met veel interesse en genoegen kennis genomen van de plaatsing van de ketel door een vakkundige relatie uit Barneveld.

Snelle installatie!

Snel online geregeld en snelle installatie! Helemaal prima!!

Uitmuntend

Gewoon een goeie ketel voor een mooie prijs .bij warmte thuis.

Alles netjes afgewerkt en voldoende warmwater

Installatie en levering is goed en correct afgehandeld.

Installateur is deskundig handig en neemt goed eigen initiatief. Wij moeten een langere ladder laten komen omdat er op het dak gewerkt moest worden. Er was geen contact gezocht met de installateur dus dat was een probleem. Hetgeen de installateur snel heeft opgelost.

ik woon er nog niet

woon er nog niet

Scherpe prijs en uitstekend geplaatst.

Geweldig ketel, niet alleen zuinig maar ook geluidsarm. Heel fijn via Warmte thuis.

Geen problemen gehad, dus tevreden

Klein en licht. Zuinig weet ik niet.

Conform afspraak geleverd en gemonteerd.

Tijdens de voorbereidingen en planning kreeg ik een meerprijs van € 100 voor het demonteren van de bestaande ketel omdat dit een ketel was met een buffervat van 10 liter. Dit werd gezien als 2 apparaten. Ik vond dit niet terecht. Het was een apparaat. De bestelling was reeds geplaatst, dus ik had geen mogelijkheid dan de meerprijs te accepteren.

Geinstalleerd zoals afgesproken.

Geen poespas, gewoon goed en vakkundig gedaan.

Zeer Prettig

Duidelijke communicatie heel fijn.

Zie boven Alleen hoe kan ikde waterdruk aflezen

Goede prijs, vlot geregeld

Werkzaamheden vlot verricht.

Tot nu toe nog geen problemen gehad met de nieuwe Remeha-ketel

TOP

fijne service nette monteurs

ding werkt goed

Apparaat functioneert goed. Geïnstalleerd door een correcte en vriendelijke vakman.

Afspraken keurig nagekomen

Goede en nette monteur, afspraken zijn keurig uitgevoerd.

Een prima ketel

Hiervoor had ik een enorme kast van een ander merk aan de muur hangen wat veel ruimte in beslag nam, plus dat het na 22 jaar toch wel aan vervanging toe was. Deze is een flink stuk kleiner en het doet wat het moet doen en was voor mij betaalbaar, ook al heb ik er de afgelopen paar jaar eerst flink voor moeten sparen, dus wat dat betreft ben ik zeer tevreden. Wel vind ik het doodzonde van mijn geld dat je vanaf het eerste begin al verplicht bent om een servicecontract erbij te nemen. Ik bedoel, hoe vaak komt het voor dat een nieuwe ketel de eerste twee jaar een storing heeft? Geef de eerste twee jaar garantie en laat daarna een servicecontract ingaan. Tenslotte komen de servicemonteurs ook niet de eerstkomende twee jaar dus dat zegt al genoeg. Fair is dat zeker niet.

Overeenkomstig de afspraak

Binnen afgesproken tijdsbestek gerealiseerd

Snel en goed afgehandeld!

Heb alleen nadat de stroom uitgevallen is probleem met thermostaat

Netjes snel en vriendelijk

Keurig via afspraak snel gewerkt zonder rommel achter te laten. Kon niet beter.

Prima bedrijf. Alles netjes geïnstalleerd. Tot op heden zeer tevreden

Makkelijk te bestellen maar nog ruimte voor communicatie verbetering.

De aanvraag verliep soepel, je kon makkelijk bestellen en vragen stellen per mail. Ook was er nog een scherpe opmerking of de gekozen ketel wel ging passen in de keuken. Uiteindelijk een andere ketel gekozen en de order ingezet. De afspraak was verzet vanwege een niet leverbare gasafvoer wat kan gebeuren met huidige levertijd problemen. Jammer was wel dat ik daarna zelf een paar keer moest vragen naar een update over de status hiervan. De installatie verliep goed en ik kreeg een goede uitleg van de nieuwe ketel.

totnogtoe erg tevreden

goede en erg vriendelijke installateur met een uitstekend product. Hoop dat het afgesloten service-abonnement ook dezelfde kwaliteit zal hebben

Prima werkend compacte CV op afstand te bedienen

* Prijs onderhoudscontract in aanvang komender overeen met hetgeen later in bestel traject wordt weergegeven. * Op vraag via de app aan Remeha is na 6 wk nog geen reactie ontvangen, dat vind ik teleurstellend.