Snelle en goede info.

Geleverd door een goede installateur. Net en goed werk.

Zeer tevreden klant1

Persoonlijk, schappelijk en ze maken waar wat ze beloven.

De ketel is snel en goed geplaatst en werkt prima alleen op de dag van plaatsing regende het flink dus ze konden niet het dak op voor het plaatsen van de nieuwe afvoer pijp, dit moet nog gebeuren en hoop dat de monteur dat binnenkort komt doen. Ik heb begrip dat het met de koude periode ook druk was.

Aan te bevelen

Een mooie prijs. Prima vaklui die de ketel geplaatst hebben.

Doet wat belooft is; een goede cv ketel voor een mooie prijs.

Bestelproces is simpelen gaat goed. Afspraken worden nagekomen. Plaatsing snel, goed en netjes. Eén klein puntje, monteur had de ontluchting wel iets beter kunnen doen. Heb ik achteraf zelf moeten doen (2 maal). Verder helemaal tevreden.

Goed geïnstalleerd, ketel werkt zeer goed

Goed en zuinig, gemakkelijk is de E-twist

Het proces ging soepel en snel

Ketel werkt niet naar behoren, en service van WarmteThuis is slecht

Thermostaat etwist valt geregeld uit, waardoor de radiatoren ook niet meer reageren. Zodra je contact opneemt met de klantenservice wordt er gemeld dat de kosten verhaald kunnen worden op de klanten als het probleem volgens hen niet aan de ketel ligt. En hoe kunnen de klanten voordat er iemand gekeken heeft weten waar het probleem ligt...

Na verschillende offertes opgevraagd te hebben bij diverse leveranciers bleek WarmteThuis zeer voordelig. De mensen aan de telefoon weten ook echt waar ze over praten om je goed advies te geven. Alle afspraken met WarmteThuis zijn prima nagekomen.

Installatie prima voltooid; ketel doet het goed

Alles is netjes gemonteerd en de ketel functioneert goed, zeker in deze koude dagen. Ook de warmwater voorziening doet het goed. Daarnaast heeft de installateur goede uitleg gegeven over de werking van o.a. de thermostaat.

Installatie verliep snel en efficient. Geen vuiligheid achtergelaten en alles netjes opgeruimd. Een installatievraag enkele weken later werd meteen beantwoord en via de telefoon opgelost. Wij zijn erg tevreden.

goede communicatie, prima prijs CV-ketel

Communicatie verliep vanaf begin tot eind heel goed en helder. Alle afspraken zijn nagekomen. Monteur was binnen 2,5 uur klaar met vervangen van CV ketel, inclusief nieuwe dakdoorvoer.

Nieuwe Remeha ketel binnen een maand geplaatst. Montage verliep vlekkeloos. Installatie werkt als een zonnetje, ook als het flink vriest. Het hele huis wordt lekker warm.

Keurige en vakkundige installatie

Kwamen keurig afspraak na !

Tevreden met de plaatsing, service en prestatie ketel. Bediening gemakkelijk en intuïtief.

Vervanging van de CV ketel zeer spoedig verlopen en komen afspraken na, geen min punten.

Spelen goed gedaan

Bedankt voor de snelle levering en plaatsing. Heel mooi en netjes gedaan , supper

Superfijn geholpen, aardige en vakkundige monteur

Wij hebben dit bedrijf als fijn ervaren, we werden heel snel en goed geholpen bij de offerte. En de afspraak was ook zo gemaakt.

Uitstekende dienstverlening en service

Indien u op zoek bent naar een nieuwe cv-ketel en twijfelt welke installateur, kies dan voor warmtethuis. Zeer deskundig, netjes gewerkt en bijzonder vriendelijk en dit alles tegen een scherpe prijs. Het groot aantal lovende kritieken is wat ons betreft helemaal terecht. In de regio Tilburg geholpen door AK Warmteservice. Gewoon een 10!

Tevreden, en snel in de werkzaamheden.

Alles was keurig geregeld, en het ging zeer vlot allemaal.

Alles prima en duidelijk geregeld!

Alles volgens afspraak. Geen gemits en gemaar! Gewoon goed.

Perfecte levering en installatie

Van begin tot het eind goed begeleid en afspraken zijn nagekomen. Dikke prima!

Zeer goede Combo Ketel

Doordat de huidige ketel de geest had gegeven, ben ik overgestapt op een Remeha Tzerra Ace C39 CW5 ketel. Ondanks dat de ketel klein in formaat is, kan ik stellen dat het een monster is in de toepassing. De ketel levert een top prestatie als het gaat om levering van warm water en verwarming. de ketel draait de hand niet om op meerdere tappunten tegelijkertijd het benodigde en gevraagde water te leveren. de installatie was in 2 uurtjes geregeld en hulde aan de installateur.

Netjes

Na wat onduidelijkheid. Is toch alles goed gekomen met een goed produkt en zeker een goede instalateur.

Zeer fijne service

Sneller instantie en vakkundig