Snelle communicatie en levering/plaatsing

Zeer snelle reactie op aanvraag en snelle leveringsdatum

Keurig bedrijf, uitstekende monteur

Mijn zolderruime is zeer klein. Na overleg met kantoor bleek de compacte remeha ketel te passen, maar de vuilafscheider die ik wilde helaas niet. De monteur lukte het echter wel en ook een nieuwe dakdoorvoer wist hij te voorkomen, heel fijn. De ketel werkt goed.

Prima geregeld van aanmelding tot installatie

Prima geregeld van aanmelding tot installatie Zeer tevreden met de aanschaf van de nieuw Remeha CV ketel

Komt de afspraken na, snel en netjes geplaatst

Snel en netjes de nieuwe hr cv ketel geplaatst, iets te weinig uitleg over de cv ketel.

Goed geadviseerd met de keuze voor de ketel en daarna keurig geïnstalleerd. Zeker aan te bevelen!

Prima geregeld en snelbgeinstalleerd

Prima communicatie en installatie voor een mooie prijs.

Goed, maar afspraak was eerder dan verwacht.

De installateur stond op maandag ochtend voor de deur, de afspraak was woensdag ochtend via mail vastgelegd, beetje slordig is het wel!

Super goed geholpen erg blij met mijn nieuwe cv

Temperatuur met douchen wisselt

Mijn nieuwe Remeha Tzerra Ace-Matic 28c (CW4) verwarmd het huis prima. Maar tijdens douchen zet ik de douche even uit om in te zepen en daarna weer aan: dan zakt de temperatuur in. Na ongeveer een minuut komt deze weer op het juiste niveau. Mijn oude Remeha ketel had daar nooit last van..... WarmteThuis adviseerde naar de thermostaatkraan te laten kijken en ik heb daarvoor een expert ingeschakeld. Deze kon niets vinden en heeft de kraan schoongemaakt en weer gemonteerd. Toen ook dat niet hielp heb ik nieuwe Grohe kraan besteld en enkele weken later door dezelfde monteur laten monteren. Ook dat hielp niet.... Op het internet las ik dat de nieuwe generatie ketels minder comfort leveren omdat er tegenwoordig geen voorraadvat meer in zit. Gas besparen is een mooi streven, maar het douchen moet wel comfortabel blijven!!! Ik heb inmiddels met WarmteThuis contact opgenomen en hoop dat er nog iets aan de instelling van de ketel gedaan kan worden. 14 maart 2024 aanvulling: Warmtethuis heeft Remeha ingeschakeld die na onderzoek vertelde dat de huidige ketels nu eenmaal op zuinigheid gebouwd zijn. Het “teruglopen” van de temperatuur na even uitzetten van de douche is dus niet te voorkomen. Vooral in de winter is dit een issue omdat na het uitzetten van de douche de HR ketel direct weer op de CV overschakelt. Het is beter de douche te laten doorlopen (de straal verminderen bij inzepen) zodat de temperatuur op niveau blijft. Ik vind de nieuwe HR ketel nog steeds minder comfortabel vinden dan de oude (bij het douchen) maar moet er dus mee leven…. Om niet in mineur te eindigen: WarmteThuis heeft steeds snel en adequaat gereageerd! Hieraan kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld nemen.

Zuiniger maar warmwater duurt lang

Een fijne ketel, zeker in combinatie met de Honeywell T6 thermostaat. De ketel geeft erg snel warmte aan de radiatoren maar warm water duurt voor mijn gevoel (te) lang. Na twee maanden gebruik heb ik de indruk dat het gasverbruik lager is dan met de vorige Remeha Calenta.

Goede uitleg en snelle levering en gunstige prijs

Na diverse offertes kwam Warmte thuis bij ons als meest gunstige uit de bus. Snelle levering door een betrouwbare installateur.

Prima ketel

Plaatsen van de ketel was snel en prima verzorgd. Hij hangt nu ongeveer en maand en geen problemen ondervonden. Werkt prima, maakt het snel warm en is redelijk zuinig voor de grote capaciteit.

De ketel werkt naar behoren.

We hebben onze Remeha Tzera Ace nu 2 maanden en alles werkt prima. Ik heb hem één keer een klein beetje moeten bijvullen omdat ik dacht dat de druk iets was gezakt. Dat is nu al een aantal weken geleden en de druk is sindsdien hetzelfde gebleven.

Rimpelloos

Alles verliep als vanzelf: offerte, afspraak voor plaatsing en plaatsing zelf. Tevreden klant dus tot zover. Aanbevelen ? Nee, dat doe ik nooit, want iedereen heeft weer andere wensen en verwachtingen

Alles volgens afspraak uitgevoerd

De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en alle oude onderdelen weer mee genomen.

Fantastisch apparaat, doet wat ie moet doen

Wij zijn heel blij met onze nieuwe ketel, het is nog wel even zoeken naar de beste instelling voor de eco-stand en de comfortstand. Kinderen hebben wel eens koud water als ze douchen terwijl hij nog in eco staat.

Werkt uitstekend

De plaatsing werdt goed uitgevoerd en zuinigheid en duurzaamheid moet nog blijken. Maar ook de vorige Remeha nooit problemen gehad.

Snelle en correkte diensten

Ben goed en netjes geholpen

Betrouwbaar

Gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Wij zijn heel tevreden over de cv ketel

Goede monteurs snel geleverd

Monteurs waren vriendelijk en hebben de klus snel geklaard in een woord top

Prima ketel en snelle levering en installatie

Conform beloftes werd de offerte afgehandeld. Ketel was snel leverbaar en werd vlot geinstalleerd. Naar nu blijkt wellicht iets té vlot, want ergens verliest hij water. Iedere week sta ik hem bij te vullen, waarschijnlijk omdat er een knelkoppeling niet helemaal lekker zit en er water wegdruppelt. Het apparaat is verder super.

De CV ketel is voldoet in alle opzichten, warmte in huis, warm water en stille unit.

De installatie door Warmte Thuis is vlot gegaan, net personeel.

Mooie cv ketell en prima installatie.

Zeer tevreden van a tot z.

Prima! Voor het geld.

Ik had gevraagd om de installatie waterzijdig in te regelen maar dat konden ze niet. Verder is de prijs prima en alles is netjes geïnstalleerd. Bij de Remeha tzerra ace Matic duurt het alleen lang voordat je warm water hebt.

super service, komen afspraken na.

Mijn CV ketel was stuk en moest vervangen worden. Ik ben goed geholpen aan de telefoon , goed advies gekregen en direct de bestelling geplaatst. Op de afgesproken datum hebben de monteurs de CV ketel naar volle tevredenheid geïnstalleerd.