Filters

10

Eine superschõne Qualität und tolle Produkte

Ich war um Urlaub und habe da die Tunkia Indi o.ä. gefunden und musste auch eine zweite Farbe dazuhaben. Der Musselinstoff ist so angenehm zu tragen und ich finde, es ist hat eine schlichte Eleganz und damit auch Alltagstauglichkeit. Ergänzt habe ich die Tunika mit der Strickjacke April und dem Dreieckstuch mit Ajourmuster. Unglaublich tolle Qualitäten. Alles ist auch sehr pflegeleicht. Ich entdecke bestimmt noch weitere schöne Produkte :-)

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Tolle Kleidung

Sehr schöne Strickjacke und sehr angenehm zu tragendes Tuch. Schnelle Bearbeitung. Gerne wieder.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
9

Top

Levering , service. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Hervorragender Service in der gesamten Auftragsabwicklung.

Als Neukundin bin ich begeistert von dem super Service von Knit Factory und den ausgezeichneten Produkten.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Alles wunderbar!

Beide Kissen sind wunderschön und ich bleibe sicherlich auch in Zukunft weiterhin eine Kundin.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Heel fijn en leuk!

Fijne jurkjes en vesten. Hele jaar door te dragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Schnelle Lieferung, tolle Ware

Hat alles super funktioniert und ich bin wie immer begeistert. Immer wieder gerne

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Prachtig product.

Prachtig Nederlands product. Mooie uitstraling. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte levering en mooie kwaliteit

Lang gezocht naar een omslagdoek, kleur ecru voor een bruiloft. Ik heb diverse omslagdoeken al in mijn collectie, gebruik ze vaak. Uiteindelijk bij knit factory uitgekomen. Besteld en zeer vlotte levering, werd bijna continue op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Prima kwaliteit, degelijk. Mooie speld om het geheel af te maken zat bij de levering. Ik ben erg blij met mijn omslagdoek, niet alleen voor de bruiloft maar deze gaat nog jaren mee en zal ik intensief gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch materiaal dat voldoet aan de verwachting

Snelle en correcte levering conform afspraak

  • Aanbevelen? Ja
9

Hier wordt je vrolijk van :-)

Mooie kwaliteit. Prachtige artikelen, ze komen goed overeen met de website. Snelle levering. Kortom als je hier besteld wordt je er zeker blij van :-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig lang vest, van een goede kwaliteit!

Prachtig lang vest, van een mooie kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
1

Op dit moment erg slecht

Pakket nog niet ontvangen ….ze zijn het nu aan het onderzoeken . Waar het pakket gebleven is . Dus weinig sterren om te geven

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ada, Bedankt voor uw review en wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft. We hebben contact opgenomen met DPD over de status van uw pakket. Zij gaven aan dat er binnen DPD iets is misgegaan en het pakket vandaag geleverd wordt. Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Mocht u verder nog tips en/of opmerkingen hebben over onze service, dan kunt u altijd een e-mail sturen naar customerservice@knitfactory.com. Met vriendelijke groet, Anouk van Burken

9

Fantastische snelle levering

Een prachtig product

  • Aanbevelen? Ja
10

Sehr hochwertige Strickwaren

Habe bereits drei Strickjacken und zwei Dreieck Tücher bei Knut Factory gekauft und bin von den Produkten begeistert. Bein letzten Einkauf fehlte die Metall Brosche am Schal. Diese wurde aber sehr zügig nachgeliefert. Ich würde jederzeit wieder bestellen.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Mooi product, precies zoals ik hoopte.

Op afgesproken tijd geleverd. Mooie poncho. Geen klagen.

  • Aanbevelen? Ja
3

Producten uitstekend, maar bezorging een drama!!!!

Goede middag. Afgelopen week 2 flinke bestellingen bij jullie geplaatst. Aangezien we bekend zijn met jullie producten. Top!. Echter werd de eerste bestelling niet bij ons bezorgd door pakketbezorger. Op nummer 317, maar bij wildvreemde mensen elders in de straat, terwijl ik gewoon thuis was. Juist speciaal thuis gebleven. Ook geen bericht ontvangen in de brievenbus of in de mail waar het bezorgd was, alleen een mail DAT HET BEZORGD WAS, maar niet bij ons. Na een aantal telefoontjes naar jullie bedrijf , en toevallig mensen op de weg erover aansprak, er uiteindelijk achter gekomen dat het bezorgd was op nr 220. Nu moesten wij sjouwen met die grote doos naar huis. Tevens een dure lading. Nieuwe bestelling van dag later wederom NIET BEZORGD BIJ ONS!!!. Kon alleen avonds laat via jullie track tracé zien dat het bezorgd was in een fietsenzaak ver uit onze buurt. Kon wederom niks gehoord van bezorgdienst!!! Nu moest ik zelf de volgende dag speciaal met de auto dat pakket midden in de stad ophalen, aangezien de doos zo groot is, dat je die niet met de fiets kunt ophalen. Binnenstad, erg moeilijk en betaald parkeren , en de benzine is tegenwoordig ook niet meer te betalen. Kom ik daar, is de doos ook nog flink beschadigd, terwijl er wel voor meer dan 500 euro aan artikelen in zit. Gelukkig dat wel goed gegaan. Terwijl er ook op loopafstand van ons huis een bezorging is van het bezorgbedrijf. Ik zal dus nu me wel beter bedenken voor ik weer wat bestel bij jullie, aangezien de bezorgservice te triest voor woorden is. Wou dit graag even aan jullie kwijt. Al met al, heel druk mee geweest. Jose Rateland Assendorperstraat 317 8012DN Zwolle

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jose, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u bekend met onze producten bent, maar wat ongelofelijk vervelend dat de bezorging van beide pakketten zo zijn gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en onze oprechte excuses hiervoor. We hebben uw foto van de kapotte doos ontvangen en zullen hierover contact opnemen met de DPD om een klacht in te dienen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hopelijk beleeft u alsnog veel plezier van de Knit Factory producten. Mocht u verder nog tips en/of opmerkingen over onze service hebben, dan vernemen wij het graag van u via: customerservice@knitfactory.com Met vriendelijke groet, Anouk van Burken

10

Étole magnifique

Service impeccable.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie omslagdoek

Omslagdoek in naturel kleur was tijdelijk uitverkocht. Ik werd prima op de hoogte gehouden. Toen hij weer op voorraad was heb ik hem besteld. En binnen een paar dagen had ik hem. En ik ben zeker niet teleurgesteld. Prachtig

  • Aanbevelen? Ja
10

Grandioos

Een hele fijne vest. Zit perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Super Qualität

Das schönste und kuscheligste Tuch das ich jemals hatte. Habe ich mir gleich in verschiedenen Größen und Farben bestellt!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Super!

Mooi omslagvest gekocht en snel ontvangen! Prachtige kleur en kwaliteit heel erg blij mee en zal later in het seizoen de bijpassende handschoenen bestellen! Bijkomend pluspunt vind ik ook dat het van Nederlandse bodem komt! Groetjes Astrid.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch

Hele mooie sjaals,fijn om te dragen. Dank jullie wel

  • Aanbevelen? Ja
8

Schnell und unkompliziert

Problemloser Ablauf von Bestellung bis Zustellung. Etwas irritiert hat mich der Unterschied bezüglich Aussehen zwischen Katalog und in natura.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Mooie producten

Mooi producten van mooie materialen eenvoudig maar super fijn te combineren

  • Aanbevelen? Ja

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd