Werkt goed, maar........

De warmteketel werkt prima, geeft goed de warmte af, maar iedere keer als hij opstart hoor je een harde brom en het lijkt af en toe dat er iets tegen de wand aan botst.

Snelle en afhandeling van bestelling. Goed advies. Afspraak, door hun zelf, zelfs veranderd voor nog snellere aflevering. Installatie snel en netjes. Ruimen alles op en voeren alle rommel af. Ik deze tijd een service die wel zou willen maar niet verwacht.

Perfect gegaan,het totale plaatje

Top gedaan,Robin Menting Didam !

Perfecte ketel voor een perfecte prijs

Het bestellen ging erg makkelijk en overzichtelijk. De prijs is vele malen lager als bij de normale installateurs. ( tot wel 35% verschil ). Ophangen gaat ook snel en voor een vaste lage prijs. Ketel werkt superzuinig en makkelijk met de ETwist thermostaat. Kortom zeer tevreden en netjes en goed geholpen

goede informatie

we hebben goede voorlichting gekregen van warmtethuis alleen die de installatie heeht gedaan zouden betere uitleg willen hebben moet zelf alles uizoeken of aan warmtethuis vragen

Perfecte service

De Remeha ketel is perfect geplaatst, ook de nodige aanpassingen zijn perfect gedaan, ik ben heel tevreden. Na afloop is alles keurig opgeruimd.

Goede en snelle service

Mijn cv begaf het op het donderdag. Na al heel de ochtend meerdere bedrijven te hebben gebeld die allemaal geen tijd,belachelijke prijzen vroegen of niet bereikbaar waren, probeerde ik het bij warmte thuis. Dit bedrijf nam teminste de telefoon op, vriendelijke medewerker aan de telefoon en snelle service, op maandag konden ze al een nieuwe cv plaatsen voor een normale prijs. De cv is netjes geplaats en de monteur was vriendelijk en werkte netjes. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden.

Aardige monteur en prima plaatsing van CV ketel.

perfect geregeld

Goed en vaktechnisch allemaal oke

Prima geregeld.

Wij zijn zeer tevreden met de afspraken en plaatsen van onze cv-ketel!

uitstekende service, goed advies en de juiste ketel

Mijn oude ketel was oud, deed het nog best goed, maar was binnenkort volgens de monteur aan vervanging toe. En dat was duidelijk zichtbaar. na een goed advies, een snelle offerte, een snelle (in deze tijden heeele snelle) plaatsing. en ik ben blij met de ketel: hij doet het uitstekend, is zeer stil, door uitschakeling van de "boiler functie" ook 20 euro zuiniger in de maand! warmte thuis is een aanrader.

Nette en snelle verzorging

Enige minpunt is dat de monteur de keteltemperatuur niet afgesteld had met de nieuw bijgeleverde thermostaat. Dit is later telefonisch goed begeleid.

Best prima CV ketel

Het gasverbruik is heel keurig bij deze ketel. In CV functie moduleert de ketel heel erg netjes en regelt rustig naar gewenste en ingestelde kamertemperatuur. Wel is het van belang om de tapwater functie overdag niet op Eco in te stellen, want dan duurt het echt veel te lang voordat er warm water komt. De kraan dan goed en volledig opendraaien en is er snel en ook echt heel erg veel warmwater. Daarbij niet het idee dat het een CW4 model is

Ketel snel en goed geplaatst

Vriendelijke en vakkundige monteur. Tot nu toe geen klachten over ketel.

Goede service, wordt goed meegedacht wat nodig is, prettig contact

Prima!!

Monteurs ervaren vriendelijk en op tijd gewoon niets op aan te merken. Ketel doet zijn werk alles prima

Zeer snelle dienstverlening!

Van begin (offerte) tot het einde (installatie) is alles voorspoedig, snel en super dienstverlenend uitgevoerd. Het voorspelde zuiniger verbruik van gas is helaas nog niet uitgekomen. De oude Junker van 1996 verbruikte toch minder gas. Ik krijg wel veel sneller warm water, dus dat is zeker verbeterd.

Alles volgens afspraak geplaatst.

Snel & vakkundig geplaatst voor concurrerende prijs

Concurrerende prijs, en betere service voorwaarden in vergelijking tot de installateur die wij al jaren hadden. Vlot bestel proces, snelle levering, vakkundige installatie voor een scherpe prijs. We zullen zien hoe het service niveau is indien de situatie zich ooit voordoet, maar vooralsnog hebben ze mijn volledige vertrouwen.

Deskundige plaatsing en goede prijs

De warmtepomp en cv ketel zijn op een deskundige manier geplaatst daarnaast was de prijs voor het totale pakket erg goed.

Een acht

Een acht omdat de ketel voldoet aan de verwachting en omdat de installatie netjes is gedaan. Geen 10 omdat de installatie in de ochtend zou plaatsvinden, maar dat werd toch de middag

De verwachtingen omtrent nieuwe installatie zijn voorlopig niet optimaal

Met de aanschaf van een nieuwe installatie via een andere leverancier dan Feenstra moet de toekomst uitwijzen of dit een goede beslissing was. Wij zijn tot op heden nog niet bijster enthousiast vanwege de navolgende feiten: 1) vattenfall heeft haar maandelijkse kosten sinds de nieuwe installatie verhoogd van € 217,00 naar € 270,00 om dat het verbruik hoger is 2) op de oude cv stelde wij de temperatuur op 21 graden af nu moeten wij op 23 graden afstellen om het behaaglijk te krijgen 3) bij de douche moeten wij lang wachten alvorens warm water wordt verkregen

Snelle communicatie en levering/plaatsing

Zeer snelle reactie op aanvraag en snelle leveringsdatum

Keurig bedrijf, uitstekende monteur

Mijn zolderruime is zeer klein. Na overleg met kantoor bleek de compacte remeha ketel te passen, maar de vuilafscheider die ik wilde helaas niet. De monteur lukte het echter wel en ook een nieuwe dakdoorvoer wist hij te voorkomen, heel fijn. De ketel werkt goed.

Prima geregeld van aanmelding tot installatie

Prima geregeld van aanmelding tot installatie Zeer tevreden met de aanschaf van de nieuw Remeha CV ketel