glans

Als schilder probeer ik af en toe wat uit. Destijds ook met Anker Stuy gedaan. Bevalt uitstekend..

Beste Sander, Bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat onze producten goed bevallen! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Fijne verf

Fijne verf om mee te schilderen en dekt goed

Hallo John, Bedankt voor uw feedback, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de verf! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Topproduct

Binnen 24 uur geleverd.

Beste Bert, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat het product goed bevalt! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Snelle levering goede kwaliteit

De bestelling was binnen enkele dagen binnen. Goede service

Beste Roger, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Perfecte dekking en mooi vloeiende verf

De verf vloeit heel mooi en dekt erg goed

Beste Peter, Wat een ontzettend mooie review! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over het product. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

prima verf en beits en zeer klantvriendelijke behandeling

Kwaliteitsverf en klantvriendelijke behandeling zijn we bij Anker Stuy wel gewend. Mooie is dat ze het iedere keer weer opnieuw bevestigen!

Beste Bob, Bedankt voor deze mooie en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u erg tevreden bent! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hallo Marc, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hellingwal 1

8407 EM Terwispel