Prima ketel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima ketel ook voor in de toekomst. Erg aardige , kundige mensen die hem plaatsten. Goede uitleg, Schoon gewerkt en snel. Aanrader! Communicatie was in het begin wat lastig werd later goed opgepakt!

Had minder geluid en betere werking verwacht.

Luid, moet hard werken om gewenste temperatuur bij vloerverwaeming te bereiken

Het bedrijf doet wat het beloofde te doen.

top geregeld.

goed en snel geregeld, komen afspraken an

Matig

Snelle levering en goede installatie. Geen uitleg van de ketel. Betaald voor een tweede monteur die er niet was. Montage binnen twee uur al klaar. Ketel maakt meer lawaai dan mijn vorige ketel van 20 jaar oud. Na anderhalve maand lekkage in de ketel. Klantenservice niet erg vriendelijk en meewerkend. Wacht nu al vier dagen op een bericht wanneer er iemand langs komt. Dat noem ik geen 24-uurs service.

Toen ik mijn CV kocht bij warmtethuis waren er wat problemen qua installatie wat uiteraard kan gebeuren. Bedrijven onderscheiden zich door de service die ze geven en die was boven alle verwachting. Zeker Dustin van de after sales is super in de klantrelatie en vinden van oplossingen. Inmiddels doet alles het naar behoren en kan warmtethuis iedereen aanraden!!

Kundige en vriendelijke service!

Prima werk geleverd. En ze waren voldoende flexibel om e.e.a. aan te passen aan de situatie. Die was ook wat complexer door de al aanwezige warmtepomp. Vriendelijke en kundige monteurs!

Prima serve , goed meegedacht

Prima serve. Goed meegedacht, prima installateur.

Goede kwaliteit, mooie prijs en super service

Dit bedrijf doet wat ze zeggen. Hebben Fijne monteurs, een scherpe prijs en een zeer goede service. Aanrader!

Ik ben tevreden met de installatie

Het heeft allemaal wat lang geduurd en er was nogal eens verwarring over de geplande activiteiten, maar uiteindelijk is alles goedgekomen. Jullie zijn goed bereikbaar, maar aan de opvolging van afspraken schort het vaak. Ik heb nog wel een vraag over het onderhoud. Gaan jullie het onderhoud van de hele installatie doen (hybride warmtepomp én ketel), of alleen het hybride deel?

Na verschillende aanbieders vergeleken te hebben zijn we in zee gegaan met Warmte thuis. En daar heb ik dan ook geen spijt van gehad prima service en een perfecte afhandeling gehad helemaal top.

verwarming s'morgens duurt langer.

Het duurt s'morgens langer voordat de ingestelde temperatuur op de thermosstaat bereikt is. Maakt meer lawaai dan gedacht. Het is dus even wennen.

Mooie ketel, geen uitleg

Het had fijn geweest als de installateur, na plaatsing, uitleg had gegeven over het apparaat en de bijbehorende thermostaat. Veel onduidelijkheid. Verder mooie ketel

Gewoon helemaal top!

Onze voormalige servicedienst liet ons in feite aan ons lot over met een niet werkende CV-ketel en toen we het na meer dan een week zat waren zonder warmte en warm water en een duidelijk vooruitzicht, besloten wij zelf via WarmteThuis een nieuwe CV-ketel aan te schaffen. Er werd supersnel gehandeld en in no-time hadden wij weer een nieuwe, goed werkende CV-ketel in huis. Geweldige, snelle service, toppersoneel en een uitstekende communicatie!

Er is vlot en correct een cv-ketel geleverd en geïnstalleerd

Binnen circa 2 maand na de aanvraag en offerte is de Remeha Tzerra-Ace cv-ketel bij ons geïnstalleerd en dat is naar huidige omstandigheden behoorlijk snel. En dus ruimschoots vóór de winterperiode. Er was ook prima qua planning rekening gehouden met de collectieve vernieuwing van de rookgasafvoeren in ons complex. We zijn zeer tevreden over de nieuwe cv- ketel en hoe Warmtethuis onze aanvraag heeft afgehandeld.

Bevalt prima

Vlotte plaatsing en afhandeling. Ben tevreden!

op heel goede manier geleverd wat is toegezegd

heel prettige, kundige installateur, toestel werkt perfect

Vlotte en keurige installatie

Fijne ketel, goed product

Goede ketel en ook deskundige installatie, top geregeld via jullie.

Tervreden mee.

Trevreden met onze cv ketel en met de monteur die hem heeft geplaatst. Nu al minder gas verbruikt en nog maar een maand in gebruik.

De monteur was zeer deskundig, niets was hem teveel een uitstekende service, kortom Mijn ervaring met Warmtethuis en Remeha was prima , een goed stel !

Plaatsing cv ketel.

Installatie en aansluiten soepel en vlot verlopen. Zeer tevreden.

Ik heb gekregen waarom ik gevraagd heb

Ik heb bij WarmteThuis niet het idee dat, zoals vaak bij andere bedrijven, ik aan de andere kant een call-center medewerker aan de lijn kreeg of nog erger, een computer. Men dacht mee en heeft alle vragen die ik had duidelijk beantwoord.

Afspraken goed nagekomen en een geweldige monteur Jonathan !!!

Zeer deskundige monteur

Snel geplaatst, veel uitleg gegeven, oude ketel netjes afgevoerd.

Weesperstraat 118 1112AP Diemen