De installatie is kundig uitgevoerd en de plaats van werken is keurig achtergelaten.

Het uitgevoerde werk is conform begroting gefactureerd, geen verrassingen achteraf. Gaskraan, waterkraan etc. allemaal vervangen (zoals het hoort) en geen flauwe bezuinigingen van een bedenkelijk niveau. De werkzaamheden zijn meer dan goed uitgevoerd door de monteur en ook zijn het kennisniveau was dik in orde. Bij de aanschaf is ook een serviceovereenkomst afgesloten. Hiermee is nog geen ervaring, geen storing en te vroeg voor jaarlijks preventief onderhoud.

Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van de ketel is alles naar tevredenheid verlopen.

Tot mijn genoegen bleek WarmteThuis telefonisch bereikbaar en werd ik door een zeer prettige en ter zake kundige werknemer te woord gestaan; gelukkig geen chatbot. De planning, de afspraak en de plaatsing door één enkele vriendelijke en professionele monteur zijn soepel verlopen en de ketel werkt zoals je mag verwachten. Wel moesten wij voor tapwater wennen aan het verschil in respons tussen onze vorige boiler en het huidige doorstroomapparaat maar dat hebben we in onze dagelijkse routine ingepast. Het vertrouwen dat de Consumentenbond als tussencontact heeft gewekt is door WarmteThuis wat ons betreft waar gemaakt.

goed en still.

tevreden met de inkoop.

Uitstekend geplaatst

Alles is keurig op tijd geplaatst met z'n tweetjes. Alles behoorlijk netjes achtergelaten. Apparaat goed uitgelegd... het ding doet alles vanzelf. Er was weinig begrip en flexibiliteit voor het feit dat ik pas met de monteur zou overleggen voordat ik de droger zou verplaatsen. Het was gelukkig niet nodig. Een antwoord dat ik dan niet aan de voorwaarden zou voldoen vind ik ongepast en viel bij mij niet in goede aarde. . Verder is de ladder voor de montage van de dakdoorvoer niet op het dak niet neergelegd maar blijven staan waardoor hij omgewaaid en op de zonnepanelen van de buren gevallen is. Niks gebeurd, iedereen maakt wel eens een foutje. Kan gebeuren maar toch jammer.

Slechte installatie partners

Aanvraagproces is prima. Duidelijke informatie en (deels) geautomatiseerde verwerking. Geen gekke kosten achteraf. Wij hebben onze CV ketel via WarmteThuis laten installeren. Het bedrijf dat WarmteThuis heeft ingehuurd om de CV ketel kwam installeren was niet kundig. Ze hebben tot 2 keer toe schade gemaakt, een lekkage veroorzaakt waarvoor ze 3x terug moesten komen, niet de juiste spullen bij zich, vragen aan mij (de klant) of ik spullen zoals handdoeken en emmers heb en maken er echt een zooi van in huis (vieze schoene door heel het huis, zwarte vingers afvegen aan de muren etc). Mijn advies: betaal ergens anders 100-200 euro meer zodat je zeker weet dat het goed gebeurt. Dit is het niet waard.

net en snel werk geleverd, ketel werkt prima en stil

Vervanging CV-ketel. Het begon met een behoorlijke domper: de situatie bij mij thuis bleek anders dan Warmte Thuis uit de foto's had opgemaakt (waarom stuur ik dan foto's?). De installateur vertrok daardoor weer onverrichter zake. Ik zat al lang zonder werkende ketel, dus dat viel nogal tegen. Nieuwe afspraak verliep soepel, snel en netjes. Mannen hebben ter compensatie wat extra karweitjes opgeknapt. Ketel (Remeha) werkt prima en geruisloos. Veel plezier van!

Vooraf duidelijke communicatie, kundige installatie, alles is netjes aangesloten. Werking tot nu toe probleemloos.

Werkt uitstekend

Alleen de thermostaat is minder. Instellen vind ik niet geweldig.

Top bedrijf

Eerste kerstdag ketel kapot. 27ste verschillende bedrijven gaan bellen. Alleen Warmte Thuis die dit gelijk wilde doen. De 28ste de nieuwe ketel er al in door een zeer vriendelijke monteur die zijn vrije dag voor ons op offerde. Top geregeld en gedaan. Bedankt!!!

Vanaf moment van bestellen binnen 3 weken nieuwe cv ketel en thermostaat geplaats. Monteur was keurig op tijd, werkt bijzonder netjes, is zeer vakkundig en uitermate beleefd. Ketel vervangen en verder alle onderdelen, kraan, expansievat, enz vervangen. Goede uitleg over de ketel en thermostaat gekregen. Er blijft nog geen draadje achter alles netjes opgeruimd en afgevoerd. Wil je een nieuwe ketel snel en professioneel gemonteerd kies dan voor WarmteThuis. Eerdere ervaringen met bijvoorbeeld Feenstra kunnen hier echt niet aan tippen.

Wij zijn super tevreden.

Wij zijn tevreden over Warmte thuis. Met name het bedrijf Vari Instal uit Reuver die de ketel geleverd en aangesloten hebben via Warmte thuis hebben we alle vertrouwen in.

Prima levering en installatie!

Er zijn geen onnodige spullen geleverd en berekend waardoor de installatie goedkoper uitviel dan geoffreerd.

Goede service zeer tevreden

Netjes en duidelijk een goede cv-ketel geplaatst

De monteurs werkte netjes en waren heel duidelijk in de uitleg over de werking en de bediening van de nieuwe combi-ketel. Kortom zeer tevreden over WarmteThuis.

Keurig geholpen

Alles netjes geregeld via duidelijke communicatie.

Goed in afspraken nakomen en contact.

Ik heb een goede ervaring qua contact en installatie,

snel en correct

perfect monteur keurig op tijd en kundig

Doen wat ze moeten doen, verwacht niet meer

Snelle service, geen aftersales, weinig uitleg. Ketel werkt prima

Vriendelijk, helder komen afspraken na

Goede info, goede communicatie, was wat fout gegaan, maar direct naar tevredenheid opgelost. Nog nooit zo snel en kundig een goede ketel geplaatst, met zo weinig communicatieproblemen. Het leek een gok, maar tot nu toe vol lof over service en producten.

Snel geregeld

De monteur had de nieuwe stel in 3 uur geplaatst. Warmtethuis leverde al na 2 weken. Deze snelheid had ik niet verwacht. Wij zijn blij dat we de komende 10 jaar er warm bij zitten.

Top montage en garantie

De mannen van Warmthe Thuis hebben effectief en goed werk verricht het plaatsen van onze nieuwe cv ketel. Professioneel en vakkundig!

netjes en goed gemonteerd

de monteur alles netjes gemonteerd. de oude ketel en schoorsteen in de voortuin gelegd ook de kranen en koper leiding. ik moest een poosje weg bij mijn terugkomst waren al deze spullen opgehaald door een oud ijzerhandelaar. ik snap best dat de monteurs wat willen bij verdienen met oude metalen maar heeft dit zonder overleg met met mij gedaan. dit vindt ik jammer ik had deze spullen ook zelf weg kunnen brengen ben namelijk ook een monteur die nu met pensioen is.gr. jj meijland

Snel gehangen. Werkt perfect. Aardige monteur

Snel, goed en goedkoop

Scheelde nogal wat Euro's. Werkt met lokale installateurs, dus ook een plus. Gelijk een onderhoudscontract dat ook redelijk in prijs is.

Prima ketel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima ketel ook voor in de toekomst. Erg aardige , kundige mensen die hem plaatsten. Goede uitleg, Schoon gewerkt en snel. Aanrader! Communicatie was in het begin wat lastig werd later goed opgepakt!