Prima geregeld, voor de tweede keer in zee gegaan met warmte thuis en zou het zo weer doen

Snelle levering, snel geplaatst door vriendelijke installateur Cv ketel werkt goed.

Tot nu toe geen problemen

Nu gaat het goed

ze waren gewldig

ze hebben erg hun best gedaan ,tot nu toe gaat het nog steeds super met de ketel

Nieuwe Remeha cv ketel

Erg fijn bedrijf. Prima communicatie, goede prijs en uitgevoerd zoals gepland. Installateurs waren professioneel en alles kundig uitgevoerd. Vooraf foto’s gestuurd en hierop werd de offerte aangepast (klein beetje meerwerk) en dat was logisch. Al met al zijn wij enorm tevreden en ik raad hen als bedrijf aan.

Geheel volgens verwachting

De monteur kwam op de afgesproken tijd en heeft snel en vakkundig de ketel vervangen en getest, en uitleg gegeven

Snel en met kennis de CV geplaatst.

Het geheel werkt goed. Echter de met de CV meegeleverde meegeleverde thermostaat is zeer moeilijk in te stellen. Zelfs de installateurs hadden er moeite mee en leggen hem daarom ook onvoldoende uit. Na veel gezoek op internet ook veel geprobeerd maar uiteindelijk na veel irritatie over de onmogelijke bediening de standaard instellingen maar gekozen, de app verwijderd, en er verder maar vanaf gebleven. Dit is een stevig Remeha kwaliteit issue dat een zeer vervelend gevoel oplevert omdat je als klant je CV niet makkelijk kunt instellen.

Cv ketel zeer snel gemonteerd!

Onze nieuwe ketel werd zeer vakkundig geplaatst. In vergelijking met de Remeha Calenta geeft de nieuwe ketel (acematic) opmerkelijk snel en veel warm water.

keurig op tijd en netjes gewerkt

De monteurs waren met z,n tweeen en waren netjes op de afgesproken tijd aanwezig. Ze hebben binnen 3 uur de oude ketel verwijderd en de nieuwe geplaatst inclusief de rookgasafvoer. Na de werkzaamheden werd er een collega gebeld om de oude ketel en de verpakkingen op te halen. Prima geregeld, alleen had de monteur wat meer uitleg over de ketel kunnen geven.

Goede communicatie, snelle service, en kwaliteit voor een normale prijs.

WarmteThuis communiceert prettig, reageert snel op vragen of opmerking. Stemt netjes een datum af. Bij het verzoek om snel de eindfactuur op te stellen binnen een bepaalde tijd in verband met een aflopend bouwdepot konden ze dit voor mij regelen. De uiteindelijke installateur heeft kundig werk verricht, moest namelijk een constructie bedenken waarbij afvoer beter afliep.

Prettig geholpen

Goed geholpen en lossen het altijd op, als we contact met hen hebben opgenomen

Goede en snelle levering

Montage tijd niet realistisch. Veel te weinig tijd voor zo'n klus, daarom gestreste medewerker. Nauwelijks uitleg. Het werkt en succes ermee. Je hebt 1 dag nodig voor een gehele inbouw met uitleg. 1/2 dag is 100% onmogelijk!

netjes en volgens afspraak gewerkt

kwamen met 3 personen en waren heel snel klaar en laten geen restafval achter

Alles volgens afspraak.

De ketel werd keurig geleverd en geïnstalleerd op de afgesproken datum en tijd en voor de afgesproken prijs. Tot op heden werkt de ketel prima. Tot nu toe, het is immers zomer, alleen gebruikt voor warm tapwater.

Tot nu bevalt het goed, en heb eerder 14 jaar Remeha ketel cw 4 gehad.

Alles tot in de perfecte puntjes geregeld

Goede communicatie Prijs/kwaliteit zeer goed Monteur met goede kennis van zaken, werk netjes afgeleverd. Al met al zeer aan te bevelen.

Ketel: prima. Jammer van de kapotte dakpan.

Ketel hangt en werkt. Er is wel een dakpan gesneuveld door toedoen van de installateur. Die moeten we zien te vervangen, dat is moeilijk want het is er één uit 1975. Hij maakte er voor ons een foto van, dat wel.

Van offerte, bestellen en plaatsen van de nieuwe ketel prima verlopen. afspraken keurig nagekomen

Alles netjes geregeld

Ik ben heel tevreden

Bestelling was heel snel gedaan. De ketel werd een paar dagen later geplaatst. De oude ketel werd verwijderd en meegenomen. Een en ander verliep heel soepel.

Goed bedrijf.

Vriendelijke monteur. Vakundig, netjes en vlot gewerkt.

Afspraken prima nagekomen alles netjes geïnstalleerd

Uitstekende hulp telefonisch

Wij hadden met spoed een nieuwe cv ketel nodig. Hier wist ik zelf niet veel vanaf. Telefonisch heb ik duidelijke informatie gekregen. Het gesprek heeft tot wel 30 min geduurd en alles werd netjes en duidelijk aangegeven. Vervolgens werd er in dezelfde week nog geplaatst! Dit hebben we voornamelijk te danken aan Nima!

PRIMA geregeld

Goedkoper en tevreden over montage

Snelle professionelen levering en plaatsing

Op afgesproken datum en tijd is mijn Nieuwe CV vakkundig zoals het hoort geplaatst en na uitleg schoon achter gelaten. Werking van mijn CV is prima maar hoe zuinig deze is, is het nog afwachten tot in de wintermaanden.

Top deal

Ben zeer tevreden. Alles werkt zoals het moet werken. Prima. En alles na afy keurig opgeruimd.

Weesperstraat 118

1112AP Diemen