Mooie producten van goede kwaliteit

De website is heel toegankelijk en de bezorging verliep soepel

Schnelle und unkomplizierte Bestellung und Lieferung. Ware entsprach der Beschreibung

Tolle Produkte zu guten Preisen

Super tolle und schöne Produkte. Halten lange. Versand auch ganz einfach. Preise sind soweit ok.

Mooie, stijlvolle producten

Besteld vandaag en de volgende dag geleverd. Stijlvolle producten, netjes afgewerkt en toch zo anders dan anders

Mooie producten

Erg mooie kwaliteit keukendoeken!

Vlotte service

Mooie breisels, geniet van het dragen.

Wat een service, mijn bestelde sjaal was nooit aangekomen! Gebeld en dezelfde dag alsnog mijn sjaal gekregen! Ik zal zeker in de toekomst weer wat bestellen.

Sehr netter Kontakt

Sehr schneller Versand. Die Produkte haben eine ausgezeichnete Qualität.

Leuke kussens!

Leuke kussens, werd ook snel geleverd!

Kwaliteit is goed

Kwaliteit perfect alleen zijn de hoezen ruimer dan de kussens helaas. En ik heb besteld rond de feestdagen geld overgemaakt en dan word er pas aangegeven dat jullie dicht zijn en dat ik langer moet wachten op de verzending.

Leuk bedrijf, mooie producten. Levering correct en snel. Een nadelig puntje is dat je maar één cadeaubon per bestelling kan verzilveren. Dit houdt in dat ik dus twee bestellingen moest doen, waarbij ik dus verzendkosten moest betalen. Dat is zonde en vind ik een nadeel.

Super tolle Qualität

Ich bin begeistert von dem Plaid. Sehr weich, tolles Muster. Ein echtes Highlight in der Wohnung.

Een fijne site met hele mooie producten !!

Ik heb al een paar keer iets van kleding besteld en de kwaliteit hiervan is heel erg mooi! Het bestellen en verzenden gaat makkelijk en snel ! Ik ben erg tevreden over de behandeling en op de hoogte houden van de bestelling !! Zeer tevreden klant!! Met vriendelijke groet Marianne

Heel tevreden

Ik moest iets langer wachten ivm met de feestdagen. Dit was geen probleem . Ik ben er heel blij mee. Goede kwaliteit.

Fijn product

Super snelle levring

Sehr guter Service

Leider ist die Lieferung zunächst durch DPD in den Niederlanden verloren gegangen. Auf Nachfrage wurde innerhalb kürzester Zeit geantwortet und nachgeforscht. Das hat dann zum Erfolg und Lieferung geführt. Leider war die Jacke sehr eng verpackt und dadurch stark zerknittert. Deshalb einen Punkt Abzug. Sonst gute Qualität und Service.

Sehr gut, nur roch er etwas streng

Ich bin vollstens zufrieden nachdem ich den Schal einmal gewaschen hatte. Da er zubeginn einen sehr starken eigengeruch hatte. Ich würde mir gedoch jederzeit wieder einen bestellen.

Schnelle Lieferung, tolle Ware

Sehr zufrieden

Allemaal goed geregeld!

Mijn ervaring is dat het allemaal goed geregeld wordt. Heb telefonisch contact gehad en ben heel klantvriendelijk te woord gestaan. En ze hebben het probleem goed opgelost.

Goede prijs/kwaliteit, vlotte levering.

Kleuren kwamen goed overeen met indruk op de website, wol voelt prettig aan.

Prachtige producten

Ik heb shawls in verschillende kleuren. Allemaal even mooi! Ben er erg tevreden mee.

Super mooi

Supwr mooie sjaal en muts besteld! Super tevreden erover!!

Bestellvorgang im Webshop konnte nicht abgeschlossen werden

Bei Auswahl von Vorkasse als Zahlungsart wurde der Bestellvorgang nicht richtig abgeschlossen. Die geleistete Zahlung wurde zurückerstattet. Erst eine erneute Bestellung, begleitet von einer E-Mail wurde dann bearbeitet.

Mooie plaid

Mooie plaid; heerlijk zacht. In het echt is de kleur nog veel mooier!

Mooie producten en goede service

Ik heb meerdere producten en ze blijven mooi. Ook leuk om cadeau te doen! Een minpuntje: zou niet meer met DPD verzenden. Slechte service en pakket werd uiteindelijk door de brievenbus gepropt!

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.