verwarming s'morgens duurt langer.

Het duurt s'morgens langer voordat de ingestelde temperatuur op de thermosstaat bereikt is. Maakt meer lawaai dan gedacht. Het is dus even wennen.

Mooie ketel, geen uitleg

Het had fijn geweest als de installateur, na plaatsing, uitleg had gegeven over het apparaat en de bijbehorende thermostaat. Veel onduidelijkheid. Verder mooie ketel

Gewoon helemaal top!

Onze voormalige servicedienst liet ons in feite aan ons lot over met een niet werkende CV-ketel en toen we het na meer dan een week zat waren zonder warmte en warm water en een duidelijk vooruitzicht, besloten wij zelf via WarmteThuis een nieuwe CV-ketel aan te schaffen. Er werd supersnel gehandeld en in no-time hadden wij weer een nieuwe, goed werkende CV-ketel in huis. Geweldige, snelle service, toppersoneel en een uitstekende communicatie!

Er is vlot en correct een cv-ketel geleverd en geïnstalleerd

Binnen circa 2 maand na de aanvraag en offerte is de Remeha Tzerra-Ace cv-ketel bij ons geïnstalleerd en dat is naar huidige omstandigheden behoorlijk snel. En dus ruimschoots vóór de winterperiode. Er was ook prima qua planning rekening gehouden met de collectieve vernieuwing van de rookgasafvoeren in ons complex. We zijn zeer tevreden over de nieuwe cv- ketel en hoe Warmtethuis onze aanvraag heeft afgehandeld.

Bevalt prima

Vlotte plaatsing en afhandeling. Ben tevreden!

op heel goede manier geleverd wat is toegezegd

heel prettige, kundige installateur, toestel werkt perfect

Vlotte en keurige installatie

Fijne ketel, goed product

Goede ketel en ook deskundige installatie, top geregeld via jullie.

Tervreden mee.

Trevreden met onze cv ketel en met de monteur die hem heeft geplaatst. Nu al minder gas verbruikt en nog maar een maand in gebruik.

De monteur was zeer deskundig, niets was hem teveel een uitstekende service, kortom Mijn ervaring met Warmtethuis en Remeha was prima , een goed stel !

Plaatsing cv ketel.

Installatie en aansluiten soepel en vlot verlopen. Zeer tevreden.

Ik heb gekregen waarom ik gevraagd heb

Ik heb bij WarmteThuis niet het idee dat, zoals vaak bij andere bedrijven, ik aan de andere kant een call-center medewerker aan de lijn kreeg of nog erger, een computer. Men dacht mee en heeft alle vragen die ik had duidelijk beantwoord.

Afspraken goed nagekomen en een geweldige monteur Jonathan !!!

Zeer deskundige monteur

Snel geplaatst, veel uitleg gegeven, oude ketel netjes afgevoerd.

Aanrader

Kwaliteit tegen een goede prijs!!

Voldoet 100% aan de verwachtingen

Een nieuwe ketel online bestellen was best spannend maar bleek 100% vertrouwd. Ondanks dat de leverancier van de nieuwe ketel de verkeerde ketel geleverd had werd het probleemloos en met aandacht voor ons als klant door Warmtethuis opgelost zonder bijkomende kosten. Wij zijn erg tevreden.

Prima geregeld.

Mijn ervaring met Warmte Thuis is gewoon heel goed, direct antwoordt op vragen, een prima bedrijf welke de montage deed en prijstechnisch ook redelijk.

Goede keus om met Warmte Thuis zaken te doen.

Uitstekende CV ketel, deze is vakkundig geplaatst door cv monteurs aangesteld door warmte thuis. Geen lange wachttijden. Tevens tegen een sterk concurrerende prijs elders. Alles opgeruimd en oude cv ketel afgevoerd .

Service prima als je even doorzet, wel afwachten wat voor installateur je treft

We hebben onlangs een nieuwe cv aangeschaft bij WarmteThuis. We zijn gedurende dit proces van enkele weken steeds vriendelijk te woord gestaan door medewerkers, hoewel niet altijd (snel) werd gereageerd op vragen/verzoeken (waarschijnlijk een gevolg van drukte in deze periode). Bij het plaatsen van de cv door de installateur die door WarmteThuis is ingeschakeld zijn wat problemen opgetreden, maar deze zijn uiteindelijk min of meer naar tevredenheid opgelost.

Top ketel.

Plaatsing ging voorspoedig.

Snelle plaatsing

Na bestelling werd er snel een afspraak gemaakt. Door een storm ging deze niet door, maar weer werd er een snel een afspraak gemaakt. Werkzaamheden snel en netjes uitgevoerd.

Ik ben tevreden.

Mooie ketel, goed geinstalleerd.

Moeilijk om initiële afspreken bevestigd te krijgen.

Na de offerte-aanvraag werd er snel contact opgenomen. Ik heb gevraagd voor een oriëntatiebezoek om te bezien welk systeem het beste past. De volgorde van dit bezoek is niet goed verlopen omdat de installateur eerder is geweest dan de vertegenwoordiger van het bedrijf. De uiteindelijke installatie van de nieuwe ketel en warmtepomp is prima en vlot verlopen.

Top service en eerlijke prijzen

Van offerte tot plaatsen, ontzettend goed en snel geholpen. Aanradertje!

Prijs veel hoger dan via de consumentenbond is vermeld.

De ketel functioneert naar behoren. Prima. Voor het weghalen van de oude ketel moet €110.00 extra betaald worden. Een tegenvaller. Vervolgens moet er nog €175.00 extra betaald voor een kraantje en de dakdoorvoer. Dit moet van te voren duidelijker gecommuniceerd worden.

Weesperstraat 118

1112AP Diemen