Prachtige handgemaakte urn, heel persoonlijk

Wij zochten een strakke mooie urn voor onze hond. Die hebben we hier zeker gevonden. Wat voor ons ook heel belangrijk was, is dat we er een persoonlijke tekst op konden laten maken. De urn werd bezorgd in een prachtige doos, met heel lief handgeschreven kaartje. Heel persoonlijk en fijn, want het is toch een verdrietige ervaring.

GOED!

Ik heb mijn urn heel snel mogen ontvangen, heel fijn contact gehad en erg tevreden met het resultaat

Heel erg blij met de vriendelijke, lieve berichtjes en het geweldige eind product

heel persoonlijk geholpen!

ontzettend fijn en persoonlijk geholpen en dmv face timen hebben we alles direct kunnen vragen wat erg fijn was. blij verrast toen we de mooie verzend/bewaarbox ontvingen met een persoonlijk briefje erbij en zo mooi gemaakt. Top!

Ontzettend mooi en eenvoudig.

Ben hier ontzettend blij mee.

Prima service van het bedrijf. Levering volgens afspraak en product goed verpakt en voldoet aan mijn wensen

Keurig bedrijf met duidelijke communicatie en mooie producten!

Gedurende het bezorgproces was er een beschadiging op de urn ontstaan, maar daglieverd heeft dit op een hele prettige manier opgelost door een nieuwe urn te sturen met dezelfde mooie gravering als de eerste keer. Dank voor de prettige communicatie en de geboden oplossing! Super!

Een trendy urn, die je compleet naar wens kan vormgeven.

Heel goede ervaring! Ik had een wens die volgens de website niet helemaal mogelijk was. Ik heb toen mijn vraag geappt. Ik werd goed en snel geholpen. Een half uur later was de website aangepast, waardoor ik precies kon maken wat ik graag wilde. Niet per se een minpunt, maar wat wel anders was dan de verwachting, is dat de gravering wat groffer is dan op het plaatje. Topervaring, die me een fijn gevoel gaf over iets wat toch erg naar is.

Fijne service! Mooi resultaat!

Eenvoudig om via de site een ontwerp te maken.. snelle levering, goed verpakt, erg mooie urn geworden. Lief kaartje erbij!

Precies zoals ik wilde

Erg fijn dat ik zelf kan bepalen hoe en wat ik op de urn wilde hebben. Mooi resultaat!

Snel contact via Whatsapp super blij

Ik had 's avonds een vraag gesteld over de app en kreeg direct antwoord. De urn voor mijn moeder kom gemaakt worden en hij was snel thuis. Bedankt voor het kaartje!

Erg blij mee

Mooi, tijdloos en persoonlijk aandenken waar ik erg blij mee ben. Bedankt.

Goede service, prettig contact

Wij hebben 3 urnen besteld bij Bylove en zijn erg tevreden met de service en hoe het contact verliep. Er werd snel gereageerd. De bestelling was snel klaar. Één urn was niet mooi ingetekend met de witte kleur. Dit is vervolgens zeer goed afgehandeld en de urn is geworden zoals we deze graag wilden hebben.

Prachtig!

Jullie hebben precies geleverd zoals ik wilde en gehoopt had. Bedankt voor dit mooie product!

Jammer genoeg moest ik een urn kopen voor mijn hond. Pijnlijk om te doen maar ik werd gelukkig bijzonder goed geholpen.

Memory box

Heel erg blij met de mooie memory box die ik heb ontvangen van ByLove. Snelle service met daarbij een écht persoonlijk berichtje (nét even dat extraatje waarmee een webshop zich kan onderscheiden). ByLove: Making memories that last!

Uniek gepersonaliseerde urn

Prachtige creatie 💫 Met zorg, liefde en passie voor de job gemaakt! Bedankt 🙏🏻

Goede service, mooi product

Ik heb nu voor de 2e x bij BYLOVE besteld en ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben met de service en het product.

goede kwaliteit en dienstvertlening

Precies zoals ik wilde

Mooie urn, snelle service. Voldeed aan de verwachting

Ontwerp en aankoop verliep simpel. heldere communicatie en tijdige bezorging. En de mini urn ziet er mooi uit, we zijn er erg blij mee.

Over daglieverd

✓ Ontwerp eenvoudig online ✓ Maatwerk ✓ Binnen 7 dagen bezorgd ✓ Sculptuur van natuursteen ✓ Urn design van daglieverd ✓ Beperkte oplage (450) ✓ Beste prijs ✓ Gratis graveren, geen extra kosten ✓ Geen dure tussenpersonen