recht schmal

Das Stirnband ist gut verarbeitet. Für mich war es lediglich zu schmal. Auf den Produktbildern wirkt es breiter.

Mooi kwaliteit voor een redelijke prijs

Zie boven

Super kwaliteit

Mooie producten voor scherpe prijs

Snelle levering, top poncho!

Heerlijk warme, prachtige poncho! Ben er super blij mee!

Goede service , prachtige kwaliteit

Ik heb al een sjaal in het grijs en een mooi willen plaid van jullie . Nu een nieuwe jas en dus weer een mooie sjaal . Ze zijn zeker niet goedkoop , maar elke euro waard wat mij betreft

Heerlijk en zacht maatje

De deken is lekker groot en zwaar. Daarom is hij tijdens de koude dagen mijn favoriete maatje op de bank! De kleur is mooi diep en hij is super netjes gebreid.

Sehr sehr schön!

Alles gut verlaufen. Freude an der Weste

Prachtige thee- en handdoeken

Ik had een schort van knit factory gekregen voor m’n verjaardag en vond m zo leuk dat ik de handdoeken ook graag wilde. Terwijl ik op internet aan het zoeken was, zag ik dat ze ook theedoeken verkochten. Meteen een stapeltje aangeschaft en manlief strikte instructies gegeven deze niet te gebruiken om fietskettingen e.d. mee schoon te maken! Ik vind ze echt heel mooi en ze drogen heerlijk af!

Heel blij met soepele pannenlappen

wat was mijn moeder van 87 blij met jullie pannenlappen, deze kan ze weer makkelijk rond de oren van de pan vouwen. Top!!!

Klasse

Prachtige materialen. Duidelijke site. En snelle levering. Erg blij met mijn aankopen

Prachtig geblokt breiwerk

Het breiwerk voelt soepel en stevig aan, de kwaliteit van het stof van de theedoek met aangezet geruit breiwerk had wel wat dikker gemogen, zodat het ook meer vocht op kan nemen.

Mooie producten en snel geleverd

Hele mooie producten die er in vele verschillende kleuren zijn .De kleur en het product is altijd zoals het op de site staat. Ben er helemaal tevreden over.

schön, kuschelig und hochwertig

fast zu große Farbauswahl, so dass ich mich kaum entscheiden konnte. Unkomplizierte und schnelle Abwicklung des Kaufs

Mooi product en snel volgens afspraak geregeld

De handschoenen waarbij de vingertoppen vrij zijn gekocht voor mijn moeder die altijd koude handen heeft. Ze heeft nu eindelijk weer warme handen!

Fantastisch product en fijne service!

Ik ben erg blij met mijn 2 vesten, beiden van mooie kwaliteit. Levering was erg snel

Prachtige producten en prima service

Heel blij met de mooie plaids en kussens

Prachtig vest

Meest opvallend zijn de prachtige kleuren, verder goede kwaliteit en pasvorm. Snelle levering!

Warm und kuschelig!

Sehr kuschelige, leichte Decke. Sieht dazu auch sehr schön aus, habe die dazu passenden Kissen, sieht toll aus!

Alles in Allem Perfekt

Kenne diese Produkte schon lange und kaufe immer mal wieder ein neues Dazu!! Lieferung Flott, Material Gut. Immer wieder gerne

Perfekt!

Kuschelige einwandfreie Qualität wie gewohnt!!!! Farbpalette ist MEGA! Immer wieder gerne!!!

Mooi!

Snelle levering, mooi product. Kleur komt goed overeen met de foto's, maar in het echt nog mooier.

Terugbetaling

De terugbetaling van de teruggestuurde artikelen is goed en binnen een paar dagen verlopen.

Excellent product, website and delivery

I love the products of KNIT FACTORY ! The website is very clear and the ordering and delivery went very smoothly I will definitely come back as a customer :)

Verliefd

Ik heb al 6 omslagdoeken van knitt factory zijn prachtige doeken lekker warm en de mooiste kleuren !!

Super snelle levering en top product!

Ik heb 2 omslag sjaals besteld, een blauwe en grijze, mooie kwaliteit en op vele manieren te combineren. Heel blij mee!

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.