Mijn ervaring is goed te noemen.

Mijn ervaring is goed te noemen. De CV-monteur was vriendelijk. De installatie is redelijk\goed gegaan, omdat de afvoerpijp van de rookgassen iets is gewijzigd ten opzichte van de oorspronkelijke plaatsing. M. Rancuret

Wat afgesproken was, is ook zo uitgevoerd, goed werk !

Via Consumentenbond deelgenomen aan het collectief. Communicatie verliep prima. Blij met de nieuwe ketel. Heel wat goedkoper dan lokale offerte.

Deskundige en vlotte installatie en reacties op vragen

De installateurs van NRG hebben vooraf aanvullende info gevraagd over werkruimte nav toegezonden foto's. De plaatsing heeft plaats gevonden op de afgesproken tijdstip. Daarna heeft uitleg plaats gevonden. De oude CV werd afgevoerd en de rommel opgeruimd. Ook op latere vragen kwam een vlot antwoord. De factuur was ook correct. De Etwist thermostaat werkt evenals het instellen van de app op mijn telefoon. Het enige minpuntje is de E-twist-app van Remeha gegevens over waterdruk, temp., en energieverbruik niet aan geeft vanwege een update van de app die al enige tijd op zich laat wachten.

Superstil en werkt perfect met de eTwist

De Tzerra is een fijne stille ketel, ik hoor alleen aan het tikken van de kachel dat hij aan is. Installatie door Warmtethuis gebeurde netjes, snel en veilig midden in deze coronacrisis. Kortom: helemaal goed!

Snel en duidelijk

Snel geregeld en goed begeleidt door middel van E mails.

alles duidelijk, goed en snel geregeld.

Op zaterdag een nieuwe ketel besteld en op dinsdag geinstalleerd. Ik ben nogal kritisch maar ik moet zeggen dat alles zeer goed is verlopen. Eerlijk telefonisch advies, duidelijke communicatie aan de telefoon en erna per mail. Monteur op tijd en vriendelijk, heeft nog wat adviezen gegeven over onze radiatoren. Voorheen was ik bij een landelijk bekende andere aanbieder. Maar ben bij warmtethuis uitgekomen omdat zij ongeveer 250-300€ goedkoper waren bij de zelfde ketel en werkzaamheden en daarnaast een aantrekkelijker onderhoudscontract (prijs) hebben waarbij alle onderdelen 15 jaar zijn verzekerd.

Snelle service nadat oude ketel het had begeven!

Onze ketel was kapot, en moest snel vervangen worden ivm de daarmee samenhangende problemen, dit was binnen 2 dagen geregeld!

goed uitgevoerd.

kwamen op tijd, en de klus was klaar binnen de afgesproken tijd. Alleen jammer dat de persoon die het heeft aangelegd niet zo netjes was en alle schroeven en dopjes over mijn dakterras gooide. Waar ik niet zo blij mee was. En een gesloten deur, zonder vragen opende. Verder goed gewerkt.

goed contact maar mijn wensen denk ik niet goed ingeschat

Bij het opstellen van een offerte heb ik uitgebreid contact gehad en daar was ik zeer tevreden over. Omdat dit aanbod bijna vergelijkbaar was met andere aanbieders leek het allemaal ok (alleen ATAG bood een zwaardere ketel aan). Nu de ketel geplaatst is (ook hier ben ik tevreden over) kom ik er achter dat ik er qua comfort op achteruit ben gegaan ten opzichte van mijn oude NEfit en dat vind ik heeeel jammer want daar geef je niet graag zoveel geld aan uit. Het duurt namelijk erg lang voordat ik vooral in de keuken warm water heb (dus dit kost veel water om door te laten stromen) EN het apparaat maakt veel meer lawaai (deze hangt op de bovenverdieping waar nog 2 mensen slapen). Ik had dit vooraf graag geweten zodat ik er in ieder geval een keuze in kon maken.

Ketel werkt Prima

Installatie ging wat moeizaam, maar allemaal goed gekomen Garantie bewijs 15 jaar nog niet ontvangen.

Prima installatie van de nieuwe cv-ketel!

De monteur was perfect op tijd en heeft zeer deskundig de oude ketel verwijderd en de nieuwe geplaatst. Goede uitleg

Top geregeld!

De offerte kwam zeer snel in huis en toen ik toch zelf voor een andere ketel koos, kreeg ik dezelfde dag nog een offerte voor die ketel. Daarbij kreeg ik ook een prima advies en werd de ketel zeer snel en vakkundig geplaatst. De offerte was uitstekend en alles werd prima afgehandeld.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Goede installateur ! Professionele installatie !

Na bestelling van een Remeha ketel alles perfect afgewerkt!

De ketel voldoet prima na ingebruikname, ook de plaatsing van de ketel is perfect verlopen!

Geweldige service

Na het contact werd de ketel gelijk besteld en twee dagen later al geplaatst. Daarna hadden we een klein probleempje en dit werd ook gelijk opgelost. Ze zijn supersnel als er iets is. En zeer klantvriendelijk We zijn zeer tevreden over deze ketel en natuurlijk ook over het personeel

Prima, vloot geregeld.

Warm water op de badkamer lijkt wat lang te duren. Verder alles prima.

Goede service ondanks corona virus.

De installatie was netjes en vlot gedaan.

De plaatsing van de ketel verliep soepel en efficiënt

Prima ketel! Plaatsing van de ketel ging snel en efficiënt. De ketel werkt goed en naar behoren.

Alles was zoals beloofd/afgesproken

Zeer positief, vooraf bij telefonisch contact goed advies gehad en een snelle efficiënte installatie. Installateurs hebben keurig gewerkt en alles netjes achter gelaten.

Accuraat en klantvriendelijk

Een ervaren monteur die netjes en precies de ketel heeft geinstalleerd.

vriendelijke monteurs die snel en netjes werkten

De monteurs werkten snel en lieten alles schoon achter. Ik kreeg goede uitleg over de werking van de ketel en het vuilfilter.

goed en vakkundig

vakkundige installatie en prima service

Ondanks de Corona-virus zijn wij zeer goed te spreken over de werkwijze van de installateurs. Top

Bovenstaande zin zegt eigenlijk alles. De installateurs waren zeer voorkomend gezien de situatie. Klasse. Het gaf ons een goed gevoel en vertrouwen voor de toekomst.

Super montage 👍🏻

Snel geregeld en een super fijne en nette montage!

Snel en goed werk.

Na eerste contact snelle installatie. Monteurs hebben op de stoep wel een zwarte watervlek achter gelaten. Verder niets dan goed. De ketel (ventilator) zelf maakt meer lawaai dan de vorige ketel. Verder heel tevreden tot nu toe.