Alles super mit einer schnellen Lieferung und unkomplizierter Bezahlung

Es war hierbei nicht meine erste Bestellung bei Knit Factory. Ich liebe diese Produkte und habe erneut festgestellt, dass die Lieferung super schnell ging. Das Tuch ist, wie zu erwarten, super!

Alles top

Schnelle Lieferung und tolle Ware!

Prachtige & kwaliteit setjes keukentextiel van Nederlandse bodem

Mooie setjes in verschillende kleuren en motieven voor in de keuken, van zeer goede kwaliteit en nog eens van Nederlandse bodem ook!

Schönes Design und tolle Qualität

Schöne 3ecks Tücher und Accessoires. Ich trage meine Tücher jeden Tag gerne und habe den Kauf nie bereut!

Snelle/vlotte levering! Mooi product

Heb al meerdere van deze mooie producten besteld! Deze ontbrak nog.

Veel keus, mooie kwaliteitsproducten en snelle levering.

Mooie opzet vd website, duidelijk indeling per categorie.

Supersnelle levering, artikel is exact als de foto

Mooie kwaliteit en snelle levering

super mooie kwaliteits keukenassessoires

Wij hebben een huis van 100 jaar oud met een mooie klassieke keuken, de assessoires passen er geweldig bij.

Snelle levering. Mooie kwaliteit

Hoesjes en kussens werden los geleverd. Netjes verpakt en snelle levering.

Snelle levering en mooie spullen ! In een woord super

Super snelle service van prachtige producten!

Service is geweldig; levering zoals afgesproken (de volgende dag), vragen snel beantwoord en actie op ondernomen. Enige wat jammer is dat best een aantal producten tijdelijk niet leverbaar zijn. Hoop dat daaraan gewerkt zal worden (zodat ik heel binnenkort weer een bestelling kan plaatsen! :) )

Tolle hochwertige Mode, schnelle Lieferung

Ich habe bereits 4 Longstrickjacken. Alle haben wunderschöne Farben und sind kuschelig weich. Ich freue mich, wenn die lila Jacke wieder in meiner Größe vorhanden ist, dann werde ich sie mir bestellen. Ich bin eine sehr zufriedene Kundin.

Kwalitatief mooi materiaal Pluist niet Blijft mooi in vorm en kleur na het wassen

Mooi vest, goede kwaliteit

Het oorspronkelijk bestelde product was helaas niet voorradig, daarom een ander model besteld. Het ziet er goed uit en voldoet aan de verwachtingen. Ben benieuwd hoe het blijft na wassen.

Superschnelle und unkomplizierte Lieferung einer tollen und einzigartigen Strickjacke

Gestern bestellt, heute geliefert! So schnell ist das selten! Und dann sofort angezogen, rein gekuschelt und rundum wohlgefühlt! Gerne wieder!

Mijn eerste bestelling bij Knit Factory heb ik als zeer positief ervaren. Vlotte afhandeling en levering van mooie producten. Gebreide kussens zijn stevig en heerlijk comfortabel. Mooi afgewerkt. Door het leren logo heeft het een stoere uitstraling waardoor het goed bij m'n leren bank past.

Super Service, super Ware

Nicht nur dass die Ware Qualitativ Hochwertig ist, sie ist auch wunderschön. Habe mir sofort Schal und Mütze in verschiedenen Farben gekauft. Bin super zufrieden. Schnelle Lieferung und Service. Nur zu empfehlen ❣️

Top kussens

Ze zijn mooi, prima volume en een waardevolle aanvulling in onze woonkamer.

Gewoon goed!

Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. Het gewenste product stond niet op de site maar was er wel. Ze waren heel welwillend om ervoor te zorgen dat ik het toch kon bestellen. En dat ging allemaal vlekkeloos. De ontvange (want het was een cadeau) was er heel blij mee, en geeft bovendien aan dat het een prima kwaliteit is en het product voldoet aan de verwachtingen. Dus, gewoon goed!

Heerlijke mooie sjaal

Mooie fijne sjaal. Hij had van mij ietsje langer mogen zijn. Bevestigen met het leren koord is een handigheidje. Hier was wel gelijk het eindijzertje afgegaan. Maar deze was er makkelijk weer op te zetten. Voel me fijn in deze sjaal!

Snelle service, prachtige kwaliteit

Snelle service, prachtige kwaliteit!

Kwaliteit!

De bestelde kussens waren de volgende dag al in huis en zijn heerlijk en supermooi!

'Prima kwaliteit, prima service!

Voor het eerst iets besteld bij Knit Factory omdat de door mij gewenste sjaal niet in de winkel leverbaar was. Twee kleuren besteld. De best passende gehouden, de andere retour gestuurd. Prima afgehandeld.

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.