Goed geregeld!

Alles ging volgens afspraak. De ketel en thermostaat zijn goed geïnstalleerd. Zeer tevreden. Bedankt!

Plaatsing is prima verlopen, daarna geen contact nodig gehad.

Alles volgens afspraak zeer tevreden

5-02-2020 Is onze Remha calenta ace 40c geplaatst door MTB service uit Stadskanaal vakkundig geïnstalleerd door Marcel zeer tevreden met de nieuwe ketel Jan en Henny uit Borger

CV werkt perfect.

De monteur heeft netjes en snel gewerkt en g het geheel ziet er goed uit. Het enige dat niet vervangen is, is de dak doorvoer, volgens de monteur was die nog in goede conditie en was om die reden vervanging niet nodig.

Ik ben een uiterst tevreden mens.

Duidelijke website met tijdens telefonisch contant uiterst behulpzaam, vriendelijk en kundig personeel. Snelle service en plaatsing ivm defecte oude ketel. Installateur heeft snel en schoon werk geleverd met duidelijke uitleg.

tevreden

De monteurs waren netjes op tijd. De installatie van Remeha CV was goed uitgevoerd.

prima geregeld

contact is prima. het plaatsen was ook naar volle tevredenheid.

Installatie vlekkeloos verlopen

De installatie van mijn Remeha Tzerra is in 1 woord vlekkeloos verlopen. Keurig geïnstalleerd, met zelfs een extra kraan voor het bijvullen, zodat ik de wasmachine niet telkens af hoef te koppelen voor dat karweitje. En de thermostaat is ook geweldig en makkelijk te bedienen. Geen afstelproblemen, niks. Een grote pluim!

Snelle, adequate service.

Snelle en kundige installatie. Toen bleek dat thermostaat niet geplaatst kon worden is er goed overleg geweest.

Helder, vriendelijk en snel

Zeer positief, alles werd snel en nauwkeurig geregeld en gecommuniceerd.

Prima bestelprocedure, goede istallatie

Alles is prima verlopen, goede prijs. CV monteur prima. Remeha functioneert prima. Ook het rookkanaal is vervangen, maar of dat nou nodig was?

vlotte gang van zaken volgens afspraak

De keuze viel op een Remeha 39 C vanwege de capaciteit en de prijs bij Warmte Thuis (inclusief het installeren). Daarbij werd e.e.a. binnen vijf dagen geinstalleerd wat bij de meeste aanbieders veel langer ging duren en dit eind december 2020. Alles werkt prima en ook de 15 jaar garantie op reparatie en onderdelen is uniek.

Nieuwe ketel functioneert prima en geplaatst door aardige en deskundige mensen

Snel en een goede afspraak gemaakt, technisch deskundige installateur en de ketel doet het prima.

geweldige service

Ik heb bij mijn zus een Cv ketel laten plaatsen, Dat is heel goed, snel en vooral netjes gedaan. De uitleg over het gebruik was super. Ik kan niets anders zeggen dan dat het allemaal heel goed geregeld is.

Klantvriendelijk en snel geleverd

Aardige monteurs en een snelle montage

direct en goed geholpen en ook nog bemiddeld bij remeha

Ben duidelijk en goed ingelicht over de werking van de kachel die ik had en de verbeterde versie Dat is dus de reden dat ik bij remeha bleef en de opvolger kon aanschaffen met een coulance op de nieuwprijs.

Snelle en adequate service. Nette monteur goed werk geleverd

Snelle service nette en beleefde monteur

Snel en keurige service

Bestellen gaat makkelijk. Service en contact zijn goed. Installatie volgens afspraak en er wordt rekening gehouden met onze wensen. Zeker aan te bevelen, en scheelt duidelijk in de prijs.

Werkt als een zonnetje!

Na installatie van de nieuwe CV-ketel, begon die meteen haast geruisloos het huis heerlijk te verwarmen. Tot nu toe hele goede service van Warmte Thuis mogen ontvangen.

ik ben zeer tevreden over de snelle levering en vlotte, keurige montage

verder niks aan toe te voegen

Very satisfied.

Very fast installation offer and appointment to install the next day. Prices and services were excellent. Attila Almere

Snelle en vakbekwame service

De twee monteurs werkten snel en deskundig. Zeer vriendelijke uitleg van het apparaat.

Goede ketel Remeha Tzerra Ace 39C/ CW5

Na afspraak is ketel binnen 2 weken geplaatst. De monteur was erg vriendelijk en had de klus binnen 2,5 uur geklaard. Nu de ketel een maand in gebruik en vergeleken met mijn oude Nefit Hr cw4 ketel is het een topper! Het bad is binnen 7 minuten vol en uit mijn douche komt me toch een partij water , super !!!

Duidelijke uitleg van deskundige medewerker

Deskundige plaatsing van de cv. Duidelijke uitleg van de ketel en de app. Alles functioneert prima.

Prima service tegen een prima prijs!

Bestellen via internet ging makkelijk en de telefonische afstemming ging soepel en vriendelijk. De installatie door AA Loodgieters verdient één groot compliment.