Prima geregeld!

Nieuwe cv-ketel laten plaatsen. Telefonisch contact met Warmte thuis verliep prima, goed geinformeerd en geadviseerd. Ketel kon snel geplaatst worden. Werd tussendoor ook steeds op de hoogte gehouden.

Communicatie met Warmte Thuis was prima

Installatie van de ketel en MV box verliep goed. Ook de corona regels werden door installateur Eric Bolluyt goed gehanteerd. Alles werkt prima

Goede warmtevoorziening maar lawaaierig

Het nestel en montageproces verliep uitstekend. Er werd netjes gewerkt door ingehuurde bedrijf. Ketel functioneert prima zowel voor cv als warm water maar maakt veel geluid voor lucht aan-/afvoer. Dit is zowel binnen als buiten goed te horen.

Wij zijn heel tevreden

Prima geregeld en snel.

Prima aangelegd

De monteur heeft de cv ketel prima aangelegd en werk tot nu toe prima

Goet geinstaleerd hij doet het naar verwachting

Kon niet beter!

Komt afspraak niet na

Niet goed ge plaast

tevreden

Vind het jammer dat het warme water maar tot 60 graden kan en niet zoals in de gebruikshand leiding 75 graden.moet zijn 65graden

snel, doeltreffend en goed

heel prettig om via warmte thuis mijn cv ketel te bestellen en laten installeren. fijne service.

Netjes alles volgens afspraak geregeld

Oude CV verwijderd, aansluitingen aangepast en alles goed werkend achtergelaten. Netjes gewerkt, vriendelijk contact.

CV ketel is geheel tot tevredenheid geplaatst en geïnstalleerd..

De bestelde ketel werd bij ons goed en vlot geplaatst. Er werd netjes gewerkt. De gehele installatie werkt vanaf het begin prima. Fijne thermostaat, die via een app te bedienen is.

Totnogtoe prima geregeld

Keurige montage van CV-KETEL en in 2 maanden sindsdien geen problemen

Warmte

Prettige monteurs, goede dienstverlening. Ketel werkt uitstekend.

Tot nu toe is er geen maandelijkse betaling van mijn rekening afgeschreven. Waneer zal dit beginnen?

Onze oude ketel befit uit 1992 was echt aan vervanging toe, nu een remeha tzerra ace cw5. Super goed geholpen, en uiteraard een mooie prijs… installateur heel vriendelijk, alles netjes opgeruimd en ketel is perfect gehangen. Wij zijn super blij ! Hopen dat deze ketel ook zolang mee gaat als die andere.

Prima ketel

Heel goede ervaringen met WarmteThuis

Heel goede ervaringen met zowel het bestellen van de nieuwe ketel als wel de installatie. Een prima ketel die de komende jaren tegen een alleszins redelijke huur ons huis en bad zal verwarmen.

CV ketel prima, afwerking (ontluchten ketel + leidingen) matig.

De ketel functioneert goed; ketel is veel stiller dan de oude Remeha ketel. Plaatsing ketel: er is geen nieuw rookkanaal aangelegd terwijl het oude afvoer er al 17 jaar zit. Was niet nodig volgens WarmtePlus. Het ontluchten van ketel, radiatoren en leidingen ging erg moeilijk. Nog telefonisch contact geweest met WarmteThuis maar dat leverde weinig op. Of de automatische ontluchter op de ketel wel adequaat werkt is mij niet duidelijk.

Goede begeleiding bij aankoop

De begeleiding bij de aankoop van de CV ketel was efficiënt en professioneel. Er werd goed meegedacht in de keuze van de beste keuze CV ketel in mijn woonsituatie. Montage ook prima uitgevoerd.

Mensen en apparaat werken prima!

De installatie ging soepel, vriendelijke mensen die vlot en schoon werken. De ketel zelf is prima, mooi formaat en een stuk stiller dan de vorige.

Goeie service en via de mail altijd snel geholpen

tevreden

Alles prima geregeld.

Het hele proces van bestellen tot plaatsen is probleemloos verlopen.

Perfecte installatie van een goede cv-ketel.

Goede verhouding prijs/kwaliteit.

Goede tip na installatie

Goed geregeld. Weinig omkijken naar.