Snelle levering Goede montage Alles volgens afspraak

keurig geplaatst.

Volgens ons een prima apparaat; alleen graag een betere uitleg van de display en de mogelijkheden.

afspraken en levering zeer goed

Ik heb voor WarmteThuis gekozen omdat zij een prima offerte hadden opgesteld die duidelijk en interessant geprijsd was. De afspraken die ik heb gemaakt waren duidelijk en de plaatsing is door de lokale installateur (NRG Totaal) zeer vakkundig gedaan. Ook de nazorg met betrekking tot registratie van de serienummers voor de garantie is goed verzorgd. Ik ben dus zeer tevreden over WarmteThuis en raad dit bedrijf ook aan bij kennissen en collega's.

Warmtethuis is vriendelijk, eerlijk en flexibel maar wel rommelig.

Ik was blij verrast dat ik nog aanspraak kon maken op een offerte die al vrij oud was. Dit was in werking gezet zonder problemen. De ervaring was wel dat ik achter bijna alle afspraken heb moeten mailen/bellen. Keerzijde hieraan was dat er een gaslek werdt geconstateerd waardoor de installatie niet verder kon. Het maken van een tweede installatie datum was geen enkel probleem. Na het na bellen natuurlijk. Daar word geen extra kosten voor gerekend. Tweede afspraak was succesvol en verliep de installatie 100% naar wens. De monteurs waren netjes, beleefd en hielden goed rekening met onze wensen. Er zou nog wel een monteur terug komen voor het plaatsen van een hoekstuk van de goot die hadden ze toevallig niet meer. Wachten we overigens nog steeds op. Sterker nog eigenlijk wachten wij nog steeds op de factuur. Vandaar dat ik zeg warmtethuis is een beetje rommelig want zelfs achter het belangrijkste deel gaan jullie niet aan. Wij hopen jullie op deze manier een beetje wakker te schudden. Met vriendelijke groet, Justin Gladdines

Snel en vriendelijk een nieuwe ketel

Een paar keer contact met deze partij gehad en uiteindelijk een ketel aangeschaft en laten plaatsen. De warmtepomp optie ook nog even bekeken maar dat is nu nog niet aan de orde vanwege het kostenplaatje. Duidelijk verhaal, geen verrassingen. Vriendelijk te woord gestaan, ook op tijden buiten kantooruren. Montage ketel prima, snel en netjes door een partij in de buur. Geen issues tot op heden.

Correcte afhandeling

Afgesproken geen drukvat(werd wel geleverd).

Adequaat en meedenkend

Hele goeie ervaringen. Zowel van Warmtethuis als van hun installateur B. Korhorn van BK-Support uit Winschoten. Goeie begeleiding van Warmtethuis en gepassioneerde en respectvolle installateurs waar je op kan rekenen. Alles goed in één dag geïnstalleerd.

Mooi constante warmte

De warmte pomp zet de radiatoren op een constante lauwe temperatuur en dat halt de pieken er wat uit. Plezierig. Ik zag wel dat ons gasverbruik op ongeveer 1/6 van de eerdere is gekomen en de stroom natuurlijk hoger. Vervelend is een hele zware brom, die op sommige plekken in het huis te horen en op andere - gelukkig, maar verrassend - niet. daar wilden we ook nog over bellen. Dat waren de belangrijkste gedachten over de warmtepomp.

Vakkundig geïnstalleerd

Snelle en vakkundige installatie! Kortom. Tevreden

keurig geplaats op instelling na,

wij vonden het jammer dat de nieuwe thermostaat niet even ingesteld kon worden. normaal zit er van de fabriek toch al garantie op [ , maar je moet al wel direct betalen . hoe kan dat?

Informatie bedrijf en werkzaamheden monteur correct en uitstekend

De goede ervaring gedurende 17 jaar met de Remeha Avanta, deed ons besluiten voor de koop van de Remeha Avanta Ace 35c (CW5), echter wilden wij een andere installateur, die wij vonden via de Consumentenbond in de vorm van Warmte Thuis door de vele positieve reviews, wat in de snelle telefonische bereikbaarheid en de volledige en correcte informatie alleen maar bevestigd werd. Oók de monteur, die op 18/1 de ketel kwam installeren was niet alleen vriendelijk en zeer ervaren, maar ook bijzonder correct door na afloop tekst en uitleg te geven over de nieuwe ketel en alles netjes op te leveren. Over deze eerste ervaring met het bedrijf Warmte Thuis kunnen wij alleen maar erg positief zijn en zéker aanbevelen!

De kachet doet het goed.

De kachel doet het goed en er zijn geen problemen.

Zeer correcte installateur uit Apeldoorn.

De ketel is keurig op tijd en volgens afspraak gemonteerd en functioneert prima.

Prima werk afgeleverd door de monteur van het bedrijf

De monteur was prima op tijd en ging rustig zijn gang met de werkzaamheden op de vliering deze monteur hoorde ik vragen, wie de eerste keer langs is geweest, omdat die heeft lopen prutsen. Ik vertelde dat het betreffende bedrijf reeds faliet is en dat verbaasde deze monteur niets. Hij ging weer rustig door met zijn werk en af en toe kwam ik even kijken of hij nog wat wilde drinken ofzo. na een paar uurtjes was hij klaar en ging hij weg. Ben even boven wezen kijken, hoe het eruit zag en was werkelijk er verbaast, dat er niets maar dan ook niets lag. alles was netjes opgeruimd en het werk zag er prima en schoon uit. Dus op monteur Alan Duin moeten jullie heel zuinig op zijn. Wat een prettige werker! Hartelijke groet Dhr. Ger Denneman

Goed en netjes

Goede service. Aardige en secure Monteur. en bij een storing of defect wordt je snel geholpen.

netjes gewerkt en alles getest

De monteurs hebben netjes gewerkt en de oude ketel afgevoerd. Alles is netjes achter gelaten. Nog even kort de uitleg van de thermostaat uitgelegd. Prima werk verricht.

Goede prijs kwaliteit.

Koude thuis

Zeer ontevreden over Warmtethuis. Storing in het weekend, geen monteur beschikbaar die langs kan komen. Je wordt zelf tot monteur gebombardeerd met hulp van een telefonische helpdesk. Na het weekend zelf contact moeten leggen met Remeha, deze monteur kwam langs en het probleem was binnen no-time opgelost. Nieuwe apparaten kopen bij dit bedrijf prima, maar je moet er niks mee krijgen.

stukken stiller en kleiner dan de oude ketel

moet wel wennen dat er geen boiler inhoud inzit zodat je iets langer op je hete water moet wachten , verder voldoet hij aan mijn eisen.

Gewoon goed

Verder niks aan toe te vullen

Vlot en duidelijk

Duidelijke afhandeling na het sturen van informatie over de situatie rond CV aansluiting. Alle afspraken van nagekomen en prima apparaat!

Goed!

Fijne en goede diensten! Aantal keer telefonisch contact gehad dit was erg netjes en ook de plaatsing van onze ketel is goed gegaan en hij werkt goed.

De installatie is kundig uitgevoerd en de plaats van werken is keurig achtergelaten.

Het uitgevoerde werk is conform begroting gefactureerd, geen verrassingen achteraf. Gaskraan, waterkraan etc. allemaal vervangen (zoals het hoort) en geen flauwe bezuinigingen van een bedenkelijk niveau. De werkzaamheden zijn meer dan goed uitgevoerd door de monteur en ook zijn het kennisniveau was dik in orde. Bij de aanschaf is ook een serviceovereenkomst afgesloten. Hiermee is nog geen ervaring, geen storing en te vroeg voor jaarlijks preventief onderhoud.

Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van de ketel is alles naar tevredenheid verlopen.

Tot mijn genoegen bleek WarmteThuis telefonisch bereikbaar en werd ik door een zeer prettige en ter zake kundige werknemer te woord gestaan; gelukkig geen chatbot. De planning, de afspraak en de plaatsing door één enkele vriendelijke en professionele monteur zijn soepel verlopen en de ketel werkt zoals je mag verwachten. Wel moesten wij voor tapwater wennen aan het verschil in respons tussen onze vorige boiler en het huidige doorstroomapparaat maar dat hebben we in onze dagelijkse routine ingepast. Het vertrouwen dat de Consumentenbond als tussencontact heeft gewekt is door WarmteThuis wat ons betreft waar gemaakt.

goed en still.

tevreden met de inkoop.