Echt fantastisch

Fantastisch alles super goed geregeld. Ze doen wat ze beloven. Een dikke 10.

Schöner Shop

Sehr schnelle Lieferung , unkompliziert ,

einfache Bestellung - prompt erledigt

der Bestellvorgang war easy...sehr zeitnaher Erhalt der bestellten Ware

Mooie producten

Ik heb een keukenschort gekocht, zit fijn en is goed werkbaar

goede service en kwaliteit

ik heb 2 omslagvesten gekocht en ben heel erg tevreden. Goede kwaliteit en origineel

Mooie sjaal en snelle levering!!

Lijkt op foto een trui, maar is ‘n t-shirt met veel nylon.

Opsturen duurde lang, en ik heb nu n shirtje dat ik niet aan zal doen. Ga het ook niet terugsturen, teveel gedoe. Jammer, het leek op foto heel leuk!

Beste Gaby, Dank je wel voor je review. Echter, het product waar jij nu een slechte ervaring mee hebt is niet van ons. Wij verkopen geen truien of t-shirts. Wel mooie sjaals, hopelijk bevalt deze wel? We wensen je ondanks alles veel plezier met al je aankopen. We hopen je snel weer te zien in onze webshop! Vriendelijke groeten, Marjolein van Knit Factory.

Wat een mooie sjaal! Kwaliteit is goed. Mooie warme kleur en blijft na een handwas mooi in vorm en kleur. Een warme sjaal voor de winter!

Fijn bedrijf.

Goede kwaliteit. Snelle levering. Goed verpakt.

Duidelijke site. Hele mooie spullen ♡

De communicatie omtrent de levering is helder. Artikelen komen zeker overeen met de site. Hoewel ze zelfs veel mooier zijn als je ze in handen hebt! Kleuraanduiding vergt nog wel even speurwerk op google. Dat kan iets beter. Verder helemaal top!

Goede kwaliteit

Ik heb twee vesten twee sjaals en 1 omslagvest en ben er zo blij mee, En het zit heerlijk.

Alles hat super geklappt

Tolle Designs, super Qualität!

Tolles Produkt und sehr gute Bestellabwicklung

Ich bin sehr zufrieden mit meinem Einkauf und würde jederzeit wieder bestellen.

Alles wunderbar geklappt, Qualität sehr gut. Immer wieder gern.

Ware zügig geliefert. Qualität sehr gut. Keine Probleme gegeben.

Hat alles bestens geklappt.

Tolle Produkte gut Qualität schickes Design

Ich bin sehr zufrieden

Sehr schnelle Lieferung und ein schönes Produkt

Duidelijk en op tijd!!

Fijne duidelijke site, ze geven aan wanneer je je bestelling kunt verwachten en zijn netjes op tijd! Heel erg fijn!! Het product word ook goed ingepakt aangeleverd! Dank daarvoor!!

Prachtige materialen

Goed advies, service, snelle verzending. Producten zijn prachtig.

Duidelijke website, prachtige producten.

Snelle service, fantastisch koeriersdienst, duidelijk aangekondigd tijdstip van bezorging, daarbij een overzichtskaart waar de auto zich bevindt en hoeveel adressen hij/zij nog te gaan heeft. De producten van Knitted zijn schitterend, sterk en hebben een geweldige uitstraling.

Goeie kwalificatie prettig draagcomfort goede service

Het is een fijne kwaliteit het blijft ook mooi en heerlijk om gedragen en goed te combineren.

Zeer goede kwaliteit handdoeken. Ook na vele wasbeurten isn’t de kleur en vorm ongewijzigd.

Mooie tas. Heel functioneel en trendy. Veel complimenten gehad.

Tolle Ware und sehr netter Kontakt

Ware überzeugt! Sehr netter Kontakt !

Tolle Qualität

Schnell geliefert, perfekt

Gute Qualität, schöne Designs, hilfsbereit bei evtl Rückfragen, Lieferzeit okay

Over Knit Factory

De sierkussens, omslagdoeken en woonaccessoires van Knit Factory zijn verrassend anders en schokkend normaal tegelijkertijd. Hoe uniek al het beddengoed, badtextiel, keukentextiel en de gebreide woondecoratie ook is, de bijzondere woonaccessoires hebben het één en ander gemeen. De onverwoestbare kwaliteit bijvoorbeeld. En de natuurlijke tinten, Nederlandse roots en nuchtere uitstraling. Design en luxe in één adem met gezelligheid en functionaliteit. Dáár staat Knit Factory voor.