Heet!

Ik bestel hier al een paar jaar regelmatig en heb altijd goede service gekregen. De eigenaren van dit bedrijf hebben echt passie voor hun werk, wat terugkomt in hun korte informatieve video's, waarin ze een review geven (van de meeste) van hun sauzen. Erg handig, aangezien je zonder te kunnen proeven toch een idee krijgt van de producten. Verder zijn alle standaard webshop elementen helemaal in orde, uitstekende navigatie, categorieën en bestelgemak. Ik heb ook nog geen problemen gehad met leveringen. Toppers!

Hey Otto, Wat ontzettend leuk om te horen. We hopen dat je nog jarenlang een klant van ons mag blijven! Groetjes, Team Heatsupply :)

Super quick next day delivery and easy. Very impressed!

Easy to use website and next day it came. Can’t ask for more than that!

Top winkel

Product gesneuveld tijdens vervoer, kan gebeuren, kreeg snel reactie en snel & professioneel opgelost. Top bedrijf.

Was heerlijk

De hot honey is heerlijk. Lkkr zoet en pittig. Fermented pepers en oak is een heerlijk combo.

Snelle bezorging

Snel heerlijk en netjes geleverd

Altijd netjes snel geleverd

Snelle afhandeling, breed assortiment.

Quality and fast!

Just perfection!

top service

top service

Geweldig! Snelle service & top advies

wanneer ik hulp nodig heb bij het uitzoeken van een hot sauce kan ik ten alle tijden bij ze terecht, je krijgt super snel reactie met een heerlijke korte beknopte uitleg. heb al meerdere malen besteld en keer op keer de juiste keuzes gemaakt op basis van top advies. super bedrijf en zou mijn saus nooit ergens anders willen bestellen.

Snelle levering, het pakje was in perfecte staat.

Goede ervaring.

good service

easy to order, fast delivery, saus is awefull, "Da' Bomb" but thats not becouse of them

Snelle levering en uitstekende klantenservice.

Bij mijn bestelling was een flesje te weinig geleverd, werd gelijk de volgende dag een flesje bezorgd.

Snelle levering & fijne service

Ik ben nu reeds 1.5 jaar klant bij Heatsupply. Zeer vlotte levering en altijd snel reactie van de klantenservice (via FB messenger). Van de 8 bestellingen slechts 1x een foutje en die werd binnen 10 minuten opgelost door de klantenservice. Aanrader.

Snelle levering, goed verpakt

Zeer groot internationaal assortiment. Snelle levering, goed verpakt

Excellent service

Sauce selection is superb and orders are shipped in a timely manner. Highly recommended!

Snelle service, super assortiment

Bestellingen worden altijd snel bezorgd, en ze namen zelfs contact op om wat zendingen handig te combineren. Dit samen met het grote assortiment is super!

Very fast, everything was perfect

In two days the delievery was in Germany. Prices are ok. The package was packed perfectly safe.

Groot aanbod sauzen en snelle levering

Grote order geplaatst en deze lag een dag later al op de mat. Met zo'n groot aanbod aan hot sauces is er voor ieder wat wils!

Top bedrijf - en super service

Super hot service

Echt hot saus

Deze sauzen maken hun belofte waar

Misschien wel het beste bedrijf waar ik ooit iets gekocht heb

Heerlijke sauzen en erg goeie service. Was vergeten een saus toe te voegen, laat op de avond via insta heatsupply benaderd en gevraagd of zij de saus nog aan mijn bestelling toe kunnen voegen en mij een tikkie kunen sturen. Zo gezegd zo gedaan, de eerstvolgende werkdag mn pakketje met extra saus in ontvangst genomen. S/O naar Stan, al durf ik zeker te zeggen dat de andere collegas dit ook zouden doen. Enige minpuntje is miss de site, deze is eigenlijk altijd best traag bij mij waardoor ik het minder lang volhou om sauzen uit te zoeken (:

Erg fijne en overzichtelijke site. Daarnaast (zeker niet onbelangrijk) erg lekkere sausen. Ik ga hier zeker weer bestellen!

Echt heel blij dat ik jullie ontdek heb. Top producten en snelle levering, zelfs naar Brussel.

Heel snel en correct, hier bestel ik zeker nog!!

Ruime keuze en correcte snelle afhandeling. Slecht een dag of twee na bestelling al in huis.

Over Heatsupply

Dé hot sauce specialist van Europa met meer dan 100 verschillende internationale hete sauzen.