Precies op tijd geleverd en met 2 uur geinstalleerd

Hoewel het stookseizoen nog niet is begonnen, geeft het warme tapwater een snel en uitstekend resultaat. De vorige ketel deed er langer over.

Prettig

Installatie was prettig verlopen. Goede vaklui

Het heeft even geduurd

We zullen het maar toeschrijven aan de algemene malaise bij de uitlevering van de producten dat het lang duurde voordat de ketel werd geplaatst. Zeer tevreden over de installateur die de ketel plaatste. Zeer tevreden over de uitleg. Zo moest het eigenlijk altijd gaan.

Voldoet aan de verwachtingen

Vakwerk

Alles wat in in de offerte stond wordt helemaal waargemaakt.

Soepel verlopen

Oude CV vervangen door nieuwe en leidingwerk is verbeterd. Aanpassingen van de bestelling die later zijn gemaakt via de telefoon zijn niet doorgegeven, maar de monteurs had ze toevallig liggen. Enige nadelen zijn de nieuwe ketel is minder zuinig ondanks dat die kleiner is en er zijn nog gaten van de oude CV

Vriendelijk en correct advies en plaatsing van Remeha cv ketel.

Een vriendelijk en duidelijk telefonisch contact. Daarna een snelle afspraak voor levering en plaatsing. Ook de plaatsing is goed , snel en vakkundig gedaan. We hopen op veel jaren plezier van deze keuze.

Prima service en installatie

Goede voorlichting en afhandeling

Makkelijk online bestel en daarna is er netjes contact opgenomen voor vragen en voor het inplannen van de montage.

Voor zover ik het kan beoordelen deskundig en ook snel geïnstalleerd.

Alles lijkt voorlopig prima te werken.

Wat een verademing

Zowel de sales (Dustin) als de installateur ( Singh cv en loodgietersbedrijf Hoofddorp), hebben gewoon ontzettend goed werk en advies geleverd. Er is mij niet meteen de duurste ketel verkocht ( zelfs afgeraden want niet nodig) . Dustin belde mij steeds netjes terug met antwoord op al mijn vragen. En als klap op de vuurpijl , vrijdag besteld, de dag erop (zaterdag) al geleverd en geïnstalleerd. Onze ketel was redelijk onverwacht stuk gegaan, dus we zaten zonder en hadden haast. De volgende dag stond dhr Singh van Singh cv en loodgietersbedrijf Hoofddorp exact op tijd voor de deur. Eindelijk een correcte, aardige installateur die gewoon goed zijn werk deed. Daarbij nog heel beleefd, werkte netjes en correct. Hij heeft alles gecontroleerd op werking, mij alles heel rustig uitgelegd en heeft het werk weer schoon achtergelaten. Tot nog toe een dikke 10+ voor Warmtethuis en Singh cv en loodgietersbedrijf Hoofddorp

Snelle en goede levering

Uitmuntend

Gewoon prima prijs/kwaliteit

Het begint al met de aanvraag voor een offerte. Snel en zorgvuldig alles aan de hand van foto's. Dan de afspraak voor installatie eenmaal overleggen en de afspraak stond. Op de dag van installatie stond de monteur om 09:00 uur voor de deur. Bleek een ZZP-er te zijn. Was een beetje verbaasd maar na uitleg was me alles helder en duidelijk. Monteur heeft op zijn gemak alle werkzaamheden uitgevoerd zoals het hoort inclusief metingen. Als iemand mij om advies zou vragen dan zou ik Warmte Thuis aanbevelen. Nogmaals prima prijs kwaliteit.

Klantgericht!

Duidelijke en snelle correspondentie en informatie!

Super ervaring

Super goede ervaring ook namens mijn zoon william en een cijfer 12 voor niemand die mij met al zijn liefde en geduld mij door die internet bladzijde door geloodst heeft super warmte thuis ga zo door jullie zijn tenminste klant vriendelijk ga zo door helemaal blij groetjes karin onderwater

Snelle installatie

2 koppelingen waren niet goed aangezet, waardoor lichte waterlekkage, zelf maar even gedaan. Vriendelijke gasten

Alles helemaal goed

Prima geinstaleerd, alles werkt uitstekend en zuinig.

Vakkundige monteur

Vakkundige monteur die de oude ketel netjes demonteerde en de Remeha ketel installeerde. Wacht nu nog op de Remeha warmtepomp.

Snel,duidelijk,volgens afspraak, netjes

Snel antwoord op onze vragen. Steeds dezelfde persoon aan de lijn dus voelde vertrouwd en begreep de vragen en met duidelijke antwoorden. Afspraken werden allemaal netjes nagekomen en op tijd . Besproken afspraken werden netjes en snel bevestigd via de mail.

Prime service, stille ketel, doet alles volgens verwachting

E-twist is gemakkelijk te bedienen via de iPhone

Binnen 2 weken alles geregeld,ketel vakkundig geïnstalleerd.

Vakkundige installatie

Snelle en vakkundige installatie van de cv ketel, met een duidelijke uitleg.

Snel en vakkundig geïnstalleerd door de monteurs en zeer behulpzaam met weinigen van radiator Goede dienstverlening