snelle service, gelijk af

De afspraak is snel gemaakt, de plaatsing vond vakkundig en snel plaats, de aansluiting was meteen in orde.

Alles volgens afspraak.

Het installatiebedrijf die bij ons de nieuwe CV - ketel heeft geplaatst, heeft alles volgens afspraak gemonteerd en de oude CV - ketel en onderdelen meegenomen. Het enige wat beter zou kunnen, is de uitleg over het "all-in" onderhoud contract bij Warmte Thuis hoe dit verder gaat enz. Verder zijn wij blij met de nieuwe cv - ketel.

Vlotte montage

In 2 uur is de hele zaak vervangen. Ik had gehoopt dat ik vanaf 6 februari per dag 3-4 m3 gas minder zou gebruiken. Dat was niet zo. Eerder meer. Maar misschien ging vanaf dat moment de temperatuur wel dalen.

prima en goede service en contact

Installatie man Marcel van Everdingen krijgt van ons een 10 en een dikke PLUIM ! !

Snel, duidelijk advies, goede communicatie en een goede prijs

Ik ben erg goed geholpen. Snelle service.

Vriendelijke en goede service.

Installatie werd snel en goed uitgevoerd volgens de afspraak uitgevoerd. Ketel zelf werkt uitstekend. M.a.w. het totaal pakket is aan te bevelen.

Snelle levering op de afgesproken dag en tijdstip. Netjes en vlot alles geinstalleerd.

Goede communicatie

Duidelijke afspraken en snelle reakties.

Snel, goed, deskundig, vriendelijk en duidelijk.

We zitten er warmpjes bij

Verschillende aanbieders bekeken en onderzocht. Qua prijskwaliteit springt WarmteThuis er positief uit. Dat de Consumentenbond het aanbod van WarmteThuis ondersteunt én dat er 15 jaar volledige garantie op de zuinig in te stellen Remeha Tzerra combiketel wordt gegeven, gaf bij ons de doorslag de nieuwe ketel hier af te nemen. De installatie door VMK is perfect uitgevoerd, waarbij het ons opviel hoe voorzichtig men met onze spullen omging. Wij genieten van snel warm water en een cv die ons huis behagelijk verwarmt.

prima service

Oude ketel weggehaald en nieuwe ketel geplaatst, inclusief nieuwe leidingen.

Nieuw cw6 remeha ketel

Prima ervaring. Goede prijs en afspraken nagekomen. Ketel gekocht via collectie inkoop consumentenbond

Prima installatie

Tot zover een goede keuze

Perfect geregeld!

Het maken van de afspraak geen vlekkeloos en we hebben nu een prachtige zuinige combiketel.

Alles naar tevredenheid gerealiseerd

Via actie Consumentenbond een nieuwe ketel besteld; de Remeha was voor ons een goede keuze, vooral ook om mogelijkheid tot tegoedbon bij overgang naar gasloos. Afspraak maken voor levering en installatie ging eerst wat moeizaam, maar werd later toch goed geregeld. Installatie ging vlot en de werkzaamheden werden netjes gedaan; al met al tevreden.

Goede service, nette mensen

De monteur was een nette man met verstand van zaken. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe CV..

Goed geregeld!

Alles ging volgens afspraak. De ketel en thermostaat zijn goed geïnstalleerd. Zeer tevreden. Bedankt!

Plaatsing is prima verlopen, daarna geen contact nodig gehad.

Alles volgens afspraak zeer tevreden

5-02-2020 Is onze Remha calenta ace 40c geplaatst door MTB service uit Stadskanaal vakkundig geïnstalleerd door Marcel zeer tevreden met de nieuwe ketel Jan en Henny uit Borger

CV werkt perfect.

De monteur heeft netjes en snel gewerkt en g het geheel ziet er goed uit. Het enige dat niet vervangen is, is de dak doorvoer, volgens de monteur was die nog in goede conditie en was om die reden vervanging niet nodig.

Ik ben een uiterst tevreden mens.

Duidelijke website met tijdens telefonisch contant uiterst behulpzaam, vriendelijk en kundig personeel. Snelle service en plaatsing ivm defecte oude ketel. Installateur heeft snel en schoon werk geleverd met duidelijke uitleg.

tevreden

De monteurs waren netjes op tijd. De installatie van Remeha CV was goed uitgevoerd.

prima geregeld

contact is prima. het plaatsen was ook naar volle tevredenheid.

Installatie vlekkeloos verlopen

De installatie van mijn Remeha Tzerra is in 1 woord vlekkeloos verlopen. Keurig geïnstalleerd, met zelfs een extra kraan voor het bijvullen, zodat ik de wasmachine niet telkens af hoef te koppelen voor dat karweitje. En de thermostaat is ook geweldig en makkelijk te bedienen. Geen afstelproblemen, niks. Een grote pluim!

Snelle, adequate service.

Snelle en kundige installatie. Toen bleek dat thermostaat niet geplaatst kon worden is er goed overleg geweest.