Een hele complete en duidelijke service richting klant.

De Remeha-ketel Tzerra Ace Matic 35C (CW5) werd snel, netjes en met duidelijke toelichting geinstalleerd. Alles prima, behalve één ding. Als de verwarming brandt en je wilt warm water tappen, duurt dit te lang: bijna 1 minuut. Gebeld met WarmteThuis: probleem is al langer bekend bij Remeha en er is een oplossing voor. Wordt binnenkort bij me thuis afgehandeld. Mooi, maar dit had natuurlijk beter vóóraf kunnen gebeuren. Verder zeer tevreden over de ketel: eindelijk een duidelijke, grote en goed leesbare display met een simpele menustructuur.

Op een goede, nette en veilige manier een nieuwe cv installatie plaatsen.

In verband met de plaatsing van een nieuw rookgaskanaal en alle papieren die erbij horen moest het een en ander geregeld worden, voordat mijn cv installatie geplaatst kon worden. Alle hulp werd door WarmteThuis geboden om zsm tot plaatsing over te kunnen gaan. Zeer kundig en netjes werd de cv installatie geplaatst. Ik zou dit bedrijf aan iedereen kunnen aanraden want ik heb de manier waarop alles is gegaan als heel fijn ervaren.

Het is allemaal keurig netjes en volgens afspraak geplaatst.

Het personeel is vriendelijk en alle oude materialen gaan netjes mee terug. Het verbaasde mij wel toen zij klaar waren dat de ketel scheef is opgehangen. Dan kon geen kwaad heeft een van de monteurs gezegd. Ik vind wel dat de ketel veel lawaai maakt als ik warm water gebruik. Ik weet niet of dat te maken heeft met het scheef hangen.

Vlotte en nette installatie, weinig tijd voor uitleg

De afspraak voor installatie was verplaatst van de ochtend naar de middag. Daardoor was er eind van de middag enige haast bij de monteurs waardoor er voor mijn gevoel te weinig tijd was om een en ander uit te leggen. Mannen waren niet erg spraakzaam, er werd wel netjes gewerkt.

Uitstekende service: goede communicatie met de planning en goede en vriendelijke monteurs.

Zeer ervaren installateur, top!

Prettig

prima geregeld

Werkzaamheden prima geregeld en uitgevoerd. Alles werkt prima

Alles zoals afgesproken en snel geregeld

Installateurs zeer praktisch en snel zonder onverwachte extra kosten.

Alles in orde!

Het team was op tijd aangekomen en deed alles wat ik had besteld. de hele apparatuur werkt perfect en ik ben super blij.

De installatie keurig verlopen. De monteur was vriendelijk en m.i bekwaam.

Prima cv ketel

Tot nu toe een prima cv ketel. De verwarming nog niet getest omdat het zomer is/was.

prima service

Het bedrijf dat de aansluiting zou doen kwam niet opdagen. Warmte Thuis reageerde direct en zorgde ervoor dat er alsnog een monteur kwam. Alles werd goed geregeld.

Prima Bedrijf

Een goed kontakt met binnendienst en een firma die zijn afspraken nakomt ga ze maar eens zoeken en een snelle montage. Met vriendelijke groet.

Uitermate tevreden

Goede keuze en perfecte service

Makkelijk kiezen, goed gemonteerd

Op Internet makkelijk contact gehad, mijn oude ketel was al een Remeha dus de thermostaat hoefde niet vervangen te worden. De planning was duidelijk en snel, montage door een zzp'r deze was zeer vakkundig en netjes.

Heerlijk warm water.

Tot nu toe de verwarming niet hoeven gebruiken. Voor douchen en wassen functioneert de ketel prima.

Tot op heden zeer tevreden

Maar de ketel is nog nauwelijks getest als verwarmingsbron.

snelle en correcte intallatie voor een mooi prijsje

Installatie van de ketel wordt na afsluiten van de aankoop uitgevoerd door een regionale installateur. Ben zeer tevreden over de manier hoe alles afgehandeld is.

Goede snelle afhandeling van verkoop tot installatie

Snelle reactie van verkoopafdeling mbt het verplaatsen van de plek van de CV en een nieuwe CV plaatsen. (Geen verborgen kosten!) Ook zeer tevreden over de installateur Wagner Installatie techniek uit Enkhuizen echt een fantastische installateur!

Netjes, nemen de tijd, vakkundig gemonteerd en fijne monteurs

Heb door aanraden van mijn buurvrouw een cv bij warmte thuis gekocht. Ben er erg tevreden over en kan het een ander ook aanraden. Duidelijke prijs afspraken, fijne monteurs die het komen installeren.

Prima geregeld

Snel en goed geregeld. Na bestelling mijn gewenste datum opgegeven en de monteur heeft de ketel snel en netjes gemonteerd.

Doen wat zij zeggen

Prima ketel geleverd tegen zeer scherpe prijs en conform afspraak gemonteerd door vakkundige vakman. Tevens adequate reacties, zowel per mail als telefoon, nav vragen. Kortom; aanbevelenswaardig

Keurige afwerking

Netjes, snel en vriendelijk installateur.

Alles naar wens

Netjes gewerkt

Prima aankoop

Prima apparaat en doet wat het moet doen.

Weesperstraat 118

1112AP Diemen