Begon goed, maar resultaat is nu nogal treurig

Na ruim 20 jaar eindelijk onze ketel vervangen. Nu sinds een maand een nieuwe ketel en helaas nu al een storing en lekkage. Ketel uitgezet in verband met kans op kortsluiting, direct gemeld en helaas kan er pas na 48 uur iemand komen om te kijken hoe en wat (ondanks ons onderhoudscontract). Geen verwarming en geen warm water is in ons gezin met 4 jonge kinderen op zijn zachtst gezegd niet prettig :-(.

Een snelle en probleemloze installatie. Hele fijne ketel van Remeha.

Nadat onze twintig jarige Atag ketel moest worden vervangen gekozen voor de aanbieding van de consumentenbond in samenwerking met Warmtehuis. Met de handige keuzehulp uitgekomen op de Remeha ace tzerra. Binnen 3 uur was de installatie klaar. Ook werd de handige etwist thermostaat geïnstalleerd. De installateur was vriendelijk en behulpzaam. Tot nu toe heel tevreden. Alles werkt perfect.

prima!

prima service. alleen maar lof. WarmteThuis is echt aan te bevelen! De installateur heeft keurig en netjes gewerkt. compliment! alleen jammer dat de installateur een lekkage op de badkamer heeft veroorzaakt. gelukkig (tot nu toe) zonder blijvende schade. tevens had de uitleg van de installatie en thermostaat wat beter gekund (5 minuten is wel érg weinig)

Goede service, vlot, correct, netjes en vakkundige installatie

Snelle 1e reactie, vlotte verwerking en vakkundige en nette installatie.Niets dan lof.

Keurig netjes gedaan, kan niets anders zeggen.

Top geregeld!

Prima service, deskundig gemonteerd!

Fantastisch!

Onze oude cv ketel was aan vervanging toe. Uit vier offertes hebben wij gekozen voor Warmtethuis. Geen moment spijt van gehad. De website van Warmtethuis is zeer overzichtelijk, compleet en transparant. Het bestelproces van de ketel tot en met de installatie van de ketel verliep eenvoudig en zeer vlot. Kortom, ben je op zoek naar een nieuwe cv ketel zoek dan niet verder maar kies voor Warmtethuis.

Prima en snelle service.

Is volgenns afspraak verlopen

Ik ben tervreden

Super ketel!!!

Onze nieuwe ketel is heel netjes opgehangen in een echt mini-hokje. Dat hebben de installateurs echt super gedaan. Nu hebben we het gelukkig weer lekker warm. We zijn echt super blij.

Top, top en nog eens top. Erg blij mee.

Heb bij warmtethuis een Remeha Tzerra Ace 39c CW5 + etwist gekocht en deze is door Dennis Tuininga gemonteerd, keurig gemonteerd en alle afspraken zijn nagekomen. Goede en nette werker! Nu al een paar weken erg tevreden met de ketel, snel warm water en het huis is binnen no time warm. Later nog even met warmtethuis gebeld en alles is door hun prima geregeld en hierbij prima te woord gestaan.

uitstekende ketel.

Met douchen merk je direct een hardere straal. Snelle en goede installatie

Alles is goed verlopen

Goede offerte gekregen. Mooie prijs. Vakkundige mensen die de installatie hebben verzorgd. Wij zijn zeer tevreden.

Installatie ok, cv-ketel valt tegen

De installatie ging prima. Geen probleem. De warmwaterlevering van de nieuwe ketel valt tegen vergeleken met mijn vorige Vaillant ketel. Het duurt langer voordat het tapwater warm is en de temperatuur is ook lager. Over de cv heb ik geen klachten.

Onwijs vriendelijk en behulpzaam, tot de ketel geïnstalleerd wordt.

Tot de ketel besteld werd, was er veel mogelijk en werd er meegedacht. Na het afknippen (en onbruikbaar daarmee) van de oude ketel, blijkt alles tegen te vallen.

Lang gewacht om mijn oude ketel te vervangen, had ik veel eerder moeten doen.

Snel en netjes geplaatst

Eerder als opgegeven geplaatst. Dus snelle levering

Alles was super goed geregeld en de installatie dik in orde !

Bij ons moest niet alleen de Vr ketel vervangen worden door een Hr ketel , maar ook de rookgas afvoer aangepast worden. Ik kan alleen maar zeggen dat alles super goed geregeld was. Van een offerte krijgen tot een afspraak inplannen en hierna de installatie helemaal keurig in orde .

snel en vakkundig geinstalleerd

We moesten even wachten ivm grote drukte, maar het installeren was snel gebeurd

Heldere afspraken,snelle montage door deskundige vakman

Prima bedrijf,een aanrader!

Uitstekend!

Specificaties vooraf van de betreffende CV-ketel en de uit te voeren werkzaamheden waren helder en volledig. Grote aandacht voor veiligheidsaspecten en controle daarop. Kosten van zowel de CV ketel als de montage en veiligheidswerkzaamheden waren zeer redelijk, zeker in vergelijking met die van andere bedrijven. Tijdstip plaatsing CV ketel zelf in te plannen, binnen 24 uur bericht per mail. Verdere e-mail communicatie duidelijk en en vriendelijk. Plaatsing CV ketel zelf: niets dan lof. De sympathieke aardige monteurs waren een visitekaartje voor hun bedrijf. Keurig op tijd, werkzaamheden uiterst zorgvuldig uitgevoerd, behulpzaam, alles goed uitgelegd, en zelfs de kleinste troep nog opgeruimd terwijl dat van mij niet hoefde. CV doet het perfect, dus TOP!

Snelle reactie en goede service

Het bedrijf heeft mij prima geholpen, ook met mijn vragen over de aansluiting van een bestaande zonneboiler. Dat zelfde geldt voor de installateur. Enig kritiekpuntje is dat de gegevens van Warmte Thuis en de installateur niet in het systeem van Remeha zijn ingevoerd. Ik kreeg dus via de mail een garantiebewijs van Remeha maar daar stonden deze gegevens niet in.

prima service, goede prijs!

goed te bereiken, hulpvaardig en een prima prijs, installatie correct en netjes uitgevoerd, ben zeer tevreden tot nu toe.

Prima ervaring, niets op aan te merken.

Netjes op tijd geïnstalleerd naar volle tevredenheid. Ook prijs was prima, verschil was €400,- met een andere bedrijf.

Prima installateur

De voorkeursdata die ik had opgegeven bij de opdracht konden helaas niet worden gehonoreerd, ik moest dus een aantal weken wachten op de installatie. Maar de installateur uit Meeden heeft prima werk geleverd, ze werkten zeer netjes en heel precies. Ben tot nu toe buitengewoon tevreden.