Gewoon goed en snel!

Superfijne communicatie

Ik vind mijn vest van zo’n mooie kwaliteit.. ik draag hem met trots❤️

Van bestellen tot levering perfect voor elkaar!!!!

Al met al zeer tevreden over mijn bestelling. Mooie kwaliteit van de kleding en netjes verstuurd. Zal er zeker nog wel vaker wat bestellen.

Ware zurùck gesendet weil die Qualität der Wolle nicht so schòn ist und musste 10 Euro Porto kosten

Sehr hohe Porto kosten beim Rùcksendung.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sehr zufrieden

Schneller Versand Qualität der Ware sehr gut

snel handelen

Verkeerde kleur sjaal besteld, terug gestuurd en binnen paar dagen mijn geld terug. Nieuwe sjaal besteld, wordt snel geleverd.

Snelle levering en fantastisch product super blij mee

Correcte afwikkeling

Snelle levering. Prachtige kwaliteit van het pompdoek keukentextiel. Duidelijke gebruiksaanwijzing/wasvoorschriften.

Snel en goed!

Snelle levering van een mooi omslagvest

Het vest werd snel en goed geleverd, dus ben tevreden

Super tevreden

Leuke producten en snelle verwerking. Ik gad mijn bestelling de volgende dag in huis. Helaas stond de kleur mij niet goed en dus geretourneerd. Dat ging ook snel en gemakkelijk. Gelijk een nieuwe bestelling geplaatst voor een andere kleur.

Zeer tevreden vond het alleen jammer dat ik weer kosten moest maken bij het retourneren benzine en overtocht pondje van wijhe naar heerde.maar verder tevreden

Mooie materialen en goede levering

Mijn handschoenen en sjaal zijn oorcorrectie qua kleur en zitten heel fijn.

Wunderbare Wolle

Weich, angenehm zu tragen, kratzt nicht. Wunderschöne Farben!

Mooie materialen,Snelle levering!

Mooie spullen, gaan lang mee! Snelle service!

Snel en correct geleverd.

Duidelijke site overzichtelijk en duidelijk

Prima, snelle levering

Leuk, zit heerlijk, stoer, lief, fijne stof. Kortom helemaal tevreden.

Mooie kleuren, fijne stof. Het zit gewoon heel erg lekker. Echt niet de laatste keer dat ik iets bestel bij jullie.

Helemaal naar m’n zin!

Duidelijke webshop, snelle levering. Mooie producten, precies zoals omschreven. Moest iets omruilen, door m’n eigen fout, super goed geregeld allemaal.

Product klopt met omschrijving

Fijn vest ..valt soepel en niet zwaar. Ik heb geen lange benen, maar vest valt toch relaxt tot de knieen..dus niet te lang..

In één word geweldig

Ben er super blij mee en het zit en draagt lekker.

Fantastische producten & snelle service

Hele mooie en kwalitatief hoogwaardige producten. Fijn is ook dat de bestelling snel wordt verstuurd

Top!!

Prachtige plaid, blij mee! Zo blij, dat de bijbehorende kussens inmiddels onderweg zijn. :-)

Super Qualität

Super Ware

Schöne Jacke, tolle Farbe

Wirklich schöne Jacke in toller Farbe. Gefällt mir sehr gut.

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.