Goede kwaliteit!

Verf is makkelijk te verwerken en geeft een prachtig resultaat. Kwasten zijn en blijven mooi en de verf wordt goed verdeelt. Wij gebruiken al jaren de spullen van Anker Stuy en willen niet anders meer.

Beste Armanda, Bedankt voor deze mooie en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u erg tevreden bent over onze producten! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Zeer mooie glans

Als schilder probeer ik af en toe wat uit. Destijds ook met Anker Stuy gedaan. Bevalt uitstekend..

Beste Sander, Bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat onze producten goed bevallen! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Fijne verf

Fijne verf om mee te schilderen en dekt goed

Hallo John, Bedankt voor uw feedback, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de verf! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Coatings

Topproduct

Binnen 24 uur geleverd.

Beste Bert, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat het product goed bevalt! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Snelle levering goede kwaliteit

De bestelling was binnen enkele dagen binnen. Goede service

Beste Roger, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Perfecte dekking en mooi vloeiende verf

De verf vloeit heel mooi en dekt erg goed

Beste Peter, Wat een ontzettend mooie review! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over het product. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

prima verf en beits en zeer klantvriendelijke behandeling

Kwaliteitsverf en klantvriendelijke behandeling zijn we bij Anker Stuy wel gewend. Mooie is dat ze het iedere keer weer opnieuw bevestigen!

Beste Bob, Bedankt voor deze mooie en positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u erg tevreden bent! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hallo Marc, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Goed contact, duidelijke informatie, beits makkelijk verwerkbaar.

Beste Remmelt, Wat fijn om te lezen dat u erg tevreden bent over zowel de beits als onze service. Bedankt voor deze mooie reactie! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

De beste lak

Oud huis met Amerikaans grenen en de lak van anker stuy blijk de beste keuze optie , waarvan Acte.

Hallo Ad, Ontzettend bedankt voor deze mooie reactie! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze lak. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Snelle levering en super kwaliteit verf .

Ik heb onlangs via de chat om advies gevraagd wat lekker vlot en spontaan ging , gelijk besteld volgende dag in huis . Over het product kan ik nog weinig zeggen omdat ik het nog niet heb gebruikt , maar naar aanleiding van eerder bestelde producten in het verleden twijfel ik daar absoluut niet aan , echt super kwaliteit!

Beste Eric, Bedankt voor deze mooie recensie! Wat fijn om te horen dat u al bekend bent met onze producten en dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Goed verpakt met juiste bestelling en snel geleverd

G

Hallo Marcel, Bedankt voor deze mooie recensie! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

super verf

Als vak-schilder al eerder met de Waarborg verf gewerkt. Smeert goed, zelfs de grondverf heeft een glans, bij andere gerenommeerde merken moet ik ver terug in het verleden...Hoogglanslak zeer mooie glans, perfecte volle laag afwerking.

Hallo Sander, Ontzettend bedankt voor deze mooie reactie! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent de glansgraad van onze producten. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

een heel fijn bedrijf!

Telefonisch werd ik zeer vriendelijk doorgeleid naar de website en in een mum van tijd had ik het gewenste product gevonden en besteld. twee dagen later werd het bezorgd. Niet onbelangrijk: prima verf!

Beste Michiel, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en natuurlijk onze verf! Bedankt voor deze mooie recensie. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Kwaliteit en service hoog in het vaandel

Meedenken en klantvriendelijk !

Hallo Joop, Bedankt voor uw feedback, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Super resultaat

Alle luiken gedaan met Waarborg PU 7016 hoogglans. Geweldig materiaal om mee te werken en verbluffend resultaat Kan geen enkel ander merk tegenaan

Hallo Maarten, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het product en het eindresultaat! Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Uitstekende leverancier

1 van de beste produkten

Hallo Ronald, Bedankt voor deze mooie recensie! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Prima !

Beste Bert, Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Snelle levering van uitstekende verf.

Duidelijke informatie op de website. Prime biobased grondverf. Goede verwerking met kwast en roller. Hard wax (mat)is fantastisch. Ik gebruik daarbij een brede kwast, net even de punten indopen en heerlijk uitsmeren. Is vrij snel droog . Met schuurpapier 240 schuren en nogmaals dun opbrengen . Na droging polijsten met korrel 360 geeft een super fijn aanvoelend oppervlak.

Hallo Peter, Wat fijn om te horen dat zowel de verf als de website goed bevalt en dat u tevreden bent over het eindresultaat! Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Super klantenservice

Bestellen op de site is makkelijk. Klantenservice heeft geweldig meegedacht om de verf op tijd in huis te hebben.

Hallo Marga, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze verf en onze service! Bedankt voor deze mooie recensie Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Super verf

Mooie verf, kleur komt mooi overeen met de kleur zoals afgebeeld op de website. Verft erg fijn en heeft een goede dekking!

Hallo Nicole, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de kleur en de kwaliteit van de verf. Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Zeer klantvriendelijk en oplossend gericht

Verkeerde bestelling afgeleverd, maar de volgende dag kreeg ik al het juiste product geleverd

Hallo Marianne, Wat fijn om te horen dat het goed is gekomen. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Problemen met kleurcodes

Werd in eerst instantie niet geholpen met foutief ingevoerde kleurcodes. De verf was fout besteld door ons en daar konden zij niets aan doen, aldus de medewerker van Ankerstuy. Echter, wij werden op het verkeerde been gezet door de kleurstaaltjes die wij hadden opgevraagd. Dit laatste werd uiteindelijk erkend. Nadat ik een slechte recensie had ingediend is dit uiteindelijk met een zeer redelijk voorstel opgelost. Voor wat betreft de levering en kwaliteit verf: perfect.

Hallo Mart, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat we er samen op deze manier uit zijn gekomen. Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Top wax

Hallo Japser, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Helemaal prima

Snel geleverd na bestelling!

Hallo Brigitte, Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Anker Stuy Verven

Hellingwal 1

8407 EM Terwispel