Uitstekende service!

Jammer genoeg moesten we op zoek naar een urne voor ons zoontje die nog in mijn buik zat. Na alle mogelijke cliché urnes te hebben gezien kwamen we uit bij daglieverd. Het ontwerpje van ons 'geboortekaartje' werd doorgestuurd en nog geen 12u later hadden we het ontwerp voor de urne binnen. Er werd geen druk gezet om te bestellen, alles kon op eigen tempo tot wanneer het goed voelde om te bestellen. Eeuwig dank om mijn klein vriendje Mace een mooie laatste rustplaats te bezorgen.

Wat geweldig service

Voor mij met spraak verlamming ik kon gewoon op whats app goede reacties en mee denken

Een prachtige urn en helemaal persoonlijk

Nadat we lang hebben gezocht naar een urn, en talloze standaard urnen hadden gezien, zochten we door en kwamen terecht op de website van daglieverd. Hun urnen spraken ons direct aan, het materiaal en de vorm vonden we erg mooi en het was fijn dat er talloze mogelijkheden waren om het ontwerp dat op de urn zou komen zo persoonlijk mogelijk te maken. Daarnaast wordt de urn ook met liefde verzonden; in een mooie geïllustreerde doos en erg goed verpakt.

Super goede communicatie en ontwerphulp

Fijne ervaring met uitstekende communicatie. Ze hebben ons goed geholpen met het maken van een eigen ontwerp en ook de after care was direct goed. Fijne ontzorging in moeilijke tijd.

Ik heb oprecht nog nooit zoiets moois meegemaakt

Het is moeilijk om de woorden te vinden om daglieverd.com te omschrijven, want ik denk dat ze er niet echt zijn. Toen mijn vrouw Vera in november overleed, op slechts dertigjarige leeftijd, was ik ten einde raad. Vera was zo'n uniek persoon, dat ik absoluut iets unieks voor haar wilde als laatste rustplaats. Vera kon prachtig tekenen en schilderen, en hield heel erg van geschiedenis en archeologie. Daarom had ik een voorkeur voor een urn van natuursteen, en wilde ik graag dat er een gravure kwam in Vera's eigen kunststijl. Ik ben dus gaan zoeken of zoiets überhaupt bestond, en tegen mijn verwachtingen in, bleek dat zo te zijn. Ik vond daglieverd.com, en heb contact met ze opgenomen. Ik ben zelf namelijk, in tegenstelling tot mijn vrouw, alles behalve creatief. Ik had wel een idee van wat ik ongeveer wilde, maar zelf had ik het niet kunnen maken. Een paar uur later kreeg ik een reactie van Mark en Valeria, en heb ik ze foto's van Vera en van haar kunst gestuurd. Zij zijn toen ontwerpen gaan maken, en hebben Vera nagetekend op de manier zoals zij zelf ook tekende. Ze zijn net zo lang doorgegaan tot ik helemaal tevreden was. Sterker nog, ze zijn drie weken lang bezig geweest aan dit ontwerp. Het is echt heel bijzonder om te zien hoeveel moeite ze voor me hebben gedaan, terwijl ze me nog nooit hadden ontmoet. Toen het ontwerp naar wens was, hebben ze de urn gegraveerd en beschilderd. Ze hebben er zelfs nog een mooie zwarte doos bij gedaan met daarop dezelfde beschildering, waar ik alle rouwkaarten en wat persoonlijke spullen van Vera in kan bewaren. Het is echt heel mooi geworden. Omdat de pakketdienst rond de tijd van het bezorgen van de urn helemaal was vastgelopen, hebben ze zelfs aangeboden om de urn persoonlijk bij me te komen brengen. Uiteindelijk bleken ze die dag geen tijd te hebben, maar stuurden ze een koerier. En dit allemaal, al die uren werk, voor maar €450. Het is eigenlijk een wonder. Het resultaat is hier te zien: https://veraeline.nl/urn/

Heel erg bedankt voor de mooie urn en bewaardoos voor mijn vader. Erg blij met de snelle en vriendelijke service (via Whatsapp) en zeer positief verrast met het persoonlijke handgeschreven bedank kaartje!!

Hoe jullie naar mijn verhaal geluisterd hebben en het perfecte plaatje zo hebben kunnen na tekenen, de warmte, jullie begrip. Gewoon prachtig wat jullie doen! Zo’n grote steun bij het verwerken van iemands verdriet. Bedankt!

Persoonlijk en alles is mogelijk

Heel prettig contact met Valeria gehad,snelle reactie en alles wat ik in gedachten had was mogelijk. Het eindresultaat is heel mooi geworden en de herinneringenbox is een fijne toevoeging. Bedankt voor alles!

Alleen maar positief

Heel erg mooi!

Het eindresultaat is erg mooi! Vond het fijn zelf te kunnen kiezen wat erop zou staan. Toen ik op een klein probleempje stuitte, hebben ze mij ook meteen supergoed geholpen! De mooie doos en het persoonlijke kaartje maken het ook nog helemaal af!

Fantastische service geboden door team Daglieverd.

Na het overlijden van onze tweeling kwam mijn vrouw met de website van Daglieverd, waarmee we het geboorte/rouwkaartje gegraveerd konden krijgen in de urn. De kleuren combi van gouden letters en groen marmer staat erg mooi, de service met betrekking tot wensen en mogelijkheden is snel, persoonlijk en soepel. Dank voor jullie hulp en kunde! Tim en Maartje

Goede én snelle service bij emotionele aankoop

Voor onze zoon waren wij op zoek naar een urn. Wij wilden geen hele opzichtige urn zodat iemand direct zou denken: Wow een urn, maar we wilden ook niet iets hebben wat niet op een urn leek. Hij mag namelijk wel gezien worden. Onze zoon is voor altijd onderdeel van ons en we zijn trots op hem. Zo kwamen wij bij Daglieverd terecht. Een prachtige én persoonlijke urn, die ook echt gezien mag worden. Nadat ik een aantal verschillende ontwerpen had uitgeprobeerd, plaatste ik de bestelling. Tot mijn grote schrik kwam ik erachter dat ik het lettertype niet in de juiste grootte had geüpload. Ik heb gemaild en kreeg direct een reactie via WhatsApp dat ze mijn bericht ontvangen hebben en het lettertype zouden aanpassen. Zo fijn! Bij zo'n emotionele aankoop wil je namelijk wel dat het helemaal naar wens is. De urn ontvingen wij heel snel en was ook heel mooi en met zorg ingepakt. Hierbij ontvingen wij ook een persoonlijke kaart van Mark & Valeria. Hij heeft een mooie plek in ons huis en het is fijn om hem dichtbij te hebben..

Alles netjes en op tijd geleverd! Product is helemaal naar tevredenheid. Fijn om 'eigen' urn, die bij hem past te hebben voor ons kindje

We zijn snel en goed geholpen door Valeria en Mark. We konden ons eigen ontwerp aanleveren en een week later hadden we een prachtige urn voor onze hond Luna. Bij de urn zat een lieve kaart waarin Valeria en Mark ons bedankte voor de samenwerking, erg bijzonder.

Zeer behulpzaam en meedenkend

Goede snelle communicatie en meedenkend met je persoonlijke ontwerp. Urn kwam in een hele mooie verpakking en het is precies naar wens. Een mooie en persoonlijke laatste plek voor mijn vader.

Ik ben heel blij dat ik bij daglieverd de mogelijkheid heb gevonden voor een gepersonaliseerd Urntje

Wij zijn heel blij met het urntje dat we via daglieverd hebben kunnen laten maken met onze eigen tekst en afbeelding erop. Zo fijn dat we na een lange zoektocht op internet bij daglieverd precies hebben kunnen vinden wat goed bij ons past. Snelle levertijd en goed verpakt in een hele mooie doos met opdruk en een lief kaartje erbij. Het ontvangen van deze mooie urn helpt zeker bij het kunnen afsluiten van een moeilijke tijd.

Perfekt!

Alles prima en snel geregeld!

Mooie urn en precies naar mijn wensen zoals ik het wilde. Top!

Super!!

Heel mooi ingepakt!! Zeker een aanrader!!!

Mooie urn

Heel tevreden over de service.

Ontzettend blij en tevreden met het resultaat. Tijdens het proces had ik hulp nodig, dit kreeg ik direct! De urn, de verpakking en het persoonlijk kaartje zijn perfect.

Geweldig.

Ik was al een ruime tijd opzoek naar een passende urn. Omdat het erg persoonlijk is heb ik contact gehad met daglieverd. Ik kreeg direct respons en hulp voor het evt design. De lettertype die ik op een voorbeeld had gezien was even niet beschikbaar. Na één berichtje werd dit direct geregeld. Nu ik de urn heb ontvangen ben ik nog meer dan tevreden. De urn is prachtig, de kwaliteit is super en de verpakking met persoonlijk kaartje maakt het nog specialer. Ik ben erg dankbaar.

Onze wens perfect vast gelegd op de urn

Omdat we graag een specifieke afbeelding op de urn wilde, gezocht op internet en kwamen bij zelf ontwerpen bij daglieverd uit. In een mail onze wens besproken en afbeelding gestuurd. Het resultaat was helemaal zoals wij in ons hoofd hadden! Zijn joshuatree op zijn urn. Heel erg bedankt voor jullie inzet, snelle reacties en de lieve woorden op het kaartje! Adri

Beter had niet gekund

Heel onlangs en geheel onverwacht werden wij van die fijne wolk afgetrokken en belandden in de nachtmerrie voor elke toekomstige ouder... Met 22 weken moest ik bevallen van ons mooie zoontje. Het enige wat we nog konden, was zorgen dat alles zo geregeld zou worden, zodat we er nadien fijn op terug zouden kijken en mooie herinnering hadden gemaakt. Dit is mede door de hulp van Daglieverd gelukt. Verrast door de snelle reacties, de persoonlijke benadering en het meedenken wat uiteindelijk heeft geleid tot een prachtig marmeren urntje voor ons zoontje Guus.

Heel netjes

Ik vind het top zo netjes en een mooie kaart er bij heel lieve kaart nog bedankt voor alles doei

Over daglieverd

✓ Ontwerp eenvoudig online ✓ Maatwerk ✓ Binnen 7 dagen bezorgd ✓ Sculptuur van natuursteen ✓ Urn design van daglieverd ✓ Beperkte oplage (450) ✓ Beste prijs ✓ Gratis graveren, geen extra kosten ✓ Geen dure tussenpersonen