Goede service en kwaliteit

Goede kwaliteit van produkten die bovendien correct en snel worden aangeleverd.

Bestelling snel en keurig ontvangen. Kwaliteit en afwerking zijn heel goed. Ben erg blij met mijn aankoop.

Goede, mooie artikelen, snel verzonden, makkelijk retourneren. Kleur wijkt soms iets af van de foto.

Angenehme Stoffe, tolle Qualität

Schnelle Lieferung und netter Kundenservice

Außergewöhnlich tolle Kleider

Habe mir 2 Musselinkleider bestellt und bin total verliebt! Sie sitzen unglaublich gut und ich wurde schon auf der Straße darauf angesprochen. Habe schon die ersten Farben nachbestellt.

Sehr weiches Material, Farbe wie abgebildet, perfekt

Ware sehr gut verpackt, schnelle Lieferung

Snelle behandeling..Topkwaliteit producten

Nogmaals: top producten! Materialen/ verwerking/ kleuren/ prachtig!

Prima product. Snelle levering.

Ik had al een sjaal en wilde van hetzelfde materiaal een shirt. Het is een mooie combi geworden.

Tolle Produkte

Die Jacken und Schals haben eine tolle Qualität, ich werde sicherlich noch mehr bestellen.

ok

alles super

Uitstekende kwaliteit

Het product was in betere kwaliteit dan verwacht

Vlugge service

Mooie tas goed afgewerkt

Prachtig plaid!

Ik had een plaid gekocht in steenrood en het staat prachtig op onze bank. Het plaid voelt heerlijk aan en is door de wolmix ook net even iets warmer dan een andere die we hebben van 100% katoen. De foto's op de site waren erg representatief voor de werkelijkheid. Ik heb lang getwijfeld omdat er 1 negatieve recensie was over een ander plaid in grotere maat (zou niet vormvast zijn, of njet goed op de bank blijven liggen), maar dat herken ik gelukkog helemaal niet. Op basis van mijn ervaring zou ik er nog veel meer willen kopen en kan ik dit product en de winkel zeker aanbevelen!

Wat een mooie kwaliteit!

Het is mijn eerste ervaring met de producten van de knit factory. Ik kocht een trui en handschoenen. Fijn om een Hollands product van zo een goede kwaliteit te vinden.

Schneller Versand Ware top

Ich liebe eure Halstücher und auch jacken. Immer wieder gerne

Wirklich sehr schöne und hochwertige Produkte.

Bis auf die Tatsache das DPD mal wieder Probleme gemacht hat, hat alles super geklappt!

Kleding is mooi en past eigenlijk altijd!

ALLES BESTENS!

Ich bin sehr zufrieden mit der Ware und der Sendung.

Prachtige poncho in mooie kleur

Een prachtige poncho, in antracietgrijs. Mooie kwaliteit en tijdloze uitstraling.

Pareo, groot in een mooie kwaliteit en kleur

Prima kwaliteit en snelle levering!

Top artikelen

Uitstekende website, snel besteld, snel geleverd en TOP KWALITEIT !!!

Jurken goed

Super kwaliteit

Kleding is duurder maar dat zie je ook echt aan de kwaliteit. Ook na meerdere keren wassen.

De 1-e maar meteen ook góede ervaring.

Snelle levering vest. Mooi artikel. Draagt fijn.

Schöne Produkte

Schnelle Lieferung. Schöne Produkte.

Over Knit Factory

De trendy fashion wannahaves en stoere woon- en keukenaccessoires van Knit Factory zijn verrassend origineel en schokkend normaal tegelijk. Heb je eenmaal zo’n uniek vest, sjaal, sierkussen of keukendoek in gebruik, dan wil je niet meer anders. Van de groeiende fashioncollectie, het bed-, bad- en keukentextiel tot de interieurdecoratie; alles is onverwoestbaar en wordt in Nederland gebreid. Je kunt kiezen uit natuurlijke tinten én modekleuren en de producten stralen stuk voor stuk stijl en nuchterheid uit. Dutch design meets functionality? Bij Knit Factory geven ze er vorm aan.