Tolle Qualität! Zum Reinkuscheln

Tolle Qualität! Zum Reinkuscheln Blitzschneller Versand!

Mooie producten, goede service

Ik heb een plezierige ervaring met knit factory. Mooie producten ontvangen & een goede service.

Sehr schönes Produkt, lässt sich gut tragen und wärmt schön.

Nicht mein letztes Dreiecktuch.

Tolle Schals/Tücher/Ponchos

Bin im Urlaub im Hochsommer über das blaue Dreieckstuch gestolpert und fand das so angenehm, dass ich das bei 30 Grad gekauft habe, was mir politisch gegen den Strich ging - aber wer weiß, ob ich das später nochmal gefunden hätte?! Dann musste ich mir den Hersteller im Internet anschauen. So wurden es noch ein dunkelrotes Dreieckstuch und ein Poncho. Das Material ist extrem angenehm, warm und kuschelig, aber nicht schweißtreibend am Hals. Und sie haben obendrein tolle Filzumhängetaschen, der Herbst kann kommen.

Vervelende kwestie goed opgelost

Met KF een geschilletje gehad over de maat van een mondkapje, wat niet geretourneerd mocht worden, en wat betekende dat ik mijn geld kwijt was. Uiteindelijk heeft KF erkend fout geweest te zijn, en kreeg ik het geld alsnog geretourneerd. Keurig opgelost dus, mijn compliment!

Mooi en kwalitatief goed

Ik vind de producten een mooie uitstraling en stijl hebben. Zou heel graag een cadeaubon winnen.

Kwaliteit & snelle levering

Mooie mode, eerlijk gemaakt, warm, fijn.

Leider zu groß, sonst sehr schöne Maske

Material und Optik sehr schön, leider zu gross, liegt nicht eng genug an. Musste die Bänder kürzen. Bisschen sehr hoch geschnitten, für kleine Gesichter.

Mooie gezellige producten

Alles zoals verwacht

Sehr gute Qualität, schnelle Lieferung

Sehr gute Qualität, schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung, Ware wie gewünscht und vorgestellt

Es war meine Erstbestellung, hier war es eine positive Erfahrung

Goed zaken doen zonder gezeur.

Het vest terug gestuurd omdat het tegen viel. Prima afhandeling. Geld stond snel op de rekening. top!

Super Qualität , klasse Service

Tolle neue Lieblingsstücke...

Alles Bestens. Tolle Qualität zum fairen Preis. So macht Einkaufen Spaß. Dankeschön.

Uitstekende kwaliteit maar....

Ik heb een vest besteld. Kwaliteit is uitstekend alleen de maat . Normaal heb ik maar 42. Dus een maat 40/ 42 besteld. Maar het vest is écht veel te groot en ik heb spijt dat ik hem niet teruggestuurd heb . Het gaat is écht super mooi maar echt veel te groot voor een maat 40/42

Heb er verschillende kussens plaid vest van en erg blij mee kwaliteit zeer goed en mooi.

Super Shop.

Sehr zu empfehlen.

Das ganze Leistungspaket passt!

Tolle Ware - schnelle Lieferung - alles problemlos - immer wieder

Ausgesprochen gut!

Wirklich wunderschön und eine hervorragende Qualität!

Ausgefallene Strickklamotten

Ich habe mir bereits in Holland ein wunderschönes Dreieckstuch gekauft. Überzeugt von der schönen Qualität, habe ich mir nun einen tollen Strickmantel im onlineshop gekauft. Der Service war super und reibungslos. Gerne wieder, sehr zu empfehlen

Helemaal toppie

Zocht al heel lang naar fijne pannelappen. Niet van die dikke stugge... Bij Knit Factory gevonden en ook nog een omslagdoek met bijpassende sjaal.. wat een leuke webwinkel....

Sehr schöne Produkte und schnelle Lieferung

Super schöne Teile, schnelle Lieferung und jeder ist begeistert

Prima service, snelle levering, mooi product

Had besteld en verrassend super snelle levering. Mooie kwaliteit, blij met mijn mooie hippe sjaal!

Ik heb heel goede ervaring met de knitfactory

wie immer sehr gut

schnelle Lieferung, einfache Zahlmöglichkeiten , übersichtlicher Online shop

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.