Prachtig!

Wij kregen van de week onze urnen binnen (1 voor mijn moeder, 1 voor mijn broertje en 1 voor mij). Wat zijn ze mooi! Vakwerk en hele degelijke urnen. Ik wist niet dat ik zo gelukkig met een urn kon zijn! Ze krijgen bij ons een mooi plekje! ❤

Geweldig mooi

Super aanrader, heel mooi werk waarvoor heel veel dank ! Alles met zorg! Mooie verpakking, Super tevreden !!

Vriendelijke benadering, de marmeren doos is stijlvol en oogt niet als urn.

De bezorging was vertraagd wegens drukte bij de vervoerder

In 1 woord prachtig

Het had niet mooier kunnen zijn. Prachtige urn, mooi verpakt. Heel erg blij mee. Hij heeft een hele mooie plek in ons huis

Wauw!

Het materiaal is statig. Het is mooi bewerkt en precies zoals ik heb aangegeven hoe het moest worden. Een cadeau om je verdriet en tranen een plekje te geven. De opmaak heeft me echt geraakt. Dankjewel ❤

Helemaal top!

Netjes verpakt, en puur vakwerk afgeleverd binnen de 7 werkdagen! Ben blij dat ik de keuze heb gemaakt om hier een urn te bestellen.

Mooi, eenvoudig en toch persoonlijk urntje!

Mijn dochter had jullie gevonden. Ik was direct verkocht en ben nu heel tevreden met mijn keuze. Jullie leveren fantastisch werk, bovendien verpakt in een mooie doos die ik gebruik om de andere herinneringen in te bewaren. Dank jullie wel! Groetjes, Chantal

Erg blij

Ik ben erg blij met het ontwerp wat ik heb gemaakt bij daglieverd. Ik ben erg goed geholpen en heb de urn een mooi plekje gegeven.

Geen aanrader!

De verzending duurde heel lang. Ik kreeg geen update, heb er zelf achter moeten vragen. Daarbij als ik het assiégeas dan toch toe kreeg, bleek de ketting na 2 dagen al gebroken te zijn. Geen goede kwaliteit!

Beste Lynn, Wat jammer om dit via een review te horen. Jouw bestelling is binnen onze 7 werkdagen levertijd bij jou geleverd. Tussentijds hebben wij contact gehad over de levering en hadden binnen 10 minuten een antwoord dat er vertraging was bij DHL en hij daarom niet binnen 2 dagen thuisbezorgd werd maar 6. Ook staan wij altijd open voor het sturen van een vervangend artikel indien er iets niet goed is. Dit wordt gecommuniceerd op de klachten/retouren pagina op de website. Wij hebben je hier niet over gehoord. Groeten, Mark en Valeria

Prachtige zware urn met duidelijke inscriptie

Mooie kwaliteit, duidelijke letters en snelle levering. Vulset niet nodig voor de mini en midi urn

Heel tevreden

Ik wil jullie bedanken voor de mooie urn die jullie hebben verwezenlijkt voor onze lieve dochter. Het contact verliep heel vlot en werd snel beantwoord. De urn werd in een mooie, gepersonaliseerde doos thuis geleverd met een persoonlijk kaartje. Wij zijn blij dat we bij jullie zijn beland en dankbaar dat jullie voor een mooie rustplaats hebben gezorgd voor onze dochter.

Super persoonlijk en prachtige urn!

Hele fijne ervaringen met daglieverd. We werden enorm goed geholpen via Whatsapp, de contactpersoon bestede heel veel persoonlijke aandacht aan ons waardoor we een prachtig en persoonlijk ontwerp kregen. Uitvoering ook super mooi! We zijn er blij mee! We wilden als 3 zussen de urn 1 keer bestellen als cadeau voor onze vader, maar hebben hem uiteindelijk ook voor onszelf besteld omdat hij zo mooi was.

Uitstekend!

Mark & Valeria hebben heel veel geduld en gaan tot het uiterste om een urn af te leveren welke helemaal naar wens is. Ons eerste ontwerp was op de urn helaas niet zoals verwacht. Dit hebben wij kenbaar gemaakt bij Mark & Valeria en ze hebben hierop direct actie ondernomen met als resultaat een prachtige urn voor onze hond.

Mooie moderne urn, erg blij mee

De urn voor onze dochter is erg mooi geworden. Persoonlijk en alles naar onze eigen wens. Snelle reacties, behulpzaam en vriendelijk contact. Je ontvangt de urn in een erg mooie bewaardoos met het zelfde ontwerp op de doos als op de urn. Blij mee, bedankt.

Uitstekende service!

Jammer genoeg moesten we op zoek naar een urne voor ons zoontje die nog in mijn buik zat. Na alle mogelijke cliché urnes te hebben gezien kwamen we uit bij daglieverd. Het ontwerpje van ons 'geboortekaartje' werd doorgestuurd en nog geen 12u later hadden we het ontwerp voor de urne binnen. Er werd geen druk gezet om te bestellen, alles kon op eigen tempo tot wanneer het goed voelde om te bestellen. Eeuwig dank om mijn klein vriendje Mace een mooie laatste rustplaats te bezorgen.

Wat geweldig service

Voor mij met spraak verlamming ik kon gewoon op whats app goede reacties en mee denken

Een prachtige urn en helemaal persoonlijk

Nadat we lang hebben gezocht naar een urn, en talloze standaard urnen hadden gezien, zochten we door en kwamen terecht op de website van daglieverd. Hun urnen spraken ons direct aan, het materiaal en de vorm vonden we erg mooi en het was fijn dat er talloze mogelijkheden waren om het ontwerp dat op de urn zou komen zo persoonlijk mogelijk te maken. Daarnaast wordt de urn ook met liefde verzonden; in een mooie geïllustreerde doos en erg goed verpakt.

Super goede communicatie en ontwerphulp

Fijne ervaring met uitstekende communicatie. Ze hebben ons goed geholpen met het maken van een eigen ontwerp en ook de after care was direct goed. Fijne ontzorging in moeilijke tijd.

Ik heb oprecht nog nooit zoiets moois meegemaakt

Het is moeilijk om de woorden te vinden om daglieverd.com te omschrijven, want ik denk dat ze er niet echt zijn. Toen mijn vrouw Vera in november overleed, op slechts dertigjarige leeftijd, was ik ten einde raad. Vera was zo'n uniek persoon, dat ik absoluut iets unieks voor haar wilde als laatste rustplaats. Vera kon prachtig tekenen en schilderen, en hield heel erg van geschiedenis en archeologie. Daarom had ik een voorkeur voor een urn van natuursteen, en wilde ik graag dat er een gravure kwam in Vera's eigen kunststijl. Ik ben dus gaan zoeken of zoiets überhaupt bestond, en tegen mijn verwachtingen in, bleek dat zo te zijn. Ik vond daglieverd.com, en heb contact met ze opgenomen. Ik ben zelf namelijk, in tegenstelling tot mijn vrouw, alles behalve creatief. Ik had wel een idee van wat ik ongeveer wilde, maar zelf had ik het niet kunnen maken. Een paar uur later kreeg ik een reactie van Mark en Valeria, en heb ik ze foto's van Vera en van haar kunst gestuurd. Zij zijn toen ontwerpen gaan maken, en hebben Vera nagetekend op de manier zoals zij zelf ook tekende. Ze zijn net zo lang doorgegaan tot ik helemaal tevreden was. Sterker nog, ze zijn drie weken lang bezig geweest aan dit ontwerp. Het is echt heel bijzonder om te zien hoeveel moeite ze voor me hebben gedaan, terwijl ze me nog nooit hadden ontmoet. Toen het ontwerp naar wens was, hebben ze de urn gegraveerd en beschilderd. Ze hebben er zelfs nog een mooie zwarte doos bij gedaan met daarop dezelfde beschildering, waar ik alle rouwkaarten en wat persoonlijke spullen van Vera in kan bewaren. Het is echt heel mooi geworden. Omdat de pakketdienst rond de tijd van het bezorgen van de urn helemaal was vastgelopen, hebben ze zelfs aangeboden om de urn persoonlijk bij me te komen brengen. Uiteindelijk bleken ze die dag geen tijd te hebben, maar stuurden ze een koerier. En dit allemaal, al die uren werk, voor maar €450. Het is eigenlijk een wonder. Het resultaat is hier te zien: https://veraeline.nl/urn/

Heel erg bedankt voor de mooie urn en bewaardoos voor mijn vader. Erg blij met de snelle en vriendelijke service (via Whatsapp) en zeer positief verrast met het persoonlijke handgeschreven bedank kaartje!!

Hoe jullie naar mijn verhaal geluisterd hebben en het perfecte plaatje zo hebben kunnen na tekenen, de warmte, jullie begrip. Gewoon prachtig wat jullie doen! Zo’n grote steun bij het verwerken van iemands verdriet. Bedankt!

Persoonlijk en alles is mogelijk

Heel prettig contact met Valeria gehad,snelle reactie en alles wat ik in gedachten had was mogelijk. Het eindresultaat is heel mooi geworden en de herinneringenbox is een fijne toevoeging. Bedankt voor alles!

Alleen maar positief

Heel erg mooi!

Het eindresultaat is erg mooi! Vond het fijn zelf te kunnen kiezen wat erop zou staan. Toen ik op een klein probleempje stuitte, hebben ze mij ook meteen supergoed geholpen! De mooie doos en het persoonlijke kaartje maken het ook nog helemaal af!

Fantastische service geboden door team Daglieverd.

Na het overlijden van onze tweeling kwam mijn vrouw met de website van Daglieverd, waarmee we het geboorte/rouwkaartje gegraveerd konden krijgen in de urn. De kleuren combi van gouden letters en groen marmer staat erg mooi, de service met betrekking tot wensen en mogelijkheden is snel, persoonlijk en soepel. Dank voor jullie hulp en kunde! Tim en Maartje

Over daglieverd

✓ Ontwerp eenvoudig online ✓ Maatwerk ✓ Binnen 7 dagen bezorgd ✓ Sculptuur van natuursteen ✓ Urn design van daglieverd ✓ Beperkte oplage (450) ✓ Beste prijs ✓ Gratis graveren, geen extra kosten ✓ Geen dure tussenpersonen