Snel, netjes en goede prijs/ kwaliteit

Zeer snelle respons op offerte vraag. Nette prijs. Snel overeenkomst wat betreft extra kosten ivm schoorsteen aanpassing. Uitvoering voorbeeldig door Saentech. Aanraders alle opzichten

Goede kwaliteit voor redelijke prijs

Goede kwaliteit voor redelijke prijs

Ketel werkt prima en bezuinig behoorlijk op het gas.

maar de uitleg en instructie kunnen beter, geen uitleg ontvangen over de vuilafscheider. Monteurs staan volgens mij onder hoge druk en is begrijpelijk als ze 3 ketels per dag moeten plaatsen.

Heel snel geregeld met spoed En super netjes aangesloten en gewerkt Contact is ook goed Wij zijn zeer tevreden Mvg Marco en Bianca

Prettige medewerkers

Belde in nood op werd door een topper geholpen hij heeft mij gelukkig 3 dagen later in kunnen plannen is top geïnstalleerd kan nu lekker weer normaal douche

Ik heb de CV ketel besteld en is door de loodgieter prima geinstalleerd. Ben zeer tevreden!

Tot nu toe alleen maar positief

Snel heet water

Tot nu toe prima

De communicatie is zeer goed. mbt de ketel kan ik na 2 maanden niet goed beoordelen. Tot nu toe voldoet ie prima. Mbt de installateur ben ik ook zeer tevreden.

Mijn ervaringen zijn zeer tevreden

Inmiddels heb ik niet een paar dagen, maar meer dan een jaar de cv-ketel in gebruik. Ik ben tot nu toe erg tevredenmet de cv-ketel

Goed advies, goede kwaliteit, goedkoop en vriendelijk

Fijn contact, ketel snel geplaatst, goed advies en vooraf duidelijk over meerwerk. Top.

van begin tot einde goed verlopen.

van offerte tot uitvoering super gegaan en snel. Duidelijke afspraken en de montuur keek zelfs een stuk verder dan waar hij voor kwam. Top geregeld.

uyitstekend

Alles keurig conform offerte uitgevoerd.

Heel goede service, goede advies.

Ik ben heel tevreden over dinsten van warmte thuis . Professionel

tevreden, maar er zit een bonkend geluid in het systeem. ( LUCHT)

Over montage en uitleg tevreden.

Tevreden klant

Wij zijn tevreden over de cv ketel; geluidsarm, mooi design en doet wat ie moet doen. Ook de afhandeling is naar alle tevredenheid gelopen. De plaatsing ging zeer deskundig en netjes. Niets dan lof!

Duidelijke offerte en snelle levering.

Het contact met WarmteThuis verliep heel goed en er werd geleverd wat was afgesproken. Ook de ervaringen met het bedrijf dat de levering en montage heeft uitgevoerd zijn zeer goed.

snelle klantenservice, goed advies, professionele en aardige installateur

het staat hierboven perfect omschreven*9

Alles verliep als verwacht of beter

Contact nav de Consumentenbond inkoop CV-aktie. Alles informatie was duidelijk en liep op rolletjes. Helaas gaf corona wat vertraging, maar uiteindelijke verliep de installatie perfect. Alles netjes afgewerkt en probleemloos

Prima service en installatie

Kundige monteur! vriendelijk en werkte super snel! De ketel hangt, goed advies vanuit het kantoor, we hebben nu meer capaciteit waardoor het douchen en het huis verwarmen een genot is!

Precies op tijd geleverd en met 2 uur geinstalleerd

Hoewel het stookseizoen nog niet is begonnen, geeft het warme tapwater een snel en uitstekend resultaat. De vorige ketel deed er langer over.

Prettig

Installatie was prettig verlopen. Goede vaklui

Het heeft even geduurd

We zullen het maar toeschrijven aan de algemene malaise bij de uitlevering van de producten dat het lang duurde voordat de ketel werd geplaatst. Zeer tevreden over de installateur die de ketel plaatste. Zeer tevreden over de uitleg. Zo moest het eigenlijk altijd gaan.

Voldoet aan de verwachtingen

Vakwerk

Alles wat in in de offerte stond wordt helemaal waargemaakt.