We zijn snel en goed geholpen door Valeria en Mark. We konden ons eigen ontwerp aanleveren en een week later hadden we een prachtige urn voor onze hond Luna. Bij de urn zat een lieve kaart waarin Valeria en Mark ons bedankte voor de samenwerking, erg bijzonder.

Zeer behulpzaam en meedenkend

Goede snelle communicatie en meedenkend met je persoonlijke ontwerp. Urn kwam in een hele mooie verpakking en het is precies naar wens. Een mooie en persoonlijke laatste plek voor mijn vader.

Ik ben heel blij dat ik bij daglieverd de mogelijkheid heb gevonden voor een gepersonaliseerd Urntje

Wij zijn heel blij met het urntje dat we via daglieverd hebben kunnen laten maken met onze eigen tekst en afbeelding erop. Zo fijn dat we na een lange zoektocht op internet bij daglieverd precies hebben kunnen vinden wat goed bij ons past. Snelle levertijd en goed verpakt in een hele mooie doos met opdruk en een lief kaartje erbij. Het ontvangen van deze mooie urn helpt zeker bij het kunnen afsluiten van een moeilijke tijd.

Perfekt!

Alles prima en snel geregeld!

Mooie urn en precies naar mijn wensen zoals ik het wilde. Top!

Super!!

Heel mooi ingepakt!! Zeker een aanrader!!!

Mooie urn

Heel tevreden over de service.

Ontzettend blij en tevreden met het resultaat. Tijdens het proces had ik hulp nodig, dit kreeg ik direct! De urn, de verpakking en het persoonlijk kaartje zijn perfect.

Geweldig.

Ik was al een ruime tijd opzoek naar een passende urn. Omdat het erg persoonlijk is heb ik contact gehad met daglieverd. Ik kreeg direct respons en hulp voor het evt design. De lettertype die ik op een voorbeeld had gezien was even niet beschikbaar. Na één berichtje werd dit direct geregeld. Nu ik de urn heb ontvangen ben ik nog meer dan tevreden. De urn is prachtig, de kwaliteit is super en de verpakking met persoonlijk kaartje maakt het nog specialer. Ik ben erg dankbaar.

Onze wens perfect vast gelegd op de urn

Omdat we graag een specifieke afbeelding op de urn wilde, gezocht op internet en kwamen bij zelf ontwerpen bij daglieverd uit. In een mail onze wens besproken en afbeelding gestuurd. Het resultaat was helemaal zoals wij in ons hoofd hadden! Zijn joshuatree op zijn urn. Heel erg bedankt voor jullie inzet, snelle reacties en de lieve woorden op het kaartje! Adri

Beter had niet gekund

Heel onlangs en geheel onverwacht werden wij van die fijne wolk afgetrokken en belandden in de nachtmerrie voor elke toekomstige ouder... Met 22 weken moest ik bevallen van ons mooie zoontje. Het enige wat we nog konden, was zorgen dat alles zo geregeld zou worden, zodat we er nadien fijn op terug zouden kijken en mooie herinnering hadden gemaakt. Dit is mede door de hulp van Daglieverd gelukt. Verrast door de snelle reacties, de persoonlijke benadering en het meedenken wat uiteindelijk heeft geleid tot een prachtig marmeren urntje voor ons zoontje Guus.

Heel netjes

Ik vind het top zo netjes en een mooie kaart er bij heel lieve kaart nog bedankt voor alles doei

Prachtige handgemaakte urn, heel persoonlijk

Wij zochten een strakke mooie urn voor onze hond. Die hebben we hier zeker gevonden. Wat voor ons ook heel belangrijk was, is dat we er een persoonlijke tekst op konden laten maken. De urn werd bezorgd in een prachtige doos, met heel lief handgeschreven kaartje. Heel persoonlijk en fijn, want het is toch een verdrietige ervaring.

GOED!

Ik heb mijn urn heel snel mogen ontvangen, heel fijn contact gehad en erg tevreden met het resultaat

Heel erg blij met de vriendelijke, lieve berichtjes en het geweldige eind product

heel persoonlijk geholpen!

ontzettend fijn en persoonlijk geholpen en dmv face timen hebben we alles direct kunnen vragen wat erg fijn was. blij verrast toen we de mooie verzend/bewaarbox ontvingen met een persoonlijk briefje erbij en zo mooi gemaakt. Top!

Ontzettend mooi en eenvoudig.

Ben hier ontzettend blij mee.

Prima service van het bedrijf. Levering volgens afspraak en product goed verpakt en voldoet aan mijn wensen

Keurig bedrijf met duidelijke communicatie en mooie producten!

Gedurende het bezorgproces was er een beschadiging op de urn ontstaan, maar daglieverd heeft dit op een hele prettige manier opgelost door een nieuwe urn te sturen met dezelfde mooie gravering als de eerste keer. Dank voor de prettige communicatie en de geboden oplossing! Super!

Een trendy urn, die je compleet naar wens kan vormgeven.

Heel goede ervaring! Ik had een wens die volgens de website niet helemaal mogelijk was. Ik heb toen mijn vraag geappt. Ik werd goed en snel geholpen. Een half uur later was de website aangepast, waardoor ik precies kon maken wat ik graag wilde. Niet per se een minpunt, maar wat wel anders was dan de verwachting, is dat de gravering wat groffer is dan op het plaatje. Topervaring, die me een fijn gevoel gaf over iets wat toch erg naar is.

Fijne service! Mooi resultaat!

Eenvoudig om via de site een ontwerp te maken.. snelle levering, goed verpakt, erg mooie urn geworden. Lief kaartje erbij!

Precies zoals ik wilde

Erg fijn dat ik zelf kan bepalen hoe en wat ik op de urn wilde hebben. Mooi resultaat!

Snel contact via Whatsapp super blij

Ik had 's avonds een vraag gesteld over de app en kreeg direct antwoord. De urn voor mijn moeder kom gemaakt worden en hij was snel thuis. Bedankt voor het kaartje!

Erg blij mee

Mooi, tijdloos en persoonlijk aandenken waar ik erg blij mee ben. Bedankt.

Goede service, prettig contact

Wij hebben 3 urnen besteld bij Bylove en zijn erg tevreden met de service en hoe het contact verliep. Er werd snel gereageerd. De bestelling was snel klaar. Één urn was niet mooi ingetekend met de witte kleur. Dit is vervolgens zeer goed afgehandeld en de urn is geworden zoals we deze graag wilden hebben.

Over daglieverd

✓ Ontwerp eenvoudig online ✓ Maatwerk ✓ Binnen 7 dagen bezorgd ✓ Sculptuur van natuursteen ✓ Urn design van daglieverd ✓ Beperkte oplage (450) ✓ Beste prijs ✓ Gratis graveren, geen extra kosten ✓ Geen dure tussenpersonen