Paket Seit Tagen nicht zugestellt.kann nur hoffen dass überhaupt kommt.werde nicht mehr bestellen.

Dauert ewig.versandkosten hoch.lieferzeit zu lang.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

WUNDERBAR

Vom Bestellvorgang bis zur Lieferung - alles TIP TOP - jederzeit wieder.

De bestelling wordt meteen verstuurd en je krijgt een prachtig product wat helemaal aan je wensen voldoet. Ik ben heel blij met mijn Coco-sjaal.

Tolle Qualität und sehr schnelle Lieferung

Ich habe drei Strickjacken und ein Tuch bestellt. Konnte mich bei den tollen Farben gar nicht entscheiden!

Mütze Top Qualität

Die Qualität ist super, Preis i.O., schnelle Lieferung, Website sehr übersichtlich

Prachtig

Mooie sjaal en handschoenen lekker dik en mooie kwaliteit

Snelle levering Op het plaatje ziet het er spannender uit Dan in werkelijkheid Had een betere kwaliteit verwacht voor die prijs Maar helaas

Hervorragend

Sehr gutes material Tolle Farben und immer sehr Schnelle Lieferung

Mooie spullen

Een plaid en twee kussens besteld, mooie materialen. Snelle levering.

Mooie producten en snelle, goede service

Hele snelle en goede service. Vesten (is het enige wat ik tot nu toe besteld heb) zijn prachtig. Ik vind de maatvoering wat kadtig/jammer. De ene keer past 40/42 als gegoten. Andere keer niet. Jammer dat de maten niet verder omhoog gaan

Goede producten, hoge kwaliteit, snelle levering!

Super mooi plaid en bijpassend kussen gekocht!

Het wollen plaid en bijbehorend kussen is super stijlvol en mooi. De kleur is ook prachtig!

Snelle levertijd en netjes verpakt….niks op aan te merken. En blij met de mooie en fijne sjaal.

Super mooi! Goede kwaliteit.

Ik heb kussens besteld, heerlijk zachte stof. De bijpassende mandjes zijn stevig en maken in de huiskamer een mooi geheel. Verder heb ik pannenlappen en theedoeken gekocht Prijzig maar omdat ze zo mooi passen in mijn landelijke keuken is het voor mij het geld waard. Over bestellen en levering zeer tevreden.

Ik heb pas 1x iets besteld. De shop was overzichtelijk, de service en levering prima. En de handschoenen waren goed en mooi dus wat mij betreft alles oké.

Mooie kwaliteit en kleuren..

Tolle Qualität; saubere Verarbeitung; Passform super!

Knit Factory sind gute und nachhaltige Produkte nicht nur im Bereich Bekleidung auch für das Interieur

Snelle levering goede kwaliteit

Super snelle levering en goede kwaliteit. Ook leuk om als een mooi warm cadeau te geven.

Ik heb verschillende items en ben echt een fan!

Mooie kwaliteit, mooie kleuren, functioneel en je krijgt wat je ziet!

Tolle Wolle und Verarbeitung

Von Pullis, Strickjacken, sämtlichen Schals und Mützen in verschiedenen Variationen. Sehr schön und liebevoll verarbeitet

Snelle levering.

Snelle levering. Fijne handschoenen zonder vingers. Ideaal voor achter de computer!

Top snelle levering

Besteld en de volgende dag al in huis super levering. En netjes verpakt.

Heel blij

Prachtige sjaal en muts ontvangen, Mooie kleur, lengte van de sjaal en toffe beanie, zal zeker nog bestellen bij knit factory. Ik ben een tevreden klant.

Top service, top kwaliteit

Mooie spullen van goede kwaliteit Service is goed snel en correct en makkelijk in bestellen

Tolle Qualität, Farben wie auf den Abbildungen

Guter Kontakt, schnelle Bearbeitung des Auftrags und schneller Versand.

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.