Mooie producten en supersnel geleverd

Ik heb ooit es n keukendoek van de Knit Factory cadeau gekregen en mijn zussen gaven telkens aan dat ze die zo leuk vonden. Dus voor hun verjaardagen een paar leuke spulletjes bij jullie besteld. Ze zijn er erg blij mee!

Zeer tevreden over mijn aankoop

Bij het aanschaffen van een nieuwe bank, zag ik in de meubelzaak een prachtig kussen liggen van dut merk. Ik heb hem er bij gekocht en ben bij thuis komst op de site gaan kijken. Daar viel mijn oog op 2 manden die ik heb besteld en waar nu 2 mooie planten in staan. De levering was lekker snel en werd op de hoogte gehouden van her verzendproces. Top producten en een top service...als de verbouwing in huis klaar is ga ik zeker nog meer bestellen

Bedankt voor uw positieve en leuke review! Wij wensen u veel plezier met onze producten! Succes met de verbouwing en we verheugen ons op uw volgende aankoop! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Een pakje van Knit Factory is altijd iets om naar uit te kijken, nu helemaal!

Mooi, stijlvol en sterk!

Bedankt voor de review! Wij wensen u veel plezier met onze producten! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Mooie pannenlappen aangeschaft

Snel besteld en snel geleverd

Unkomplizierte warme Schals und Mützen und doch ausgefallen im Design!

Ebenfalls unkompliziert, jedoch wünsche ich mir die Zahlungsweise auf Rechnung! Grüße und frohe Osterfeiertage trotz Corona, bleiben Sie alle gesund und munter!! Gudrun Sauter

Alles super, sehr schnelle Lieferung trotz Corona-Krise!

Alles super, sehr schnelle Lieferung trotz Corona-Krise! Tolle Qualität der Produkte.

Vielen Dank für Ihre Rezension! Schön zu hören, dass Ihnen unsere Artikel gefallen. Wir wünschen Ihnen viel Freude an unseren Produkten. Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Ik begon met handdoeken en theedoeken voor de keuken. De kleur okergeel en antraciet/zwart. Later spulletjes voor de badkamer besteld. Mooie handdoeken, washandjes, gastendoekjes en bad mat. Jammer genoeg niet in de kleur okergeel. Dit zou leuk zijn. Super kwaliteit en het ziet er heel mooi uit!

Bedankt voor uw positieve en leuke review! We zijn continu bezig met het ontwikkelen en uitbreiden van onze collecties. Houd komende maand onze website in de gaten, wellicht kunnen we je binnenkort blij maken! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Mooie sjaals

De sjaals zijn mooi maar, ik vind ze wel erg aan de prijs voor wat je krijgt. Vooral ‘lente’ sjaal is erg aan de prijs in verhouding voor wat je krijgt.

Bedankt voor review! Wat fijn om te horen dat u onze sjaals mooi vindt. De prijs voor de deze producten wordt bepaald aan de hand van het soort materialen en een bepaalde productiewijze. Dit geldt voor elke soort sjaal, dik of dun, groot of klein. Uiteraard proberen wij dit alles zo efficiënt en duurzaam mogelijk te doen waarbij wij een van onze belangrijkste waarden niet uit het oog verliezen, namelijk het leveren van kwaliteit. Wij wensen u heel veel plezier met de sjaal en hopelijk zien we u snel weer een keer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Gern wieder :)

Sehr wertige und schöne Produkte. Sehr schneller Versand.

Tolle Produkte

Bestellung hat reibungslos funktioniert. Schone Produkte, sehr weich. Mein Mann ist auch mal begeistert von seinem Loop. Vorher wollte er sowas nicht tragen. Eine Retoure hatte ich trotzdem, aber nur weil ich eine Sache an mit nicht mochte.

Vielen Dank für Ihre Rezension! Schön zu hören, dass Ihnen unsere Artikel gefallen und das Ihr Mann begeistert ist von seinem Loop-Schal! Wir wünschen Ihnen und Ihrem Mann viel Freude an unseren Produkten. Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

De levering is correct en snel uitgevoerd.

Schnelle Bestellung, schnelle Lieferung, alles Tip/Top

Bei der Rechnungsadresse und Lieferadresse gab es ein durcheinander. Habe beim Kundenservice angerufen, alles super freundlich geregelt. Perfekt! Vielen Dank!

Vielen Dank für Ihre Rezension! Es freut uns zu hören, dass wir das Problem für Sie lösen konnten. Wir wünschen Ihnen viel Freude an unseren Produkten! Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Schöne Produkte, guter Service

Schnelle Lieferung der sehr schönen Ware. Wir haben ein dreieckiges Stricktuch für Kinder gekauft. Ich selbst habe auch schon zwei in normaler Größe. Tolle Qualität.

Vielen Dank für Ihre Rezension! Schön zu hören, dass Sie zufrieden sind mit die Dreiecksschals. Wir wünschen Ihnen und Ihrer Kinder viel Freude an unseren Produkten! Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Goed, duurzaam product

Snelle en correcte levering

Bedankt voor de review! Wij wensen u heel veel plezier met de keukendoeken! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Sehr gute Qualität. Ein schönes leichtes Tuch für den Frühling.

Ich habe das erste mal bei Knit bestellt. Die Ware kam ohne Mängel innerhalb von zwei Tagen nach der Bestellung an. Die Versandkosten fand ich für so ein leichtes Tuch zu hoch.

Schnelle Lieferung, Ware wie abgebildet

Ich habe ein Tuch für mich bestellt und das Andere meiner Freundin geschenkt, es gab sehr gut an. Die Farben sind wie abgebildet. Sehr schöne Qualität.

Vielen Dank für Ihre Rezension! Schön zu hören, dass Sie zufrieden sind mit die Lola Dreieckstuch. Wir wünschen Ihnen und Ihrer Freundin viel Freude an unseren Produkten! Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Alles bestens super schnelle Lieferung

Alles super

Vielen Dank für Ihre Rezension! Schön zu hören, dass Ihnen unsere Artikel gefallen. Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit die Coco Dreiecksschals. Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Geweldige mooie producten en zoals beloofd snel geleverd. Nu heerlijke genieten van mijn heerlijke omslagvest :-)

Bedankt voor de review! Leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over onze producten. Wij wensen u heel veel plezier met uw omslagvest! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Correcte service

Nvt

Snelle en nette bezorging van mooie kwaliteit sjaal en muts

Snelle en nette bezorging van mooie kwaliteit sjaal en muts

Bedankt voor de review! Wij wensen u veel plezier met de sjaal en de beanie! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Abwicklung super, Optik der Ware sehr schön, Preis jedoch ziemlich hoch.

Siehe oben

Vielen Dank für Ihre Rezension! Es ist schön zu hören, dass Ihnen unsere Artikel gefallen. Wir halten Qualität für sehr wichtig, und dies spiegelt sich in den von uns verwendeten Materialien wider. Ein gestrickter Artikel erfordert einen umfangreicheren Produktionsprozess. Die Artikel sind langlebig und behalten aufgrund der hohen Qualität ihre Form. All dies führt dazu, dass wir zu diesem Preis kommen. Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Opvallend kleurrijk en veelzijdig omslagvest die ook kleinere dames prima past

Met mijn 1.58 meter valt het niet altijd mee om een passend omslagvest of poncho te vinden. Tot ik die van de Knit Factory ontving. Toegegeven, het was even puzzelen hoe ik de grote lap stof het beste kon vouwen, spelden en dragen. Maar nadat ik mijn model gevonden had, werd dat snel een handigheid. De kleur (indigo) is werkelijk fantastisch en door het vest korter op de heupen te dragen, verkleint het je gestalte niet. Integendeel, het omslagvest draagt in alle opzichten bij aan je verschijning en levert je ongetwijfeld veel complimenten op. De stof valt soepel en met de bijgeleverde speld maak je de outfit af. Oh ja ... niet onbelangrijk: het omslagvest houd je ook lekker warm tijdens koudere dagen en avonden.

Bedankt voor de review! Wat leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons omslagvest en de door u bestelde kleur indigo. Wij wensen u veel plezier met het omslagvest, dat u maar veel complimentjes mag ontvangen! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

tolle Artikel, schnelle Lieferung

Wunderbare Ware - schnelle Lieferung

Vielen Dank für Ihre Rezension! Schön zu hören, dass Ihnen unsere Artikel gefallen. Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit das Coco Loop Schal! Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

Super schöne Schals, tolle Qualität

Lieferung top via DPD, Sendungsverfolgung in Echtzeit fand ich klasse!

Vielen Dank für Ihre Rezension! Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit das Coco Dreiecksschal! Mit freundlichen Grüßen, Mandy von Knit Factory

De sjaal is zo gaaf jammer dat hij er niet in het zwart is anders had ik hem zeker besteld. Nu groen ook heel mooi en blij mee

Bedankt voor de review! De Liv omslagdoek hebben we inderdaad niet in de kleur zwart. Wel hebben we de volgende omslagdoeken in het zwart ; Lola, Coco en Coco Deluxe. Wij wensen u veel plezier met uw omslagdoek! Met vriendelijke groet, Mandy van Knit Factory

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.