Snelle levering en super kwaliteit verf .

Ik heb onlangs via de chat om advies gevraagd wat lekker vlot en spontaan ging , gelijk besteld volgende dag in huis . Over het product kan ik nog weinig zeggen omdat ik het nog niet heb gebruikt , maar naar aanleiding van eerder bestelde producten in het verleden twijfel ik daar absoluut niet aan , echt super kwaliteit!

Beste Eric, Bedankt voor deze mooie recensie! Wat fijn om te horen dat u al bekend bent met onze producten en dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Goed verpakt met juiste bestelling en snel geleverd

G

Hallo Marcel, Bedankt voor deze mooie recensie! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

super verf

Als vak-schilder al eerder met de Waarborg verf gewerkt. Smeert goed, zelfs de grondverf heeft een glans, bij andere gerenommeerde merken moet ik ver terug in het verleden...Hoogglanslak zeer mooie glans, perfecte volle laag afwerking.

Hallo Sander, Ontzettend bedankt voor deze mooie reactie! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent de glansgraad van onze producten. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

een heel fijn bedrijf!

Telefonisch werd ik zeer vriendelijk doorgeleid naar de website en in een mum van tijd had ik het gewenste product gevonden en besteld. twee dagen later werd het bezorgd. Niet onbelangrijk: prima verf!

Beste Michiel, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en natuurlijk onze verf! Bedankt voor deze mooie recensie. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Kwaliteit en service hoog in het vaandel

Meedenken en klantvriendelijk !

Hallo Joop, Bedankt voor uw feedback, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Super resultaat

Alle luiken gedaan met Waarborg PU 7016 hoogglans. Geweldig materiaal om mee te werken en verbluffend resultaat Kan geen enkel ander merk tegenaan

Hallo Maarten, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het product en het eindresultaat! Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Uitstekende leverancier

1 van de beste produkten

Hallo Ronald, Bedankt voor deze mooie recensie! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Prima !

Beste Bert, Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Snelle levering van uitstekende verf.

Duidelijke informatie op de website. Prime biobased grondverf. Goede verwerking met kwast en roller. Hard wax (mat)is fantastisch. Ik gebruik daarbij een brede kwast, net even de punten indopen en heerlijk uitsmeren. Is vrij snel droog . Met schuurpapier 240 schuren en nogmaals dun opbrengen . Na droging polijsten met korrel 360 geeft een super fijn aanvoelend oppervlak.

Hallo Peter, Wat fijn om te horen dat zowel de verf als de website goed bevalt en dat u tevreden bent over het eindresultaat! Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Super klantenservice

Bestellen op de site is makkelijk. Klantenservice heeft geweldig meegedacht om de verf op tijd in huis te hebben.

Hallo Marga, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze verf en onze service! Bedankt voor deze mooie recensie Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Super verf

Mooie verf, kleur komt mooi overeen met de kleur zoals afgebeeld op de website. Verft erg fijn en heeft een goede dekking!

Hallo Nicole, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kleur en de kwaliteit van de verf. Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Zeer klantvriendelijk en oplossend gericht

Verkeerde bestelling afgeleverd, maar de volgende dag kreeg ik al het juiste product geleverd

Hallo Marianne, Wat fijn om te horen dat het goed is gekomen. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Problemen met kleurcodes

Werd in eerst instantie niet geholpen met foutief ingevoerde kleurcodes. De verf was fout besteld door ons en daar konden zij niets aan doen, aldus de medewerker van Ankerstuy. Echter, wij werden op het verkeerde been gezet door de kleurstaaltjes die wij hadden opgevraagd. Dit laatste werd uiteindelijk erkend. Nadat ik een slechte recensie had ingediend is dit uiteindelijk met een zeer redelijk voorstel opgelost. Voor wat betreft de levering en kwaliteit verf: perfect.

Hallo Mart, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat we er samen op deze manier uit zijn gekomen. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Top wax

Hallo Japser, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Helemaal prima

Snel geleverd na bestelling!

Hallo Brigitte, Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

ongekend goed product !

wederom een bestelling gedaan en volgende dag in huis. fantastisch product om mee te werken en een geweldig resultaat . verbeter punt blijft het verpakken van de zending

Hallo Maarten, Bedankt voor uw positieve beoordeling en wat fijn om te lezen dat u erg tevreden bent! Het verbeterpunt van het verpakken van de zending nemen wij zeker mee. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hoog kwalitatief product met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Had in het begin een beetje moeite met bestellen via website maar werd via mail prima geholpen. Het product was erg goed verpakt met zelfs n ongevraagd extraatje erin. De trappenverf zelf is fantastisch! Verwerkbaarheid was top en resultaat verbluffend.

Hallo Peter, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze trappenverf en dat het resultaat zo goed bevalt! Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Goede verf die mooi vloeit

De verf is goed en vloeit mooi. Alleen erg mat. Dacht dar ik zijdeglans had besteld. Welke moet ik dan gebruiken voor binnen? De Ral 9010 is bij jullie minder wit dan die van Flexa. Moet ik dan ook een andere Ral 9010 kiezen. Had bij jullie verschillende keuzes Groeten Jannie Prikken

Beste Mevrouw Prikken, Dank voor uw reactie. Het kan inderdaad zijn dat er tussen de verschillende merken kleine nuances zitten. De RAL9010 zoals bij ons ingelezen is naar de officiële kleurkaarten van het RAL instituut met een kleinere delta E afwijking dan 0,5 DE. Dat wil zeggen dat met een menselijk oog een verschil niet is waar te nemen. Indien u wellicht Flexa uit de bouwmarkt heeft gehaald kan het zijn dat daar een groter verschil is tussen de officiële kaart en de kleur die u ontvangen heeft. Indien u een wittere kleur wil dan zou ik bij ons graag RAL9016 adviseren. Indien u deze nog wenst dan zou u even contact met ons op kunnen nemen en dan regelen we iets. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Zeer positief

Snel geleverd, top producten.

Beste WJG van Rosmalen, Bedankt voor uw feedback, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Zeer goed verwerkbare kwaliteitsbeits

Transparante beits op waterbasis. Is absoluut geurarm en goed verwerkbaar. Voor her eerst een beits van Anker Stuy Verven gebruikt. Ben er absoluut tevreden over

Beste Rudi, Bedankt voor uw feedback, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Moest 2x gesaust worden, anders bleven aan zetten zichtbaar en dekt niet voldoende

Na 2x wel mooi en goed resultaat! Maar vlgs techn info had dit in 1x sl zo moeten zijn. Jammer, er zat mn hele goede buitenmuurverf onder in zelfde kleur 9010. Verder prima te verwerken, zuinig in gebruik.,vult de haarscheurtjes prima! Wij zijn erg benieuwd hoe deze verf zich houdt met alle weersinvloeden.

Beste Cok, Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Prima verffabriek

Uitstekende producten. Zijn bezig met een nieuwbouw huis en gebruiken alleen maar Anker-Stuy. Zeer tevreden over het product en zeer tevreden over website en service. Beschermend verpakken blijft een aandachtspunt

Hallo Maarten, Bedankt voor je beoordeling! Ontzettend fijn dat jullie tevreden zijn over onze product, website en service. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hallo Annemarie, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Mooiste verf van nederland

Ontzettend mooie verf. Zit voor jaren en blijft mooi

Hoi Henk, Wat fijn dat het resultaat zo goed bevalt! Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Goede verf, snelle levering goed advies

Hoi A. Pekela, Ontzettend bedankt voor de mooie reactie. Erg fijn dat onze verf bevalt! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.