Sehr zufrieden

Sehr schöne Ware.schnell geliefert.

Super schöne Masken, auch noch nach div. Wäschen

Alles top

Für mein Gesicht zu groß

Das Material gefällt mir, aber die Maske war viel zu weit und blieb nicht auf der Nase, zumal es leider keinen Nasenbügel gibt, der für Brillenträger eigentlich wichtig ist. Ich habe die Gummis kürzer genäht. Jetzt geht es.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Von der Bestellung bis zur Ankunft ist noch nicht mal eine Woche vergangen. Und der poncho ist sup

Ich bin begeistert von der Qualität des Ponchos und der schnellen Lieferung!

Gute Erfahrung. Gerne wieder.

Gute Ware,gutes Preis-Leistungsverhältnis. Gerne wieder!

Super Ware, schneller Versand

Sehr schöne Qualität, zuverlässiger und schneller Versand, gute Kommunikation.

Tolle Ware, schnelle Lieferung!

Das Tuch ist qualitativ gut verarbeitet, die Farbe entspricht genau dem Muster und es war innerhalb von zwei Tagen bei mir. Ich bestelle gerne wieder!

Top, geweldig!

Alles klopte, alleen de vervoerder gaf geen juiste tijd door.

Erg dun

De sjaal viel mij in werkelijkheid tegen, erg dun en weinig reliëf .

Super snel geleverd

Ik bestelde einde van de middag een knit kussen en de volgende ochtend werd deze al geleverd door de koerier. Prachtig kussen netjes afgewerkt en staat super op onze nieuwe bank!

Bedankt voor de review. Leuk om te horen dat u ons kussen prachtig vindt! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

schnelle Lieferung

Ich bin voll begeistert von den Schals, habe meinen ersten in Bern CH gekauft und musste sofort noch 3 weitere Farben bei Ihnen bestellen...i loved it! DANKE! ♥️

Vielen Dank für Ihre Rezension! Schön zu hören, dass Sie so zufrieden sind mit die Dreiecksschals. Wir wünschen Ihnen viel Freude an unseren Produkten! Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

De ene dag besteld en de andere dag ontvangen

Bedankt voor de review. Wij wensen u veel plezier met onze producten! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Alles super

Schneller Versand - tolle Ware

Vielen Dank für Ihre Rezension! Schön zu hören, dass Ihnen unsere Artikel gefallen. Wir wünschen Ihnen viel Freude an unseren Produkten! Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Levering was snel, echt de mondkapjes wat groot

De mondkapjes zien er zeer netjes uit en zijn snel geleverd. Echter zijn ze echt aan de ruime kant. Mag gelukkig 1 mondkapje wat nog dicht was retourneren.

Bedankt voor de review! Jammer dat het mondmasker bij u groot valt. Voor het geval u dit nog niet heeft gedaan, dan helpt het om het eerst even te wassen zoals staat aangegeven op de gebruiksaanwijzing. Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Super Zufrieden

Bin Super zufrieden. Schneller Versand. Sehr schöne Handtasche und Super Qualität.

Vielen Dank für Ihre Rezension. Es freut uns zu hören, dass Sie super zufrieden sind! Wir wünschen Ihnen viel Freude an unseren Produkten! Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Beautiful articles, fast delivery

Beautiful articles, fast delivery

Thanks for the review. Nice to hear that you are satisfied with our products! Enjoy your purchased products! Best regards, Mandy from Knit Factory

Mooie producten die ook mooi blijven

Bedankt voor de review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten en wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Mundmaske bestellt und ausprobiert ob sie passt...

dann - auf eigene Kosten natürlich - zurückgeschickt! Geöffnete Ware wird nicht angenommen. Sicher - steht alles auf der Verpackung und in den Verkaufsbedingungen. Aber: Kundenfreundlichkeit ist etwas anderes....

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sehr geehrte Frau Kaltenbacher, wie Ihnen bereits in unserem E-Mail-Austausch mitgeteilt und deutlich auf der Verpackung und auf dem beiliegenden Informationsblatt erwähnt wurde, muss dieses spezielle Produkt aus verschiedenen Gründen vor dem Gebrauch mit 60°C gewaschen werden. Das von Ihnen zurückgegebene Produkt erfüllt diese Anforderungen nicht. Wir werden Ihnen das Produkt heute noch einmal kostenlos zusenden, wir bitten Sie, die beiliegenden Hinweise und die Gebrauchsanweisung zu beachten. Ich hoffe, dass ich Sie mit diesen Informationen ausreichend informiert habe. Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Alles bestens - Danke.

Von der Bestellung über die Lieferung und die Zahlungsmöglichkeiten bis hin zum wunderbaren Produkt vollauf zufrieden und jederzeit gerne wieder.

Vielen Dank für Ihre Rezension! Es freut uns zu hören, dass Sie so zufrieden sind. Wir wünschen Ihnen viel Freude an unseren Produkten! Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Leuke producten, goede service

Knit Factory heeft leuke producten en een goede en snelle service! Het enige is dat ik het idee had dat ik een eerder geretourneerd product kreeg. Het zat een beetje rommelig in de verpakking en het label was helemaal verkreukeld. - Dat vond ik jammer.

Bedankt voor de review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten! Wat betreft het label, dit hoort gekreukeld te zijn. Mocht u toch nog enige twijfel hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar customerservice@knitfactory.con en zal deze afdeling de mogelijkheden aan u voorleggen. Zo niet, dan wensen wij u veel plezier met uw aankoop en hopen we u snel weer terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Sehr schnelle Lieferung und super Qualität

Die Bestellung kam sorgfältig verpackt und schnell bei mir an. Kaufe gerne wieder ein

Vielen Dank für Ihre Rezension! Schön zu hören, dass Sie zufrieden sind mit unsere Artikel. Wir wünschen Ihnen viel Freude an unseren Produkten! Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Producten super,.alleen iedere keer problemen met bezorging!

De sjaals die ik besteld heb zijn uitstekend. Bezorging gaat bijna nooit goed. Zit nu al paar dagen te wachten op sjaal Liv paars. Jammer, ik had voor een feestje (op afstand) een jurkje gekocht waarbij ik deze wilde dragen.

Bedankt voor de review. Wij zijn blij om te horen dat u zo enthousiast bent over onze producten! Echter vinden wij het net zoals u vervelend dat de levering van uw bestelling niet goed gaat. Wij hebben intensief contact met onze samenwerkingspartners en proberen met man en macht ons beoogde servicelevel in de hele keten door te voeren. Wij nemen uw feedback ter harte en blijven kritisch richting onszelf en partners. Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Mooi product, goede kwaliteit

De placemats met hun rechthoekige formaat zijn ook mooi als handdoek te gebruiken in de keuken en in het toilet.

Bedankt voor de review. Wat leuk dat u deze tip hier met de andere gebruikers en ons deelt! Een multifunctioneel placemat, heel handig. Wij wensen u veel plezier met onze producten! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Prima te woord gestaan .Zeer tevreden.

Bedankt voor de review. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent! We wensen u veel plezier met onze producten! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

mooie spullen goede service

ze hebben verrassend mooie spullen, ik heb de mondkapjes besteld, mooi stoffen niet te dik. daarnaast hebben ze toen het pakket verloren was gegaan snel de bestelling opnieuw verzonden.

Bedankt voor de review. Leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over onze producten! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.