snel, doeltreffend en goed

heel prettig om via warmte thuis mijn cv ketel te bestellen en laten installeren. fijne service.

Netjes alles volgens afspraak geregeld

Oude CV verwijderd, aansluitingen aangepast en alles goed werkend achtergelaten. Netjes gewerkt, vriendelijk contact.

CV ketel is geheel tot tevredenheid geplaatst en geïnstalleerd..

De bestelde ketel werd bij ons goed en vlot geplaatst. Er werd netjes gewerkt. De gehele installatie werkt vanaf het begin prima. Fijne thermostaat, die via een app te bedienen is.

Totnogtoe prima geregeld

Keurige montage van CV-KETEL en in 2 maanden sindsdien geen problemen

Warmte

Prettige monteurs, goede dienstverlening. Ketel werkt uitstekend.

Tot nu toe is er geen maandelijkse betaling van mijn rekening afgeschreven. Waneer zal dit beginnen?

Onze oude ketel befit uit 1992 was echt aan vervanging toe, nu een remeha tzerra ace cw5. Super goed geholpen, en uiteraard een mooie prijs… installateur heel vriendelijk, alles netjes opgeruimd en ketel is perfect gehangen. Wij zijn super blij ! Hopen dat deze ketel ook zolang mee gaat als die andere.

Prima ketel

Heel goede ervaringen met WarmteThuis

Heel goede ervaringen met zowel het bestellen van de nieuwe ketel als wel de installatie. Een prima ketel die de komende jaren tegen een alleszins redelijke huur ons huis en bad zal verwarmen.

CV ketel prima, afwerking (ontluchten ketel + leidingen) matig.

De ketel functioneert goed; ketel is veel stiller dan de oude Remeha ketel. Plaatsing ketel: er is geen nieuw rookkanaal aangelegd terwijl het oude afvoer er al 17 jaar zit. Was niet nodig volgens WarmtePlus. Het ontluchten van ketel, radiatoren en leidingen ging erg moeilijk. Nog telefonisch contact geweest met WarmteThuis maar dat leverde weinig op. Of de automatische ontluchter op de ketel wel adequaat werkt is mij niet duidelijk.

Goede begeleiding bij aankoop

De begeleiding bij de aankoop van de CV ketel was efficiënt en professioneel. Er werd goed meegedacht in de keuze van de beste keuze CV ketel in mijn woonsituatie. Montage ook prima uitgevoerd.

Mensen en apparaat werken prima!

De installatie ging soepel, vriendelijke mensen die vlot en schoon werken. De ketel zelf is prima, mooi formaat en een stuk stiller dan de vorige.

Goeie service en via de mail altijd snel geholpen

tevreden

Alles prima geregeld.

Het hele proces van bestellen tot plaatsen is probleemloos verlopen.

Perfecte installatie van een goede cv-ketel.

Goede verhouding prijs/kwaliteit.

Goede tip na installatie

Goed geregeld. Weinig omkijken naar.

Alles goed volgens afspraak geregeld. Monteurs hebben keurig gewerkt en alle verpakkingsmateriaal ed na afloop allemaal meegenomen. De Remeha ketel werkt prima!

Altijd blij om daar weer te kopen

Voordelige en snelle installatie. Goede uitleg door het personeel en zeer goede coördinatie, ook bij vragen. Mijn argumenten werden gevolgd en er werden suggesties gedaan over onnodige zaken.

Alles volgens afspraak

Alles ging zoals gepland, ik zit er nog steeds warmpjes bij.

Prima begeleiding.

Vertrouwd gevoel gekregen bij mijn zoektocht op internet. Hierin bij WarmteThuis niet teleurgesteld, integendeel. Zowel over aankoop als installatie ben ik zeer tevreden. Het resultaat van de ketel is nog even afwachten. Twee maanden is te kort. Maar ook hier alle vertrouwen. Onze vorige Remeha was na 17 jaar eigenlijk nog prima. Als deze dat ook haalt betekent het voor ons vrijwel “levenslange garantie”.

Vakbekwaam en snel geïnstalleerd.

Ketel voldoet aan de verwachting.

Snel, vriendelijk en meedenkend.

Snelle reactie op prijsaanvraag. Vriendelijke telefonische reactie bij enkele technische vragen.. Betaling na installatie.

Heldere communicatie en afspraken worden nagekomen

Uitstekende Remeha ketel geïnstalleerd door een zeer kundige installateur

professioneel, snel, vriendelijk

Professioneel bedrijf, heldere en aantrekkelijke prijsstelling, snelle en directe service. Top dus